Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SCHEMA!!! ![]() Jongens: Op de gang op school: schud ik een hand.. In de stad: geef ik een hand bij een kennis.. altijd met een korte conversatie "alles goed" "ja met jou" "top" "oke dan" is redelijk standaard. In de stad: omhels (mm kutwoord) ik mn goede vrienden.. En zeg ik iets in z'n oor, gewoon alles goed ofzo. ofzoiets.. tja klinkt een beetje vaag.. maar het ziet er heel natuurlijk uit.. Meisjes: Op de gang op school: "hoi" " ![]() In de stad: kennissen 3 zoenen, tenzij ik in België ben, want in België geven ze maar 1 zoen. In de stad: goeie vriendinnen zoen op mond. Ik vind het trouwens zielig om lichaamelijk contact met mensen van het zelfde geslacht als homosexualiteit af te doen, iets dat je toch heel veel hoort. Het is een gewoon een kwestie van vertrouwen en blijk dat je een goede band met iemand hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Goede vriendinnen een knuffel
Het duurt een tijdje voordat ik vind dat ik "hug-recht" heb bij een meisje, en natuurlijk ook omgekeerd, wanneer zij het bij mij heeft ![]() vrienden de "boks" ![]() gewoon hand + vuist tegen elkaar met 1 vriend van me een soort road-trip (check de film daarvoor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en mjah als ik mensen die ik ken tegen kom bij uitgaan ofzow, dan geef ik wel 3 zoenen, en bij verjaardagen ofzow.... |
![]() |
|
![]() |
vroeger moest ik niet echt iets hebben van armen om me heen maar nu kan ik niet zonder
![]() Mijn vriendinnen begroet ik gewoon met 'hoi' en soms(redelijk zelden) met een zoen,bij een iemand altijd met een knuffel. Als ik een knuffel nodig heb of een wil vraag ik dat gewoon,nou ja,klinkt raar mss,'k vraag dan gewoon:'k wil ne knuffel,of mag ik ne knuffel,...Of als iemand in de put zit knuffelen we ook. Zoenen geven doe ik zelfden,knuffelen heeeel vaak. ![]() 'k vin het ook wel belangrijk. Oh ja,als ik met iemand babbel raak ik hem/haar ook aan denk k(meestal doe ik dat onbewust ![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Stoel schreef:
ik vroeg me af hoe mensen hier bv hun vrienden begroeten, is dat met een hand, een gewoon 'hoi', een knuffel of een kus? is er verschil tussen hoe je een man en een vrouw begroet? De meeste mensen begroet ik met hey, hallo, hoi of wat dan ook ![]() ![]() en heb je bepaalde vrienden/een relatie die je heel anders begroet? Maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen zoals: - mensen, die ik "nog" niet ken en die ik dus een hand en soms 3 kusjes geef. - mijn vrienden, krijgen een dikke knuffel en soms kusjes. - mijn familie, een kus en die ik lang niet meer gezien heb 3 kusjes en een hand en waar ik heel goed mee op kan schieten vaak ook nog een dikke knuffel. - vriendje? tja dat wil je denk ik niet weten hoe ik deze begroet!! (hihi) ![]() ![]() ![]() ![]() en gewoon in een gesprek, raak je dan iemand aan of sta je liefst ver van hem af, vind je een knuffel of een kus belangrijk in een vriendschap of een relatie of zou je zo zonder kunnen? ligt aan de persoon, meestal bij mijn vrienden een beetje klieren enzo en gewoon lekker dollen, en ja daar hoort kietelen en een knuffel of wat dan ook wel bij... maar bij andere mensen is het meestal dat ik ze graag in de ogen kijk en dat ik laat zien of zij laten zien dat ze geïnteresseerd in je zijn.. en dat laat ieder persoon anders zien.. ik zou in ieder geval niet zonder die extra dingetjes zoals; aanrakingen, kus of knuffel of wat dan ook kunnen, want dat geeft het persoonlijke contact weer. sla je snel een arm om iemand heen of houd je niet van lichamelijk contact. en gedraag je je ook zo omdat je vriendengroep er zo tegenover staat? (ik bedoel bv mannen die mannen niet mogen aanraken van hun vrienden) Ik zelf houd wel meer van lichamelijk contact. En ik denk dat dat voornamelijk komt omdat mijn vrienden en ik heel vrij met elkaar omgaan en lekker dollen enzo. Maar ik kan goed begrijpen dat mensen die anders zijn opgevoed of anders gewend zijn dit niet doen. En ik was altijd al een vrij persoon maar je past je automatisch aan aan je omgeving en ik denk dat als je in een omgeving bent waarin mensen het niet prettig vinden of niet gewend zijn om veel lichamelijk contact te hebben. je ook meer inhoud of minder lichamelijk contact hebt. Dus ik gedraag mij al vrij maar dat wordt nog meer gestimuleerd, omdat mijn vrienden ook zo zijn. kortom: hoe sta jij tegenover lichamelijk contact binnen een bepaalde vriendschap/relatie, vind jij dat mannen en vrouwen elkaar anders horen te begroeten? Dus kort samengevat: Ik houd van lichamelijk contact. Er zitten alleen wel verschillen aan de manier waarop dat ligt aan de band die ik met die mensen heb. En het maakt niet uit hoe mannen en vrouwen elkaar begroeten.. de 1 vind het prettiger en de ander niet.. ik vind het belangrijktste dat ik mij op mijn gemak bij die mensen ben en of het een vrouw is of een man dat maakt me niet uit... okay ik vind het fijner om meer aandacht van een man te krijgen dan van een vrouw... maar dat komt denk ik doordat ik meer van het mannelijke geslacht houd!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat je er wat aan hebt, Veel liefs, Rio
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 18:46. |
![]() |
|
![]() |
mensjes die ik heel goed ken een hele grote knuffel en dan 4 kusjes
![]() tegen mensen die ik liev en aardig vind geef ik meestal een knuffel en 3 kusjes ![]() tegen mensen die ik owk liev en aardig vind maar tog niet zo goed ken zeg ik gewoon hoi (soms owk 3 kusjes maar da komt nie zo vaak voor) tegen mensen die ik eigenlijk nie mag zeg ik altijd hoi (waarom weet ik owk nie maar ja bluh) bij familie in spanje gewoon 2 kusjes (in spanje geven mensen elkaar maar 2 kusjes inplaats van 3) en mun nederlandse familie gewoon 3 kusjes
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
met familie ben ik niet zo close dus en een paar goede vrienden geef ik gewoon een knuffel. en die kussen, ja dat is zo buitenlands ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gisteren heb ik toevallig met een vriend van me afgesproken dat we een koele begroeting gaan bedenken
![]() ![]() Neh, meestal geef ik goede vrienden/vriendinnen een kus+knuffel en sommige mensen 3 kussen. Dat 3 kussen vind ik soms een beetje overdreven. Als je mensen vrij regelmatig ziet vind het nogal nutteloos om dat iedere keer weer te doen. Heeft iets afstandelijks vind ik. Doe mij maar lekker knuffelen ![]() |
![]() |
|
Ik kan er helemaal niet tegen als iemand aan me zit zonder dat ik het weet ofzo. Maar mijn vriendinnen en vrienden verwelkom ik wel met een knuffel, die allemaal btw. Er is er 1 die altijd van mij een zoen krijgt, mijn grote goede homo-vriend.
|
Verwijderd
|
Ach het maakt mij niet zoveel uit... tegen vrienden op school zeg ik meestal gewoon wat.. zonder hand ofzo.. ik kom ze toch minstens 3x tegen op school.. om dan iedere keer een hand te geven....
Mensen tijdens het stappen, sommige een hand en vrouwen meestal 3x zoenen... maar soms ook helemaal niks, ligt meer aan de persoon tegenover me. Een vriend die ik bijna nooit zie die til ik wel altijd even op, en hij tilt mij op... maarja die gozer is gek ![]() Op de fiets bij bekenden/vrienden van vroeger.... gewoon zo'n knikje en dan groeten met een vinger... klinkt heel vaag maar dat doet iedereen hier... 'echte' vrienden ga ik ff naar toe.. gewoon gesprekje maken. |
![]() |
|
jongens geven bij elkaar een hand en dan met de vuisten tegen elkaar en dan de vuist op je hart slaan.
en meiden geven elkaar ene knuffel en soms kus en een jongen en een meid ligt er net aan wie het zijn als ik bijvoorbeeld een goeie vriendin tegen kom is het ene knuffel + kus maar dat is lang niet bij iedereen zo
|
Verwijderd
|
Ja ik vindt dat hele begroeten gebeuren een beetje "dubbel"
Bv. Ik loop ik een discotheek rnd en ik kom een bekende tegen, op school zou ik diegene nou niet echt aan spreken, gewoon hoi ofzo, maar in een discotheek is het ineens verplicht om iemand een hand te geven (of nog erger, zon gabber-shake) en te vragen of alles nog oke is, ja sorry hoor maar k vin dit echt ZO triest |
![]() |
|
Hmpf neej mannen en vrouwen hoeven elkaar niet anders te begroeten...doen het meestal wel, maar dat is hun zaak...
Ikzelf begroet verschillende vrienden op verschilende manieren, meestal met 3 zoenen, soms met 1 zoen op de mond, soms alleen een hand...
||
Citaat:
Ik ben vanmezelf helemaal niet zo'n knuffelaar! (behalve als ik een vriendin heb, dan ben ik er dol op ![]() Heel vaak geef ik gewoon een hand (inclusief interreserend praatje), als ik vriendinnen heel lang niet heb gezien of k zie iemand voor het eerst ![]() (net als bij vriendinnen die mij daartoe uitnodigen, door zelf te beginnen ![]() Verder heb ik 1 goede vriendin die ik vaak een kus op de mond geef. |
![]() |
||
Citaat:
(ik ben t enige meisje wat met Les mag 'boxen' ![]() Met schoolvrienden zoen ik niet. We huggen ook niet, alleen soms met mijn beste vriend (wel van school). Met de orgclan ben ik wel wat kleffer, huggen, met sommigen ook een paar zoentjes ![]() Verder ben ik best wel een knuffelmeisje. Een lekkere knuffel van iemand waar ik omk geef geeft me een warm gevoel, heerlijk. |
![]() |
|
Heb 2 echte vrienden, en die knuffel ik eerst en dan 3 kussen en nog een kus op de mond en dan weer geknuffel mjaja
En andere mensen die ik gewoon ken, mensen van school ofzo zeg ik altijd gewoon hoi tegen en met sommige weer dik geknuffel (altijd dezelfde ook) en af en toe geef ik sommige ook allemaal kusjes ligt aan mun bui ![]() dit is best veranderd bij meself ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijk contact Missy | 57 | 25-08-2006 17:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |