|
|
Bekijk resultaten poll: Hoeveel gaatjes heb jij? | |||
ik heb 1 gaatje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 16.43% |
ik heb 2 gaatjes |
11 | 7.86% |
ik heb 3 gaatjes |
3 | 2.14% |
ik heb meer dan drie gaatjes |
33 | 23.57% |
anders, nl: ...... |
70 | 50.00% |
Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vandaag ik mijn eerste vulling bij geslepen, hij heeft lekker in mijn tandvlees zitten slijpen. OW JOY. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb mooie tanden (op zich dan) maar omdat ik op mijn zestiende kiezen doorkreeg die ik op mijn twaalfde zou moeten hebben ging 1 tand een beetje scheef staan. Toen liet ik 4 kiezen trekken en kreeg een beugel (die ik nu nog heb). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb +- 8 jaar met een beugel gelopen maar ben er nu sinds een paar maanden vanaf. Er is wel weer 1 kiertje ontstaan naast mijn hoektand ![]() heb 4 grote vullingen (die gaatjes heb ik eigenlijk al sinds mijn gewone kiezen doorkwamen, toen heb ik een tijdje slecht gepoetst). ik poets 2 x per dag en mijn tanden zijn redelijk wit .. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Krijgen dan eindlijk op gigantisch aandringen van mij en mijn moeder een afspraak via de tandarts met Ortho. Zijn dan eindelijk op praktijk, gesprek met Ortho begint: Ortho:'Jemig, dit is wel heftig jah, kon u niet eerder komen? (me moeder dacht al van: Zijn ze hier dan zo streng op de tijd gelet?) Moeder: Hoeveel zijn we te laat dan? Een paar minuutjes tog maar? Ortho: Jah dat ook, maar die paar minuutjes maken niej egt uit. U bent gwoon 3 of 4 jaar te laat doorverwezen naar mij.. ![]() ![]() ![]() We hebben inmiddels een andere tandarts ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |