Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 22:07
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ben wel single op dit moment
Maar wat sommigen hier al zeggen: soms mis je het toch wel he. Als je even lekker wil knuffelen of zoenen ofzow.. dat kan niet zomaar.

Maar nu ik single ben heb ik ook veel meer tijd voor andere dingen..ik heb veeeel meer tijd voor me vrienden..kheb het druk zat
Oud 27-07-2004, 22:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben single ja. Interesse?
Mja... of ik echt happy single ben?? Mja, er zijn periodes waarin ik op dat moment liever vrijgezel blijf, geen zin in al dat "gedoe" en doen en laten wat je wil. Er zijn ook periodes waarin ik stelletjes zie en denk: "Dit wil ik ook!" en dat ik wel weer een vriendinnetje wil. Gewoon lekker samen zijn, lief tegen elkaar aanliggen, leuke dingen doen samen.

Op dit moment zit ik wel weer in zo'n laatste periode. Ook omdat ik nu vakantie heb en wat meer tijd ervoor heb.
Oud 28-07-2004, 10:37
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Single : ja
Happy : neen
Ok, je hoeft met niemand rekening te houden om vanalles te gaan doen wat je GRAAG doet.Maar ik mis het geknuffel en het gebabbel.gewoon het feit dat er iemand speciaal is voor jou alleen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:15
Hagel
Hagel is offline
ik ben op dit moment wel vrij happy en nogal single, dus ja
Oud 28-07-2004, 13:16
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Het heeft ook veel voordelen om vrijgezel te zijn. Je hoeft met niemand rekening te houden, je hebt niet steeds van dat relatie gezeik (want dat komt vaak voor voor zover ik het hoor om mij heen), je hebt geen verplichtingen en je hebt nog een heel leven voor de boeg waarin je nog lang genoeg 'bezet' kan zijn.

Tuurlijk kan het ook leuk zijn om iemand te hebben, maar het kan ook heel leuk zijn zonder.
Oud 28-07-2004, 16:47
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Absoluut, het is allemaal wel zo best (en ik kan dat wel gaan beargumenteren maar daar heb ik geen zin in, het is gewoon zo ).
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 17:28
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 26-07-2004 @ 22:34 :
Naja, Happy single, MOCHT ik een leuk meisje tegen komen, waarmee het klikt, dan zeg ik geen nee.
Maar ik ga niet lopen janken en zeiken de hele tijd dat ik een vriendinnetje wil
Oud 28-07-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 28-07-2004 @ 14:16 :
Het heeft ook veel voordelen om vrijgezel te zijn. Je hoeft met niemand rekening te houden, je hebt niet steeds van dat relatie gezeik (want dat komt vaak voor voor zover ik het hoor om mij heen), je hebt geen verplichtingen en je hebt nog een heel leven voor de boeg waarin je nog lang genoeg 'bezet' kan zijn.

Tuurlijk kan het ook leuk zijn om iemand te hebben, maar het kan ook heel leuk zijn zonder.
Precies. Ik word vooral ziek van die blije burgertrutten die denken dat relatie de normale toestand is. De mens is een sociaal wezen maar dat brengt niet mee dat relatie dus de neutrale toestand is. Als je liefde beschouwt als verschijnsel om voortplanting te bevorderen (wat ik doe) dan is single zijn de neutrale toestand. En, quite frankly, dat benadert ook het dichtst de werkelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 19:26
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
ik ben een unhappy-single .
Oud 28-07-2004, 19:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Hannekeuh schreef op 28-07-2004 @ 11:37 :
Single : ja
Happy : neen
Ok, je hoeft met niemand rekening te houden om vanalles te gaan doen wat je GRAAG doet.Maar ik mis het geknuffel en het gebabbel.gewoon het feit dat er iemand speciaal is voor jou alleen
Ik herken jouw woorden (zie vorige reply van me in dit topic)
Oud 28-07-2004, 19:32
Verwijderd
Knuffelen en babbelen kun je ook wel met gewone goede vriend(inn)en doen. Knuffelen is iets lichamelijks dat bevredigd moet worden, net zoals je een dagelijkse hoeveelheid licht nodig hebt omdat je anders vitamine D-gebrek krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 20:35
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2004 @ 20:32 :
Knuffelen en babbelen kun je ook wel met gewone goede vriend(inn)en doen. Knuffelen is iets lichamelijks dat bevredigd moet worden, net zoals je een dagelijkse hoeveelheid licht nodig hebt omdat je anders vitamine D-gebrek krijgt.
Een knuffel van een vriend is toch iets anders dan een knuffel van je lief.
Als je na een vermoeiende dag thuis komt, is het toch een groot verschil of er dan iemand op je zit te wachten, of dat je gewoon alleen in de zetel valt. Tuurlijk kan je zowat altijd naar je vrienden, maar dat vult de momentjes dat je niet meer dan alleen zielig in een hoekje kan kruipen. Net dan is het leuk dat je je dagelijkse portie knuffels krijgt. Net dan is het leuk dat je tegen iemand 'iets' kan zeggen.

Trouwens, ik ben wel single. En ik voel me best wel goed in mijn vel. Happy single dus. En in een goede relatie voelde ik me nu waarschijnlijk nog beter. Maar dat komt wel weer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 21:25
Fleurop
Fleurop is offline
Ik vind het niet erg om vrijgezel te zijn. Tuurlijk heb ik wel eens momenten dat ik graag een vriendje zal willen hebben, maar over het algemeen vind ik het prima zo.
Dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor een 'relatie'.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:56
CHRISSSss
CHRISSSss is offline
ben nu al weer een tijdje single..
in het begin bevalt het zeker goed.
maar nu begint het toch wel weer te jeuken..
Oud 02-08-2004, 08:50
debotjuh
debotjuh is offline
jaja hiero en het bevalt me best
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 09:57
Verwijderd
Ik ben meestal gelukkig en ook nog eens vrijgezel, maar het een heeft bij mij niet met het ander te maken. Ik ben niet gelukkig omdat ik vrijgezel ben, ik ben gewoon gelukkig en heb toevallig geen relatie.
Maar als ik niet verliefd ben, ben ik inderdaad liever vrijgezel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:32
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Single ja. Maar ik ben de laatste 2 maanden wel achter gekomen dat ik wat mis.
Oud 02-08-2004, 11:50
suzieQ
suzieQ is offline
Ik ben een ontzettend blije vrijgezel, om het irritante woord happy single even anders te noemen.....

Heerlijk doen en laten wat ik wil, zoenen als je daar zin in hebt en soms wel meer en geen verantwoording afleggen= SUPER!!!!

Hebben jullie dat trouwen ook; op het moment dat ik een vriendje 'heb' kom ik opeens heel veel leuke jongens tegen in de kroeg, die op het moment dat ik vrijgezel ben spontaan verdwijnen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:55
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
suzieQ schreef op 02-08-2004 @ 12:50 :
Ik ben een ontzettend blije vrijgezel, om het irritante woord happy single even anders te noemen.....

Heerlijk doen en laten wat ik wil, zoenen als je daar zin in hebt en soms wel meer en geen verantwoording afleggen= SUPER!!!!

Hebben jullie dat trouwen ook; op het moment dat ik een vriendje 'heb' kom ik opeens heel veel leuke jongens tegen in de kroeg, die op het moment dat ik vrijgezel ben spontaan verdwijnen
Ik heb geen relatie, maar opeens komen de dames met bosjes uit de hemel! Maar blijkbaar geef je bepaalde signalen af, wat je dan misschien specialer maakt SuzieQ! Ik weet het anders ook niet!

En ik vind eigelijk het versieren en daarna de zoen ook veel spannender dan drie maanden een relatie hebben!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:00
suzieQ
suzieQ is offline
Zou inderdaad best kunnen dat ik dan bepaalde signalen onbewust afgeef, nooit over nagedacht eigenlijk...

En inderdaad; Je hebt gelijk, versieren is leuk!

Veel plezier met de bosjes leuke vrouwen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:06
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
suzieQ schreef op 02-08-2004 @ 13:00 :
Zou inderdaad best kunnen dat ik dan bepaalde signalen onbewust afgeef, nooit over nagedacht eigenlijk...

En inderdaad; Je hebt gelijk, versieren is leuk!

Veel plezier met de bosjes leuke vrouwen
Er zijn een aantal op vakantie, maar er is gelukkig nog 1 leukerd thuis!

Maar ja, ik versier/flirt overal, en voor je het weet heb je elkaars nummers! Gaat soms best snel!

En hoest met de mannetjes, SuzieQ? Zeggen ze van jou al dat je een slet bent?!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:11
suzieQ
suzieQ is offline
Met de mannen in mijn omgeving is het slechter gesteld, de bosjes zijn bij mij nog niet in zicht. Maar ik kom niets tekort hoor, heb nog wel een leuk projectje lopen.

Ach ja, als je als vrouw met verschillende jongens zoent of een one night stand hebt, heb je al vlug de titel slet toch? Wou wat dat betreft dat ik ook een mannetje was.

En ook het flirten is voor vrouwen anders, want wij moeten weer oppassen dat we niet te makkelijk zijn en niet te gewillig over komen, jullie mannen hebben het maar weer makkelijk!

Ik denk dat het toch tijd wordt voor een verbouwing
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:17
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
suzieQ schreef op 02-08-2004 @ 13:11 :
Met de mannen in mijn omgeving is het slechter gesteld, de bosjes zijn bij mij nog niet in zicht. Maar ik kom niets tekort hoor, heb nog wel een leuk projectje lopen.

Ach ja, als je als vrouw met verschillende jongens zoent of een one night stand hebt, heb je al vlug de titel slet toch? Wou wat dat betreft dat ik ook een mannetje was.

En ook het flirten is voor vrouwen anders, want wij moeten weer oppassen dat we niet te makkelijk zijn en niet te gewillig over komen, jullie mannen hebben het maar weer makkelijk!

Ik denk dat het toch tijd wordt voor een verbouwing
Niet gewillig over willen komen? Maar als je nou wel wilt! Dan zet je een rem op jezelf! ...

Naja...ik word soms ook ''player'' genoemd. Nou, dat ben ik dus echt niet! Ik ga gewoon heel gemakkelijk met vrouwen om, ik maak ze heel snel aan het lachen. Ik vind vrouwen leuke schepels...(logisch als je hetereo bent)

Idd een verbouwing zou goed doen, maar ja, dat betekent dat er weer een vrouw minder is om te versieren!

Ik ga een terrasje pakken, ciao! En suc6 verder!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:08
Sade
Sade is offline
Ik ben ook een blije vrijgezel, maar de mannen staan niet voor de deur en ik schijn ook geen signalen af te geven. Niet op de goede personen in ieder geval.
Oud 02-08-2004, 17:05
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik ben niet happy met het feit dat ik vrijgezel ben, maar verder best een happy leventje hoor
Oud 02-08-2004, 18:32
Bravo
Bravo is offline
Ik ben eigenlijk vrij happy nu ik single ben. Een vriendje hebben is leuk maar ik kan er ook zó onzeker van worden! Vreselijk! Natuurlijk mis ik weleens die intimiteit, de lieve smsjes en de leuke dingen die je samen doet. Maar ik ben nu, na een dipje, weer happy en dan komt ´de rest´ vanzelf wel.

Ik heb 3 weken terug een vriendin zitten troosten omdat haar vriend (al 2 jaar) was vreemdgegaan en toen dacht ik wel even: nooooit meer een vriendje voor mij. Maar ja... mezelf kennende kan die gedachte zo omslaan en dat is misschien maar goed ook
Oud 02-08-2004, 19:32
droomkoningin
droomkoningin is offline
Single, jip.
Happy, jawel. Maar idd, er zijn van die momenten dat je even lekker wilt knuffelen en dat dan niet gaat

Maar als vrijgezel heb je soms van die vreemde (lachwekkende, achteraf) avonden/nachten die je echt nooit zult vergeten en die je niet zo snel zult meemaken wanneer je een vriend/vriendin hebt
Oud 02-08-2004, 20:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sinds vandaag niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:39
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik ben single, al bijna een jaar. Maar ik ga het nu toch wel een beetje missen om eerlijk te zijn. Ben wel weer es toe aan een leuke jongen die om je geeft en van je houdt en waar je samen leuke dingen mee kan gaan doen....Biosje...uit eten...hmpf
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:48
Tahvall
Tahvall is offline
ja en nee
nee, want het lijkt me wel leuk om weer een vriendin te hebben.
het hele sfeertje, de spanning, enz.

en ja, ik mis het op het moment niet echt, ik heb het veel te druk en niet echt tijd om ook nog eens een goede relatie te kunnen onderhouden.
Ik heb soms net genoeg tijd om iemand even snel een mailtje te sturen.. een relatie heeft véél meer tijd nodig, dus dat zit er nu niet echt in, denk ik.

Dus op het moment vind ik het wel best
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In de nacht van zaterdag op zondag na het stappen had ik het weer eens, gewoon het sterk verlangen naar een leuke meid waarmee ik lekker kan knuffelen en zo. Want 2 van mijn vrienden hebben sinds een tijd weer eens een vriendin, 1 goede vriendin zoende zaterdag ook weer met een jongen, etc. etc. Maar ik durf nix bij andere mensen te doen. Had daarover een goed gesprek met die goede vriendin van me... kwam zelfs bij me naar boven zo van: "Ach ja, misschien blijf ik gewoon eeuwig vrijgezel of zo..." hehe het klonk ook een beetje wanhopig. Maar ze verzekerde me dat het allemaal goed kwam. Na nog een dagje een beetje over de liefde en alles nagedacht te hebben denk ik op dit moment ook weer zo.
Dus... als je single bent, maar soms zo van die sterke verlangens hebt naar een meid maar ten einde raad bent, dan moet je er eens met iemand over praten die je moed inpraat, dat helpt vaak!
Oud 02-08-2004, 21:19
suzieQ
suzieQ is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 02-08-2004 @ 13:17 :
Niet gewillig over willen komen? Maar als je nou wel wilt! Dan zet je een rem op jezelf! ...

Naja...ik word soms ook ''player'' genoemd. Nou, dat ben ik dus echt niet! Ik ga gewoon heel gemakkelijk met vrouwen om, ik maak ze heel snel aan het lachen. Ik vind vrouwen leuke schepels...(logisch als je hetereo bent)

Idd een verbouwing zou goed doen, maar ja, dat betekent dat er weer een vrouw minder is om te versieren!

Ik ga een terrasje pakken, ciao! En suc6 verder!

Ja, maar als je als vrouw te gewillig overkomt, trek je bepaalde types aan, ook wel 'de player' genoemt

Hahaha, nee hoor, als man word je ook snel player genoemt, nou moet ik zeggen dat ik niet echt val op mannen die zo overduidelijk een vrouw willen scoren, een beetje een mysterieuze man vind ik veel sexier. Maar ja, dat is natuurlijk heel persoonlijk (ja, gejat van Maaslander).

Ik denk dat ik toch voor een verbouwing ga......

Jij ook plezier met je leukerd die niet op vakantie is, ik ga ff de kroeg in met mijn project
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:02
Verwijderd
Happy single? Ja en nee. Eerste paar maanden na de broke up was 'echt not happy times ofzo. Maar ja, dat heeft iedereen wel denk ik. Na een tijd, begon ik wel te wennen aan mn single status en enjoyed it... And I still do... Totdat ik natuurlijk een leuke dame tegenkom. Ik ben als vrijgezel nie zoekende, maar sta natuurlijk wel open. Ach, met zoeken bereik je ook niks. Gewoon op je af laten komen... En tot die tijd... Genieten van Happy Single status

Oja... Euh... Ik voel me dus happy
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 23:03
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 02-08-2004 @ 21:39 :
Ik ben single, al bijna een jaar. Maar ik ga het nu toch wel een beetje missen om eerlijk te zijn. Ben wel weer es toe aan een leuke jongen die om je geeft en van je houdt en waar je samen leuke dingen mee kan gaan doen....Biosje...uit eten...hmpf
Of naar een vette tranceparty! *zucht*

@SuzieQ,

Je laat wel weten wat je met het project hebt gedaan?! Word wel nieuwsgieriger, woeiii!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 23:06
Briseïs
Briseïs is offline
ik ben wel single, en ook happy, maar niet happy dat ik single ben

dus
Oud 03-08-2004, 07:47
Smartie
Smartie is offline
Ik vermaak me best hoor, geen twijfel over mogelijk...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:00
ilse
ilse is offline
ben nu sinds eergister weer single, of dat happy is weet ik nog niet. maar heb voorlopig toch even gee zin meer in jongens (denk ik) dus we gan er maar even van uit!
Oud 03-08-2004, 18:02
suzieQ
suzieQ is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 03-08-2004 @ 00:03 :
Of naar een vette tranceparty! *zucht*

@SuzieQ,

Je laat wel weten wat je met het project hebt gedaan?! Word wel nieuwsgieriger, woeiii!
Hahaha, zie ook ander topic over bindingsangst...

Was erg gezellig! Leuke avond met erg leuke gesprekken, aangename nacht maar alleen weer veeeeeeeeel te veel gedronken. En vanmorgen aan het werk *auw mijn hoofdje*
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 02-08-2004 @ 21:39 :
Jouw woorden herken ik bij mezelf... alleen jongen moet meisje zijn.
Oud 03-08-2004, 21:54
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
suzieQ schreef op 03-08-2004 @ 19:02 :
Hahaha, zie ook ander topic over bindingsangst...

Was erg gezellig! Leuke avond met erg leuke gesprekken, aangename nacht maar alleen weer veeeeeeeeel te veel gedronken. En vanmorgen aan het werk *auw mijn hoofdje*
Aangename nacht!

Op dat gebied heeft hij zeker geen BINDINGsangst!

En dronken werken is vrij lachwekkend! ....Serieus! Helemaal kapot gaan!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:50
Chosen
Chosen is offline
Tsja... het is net uit, dus ik ben ook weer vrijgezellig . Nog niet happy, maar dat komt heus nog wel. Ergens toch wel jammer dat ze het niet VOOR de vakantie uit had gemaakt .
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 08:06
Verwijderd
single maar nog niet helemaal happy
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:20
CHRISSSss
CHRISSSss is offline
Citaat:
Chosen schreef op 03-08-2004 @ 23:50 :
Tsja... het is net uit, dus ik ben ook weer vrijgezellig . Nog niet happy, maar dat komt heus nog wel. Ergens toch wel jammer dat ze het niet VOOR de vakantie uit had gemaakt .
kun je je grenzen wat beter vastellen op vakantie
Oud 07-08-2004, 23:04
Severus
Severus is offline
*stapt binnen*

Yes, ik ben een happy single. Vrijheid is blijheid, zullen we maar zeggen.
Oud 08-08-2004, 02:52
Vice
Vice is offline
single - ja
happy - soms, maar niet omdat ik single ben.

Ik vraag me sowieso af of er meisjes zijn die een relatie met me aandurven. Heb wel een paar jongens (die ik bijna niet meer zie) moeten teleurstellen.
Oud 08-08-2004, 10:09
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik ging gisteren uit, en werd soort van aangerand door een of andere rare trancenicht.
Dus klote, ik trek geeneens meisjes meer aan. waar is mn geweer?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 11:17
Chicken
Chicken is offline
Ja ik ben happy single al heb je af en toe natuurlijk wel van die momenten dat je even wat mist.
Oud 08-08-2004, 11:40
Luna
Luna is offline
uhu, single. Heb nou niet het idee dat ik iets mis zonder relatie. Sinds mn vorige heb ik juist het idee dat ik meer uit mn leven haal sinds het uit is.
Oud 08-08-2004, 11:48
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ben happy en ook single. heb nu wel half iets met iemand, maar ik zou ook wel zonder kunnen, ik ben sowieso niet zo'n relatie-type.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 18:18
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Ik , ik geniet er nu ook nog maar van, want over een paar weken ben ik miss niet meer single
Reageren

Regels voor berichten