Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 15:10
]{ing
]{ing is offline
ja dus doe maar lief.. enzow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 15:13
Stoel
Stoel is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Doe lief,want anders trek ik je hersens via je neus erruit

nou dat vind ik ook heelmaal niet liev klinken

maar ik zal mn best doen: sorry lieve meneer King ik zal het nooit meer doen
Oud 14-05-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Heej deze was laatst ook al
Gewone vrienden en kennissen altijd drie zoenen als ik die tegenkom (niet als je elkaar op de gang op school ziet of zo, maar bijv. als je in de stad iemand tegenkomt...), sommige speciale mensen altijd een knuffel of zoen op de mond.
Voor de rest ben ik ook vrij aanrakelijk, als ik met iemand praat leg ik bijv. snel een hand op iemands arm, dat soort dingen...
En als ik redelijk wat op heb word ik heeeel erg knuffelig
ja komt ook bij mij in de buurt...

SCHEMA!!!

Jongens:

Op de gang op school: schud ik een hand..
In de stad: geef ik een hand bij een kennis.. altijd met een korte conversatie "alles goed" "ja met jou" "top" "oke dan" is redelijk standaard.
In de stad: omhels (mm kutwoord) ik mn goede vrienden.. En zeg ik iets in z'n oor, gewoon alles goed ofzo. ofzoiets.. tja klinkt een beetje vaag.. maar het ziet er heel natuurlijk uit..

Meisjes:

Op de gang op school: "hoi" "
In de stad: kennissen 3 zoenen, tenzij ik in België ben, want in België geven ze maar 1 zoen.
In de stad: goeie vriendinnen zoen op mond.

Ik vind het trouwens zielig om lichaamelijk contact met mensen van het zelfde geslacht als homosexualiteit af te doen, iets dat je toch heel veel hoort. Het is een gewoon een kwestie van vertrouwen en blijk dat je een goede band met iemand hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:03
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Tis bij ons Knuffel en een kus op de mond (dus meisje bij jongen + meisje bij meisje)
En de jongens geven mekaar een hand en dan vuist tegen mekaar....
Oud 14-05-2002, 16:04
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Hele goede vriendjes en vriendinnetjes,personen die echt belangrijk zijn geef ik een kus.
Kennis-vrienden die ik alleen zie met uitgaan ofzo die geef ik een knuffel.
En bij sommige mensen geef ik een kusje op de wang,als het tussen goede vrienden en kennis-vrienden inhangt.
Mensen knuffelen of een kus geven heb ik helemaal geen moeite mee,ik kan alleen maar een paar personen aankijken als ik met ze praat..ik kan mensen gewoon niet recht aankijken..

Als ik met mensen praat zit ik niet de hele tijd aan ze..ik vind dat zelf namelijk ook heel vervelend.
Als ik net nieuwe mensen leer kennen ben ik wel een beetje afstandelijk ..ik kijk altijd eerst even de kat uit de boom.

Het hangt een beetje van de persoon af,hoe beter ik ze vertrouw hoe closer ik ben.
Enne tjah Maartjuh kben ut met je eenz
Oud 14-05-2002, 16:24
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
muhn beste vriendinnatjahs geef ik wellus een knuffel, jongens mwa....is verschillend de 1 zo en de ander zow.....whaha...en mn vriendje.......jah......................
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:35
Ditchie
Ditchie is offline
Vrienden ..kus ik meestal 3 keer...
En mensen die ik net leer kennen of nog niet zo goed ken geef ik meestal gewoon een hand.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:29
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Goede vriendinnen een knuffel
Het duurt een tijdje voordat ik vind dat ik "hug-recht" heb bij een meisje, en natuurlijk ook omgekeerd, wanneer zij het bij mij heeft

vrienden de "boks"
gewoon hand + vuist tegen elkaar

met 1 vriend van me een soort road-trip (check de film daarvoor )achtige handshake, die duurt echt een half uur, ziet er heel koel uit
Oud 14-05-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
J-roen schreef:
Ik ben niet zo van dat touchy feely gedoe.
idem, voel me der nooit zow gemakkelijk bij, zeker niet bij mensen die k niej goed ken...

en mjah als ik mensen die ik ken tegen kom bij uitgaan ofzow, dan geef ik wel 3 zoenen, en bij verjaardagen ofzow....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:24
shanli
shanli is offline
vroeger moest ik niet echt iets hebben van armen om me heen maar nu kan ik niet zonder
Mijn vriendinnen begroet ik gewoon met 'hoi' en soms(redelijk zelden) met een zoen,bij een iemand altijd met een knuffel.
Als ik een knuffel nodig heb of een wil vraag ik dat gewoon,nou ja,klinkt raar mss,'k vraag dan gewoon:'k wil ne knuffel,of mag ik ne knuffel,...Of als iemand in de put zit knuffelen we ook.
Zoenen geven doe ik zelfden,knuffelen heeeel vaak.
'k vin het ook wel belangrijk.
Oh ja,als ik met iemand babbel raak ik hem/haar ook aan denk k(meestal doe ik dat onbewust )jaja,zo noemen mij niets voor niets :gij handtastelijk mens
Oud 15-05-2002, 16:28
blacky
blacky is offline
De meeste begroet ik met een knuffel of drie zoenen en soms een hand of alleen hoi.
Verder ben ik wel een knuffelig persoon, maar dat is meestal gewoon met hele goeie vrienden en met anderen niet zo.
Oud 15-05-2002, 18:43
Rio
Rio is offline
[QUOTE]Stoel schreef:
ik vroeg me af hoe mensen hier bv hun vrienden begroeten,
is dat met een hand, een gewoon 'hoi', een knuffel of een kus?
is er verschil tussen hoe je een man en een vrouw begroet?

De meeste mensen begroet ik met hey, hallo, hoi of wat dan ook

en heb je bepaalde vrienden/een relatie die je heel anders begroet?
Maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen zoals:
- mensen, die ik "nog" niet ken en die ik dus een hand en soms 3 kusjes geef.
- mijn vrienden, krijgen een dikke knuffel en soms kusjes.
- mijn familie, een kus en die ik lang niet meer gezien heb 3 kusjes en een hand en waar ik heel goed mee op kan schieten vaak ook nog een dikke knuffel.
- vriendje? tja dat wil je denk ik niet weten hoe ik deze begroet!! (hihi)

en gewoon in een gesprek, raak je dan iemand aan of sta je liefst ver van hem af, vind je een knuffel of een kus belangrijk in een vriendschap of een relatie of zou je zo zonder kunnen?
ligt aan de persoon, meestal bij mijn vrienden een beetje klieren enzo en gewoon lekker dollen, en ja daar hoort kietelen en een knuffel of wat dan ook wel bij... maar bij andere mensen is het meestal dat ik ze graag in de ogen kijk en dat ik laat zien of zij laten zien dat ze geïnteresseerd in je zijn.. en dat laat ieder persoon anders zien.. ik zou in ieder geval niet zonder die extra dingetjes zoals; aanrakingen, kus of knuffel of wat dan ook kunnen, want dat geeft het persoonlijke contact weer.

sla je snel een arm om iemand heen of houd je niet van lichamelijk contact. en gedraag je je ook zo omdat je vriendengroep er zo tegenover staat? (ik bedoel bv mannen die mannen niet mogen aanraken van hun vrienden)
Ik zelf houd wel meer van lichamelijk contact. En ik denk dat dat voornamelijk komt omdat mijn vrienden en ik heel vrij met elkaar omgaan en lekker dollen enzo.
Maar ik kan goed begrijpen dat mensen die anders zijn opgevoed of anders gewend zijn dit niet doen. En ik was altijd al een vrij persoon maar je past je automatisch aan aan je omgeving en ik denk dat als je in een omgeving bent waarin mensen het niet prettig vinden of niet gewend zijn om veel lichamelijk contact te hebben. je ook meer inhoud of minder lichamelijk contact hebt.
Dus ik gedraag mij al vrij maar dat wordt nog meer gestimuleerd, omdat mijn vrienden ook zo zijn.

kortom: hoe sta jij tegenover lichamelijk contact binnen een bepaalde vriendschap/relatie, vind jij dat mannen en vrouwen elkaar anders horen te begroeten?

Dus kort samengevat: Ik houd van lichamelijk contact. Er zitten alleen wel verschillen aan de manier waarop dat ligt aan de band die ik met die mensen heb. En het maakt niet uit hoe mannen en vrouwen elkaar begroeten.. de 1 vind het prettiger en de ander niet.. ik vind het belangrijktste dat ik mij op mijn gemak bij die mensen ben en of het een vrouw is of een man dat maakt me niet uit... okay ik vind het fijner om meer aandacht van een man te krijgen dan van een vrouw... maar dat komt denk ik doordat ik meer van het mannelijke geslacht houd!!! ........ (hihi)

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Veel liefs, Rio

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:48
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
mensjes die ik heel goed ken een hele grote knuffel en dan 4 kusjes

tegen mensen die ik liev en aardig vind geef ik meestal een knuffel en 3 kusjes

tegen mensen die ik owk liev en aardig vind maar tog niet zo goed ken zeg ik gewoon hoi (soms owk 3 kusjes maar da komt nie zo vaak voor)

tegen mensen die ik eigenlijk nie mag zeg ik altijd hoi (waarom weet ik owk nie maar ja bluh)

bij familie in spanje gewoon 2 kusjes (in spanje geven mensen elkaar maar 2 kusjes inplaats van 3) en mun nederlandse familie gewoon 3 kusjes
Oud 15-05-2002, 20:47
feline
feline is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd een bijzonder vervelende eigenschap als mensen dat hebben. Het heeft zoiets verschrikkelijk Amerikaans: bij het minste of geringste een hand op je schouder, een por in je zij, dat soort dingen. Daar ben ik dus echt totáál niet van gediend. Laat ze gewoon van me afblijven.
Alsof ik mn zus hoor praten, lekker nuchter
Oud 17-05-2002, 01:25
Defiled
Defiled is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

idem, voel me der nooit zow gemakkelijk bij, zeker niet bij mensen die k niej goed ken...

en mjah als ik mensen die ik ken tegen kom bij uitgaan ofzow, dan geef ik wel 3 zoenen, en bij verjaardagen ofzow....
Oh hehe... uhm... misschien had ik je dan niet moeten kussen... sorry Vind het altijd maar moeilijk... wacht meestal af tot de ander wat doet... maar een heel enkele x niet dus
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:16
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
ik hou niet van lichamelijk contact, ik kan bij verjaardagen mezelf soms zover krijgen dat ik iemand een zoen geef maar meestal blijft het bij een hand, ik kan er ook echt niet tegen als iemand tegen me aan staat te hangen of iets in die trant, kweenie wrom, ben gewoon niet zo aanrakerig, nooit geweest eigenlijk
lijkt een beetje op mij, maar dat komt denk ik ook doordat bijvoorbeeld een vriendin van me, nouja boezemvriendin dan, daar heb ik al heel veel met meegemaakt(includes ruzies) en als ik haar dan als ik uitga tegenkom dan vliegt ze me om de nek en zoent ze me maar raak, om vervolgens weer te horen dat ze over alles aan t roddelen is, maarja.
met familie ben ik niet zo close dus en een paar goede vrienden geef ik gewoon een knuffel. en die kussen, ja dat is zo buitenlands
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:25
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Gisteren heb ik toevallig met een vriend van me afgesproken dat we een koele begroeting gaan bedenken Hij zou iets verzinnen en ik ook en daar maken we vanavond een combi van
Neh, meestal geef ik goede vrienden/vriendinnen een kus+knuffel en sommige mensen 3 kussen. Dat 3 kussen vind ik soms een beetje overdreven. Als je mensen vrij regelmatig ziet vind het nogal nutteloos om dat iedere keer weer te doen. Heeft iets afstandelijks vind ik. Doe mij maar lekker knuffelen .....of gewoon 'hoi'.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:24
mickael
mickael is offline
Op stap:
Mannen --> Stevige hand
Vrouwen --> 3 kusjes en bij een paar speciale gevallen een kus op de mond

Dagelijks leven:
Mannen --> soms hand soms niks
Vrouwen --> soms een kus of knuffel
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:28
Luca
Luca is offline
Ik kan er helemaal niet tegen als iemand aan me zit zonder dat ik het weet ofzo. Maar mijn vriendinnen en vrienden verwelkom ik wel met een knuffel, die allemaal btw. Er is er 1 die altijd van mij een zoen krijgt, mijn grote goede homo-vriend.
Oud 20-05-2002, 14:28
Verwijderd
hoi is toch echt wel genoeg vind ik maarja ik heb geen goede vrienden ofzo en al helemaal geen vriendin dus ik ken alleen bekenden en daar vind ik "hoi" genoeg voor....
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:47
Verwijderd
Ach het maakt mij niet zoveel uit... tegen vrienden op school zeg ik meestal gewoon wat.. zonder hand ofzo.. ik kom ze toch minstens 3x tegen op school.. om dan iedere keer een hand te geven....

Mensen tijdens het stappen, sommige een hand en vrouwen meestal 3x zoenen... maar soms ook helemaal niks, ligt meer aan de persoon tegenover me. Een vriend die ik bijna nooit zie die til ik wel altijd even op, en hij tilt mij op... maarja die gozer is gek

Op de fiets bij bekenden/vrienden van vroeger.... gewoon zo'n knikje en dan groeten met een vinger... klinkt heel vaag maar dat doet iedereen hier... 'echte' vrienden ga ik ff naar toe.. gewoon gesprekje maken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:48
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
jongens geven bij elkaar een hand en dan met de vuisten tegen elkaar en dan de vuist op je hart slaan.

en meiden geven elkaar ene knuffel en soms kus

en een jongen en een meid ligt er net aan wie het zijn als ik bijvoorbeeld een goeie vriendin tegen kom is het ene knuffel + kus maar dat is lang niet bij iedereen zo
Oud 20-05-2002, 22:45
Verwijderd
Ja ik vindt dat hele begroeten gebeuren een beetje "dubbel"

Bv. Ik loop ik een discotheek rnd en ik kom een bekende tegen, op school zou ik diegene nou niet echt aan spreken, gewoon hoi ofzo, maar in een discotheek is het ineens verplicht om iemand een hand te geven (of nog erger, zon gabber-shake) en te vragen of alles nog oke is, ja sorry hoor maar k vin dit echt ZO triest
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 09:18
Secreet
Secreet is offline
Hmpf neej mannen en vrouwen hoeven elkaar niet anders te begroeten...doen het meestal wel, maar dat is hun zaak...

Ikzelf begroet verschillende vrienden op verschilende manieren, meestal met 3 zoenen, soms met 1 zoen op de mond, soms alleen een hand...
Oud 21-05-2002, 17:09
Li
Li is offline
uhmm laatste tijd word ik steeds meer meegesleurd in het zoen en knuffelgebeuren van feline
Tja, zelf ben ik niet zo heel lichamelijk ingesteld, alhoewel er steeds meer vrienden om me heen zich juist zo tegen me gedragen, ach misschien went het
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:30
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Li schreef:
uhmm laatste tijd word ik steeds meer meegesleurd in het zoen en knuffelgebeuren van feline
Tja, zelf ben ik niet zo heel lichamelijk ingesteld, alhoewel er steeds meer vrienden om me heen zich juist zo tegen me gedragen, ach misschien went het
Herkenning!!
Ik ben vanmezelf helemaal niet zo'n knuffelaar!
(behalve als ik een vriendin heb, dan ben ik er dol op )

Heel vaak geef ik gewoon een hand (inclusief interreserend praatje), als ik vriendinnen heel lang niet heb gezien of k zie iemand voor het eerst dan geef ik meestal 3 zoenen.
(net als bij vriendinnen die mij daartoe uitnodigen, door zelf te beginnen )
Verder heb ik 1 goede vriendin die ik vaak een kus op de mond geef.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Defiled schreef:

Oh hehe... uhm... misschien had ik je dan niet moeten kussen... sorry Vind het altijd maar moeilijk... wacht meestal af tot de ander wat doet... maar een heel enkele x niet dus
muhaha 3 zoenen is wel okeej bij een mieting hoor
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:59
Lieke666
Lieke666 is offline
Meestal gewoon hoi, maar sommige 'vrienden' krijgen een knuffel. en tijdens uitgaan kijgen sommigen een hand maar de meeste drie zoenen en een knuffel Ik hou van hugging
Oud 22-05-2002, 08:34
M@TRIX
M@TRIX is offline
3 kussen en soms kus op de mond omda t standaart is mar da doek nie zo vaak want ik zelf zou kei jaloers worde als me vriendin da zou doen
Oud 22-05-2002, 08:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
3 kussen en soms kus op de mond omda t standaart is mar da doek nie zo vaak want ik zelf zou kei jaloers worde als me vriendin da zou doen
psies en zeker niet meer bij marlijn!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:01
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
m'n vriendinnen met een knuffel of gewoon hoi
ennuh jongens ook gewoon hoi...tenzij...

lekker saai.....
Oud 22-05-2002, 12:51
eztah
eztah is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

vrienden de "boks"
gewoon hand + vuist tegen elkaar

En je vergeet mij!
(ik ben t enige meisje wat met Les mag 'boxen')

Met schoolvrienden zoen ik niet. We huggen ook niet, alleen soms met mijn beste vriend (wel van school).

Met de orgclan ben ik wel wat kleffer, huggen, met sommigen ook een paar zoentjes

Verder ben ik best wel een knuffelmeisje. Een lekkere knuffel van iemand waar ik omk geef geeft me een warm gevoel, heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:12
cerys
cerys is offline
ik heb 4 vriendinnen die ik soms als groet op de wang kus, 3 vrienden, en verder wel veel knuffels ja, de minder goeie gewoon hoi enzo
Oud 23-05-2002, 16:36
CryperA
CryperA is offline
Heb 2 echte vrienden, en die knuffel ik eerst en dan 3 kussen en nog een kus op de mond en dan weer geknuffel mjaja

En andere mensen die ik gewoon ken, mensen van school ofzo zeg ik altijd gewoon hoi tegen en met sommige weer dik geknuffel (altijd dezelfde ook) en af en toe geef ik sommige ook allemaal kusjes ligt aan mun bui

dit is best veranderd bij meself
Reageren

Regels voor berichten