Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 21:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 02-07-2004 @ 20:10 :
Op de veluwe zul je wel veel vrouwen in rokken zien
Ja, in al die dorpen.
Wat ben ik blij dat ik in een stad (groot dorp ) rond de veluwe woon zeg...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2004, 21:28
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-07-2004 @ 22:25 :
Ja, in al die dorpen.
Hier dus .. Ik houd ook niet zo van de meeste refo's, nmeeste hier zijn namelijk zo hypocriet als de neter, maar om ff op Noé te reageren: ze kleden zich niet zo om hun ideeen over te brengen (ach eigenlijk wel, maar officieel niet), maar omdat dat moet (volgens hen) van de bijbel.

Enne, ik zie ff geen reden om die mensen in elkaar te slaan, ik bedoel we zijn geen anti-christelijk land over het algemeen.
Oud 03-07-2004, 18:21
take me as I am
take me as I am is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2004 @ 22:28 :
Hier dus .. Ik houd ook niet zo van de meeste refo's, nmeeste hier zijn namelijk zo hypocriet als de neter, maar om ff op Noé te reageren: ze kleden zich niet zo om hun ideeen over te brengen (ach eigenlijk wel, maar officieel niet), maar omdat dat moet (volgens hen) van de bijbel.

Enne, ik zie ff geen reden om die mensen in elkaar te slaan, ik bedoel we zijn geen anti-christelijk land over het algemeen.
Sorry hoor, maar julllie schetsen wel een heel raar beeld over christenen. Jullie doen net of die mensen hun kinderen terroriseren. En ook niet iedereen moet servies kopen van hun verjaardagsgeld hoor. Nu schetsen jullie wel een heel negatief beeld over refo's.
Mensen noemen mij ook een refo als ze mij naar school zien gaan, maar ze weten niet wie ik ben. Ik moet dan op school een rok aan, maar thuis draag ik een broek. We hebben ook tv en internet (zonder filter), waar ik naar alles mag kijken. Ik zing net zo hard met de radio mee als zogenaamde stoere kids.
Wat ben ik dan he?
Een refo/calvo of een 'normaal' persoon?
Je moet niet alle refo's over een kam scheren!!
Oud 03-07-2004, 18:31
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-07-2004 @ 22:25 :
Ja, in al die dorpen.
K moet dr in de vakantie echt eens met wat vrienden langsgaan, volgens mij zou dat nog leuk kunnen worden
Oud 03-07-2004, 18:49
Verwijderd
Sowieso geen lui in elkaar trappen, of ze nou gristen zijn en een rok aan hebben of niet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:52
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik snap de link rokken dragen -> christen zijn niet.
Maar ik ben het met Paranoide eens
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:53
Verwijderd
Overigens heb ik een streng-grrristelijk 'dinnetje, en die draagt te korte rokjes en broeken. Niet dat het wat met het topic te maken heeft. Maar goed, dat heeft dit plaatje ook niet:

Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 03-07-2004 @ 19:52 :
Ik snap de link rokken dragen -> christen zijn niet.
Maar ik ben het met Paranoide eens
Vrouwelijke christentjes moeten van God een rok aan, staat in de bijbel. Zodat 'ie ze makkelijker kan naaien. "Gaat heen en vermenigvuldigt u", "God plant een vruchtbaar zaadje in ons" enzovoort
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:01
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-07-2004 @ 19:56 :
Vrouwelijke christentjes moeten van God een rok aan, staat in de bijbel. Zodat 'ie ze makkelijker kan naaien. "Gaat heen en vermenigvuldigt u", "God plant een vruchtbaar zaadje in ons" enzovoort
Aha, ik snap het nu
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
take me as a am schreef op 03-07-2004 @ 19:21 :
Sorry hoor, maar julllie schetsen wel een heel raar beeld over christenen. Jullie doen net of die mensen hun kinderen terroriseren. En ook niet iedereen moet servies kopen van hun verjaardagsgeld hoor. Nu schetsen jullie wel een heel negatief beeld over refo's.
Mensen noemen mij ook een refo als ze mij naar school zien gaan, maar ze weten niet wie ik ben. Ik moet dan op school een rok aan, maar thuis draag ik een broek. We hebben ook tv en internet (zonder filter), waar ik naar alles mag kijken. Ik zing net zo hard met de radio mee als zogenaamde stoere kids.
Lieve schat, ik ben zelf christen. En ik heb het over de refo's hier, heel vroom naar de kerk gaan 3 keer per dag, en ondertussen maar roddelen en liegen. Niet alle refo's zijn zo, maar wel heel veel uit mijn woonplaats. En ik heb een hekel aan scholen waarbij je per se een rok aan moet, sorry.
Bovendien zie ik hier ook dat heel veel kinderen van strenge refo-ouders juist helemaal rebels worden en helemaal nergens meer naar luisteren. Dan kun je beter wat minder streng zijn.
Ik heb niks tegen refo's, maar ik heb heel veel tegen hypocriete refo's.
Oud 04-07-2004, 09:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 03-07-2004 @ 19:31 :
K moet dr in de vakantie echt eens met wat vrienden langsgaan, volgens mij zou dat nog leuk kunnen worden
Vooral een bezoekje aan Barneveld maken.
Als ik nu iemand op straat tegen kom die op zo'n mens uit Barneveld lijkt, mompel ik altijd: Barney.
Zooo herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 10:29
Verwijderd
B.
de kant van mijn vaders familie is reformatorisch, en ik heb echt respect voor die mensen.

Tevens zou ik ingrijpen, zowiezo omdat diegene in "mekaar getrapt word", en je mag iemand niet beoordelen op zijn of haar geloof.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:27
Soowl
Soowl is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-07-2004 @ 19:41 :
Als je mensen neerschopt dmv kleding die het geloof uitbeeldt kan je nog wel even doorgaan met schoppen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik woon in een dorp vol met dat soort mensen. en ik heb er geen problemen mee hoor, ze behandelen mij bijv. in de supermarkt niet anders dan anderen vanwege mn uiterlijk, dus doe ik dat ook niet bij hen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 20:05 :
Lieve schat, ik ben zelf christen. En ik heb het over de refo's hier, heel vroom naar de kerk gaan 3 keer per dag, en ondertussen maar roddelen en liegen. Niet alle refo's zijn zo, maar wel heel veel uit mijn woonplaats. En ik heb een hekel aan scholen waarbij je per se een rok aan moet, sorry.
Bovendien zie ik hier ook dat heel veel kinderen van strenge refo-ouders juist helemaal rebels worden en helemaal nergens meer naar luisteren. Dan kun je beter wat minder streng zijn.
Ik heb niks tegen refo's, maar ik heb heel veel tegen hypocriete refo's.
ja allemaal leuk hoor, maar vermijd die mensen dan gewoon, want je krijgt het ze toch niet uit hun kop gestampt dat hun geloof aan alle kanten rammelt en af en toe nog mens-onvriendelijk is ook.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 13:55
I <3 cock
I <3 cock is offline
Gelovigen zijn altijd dom.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:14
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
vixen schreef op 02-07-2004 @ 19:42 :
Ik vind dat die mensen dat zelf moeten weten en dat ieder mens hoe dan ook respect voor een ander kan/moet opbrengen. Het veroordelen van mensen die kleding dragen die jij niet mooi vindt of waar jij een probleem mee hebt vind ik een beetje een poor excuse om iemand in elkaar te trappen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:32
Milos
Milos is offline
Iemand in elkaar slaan is nooit te rechtvaardigen, en zeker niet om iemand zijn of haar kleding. Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde. Ze heeft jou toch geen kwaad gedaan?
Oud 04-07-2004, 23:22
Verwijderd
Belachelijk dat iemand daarom in elkaar getrapt wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 23:34
Verwijderd
Ik vind rokken nog geweldig geil vergeleken met burqa's.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 09:41
Verwijderd
Citaat:
I <3 cock schreef op 04-07-2004 @ 14:55 :
Gelovigen zijn altijd dom.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 11:41
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 04-07-2004 @ 13:45 :
ja allemaal leuk hoor, maar vermijd die mensen dan gewoon, want je krijgt het ze toch niet uit hun kop gestampt dat hun geloof aan alle kanten rammelt en af en toe nog mens-onvriendelijk is ook.
Ik kan die lui niet eens mijden al zou ik willen. Mn halve familie is refo en driekwart van ons dorp. En hun geloof is ook niet fout, alleen dat hypocriete gedrag eromheen. En sommigen zijn niet hypocriet, die mensen respecteer ik ook wel.
Reageren

Regels voor berichten