Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Van mensen heb ik nooit iets gestolen. In winkels ook niet veel: vroeger veel snoep, en een keer met een vriendin in de h&m betrapt op het stelen van een sjaal. En omdat m'n vriendin bleef ontkennen werd de politie erbij gehaald. Meegesleurd in een combi, middenin de winkelstraat, met de beschuldigende blikken van oudjes op ons gericht ![]() Maar dat waren de enige keren. Ik begin veel te zenuwachtig te doen als ik wil stelen, ik kàn het gewoon niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb wel gestolen, armbanden, sjaaltjes, boekjes, spice girls foto's en kettinkjes en dat soort onzin. maar nu ben ik lekker braaf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zeg je dan als je thuiskomt? mijn broer zegt altijd "gevonden" of "gekregen" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb echt veeel gestolen vroeger: kleding, make up, fietsen, tijdschriften, geld, eigenlijk alles wat ik maar nodig had of wel grappig vond. Ik deed het, omdat ik het leuk vond en omdat je veel dingen hebt waar je normaal niet je geld aan zou uitgeven. Ben 2 keer gepakt, 1 keer kwam ik er vanaf met een waarschuwing, andere keer ging gepaart met een soort van achtervolging. Uiteindelijk heb ik samen met nog wat vrienden elk 100 eu moeten betalen aan schade van kleding. We waren op vakantie, dus die was ook meteen verpest, moesten direct naar huis (juh we waren 14/15). Nou jat ik niet echt meer, durf niet meer, alleen om fietsen en dingen op straat doe ik niet zo moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar van mensen heb ik ook niet gestolen. Ow wacht misschien wel, maar dat is eigenlijk dat ik wat van iemand geleend heb maar nooit heb teruggegeven (geld), en nu niet meer durf aan te komen met: je krijgt nog geld van me. Maar ik was het toen vergeten terug te betalen en het is alweer 2 jaar geleden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je van iemand persoonlijk (of kleine winkels) steelt, weet je dat je die persoon er schade mee berokkent, die zij niet kunnen compenseren door een wervelende winst. Ik snap echt niet dat jij daar geen moreel verschil in ziet hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb een keer een slotje voor een kettinkje gepikt. Omdat ik een kettinkje ging maken voor iemands verjaardag en net niet genoeg geld had. Daarna voelde ik me heel erg schuldig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
"Genoteerd" backspace | 34 | 13-09-2006 07:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 21:28 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens iets gestolen? telluriet | 130 | 24-03-2004 19:49 | |
Vrije tijd |
hooliganisme Kuzushi | 65 | 15-03-2004 20:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie wil er op tv????????????????????????????? Shirien | 0 | 14-01-2004 08:20 |