![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben er behoorlijk mee bezig. Zo bedenk ik me bijvoorbeeld nu al hoe het eerste gesprek zal zijn. Ik zie mezelf erheen fietsen, me aanmelden bij de balie, wachten in de wachtruimte met mijn rug naar de klok toe om niet gestresst te worden van de secondewijzer en elke spanning in mijn lichaam zal ik voelen waardoor ik op een gegeven moment naar de grond staar en me afsluit voor de mensen die zich ook in de ruimte bevinden. Totdat mijn psych plots voor me staat, ik kijk op en loop mee. Hij staat stil en neemt de gelegenheid om me een hand te geven, daarna lopen we naar zijn kamertje waar we ieder op een stoel gaan zitten zoals we gewend zijn. Ik doe nog even snel mijn jas uit en prop 'm achter mijn rug. Vervolgens kijk ik rond terwijl hij me observeerd... ![]() Ik voel me opzich best goed vandaag. Ik was van plan mijn kamer op te ruimen, maar ik ben nogal perfectionistisch ingesteld waardoor ik (bijna) nooit tevreden ben en dat maakt me zenuwachtig. Ik doe mijn best, maar het is een chaos in mijn hoofd. Verder heb ik vandaag heel erg op mijn eetpatroon gelet en het ging goed. ![]() Laat ik het maar niet over mijn medicijnen hebben... Kus, Magic_STAR*
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen via Paypal ,Werkt ECHT!!! MoneyMaker | 3 | 02-02-2007 07:46 | |
Beleidszaken |
[Hardware]Hoe zit dat nu? Jolt | 84 | 09-05-2005 11:37 | |
Liefde & Relatie |
ex is boos door een mailtje dat mijn mail heeft verstuurd...wat nu? meisje833 | 18 | 21-01-2005 21:32 | |
Software & Hardware |
wat is veilig? e-mail, inet, fax, telefoon, ... John Sickbock | 5 | 04-11-2003 23:29 |