Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
geniaal, maar ik trek mn nike's niet uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Zonder vlees leven is overigens een gedachte die ik me niet wil voorstellen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
die dieren worden gefokt om als voedsel te fungeren.. als de mens geen vlees zou eten zouden die beesten er ook niet zijn.. dus het enige doel waarvoor ze op de aarde komen is zorgen dat de mens geen honger leidt.. simpel toch? hun lot is om te sterven voor ons en dan op ons bord terecht te komen.. ze hebben geen ander lot..
||
![]() |
Citaat:
lees hier maar wat redenen: http://sugarrocket.com/vegan/why-i-am-vegan.php |
![]() |
||
Citaat:
Buiten dat hebben wij gewoon een natuurlijk behoefte aan vlees. Niets mis mee lijkt me. Als we die dieren maar een humaan leven bieden alvorens we ze opeten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar. Dieren worden hoe dan ook eerst omgebracht voor ze geslacht worden, dus niet op een natuurlijke wijze. Als een mens een goed leven heeft geleden, dan is het nog niet oké om hem of haar om te brengen. Het eten van vlees brengt meer schade toe aan onze planeet dan het leven volgens een vegetarisch/veganistisch dieet. En dit gebeurt met rap tempo de laatste jaren(het ontbossen van de oerwouden in brazilië om landbouwgrond te verwerven voor voedsel dat bedoelt is voor vee). En een gezonde aarde is in het belang van het overleven van de hele mensheid. "Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on Earth as much as the evolution to a vegetarian diet." - Albert Einstein |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het zou een nobel streven zijn als iedereen het consumeren van producten van dierlijke afkomst ging minderen. Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 10:38. |
![]() |
||
Citaat:
En we kunnen inderdaad minderen, helemaal niets mis mee. Maar om er mee op te houden??? nee dank je vriendelijk.
||
![]() |
Citaat:
verder vond ik the meatrix wel een goede beschrijving en reden om vegetarier te blijven toen ik dacht dat het zinloos was. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar goed laten we het maar weer over betercore gaan hebben voordat er weer een fb aankomt met 'dit hoort op lifestyle' oftewel: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, want in de ijstijd konden er bomen en planten groeien op ijs ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij voelt je bedreigd door vegetariers lijkt het.. dat is nergens voor nodig want er is niks negatiefs aan het niet eten van vlees lijkt mij. dat jij vlees eet aight maar ga niet de etische basis van vegetarisme aanvallen (vegetarisme is vrijwel altijd een doordachte keuze), het is niet een soort complot tegen jou ofzo. en we hebben geen natuurlijke behoefte aan vlees: wel een natuurlijke behoefte aan dierlijke producten, maar dan volstaat een beetje melk/kaas of ei ookwel, zelfs dat hoeft niet als je op de een of andere manier maar vitamine B12 binnen krijgt. you are mistaken. verder: betercore vind ik een vette band, een paar nummers springen er uit.. (bill gates society, hooded sweater, straightedge but not an asshole, vlees is vies, 50% vol...) de nummers zijn veel gestructureerder dan de herriegeluidsgolf die het lijkt de eerste keer dat je er naar luistert. alleen toen ik ze live zag suckten ze wel, maar misschien was dat alleen die keer.
Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 10:27. |
![]() |
||
Citaat:
laten we met zn allen neuken zonder condoom en onze kindjes opvreten, verzorgen is zooo achterhaald. als je maar van te voren bedenkt waar je het voor doet ![]()
||
Citaat:
en ik weet niet of het je opvalt, maar die beestjes die alleen maar gefokt worden om door ons mensen opgegeten te worden - het is hun lot - zouden niet gefokt worden als niemand vlees zou eten. of zouden beter behandeld worden als iedereen ineens biologisch vlees zou gaan eten. om maar te zwijgen over hart- en vaatziekten, mkz, gekke koeien, kippenpest... overigens: ik heb niks tegen vleeseters. ben het zelf ook het overgrote deel van mijn leventje geweest. maar als jij over vegetariërs begint te zeiken, moet je ook argumenten terug verwachten. sorry voor mijn offtopic-zijn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En volgens mij is het voornamelijk de McD. in Afrika en komt ook heel veel vlees van de AH uit Ierland. De biefstuk iniedergeval wel.
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn trouwens toch ook mensen die vlees moeten eten omdat ze anders niks lusten? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schokkende bekentenissen Dark Phoenix | 501 | 01-10-2007 14:36 | |
Eten & Drinken |
Waarom ben jij vegetariër? Love_Fulfilled | 52 | 05-02-2005 07:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rauw vlees Upke | 22 | 07-07-2003 21:59 | |
Lifestyle |
vegetariers Blubje | 195 | 24-09-2002 16:30 | |
Flora & Fauna |
*~*Ben jij een Vegetarier en Waarom?*~* *~*DutchGirl*~* | 297 | 02-06-2002 21:51 | |
ARTistiek |
vlees=vies! de wijze jodokus | 30 | 21-02-2002 17:12 |