Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 17:57
juno
juno is offline
Ik tast dan ook niet meteen bij de eerste ontmoeting een wildvreemde knul in de kruisregionen, zo tussen de worsten en de sokken, maar een jongen die wel geinteresseerd is, die zal ten eerste weinig bezwaar hebben tegen een vluchtig test-aaitje of een quasi per ongeluk erlangs schuren, en dat is genoeg om het door te hebben.

Als hij dan nog slap is gaat het niks worden, dan doet hij het blijkbaar niet op mij of is hij te verlegen, (dat zie ik ook al, en dan grijp ik niet eens, vrees niet) en als hij dan al halfhard of helemaal hard is, dan kan hij zich niet meer verschuilen achter het excuus dat een kleine slappe nog best heel groot kan worden....Ik zie het trouwens ook uitstekend, ik heb strikt gesproken eigenlijk geen grijptest nodig. Dat is meer ter bevestiging.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:06
Unsterblich
Unsterblich is offline
Je klinkt meer als een sletterige hoerenmadam die vlees keurt dan een vriendelijke vrouw in de dertig, als ik zo vrij mag zijn. Stop daar eens mee :>
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:07
juno
juno is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 13-07-2004 @ 19:06 :
Je klinkt meer als een sletterige hoerenmadam die vlees keurt dan een vriendelijke vrouw in de dertig, als ik zo vrij mag zijn. Stop daar eens mee :>
Pssst, verpest m'n imago nou niet!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:08
Ratbout
Ratbout is offline
ik ben nog nooit in de hema in me kruis gegrepen <_<

maarruh, maakt dat je serieus zoveel uit? of zijn penis wel groot genoeg is? Meeste jongens hebben belangrijkere dingen aan je leven toe te voegen dan hun penis. nouwjah, in ieder geval 20% <_<
Oud 13-07-2004, 18:12
juno
juno is offline
De Hema is ook een heel erg verkeerd voorbeeld. Er is weinig lustopwekkends aan de gemiddelde Hema vestiging.

Maar in een wat lustiger omgeving, op een wat verhitter tijdstip, in de juiste stemming, daar geldt nog steeds dat wij dames ook best willen zien wat jullie te bieden hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:17
Unsterblich
Unsterblich is offline
Ik weet nog een leuke gelegenheid, en het omvat onder andere mijn tweepersoons bed en ik doe zelf wel alles uit, dat scheelt giswerk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:25
juno
juno is offline
Nee nee, iemand uitkleden is nou juist zo leuk. Zo'n verrassingspakketje ontdekken. Net Sinterklaas. Vooral een boxer met een knoopjesgulp...leukleukleuk!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:38
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-07-2004 @ 12:48 :
Dat is toch niet hetzelfde? Bij de sex worden bij mijn weten geen borsten ergens in gestopt.
Vraag naar de diepte van de vagina! Vraag naar de diepte van de vagina!
Oud 14-07-2004, 14:59
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik zie wel graag een lekkere dikke bobbel in een spijkerbroek, maar ik heb toch ook weer liever niet dat de halve vrouwelijke wereldbevolking met grote koeienogen naar het kruis van mijn vriend staat te kijken.
Dus: in de slaapkamer moet het zichtbaar zijn, maar op straat mag het ook wel wat bescheidener.
En om eerlijk te zijn snap ik de vraag niet.

Regels voor berichten