Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb dus beetje een leidse errrwwww ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook een zachte g, maar praat verder gewoon Nederlandsch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Enne Biepje niet afleren dat kak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geloof ik geen accent, ben vaak verhuisd dus misschien zit er wel van alles wat in. Ik woon nu in een lichtelijke kakstad, dus de rrrr is af en toe te horen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een aantal dingen er van overgenomen. Maar over het algemeen praat ik heel netjes. Krijg nog steeds te horen dat ik met een R praat, maar ja je kan niet alles hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Haha, ik hád een limburgs accent toen ik hier kwam, nu heb ik een mix van brabants en limburgs. Met andere woorden, ik maak mijn woorden nooit af en praat met een ongelooflijk zachte G. Maar ik kan ook heel Amsterdams of Haags praten hoor. Maar echt Nederlands praat ik eigenlijk niet, of ja het moet er van komen als bijvoorbeeld iedereen heel netjes praat dan ga ik het ook vanzelf doen. Maar hier verstaat iedereen elkaar zo. Dus dan praat ik ook gewoon 'plat'. Het accent waar ik trouwens wel een enorme hekel aan heb is dat van de tukkers. Oh, dát is pas vreselijk. Maar goed. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() vuil uitdagend hert ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet dat het een geoorloofde tautologie is (vergeef me, vandaag examen Nederlandse taalbeheersing gehad en zie overal stijlfiguren en stijlfouten), maar welk van de twee nu juist is? ![]() Ik ga het eens opzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Belgen denken nog wel 'ns dat ik een Belg ben terwijl ik er echt 2 keer ben geweest ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |