Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2004, 16:24
snoopy
snoopy is offline
huh? Ik zou zweren dat ik hier al gepost had... Nou ja.
mijn vriend zit voor 5 weken in Zuid-Frankrijk. Hij zit daar met z'n beste vriend, en entertaint jongeren tot 12 jaar oid. Hij is nu bijna 3 weken weg, dus we zijn over de helft.
Hoe ik die tijd volkom? Heeeel veel afspraken maken, zodat je er niet aan hoeft te denken. En verder veel bellen/mailen/schrijven/smsen.
Ik ben zelf ook op vakantie geweest, net terug, dus dat scheelt.
Oud 18-07-2004, 18:37
filia dei
filia dei is offline
jeps, of een dagboekje bijhouden die je aan 'm kan geven als ie terug is
Oud 19-07-2004, 14:28
_Moby_
_Moby_ is offline
een week nadat ik 2,5 week op vakantie ben geweest, is mijn vriendin naar frankrijk en spanje vertrokken. Daar zit ze nu nog voor 3 weken. Ik heb 't er ongelooflijk moeilijk mee, voordat ze wegging maakte ik mezelf helemaal gek met de gedachte dat ze misschien vreemd zou gaan op vakantie, gelukkig heeft ze me duidelijk kunnen maken dat ze dat niet zal doen. Mja ik mis er zooo erg dat ik er helemaal gek van word. Sowieso ben ik de laatste tijd wat depressief omdat ik nog steeds geen opleiding kan vinden, terwijl ik in 2003 mijn diploma haalde. Ik probeer daarom zoveel mogelijk met vrienden af te spreken maar dat is erg moeilijk, ze hebben het veel te druk met vanalles.
In de tussentijd is een meisje die ik regelmatig zie op feesten in de buurt, verliefd op me geworden en ze zou maar wat graag willen dat ik vreemd zou gaan. Dat doe ik natuurlijk niet, maar hierdoor mis ik mijn vriendin nóg meer.
Oud 19-07-2004, 14:47
tuttebel
tuttebel is offline
zucht..
3 weken zie ik hemniet.
hij is om 3uur vertrokken net..

oh wat een gekwijl, ik hou hier helemaal nie van.
maar toch...baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 19-07-2004, 19:38
sofuckingme
sofuckingme is offline
Hij is net een uur geleden vertrokken gelukkig heb ik m vandaag nog wel gezien.Ik heb echt geen idee hoe ik die 2 weken moet doorkomen, ja werken joepie . Al mijn chickies zijn ook op vakantie maar die komen zaterdag thuis en hun weten nog niet eens dat hij sinds kort mijn lover is genoeg aan ze te melden dus deze week 3 dagen werken en volgende week kom ik wel door met winkelen in amsterdam en leuke dingen doen. ik ben van plan een leuk kadootje voor hem te kopen ik heb alleen geen idee wat en foto naast je bed van m hangen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 19:38
modderdoos
modderdoos is offline
de meeste hebben het beter als mij ik moet mn vriendin gewoon 6 weken aan een stuk missen dat word echt een ramp zaterdag vertrekt ze echt niet leuk
Oud 21-07-2004, 19:58
Mindfields
Mindfields is offline
Muwahahahaaaaaaaaa hij is lekker terrrrug.
Nu ga ik alleen nog een week weg over een tijdje, maar das te overleven, aangezien dat gewoon in Nederland is en dan is bellen/smsen makkelijk enzo.
Oud 21-07-2004, 20:06
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
filia dei schreef op 18-07-2004 @ 19:37 :
jeps, of een dagboekje bijhouden die je aan 'm kan geven als ie terug is
grappig, daar ben ik nu mee bezig. Nadeel is alleen dat ik elke dag 12 a4tjes (grootte dan) moet schrijven wil ik het volkrijgen zodra hij terug is...: P
Oud 21-07-2004, 20:42
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
De eerste paar dagen ben ik iig 'doorgekomen'.
Veel aan haar denken en ondertussen ook voor genoeg afleiding zorgen. Proberen wat afwisseling te zoeken en idd veel proberen weg te gaan, maar met bijna al je vrienden op vakantie gaat dat niet zo heel erg makkelijk.
Nog een kleine twee weken te gaan en aangezien ik nog wat aan mn studie moet doen in de vakantie kan dat mooi in deze periode.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:24
Blondfun
Blondfun is offline
Ben blij !! mijn vriendje komt 4 dagen eerder dan verwacht! hij komt nu zondag al inplaats van volgende week donderdag! ineens stress moet nog best veel regelen.. naja dat dan maar vlot doen, want wil alle tijd voor hem hebben! !
voor de rest... sterkte nog
Oud 22-07-2004, 19:42
A Sole Reminder
ik kreeg net een SMS-je van haar
heel fijn om wat te horen en krijg er gelijk een kriebelig gevoel van
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:36
Suziewafel
Suziewafel is offline
Mijn vriend loopt drie maanden stage in Ibiza. Hij is nu bijna 8 weken weg en hij vindt het één grote vakantie Het contact loopt helaas een beetje moeizaam, waardoor ik niet echt de indruk krijg dat hij me mist of aan me denkt. Gelukkig ga ik er maandag naartoe en dan weten we gelijk hoe het er voor staat..
Oud 22-07-2004, 20:44
Aurora
Aurora is offline
Ugh, nog 20 dagen

Hij zit in Italie sinds gister. Gelukkig heeft ie al gebeld en gesmst, maar toch.. kmisum
Oud 23-07-2004, 08:49
Blondfun
Blondfun is offline
ben BLIJ! vriendje komt vervroegd terug: nu al over 2 nachtjes (zondag dus), en eerst komende donderdag
ben een blij mens
Oud 23-07-2004, 08:49
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 22-07-2004 @ 20:42 :
ik kreeg net een SMS-je van haar
heel fijn om wat te horen en krijg er gelijk een kriebelig gevoel van
hihi dat ken ik!
Oud 23-07-2004, 09:59
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
nog 21 dagen, we smsen elke dag wel een stuk of 5,6 keer, (in 5 uur tijd, want er zit 9 ur tijdverschil), en we bellen om de dag, en kga zelf volgende week 2 weken weg, en we komen tegelijk terug!ben alleen bang dat er iets met dr gebeurd (vliegtuig dat neerstort ofzo)soms ECHT bang!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 12:37
speesjaal
speesjaal is offline
ik mis me vriend egt te erg...

had ik hem net aan de telefoon zegt ie ja komen we elke ochtend om 05:30 bij t hotel... dat wilde ik nou net effe nie horen maar ja
voelt zich nou nog slechter (ja ik wist ook wel dat dat zou gaan gebeuren, maar dan hoeft ie t nog nie te vertellen over de telefoon )
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
speesjaal schreef op 23-07-2004 @ 13:37 :

had ik hem net aan de telefoon zegt ie ja komen we elke ochtend om 05:30 bij t hotel... dat wilde ik nou net effe nie horen maar ja
voelt zich nou nog slechter (ja ik wist ook wel dat dat zou gaan gebeuren, maar dan hoeft ie t nog nie te vertellen over de telefoon )
misschien zoekt ie wel afleiding omdat ie je mist?

ik mis m'n vriend ook erg... Maaaar... over een week is ie al onderweg naar huis!
Oud 23-07-2004, 20:46
Verwijderd
Mijn vriendin gaat morgen op vakantie, fietsen naar Zuid-Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:56
Verwijderd
M'n vriendin is vanmorgen voor 3 weken naar moskou vertrokken. Maar ik ga dinsdag voor 3 weken weg, dus komt wel mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:12
Aurora
Aurora is offline
Boehoehoeee ik mis hem zóóó..

Ik hoop dat hij morgen gaat bellen, het is namelijk alweer sinds woensdag geleden.

Oud 24-07-2004, 12:12
Verwijderd
niet me vriendje, maar k vind t wel jammer dattie weg is
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 12:20
Verwijderd
mijn vriendje is vandaag weg gegaan zie em 2 weken niet nu maar hope dak een x naar em toe mag de campings ligge ma 1 uur van elkaar af
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:33
speesjaal
speesjaal is offline
kreeg net een brief, die was wel weer leuk : kan niet wachten tot ik je weer kan zien, voelen, ruiken, zoenen

ja dat wilde ik hore
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:35
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
speesjaal schreef op 23-07-2004 @ 13:37 :

dat ken ik.. netals dat mijn vriendje alleen maar meld dat hij met meisjes omgaat en zijn zusjes daarom lopen te zeuren van 'je hebt een vriendin' en over de jongens hoor je niks... word ik ook niet blij van
Oud 24-07-2004, 21:03
Iekjee
Iekjee is offline
Mijn vriendje is net vandaag weggegaan! *snik* naar Spanje... niet egt een leuk gevoel kreeg ik daarbij.. maarja nix aan te doen. ik voelde me behoorlijk kut vandaag, wat ik eigenlijk niet had verwacht.. dat ik hem al zo snel miste!!! gelukkig(!) belde die net ff om te zeggen dat hij me zoooo miste(A) en dat hij van me hield! en dat hij alleen mij wou en niemand anders!! ik ben weer helemaal blij en opgelucht!! wat een belletje al wel niet kan doen!!! ik had m een brief meegegeven met fotos erin die hij pas vandaag mocht openen in zn appartement vondtie lief!! Maarja... nog 2 weken.. dan is hij er weer! ik kijk er naar uit!! ( en niet zoon btje ook!!) tot die tijd ga ik lekker werken.. zucht... maar dat neemt niet weg dat ik hem minder mis
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:13
Blondfun
Blondfun is offline
hihi, nog twee uur en dan komt mijn vriendje!!! heb uim nu bijna 4 weken niet gezien!
in het begin, eerste 5 dagen miste ik um vreselijk, maar daarna ging het wel, ben nu wel weer blij um zo te zien !
Oud 26-07-2004, 10:44
-x-Sanniej-x-
-x-Sanniej-x- is offline
Mijn vriendje is ook eens vijf weken weggeweest en ik kan je vertellen, dat is gewoon niet makkelijk door te komen Ik zat ook steeds te bedenken dat ik hem miste Het enigste wat je echt niet moet doen is de hele dag stil thuis nix gaan zitten te doen.. Ga gewoon veel leuke dingen doen met vrienden en als dat niet lukt ga ergens exta werken ofzow, dat helpt echt!! Dat leidt je gedachtes over je liefde af!!
Oud 27-07-2004, 15:15
snoopy
snoopy is offline
nog 4 nachtjes slapen.
Oud 27-07-2004, 16:57
A Sole Reminder
vandaag kwam een kaartje aan van haar vanaf dr vakantieadres
en 's ochtends al een smsje, dus mijn dag kan niet echt meer kapot
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 27-07-2004 @ 17:57 :
vandaag kwam een kaartje aan van haar vanaf dr vakantieadres
en 's ochtends al een smsje, dus mijn dag kan niet echt meer kapot
Grom. Mijn vriend heeft een week geleden een brief op de post gedaan, en hij is er nog steeds niet.
Gisteren ging ik zo vroeg weg dat de post er nog niet was, en vanmiddag kwam ik laat thuis. Ik wist zo zeker dat ie er zou zijn, nou niet dus
Straks is ie alweer terug als ik eindelijk die brief krijg...
Oud 27-07-2004, 18:22
A Sole Reminder
Citaat:
snoopy schreef op 27-07-2004 @ 18:02 :
Grom. Mijn vriend heeft een week geleden een brief op de post gedaan, en hij is er nog steeds niet.
Gisteren ging ik zo vroeg weg dat de post er nog niet was, en vanmiddag kwam ik laat thuis. Ik wist zo zeker dat ie er zou zijn, nou niet dus
Straks is ie alweer terug als ik eindelijk die brief krijg...
Waar is je vriend op vakantie dan, want het ligt eraan vanuit welk land hij t op de bus heeft gedaan.
Mijn kaart vanuit Frankrijk is de 20e op de bus gedaan en de 23e pas afgestempeld, dus er kan nogal wat tijd tussen zitten.
En ik denk van hoe verder weg de kaart/brief komt, hoe langer het duurt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 18:54
Aurora
Aurora is offline
Eep, hij gaat weer bellen vanavond! [insert hartjes-smiley hier]

Nog 15 dagen.
Oud 27-07-2004, 19:03
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Aurora schreef op 27-07-2004 @ 19:54 :
Eep, hij gaat weer bellen vanavond! [insert hartjes-smiley hier]

Nog 15 dagen.
morgen nog 16 daagjes, waarvan ik dr 14 op vakantie ben !
moet gewoon goedkomen, alleen nog allebei n goede reis, zonder ongelukken, dan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 19:11
Verwijderd
Ze belde net vanuit Noord-Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 19:58
Aurora
Aurora is offline
Hij belde net vanuit Florence.
Oud 27-07-2004, 20:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 27-07-2004 @ 19:22 :
Waar is je vriend op vakantie dan, want het ligt eraan vanuit welk land hij t op de bus heeft gedaan.
Mijn kaart vanuit Frankrijk is de 20e op de bus gedaan en de 23e pas afgestempeld, dus er kan nogal wat tijd tussen zitten.
En ik denk van hoe verder weg de kaart/brief komt, hoe langer het duurt.
mijn vriend zit ook in frankrijk. Hij heeft de brief woensdag op de post gedaan. Toen was t... eh... de 21e....

Oh... dus als ie morgen komt dan gaat t net zo snel als de jouwe. Daar hou ik me dan maar aan vast
Maar ik had een brief op de post gedaan, en die was er 2 dagen later nou ja.
Oud 27-07-2004, 21:58
A Sole Reminder
Citaat:
snoopy schreef op 27-07-2004 @ 21:05 :
mijn vriend zit ook in frankrijk. Hij heeft de brief woensdag op de post gedaan. Toen was t... eh... de 21e....

Oh... dus als ie morgen komt dan gaat t net zo snel als de jouwe. Daar hou ik me dan maar aan vast
Maar ik had een brief op de post gedaan, en die was er 2 dagen later nou ja.
t zou inderdaad dan wel morgen moeten komen ja, ik hoop mee voor je dat dan de broef komt

de Nederlandse post is over het algemeen stukken sneller dan de Franse, dus daarom heeft hij t van jou al denk ik
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 11:44
Charlottetje
Charlottetje is offline
Het asociaal druk hebben werkt echt zooo goed!
Tenzij ouders hem ook geweldig vinden en er niet over op kunnen houden...
Oud 28-07-2004, 20:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 27-07-2004 @ 22:58 :
t zou inderdaad dan wel morgen moeten komen ja, ik hoop mee voor je dat dan de broef komt

de Nederlandse post is over het algemeen stukken sneller dan de Franse, dus daarom heeft hij t van jou al denk ik
hij is er, hoor

hele lieve brief

En nu nog 3 nachtjes slapen
Oud 28-07-2004, 21:06
A Sole Reminder
Citaat:
snoopy schreef op 28-07-2004 @ 21:40 :
hij is er, hoor

hele lieve brief

En nu nog 3 nachtjes slapen
ik ben er blij om dat de brief aangekomen is vandaag

ik kreeg weer een smsje vanmiddag

en moet nog 5 of 6 nachtjes slapen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 21:28
Unexplained
Unexplained is offline
Ik ben nog steeds niet van haar af....wie maakt me los
Oud 28-07-2004, 23:03
Verwijderd
Hij is wel verdomde lang weg, zeg.
En vandaag heeft hij gebeld, maar natuurlijk is dat net die ene oproep vandaag die ik heb gemist.
Gelukkig heb ik volgende week geen dag vrij.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 06:52
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik had weg moeten blijven uit dit topic
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel kwijlebabbels die hun vriendje geen 2 weken kunnen missen.
Maarja
te laat
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 07:18
A Sole Reminder
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 29-07-2004 @ 07:52 :
Ik had weg moeten blijven uit dit topic
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel kwijlebabbels die hun vriendje geen 2 weken kunnen missen.
Maarja
te laat
Offtopic: en van de jongens die hun vriendinnetje missen vind je niet erg om te lezen?

anyway, ik begin dr nu na anderhalve week steeds meer te missen. Ik moet voor meer en vooral andere afleiding gaan zorgen, want dit patroon gaat mij nu vervelen (in de zin dat ik te veel aan dr denk)
Vanavond of morgen een avond je weg waarschijnlijk.

Gelukkig hoor ik zo'n beetje elke dag wat van dr en dat doet me heel erg veel goed

Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 09:14
Charlottetje
Charlottetje is offline
mag 6 weken wel?
of is dat ook te kort
Oud 29-07-2004, 11:08
Killerfist
Killerfist is offline
Mn vriendin is net 5 min gleden weggegaan voor 3 weken, voelt egt zwaar kut, denk dak zo maar ff een potje ga zitten janken
Oud 29-07-2004, 14:23
SRV
SRV is offline
mn vriendin en ik zien elkaar 5 weken niet, we kunnen gelukkig de 1e 2 weken nog mailen.
en daarna 3 weken sms-en en bellen.
dat houd me wel op de been.
Oud 30-07-2004, 13:57
Verwijderd
Ik zou mijn vriend 4 weken niet zien. Maar na 1,5 is hij een week langsgweest in spanje, geheel onverwachts. En ook ben ik een dag eerder thuis gekomen en zie ik hem dus nog net voordat hij zelf een week weggaat. Doordat ik zelf op vakantie was hem ik hem veel minder gemist denk ik omdat ik toch heel veel te doen had. En de week dat hij weg is ga ik lekker werken dus dat moet voldoende zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 19:54
JNR
JNR is offline
mn vriendje komt over 4 dagen weer thuis van zn 2 weken vakantie. Belt hij net, ik helemaal blij, vertelt hij o.a. dat ze 2 meisjes die ze daar hebben ontmoet liftend meenemen en die bij hen zullen blijven tot ze weer verder gaan.

Ik weet dat het onzinnig is van mezelf, maar toch voel ik me er kut door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten