Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 00:30
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 17-02-2005 @ 00:08 :
En je bent ook per missie wel een uur bezig
Ik heb deel drie echt heel fanatiek gespeeld. Ik weet nog wel dat ik echt uuuuren bezig was met een of andere missie waar je 3 eilanden moest veroveren. En ik maar zoeken maar ik kon het laatste stukje niet vinden. Ondertussen stroomde alles over en had ik veel te veel resources. Met als gevolg dat er overal kereltjes niets stonden te doen en m'n halve beschaving overruled werd door varkens en ezels . Ik hoop dat het een beetje leuk is geworden. En anders ga ik deeltje drie wel weer spelen.
Advertentie
Oud 17-02-2005, 15:39
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-02-2005 @ 14:47 :
Ik heb 'm dus al gespeeld voor 10 minuten maar ik vind dat de echte settlers sfeer er nu echt eraf is.
Dat was er echt al keihard af na 2
Oud 17-02-2005, 15:51
Q
Q is offline
Het sterkste punt was idd wel de schattigheid van de mannetjes en de varkentjes in Settlers. Het altijd vrolijke mannetje die op bergen voor resources aan het zoeken is en zo nu en dan "joepie" roept was toch wel heel erg grappig. Maar wat ik nu op de screenshots zie ziet er niet zo grappig uit, dus ik ben wel benieuwd naar de gameplay. Heeft iemand daar nog wat meer over te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 15:56
Obi Wan
Obi Wan is offline
Die demo speelde wel leuk weg, maar ik vind het persoonlijk wel een ander sfeertje hebben, wel settlers, maar serieuzer
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:43
Ilsch
Ilsch is offline
Ik zag hem net bij de bart smit () staan.. Jammer dat het niet meer zo "schattig" is.. maar ik ben wel benieuwd.. beetje duur alleen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:25
Q
Q is offline
Ik heb de demo ook gespeeld en het is heel knap, ze hebben van een origineel en leuk concept een opvolger gemaakt die ze gewoon gekopieerd hebben van spellen zoals Warcraft. Alles wat leuk is en was aan Settlers hebben ze er maar niet in gedaan, in de plaats daarvan de graphics mooier gemaakt. Dus uiteindelijk is het een mooi spel met een waardeloze gameplay en 0 originaliteit. Een regelrecht dieptepunt, naar mijn mening.

Bij Settlers hoor je gebouwtjes op te bouwen en de resources te zoeken en te verzamelen en dan horen die resources van gebouwtje naar gebouwtje gesjouwd te worden maar dit is gewoon een paar serfs aan het werk zetten en dan plop gebouw neerzetten, alles uitvinden, gebouw slopen anders zit je populatie limiet meteen vol en het kleine stukje land. Ik hou het wel bij settlers 4 (of 1 2 en 3)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:35
MikeyMo
MikeyMo is offline
Hmm. settlers 2 was voor mij de enige vette settlers(met die paadjes en vlaggetjes ed ), maar 5 is ook best te spelen, alleen tering zeg, wat gaat dit snel vervelen..die uitvindingen zijn zo gedaan en elk potje is het zelfde..
Oud 31-03-2005, 20:57
Vivi
Vivi is offline
Ik vond deel 3 het leukste, de verveling schoot er toch wel in na 2 uur deel 5 spelen, beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:36
MikeyMo
MikeyMo is offline
idd (dat laatste)
Reageren

Regels voor berichten