Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je na een vermoeiende dag thuis komt, is het toch een groot verschil of er dan iemand op je zit te wachten, of dat je gewoon alleen in de zetel valt. Tuurlijk kan je zowat altijd naar je vrienden, maar dat vult de momentjes dat je niet meer dan alleen zielig in een hoekje kan kruipen. Net dan is het leuk dat je je dagelijkse portie knuffels krijgt. Net dan is het leuk dat je tegen iemand 'iets' kan zeggen. Trouwens, ik ben wel single. En ik voel me best wel goed in mijn vel. Happy single dus. En in een goede relatie voelde ik me nu waarschijnlijk nog beter. Maar dat komt wel weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik vind eigelijk het versieren en daarna de zoen ook veel spannender dan drie maanden een relatie hebben! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, ik versier/flirt overal, en voor je het weet heb je elkaars nummers! Gaat soms best snel! ![]() En hoest met de mannetjes, SuzieQ? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja...ik word soms ook ''player'' genoemd. Nou, dat ben ik dus echt niet! Ik ga gewoon heel gemakkelijk met vrouwen om, ik maak ze heel snel aan het lachen. Ik vind vrouwen leuke schepels...(logisch als je hetereo bent) Idd een verbouwing zou goed doen, maar ja, dat betekent dat er weer een vrouw minder is om te versieren! ![]() Ik ga een terrasje pakken, ciao! En suc6 verder! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, maar als je als vrouw te gewillig overkomt, trek je bepaalde types aan, ook wel 'de player' genoemt ![]() Hahaha, nee hoor, als man word je ook snel player genoemt, nou moet ik zeggen dat ik niet echt val op mannen die zo overduidelijk een vrouw willen scoren, een beetje een mysterieuze man vind ik veel sexier. Maar ja, dat is natuurlijk heel persoonlijk (ja, gejat van Maaslander). Ik denk dat ik toch voor een verbouwing ga...... Jij ook plezier met je leukerd die niet op vakantie is, ik ga ff de kroeg in met mijn project ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @SuzieQ, Je laat wel weten wat je met het project hebt gedaan?! Word wel nieuwsgieriger, woeiii! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was erg gezellig! Leuke avond met erg leuke gesprekken, aangename nacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Op dat gebied heeft hij zeker geen BINDINGsangst! ![]() En dronken werken is vrij lachwekkend! ....Serieus! Helemaal kapot gaan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai, ik kies jou! #1438 Verwijderd | 500 | 29-06-2011 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Happy single... of toch maar liever niet? Sitroentje | 58 | 01-02-2005 07:39 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel V) Verwijderd | 496 | 13-12-2004 16:30 | |
Films, TV & Radio |
TMF awards *** Sido *** | 70 | 15-04-2004 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil wel weer een vriend hoor Kleintjeyakult | 16 | 12-04-2003 17:18 |