Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze gaat nu juist weer de goede kant op, tommy weg, weer thuis wonen, met bright gaat het beter, ze probeert dr leven weer op te pakken... ik vond die vriendinnen juist zo gemeen... arme ephram ![]()
||
Citaat:
vind het btw wel erg storend worden dat ephram en amy de laatste paar afleveringen alles "tegelijk"doen. Nu weer, amy maakt het uit en even later is het ook uit tussen madison en ephram. Beetje jammer
||
Citaat:
bandje denkik niet, was het pakje te klein voor lijkt me? ik denk gewoon ring/ketting ofzo idd.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ze zijn aan het inpakken en dan zegt harold tegen die opa iets van; goh ze heeft wel veel spullen verzameld in die paar maanden. dat is het enige wat er gebeurde volgensmij. En net voordat tommy kwam nam amy ook afscheid van dr opa en oma geloofik, maar dat heb je dan misschien nog net gezien. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder vond ik het maar zielig voor Nina allemaal ![]() ![]() Dr. Abbott reageerde wel erg heftig op het feit dat Amy aan de pil was en Andy die had voorgeschreven.. dat ie zich daar zo druk om maakt zeg.. Ik ben ook benieuwd wat er in het kadootje zat, en ik vind het ook een beetje raar dat het nu toch uit is. Misschien gewoon een optelling van allerlei dingen die gebeurd zijn, en het feit dat Madison nu 21 is en dus alles mag, en Ephram nog 16 is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk trouwens niet dat er een ketting of armband in zat, maar iets specialers of originelers. Al weet ik niet wat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en linda en andy zijn nog gewoon samen geloof ik hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat het uit is tussen Ephram en Madison. Ik vond het ook een beetje vaag, maar goed. Nu kan hij misschien eindelijk iets met Amy krijgen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al vond ik madison ook wel een lekker wijf, alleen als ze ging zingen vond ik haar echt heel erg dom. Amerikanen hebben echt geen muzieksmaak ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Leuke aflevering! Lekker 'ouderwets' gezellige en mooie stukjes door elkaar.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat natuurlijk wel kan, is dat er daar in de buurt al helemaal niets groots ligt en dat Everwood voor die omgeving relatief groot is en dat er daarom zoveel voorzieningen zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja...toen die mijn was ingestort duurde het heel lang voordat de ambulances er waren... die moesten uit Denver komen. Dat zou erop wijzen dat er geen ziekenhuis in Everwood is. Maar toen dat zoontje van Nina dat auto-ongeluk had, ging ie wel naar de eerste hulp, dus toen konden ze ineens wel snel naar een ziekenhuis ![]() En over die rechtbank zei Linda al dat Nina haar kind niet zou kwijtraken omdat het zo'n conservatief dorp, en dus conservatieve rechtbank is... dus wel een universiteit en rechtbank, geen ambulancepost, en misschien een ziekenhuis? En ik krijg wel de indruk dat het een klein dorpje is... met al die bijeenkomsten zodra er een vuurtoren wordt gebouwd enzo... Iemand zei in dat vorige topic ook dat het voor Amerikaanse termen ook een klein dorpje is (weet niet meer precies waarom).
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij gingen Tommy en Amy samen naar een feest van vrienden van Tommy. Daar had Tommy GHB, maar hij zei dat het niet gevaarlijk was als je wist hoeveel je kon nemen. Volgens mij heeft Amy er ook wat van gebruikt, of de alcohol in combinatie met haar antidepressiva had een raar effect, want ze zag alles ineens heel vreemd, en toen zag ze ook nog Colin. Daarna ging ze naar Tommy op zoek, en toen vond ze hem bewusteloos op een bed. Ze belde haar vader, en die is gekomen, en nu woont Amy dus weer thuis ![]() Madison had een belangrijk optreden met haar band, er zou iemand zijn die hun een contract ofzo kon geven. Maar het was in een club waar je 21 voor moest zijn, dus Ephram had een nep ID laten maken (waarop hij 26 was ![]() Dit is niet alles geloof ik, maar meer weet ik even niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ephram deed eerst alsof het tussen hem en Madison nog wel heel goed ging, maar dat was eigenlijk ook al niet meer zo. Madison was jarig, ze werd 21, en er werd een surprise feestje voor haar georganiseerd. Daarna gingen ze nog naar een of andere club toe, ook weer 21+. Ephram kon dus niet mee, en ze probeerde hem nog over te halen omdat een vriendin hem wel binnen kon krijgen, maar hij is toch niet mee gegaan. De volgende dag hebben ze het uitgemaakt. Verder was Dr. Abbott erachter gekomen dat Amy aan de pil was, en dat ze hem van Dr. Brown had gekregen. Hij helemaal boos naar Dr. Brown, en nu is ie nog steeds boos geloof ik. En Nina's ex-man wilde de voogdij over Sam. Hele rechtszaak enzo, maar gelukkig heeft Nina de voogdij gekregen ![]() Meer weet ik weer even niet. Vanavond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga vanavond is zorgen dat ik optijd voor de tv zit, dan zie ik ook nog is wat er is gebeurd enzo
||
Citaat:
Bright <3
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Bellenblaas | 500 | 31-07-2005 07:49 | |
De Kantine |
Welke naam heb jij voor je MSN????(schermnaam) sneeuw | 499 | 16-03-2004 20:34 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Jules | 22 | 10-01-2004 11:20 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 |