Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LOL @ Rosa's verhaal ![]() Omg. Klinkt als 'ik ben edge want ik wil nuchter zijn als de belgen invallen'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"nouja sXe ben ik helemaal niet..." dit is beter
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap de beweegredenen niet om daarvoor te kiezen, daar gaat het mij om. waarom zou je niet af en toe een biertje drinken maar wél salades eten die in principe slechter voor je zijn? in frisdrank zit véél te veel suiker, en suiker zou je ook als een drug kunnen zien. ei bijvoorbeeld is ook slecht voor je als je er teveel van eet, en je hebt al snel teveel ei gegeten. waarom dan geen eieren en frisdrank vermijden? dat moet toch net zo makkelijk zijn. en kom niet aanzetten met dat daar belangrijke voedingsstoffen inzitten, want tegenwoordig kun je alles wat je nodig hebt ook gewoon als pilletje slikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het beeld wat ik nu van sXe heb is dat enkele mensen heel erg veel waarde hechten aan een gevoel van eenheid wat wordt versterkt door dezelfde overtuigingen, die je daarboven hebt beschreven. Een soort van 'ons tegen de maatschappij' gevoel. Dit neemt niet weg dat voor mijn gevoel deze overtuigingen op bepaalde vlakken geen inhoud hebben. Van een joint roken weet iedereen dat het niets dan schadelijk is, en ik snap dan ook dat je daar nee tegen zegt. Van nee zeggen tegen een biertje drinken snap ik dat dus niet. |
![]() |
||
Citaat:
je gaat naar een feest omdat je het op dat moment LEUK vind. je zoent een meisje omdat je gevoelens voor haar hebt. je koopt iets omdat t je op dat moment boeit en zo nog honderden dingen puur gevoelens op momenten die je dan beinvloeden toch ? je kan er altijd achteraf spijt van krijgen bij alles. zoals gezegt ... niet bedoelt om je aan te vallen want ik ben ook t liefst nuchter ![]() en over die regeltjes .. niet alle sXers zien het zoals jou hoor. in amerika is een toename in geweld van sXers richting niet sXers.... waarom zou dat dan zijn ??
||
Citaat:
Ik snap niet waarom jij ja zegt tegen een biertje drinken, want we kunnen het ook omdraaien: waarom drink jij WEL bier?
||
Citaat:
Maar ik ben het grotendeels met Tom Violence eens, de zelfkennis dat het makkelijk te ver kan gaan als je alcohol en drugs gebruikt (want je moet inderdaad wel heel erg sterk in je schoenen staan wil dat niet ooit gebeuren) en dat je dat wilt vermijden. Dat zie ik tot nu toe als de enige reden om geen alcohol te drinken. |
![]() |
||
Citaat:
Verder... in Amerika hebben ze ook de KKK, de doodstraf en George W. Bush. Overal vind je wel retards. Of om Bloodpact te quoten: 'violent straight edge gangs are government funded because no one could be that fucking dumb'.
||
Citaat:
Jij snapt niet waarom mensen geen bier drinken, ik snap niet waarom ze het wel drinken. En dat is precies waarom sxe iets voor jezelf is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De enige reden die ik me kan bedenken om dat niet te doen is omdat het risico dat het uit de hand loopt groter is, de reden dat je graag alles nuchter wilt bekijken vind ik een beetje loos, zeker als het gaat om maltbier. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het natuurlijk zo dat je ook een statement maakt door gewoon helemaal niet te drinken. Wat dat betreft zijn opmerkingen als 'je drinkt helemaal niet?? zo wat zal jij dan een saai leven hebben!!' (opmerkingen zoals die heb ik vaak genoeg gehoord) tekenend voor de standaard die ondertussen in de maatschappij ontstaan is. Of om een voorbeeld uit dit topic aan te halen, iemand zei dat sxe-ers niet leuk zijn om mee uit te gaan... Dan ga je met de verkeerde sxe-ers uit denk ik. Mijn ervaring is juist dat al die bierdrinkers aan het eind van de avond niks meer kunnen omdat ze te lam zijn terwijl ik nog barst van de energie!
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Dat had ik nog niet gelezen, daar verschillen wij dan in. Citaat:
|
Advertentie |