Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 22:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
toen ik een brugklassertje was blowde ik veel en dronk ik veel sterke alcohol, maar dat is nu over ongeveer.
ik blow maar af en toe, want het is alleen leuk als ik alleen ben. met anderen blowen vind ik niet leuk, omdat ik me dan kapot erger aan die mensen. er is maar 1 iemand bij wie ik dat niet heb maar die zie ik niet zo vaak.
drinken doe ik nog wel, maar niet overdreven veel en geen sterke rotzooi meer, alleen rode wijn want dan voel ik me stijlvol.

edit; owja lifestyle. rode wijn is symbool voor bloed en dat is gothicverantwoord. blowen ach, weet ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 22:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-08-2004 @ 23:37 :
ze zei het zelf alsof ze een enorm doorleefd persoon was met de nodige ervaringen terwijl het gewoon nog een klein kind is.
waarschijnlijk kwam ze daar later ook terug want ze verwijderde haar post.
hmmm een adder onder de gras.
huh hmmm hm huh?
Dat maak jij ervan. Dat ze 't verwijderd is nogal logisch als er flauwigheden komen nadat iemand verteld dat ze regelmatig gesnoven heeft.

oh, en: "klein kind," wil je die woorden even niet meer zo makkelijk in je mond nemen? Je hebt net 'n jaar stemrecht...tering.
Oud 01-08-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 01-08-2004 @ 23:44 :
Dat maak jij ervan. Dat ze 't verwijderd is nogal logisch als er flauwigheden komen nadat iemand verteld dat ze regelmatig gesnoven heeft.

oh, en: "klein kind," wil je die woorden even niet meer zo makkelijk in je mond nemen? Je hebt net 'n jaar stemrecht...tering.
1,5 jaar
en volgens mij is poorleno wel gewaagd aan wat flauwigheid anders had ik me ingehouden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:46
Otis
Otis is offline
sinds wanneer hebben 15jarigen geld voor coke?of krijgt men dat van de loverboy of heb je dan gewoon 15 krantenwijken?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-08-2004 @ 23:46 :
sinds wanneer hebben 15jarigen geld voor coke?of krijgt men dat van de loverboy of heb je dan gewoon 15 krantenwijken?
pep kost 'maar' 5 euro per gram hoor. + op feesten krijg je veel gratisss.
Oud 01-08-2004, 22:49
Verwijderd
ik kocht het niet Otis, ik kreeg het
Met citaat reageren
Susanne
Susanne is offline
Ja dat vraag ik me ook af, en hebben de mensen die in de brugklas blowen en snuiven e.d wel ouders?
Tenminste ik ben opgevoed met het idee dat ik alles bij mn ouders kwijt kan maar dat zal wel weer ouderwets zijn ofzo Als je het gevoel hebt dat je met de verkeerde mensen omgaat zeg je dat toch.....
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-08-2004 @ 23:46 :
foute vriendjes opzoeken, die vinden t alleen maar leuk om mensen van die leeftijd te misbruiken en drugs te voeren.
Met citaat reageren
Verwijderd
van je sugardaddy?
Met citaat reageren
Otis
Otis is offline
ik heb er geen verstand van maar ik weet wel dat het duur is en die 5 euro okey, goedkoop als poorleno het voor 5 euro kocht maar dat zal dan nog steeds flink aangaantikken elk weekend
en hoe zit het met de sociale controle, waar is die gebleven geen ouders meer die tegen hun kind zeggen: liever heb ik niet dat je coke doet.

???
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:50
Wammus
Wammus is offline
Ik blow ook. Alleen wiet. Heel af en toe hash. Paddo's, pillen, coke en weet ik veel wat nog meer heb ik nooit gedaan. Het trekt me niet zo. Een of twee keer per jaar eet ik spacecake. Gewoon omdat het leuk is. Verder drink ik ook alcohol. De laatste tijd een stuk minder. Heb vroeger wel veel gezopen. Vooral op feestjes en soms ook tijdens uitgaan . Nou dat was het wel zo ongeveer.

Ik zie het nut er niet van in om ermee te stoppen. Ik vind het veel te leuk en ik doe niets verkeerd. Zo denk ik over veel meer dingen dus dat zal dan wel met mn lifestyle te maken hebben ofzo...
Verwijderd
Ik heb nog nooit geblowed of gesnoven. Wel gerookt.
Met citaat reageren
Otis
Otis is offline
sorry ik word hier gewoon heel erg emotioneel van
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 01-08-2004 @ 23:49 :
foute vriendjes opzoeken, die vinden t alleen maar leuk om mensen van die leeftijd te misbruiken en drugs te voeren.
dat was bij mij niet het geval poesie,

@Otis, denk je nou echt dat m;n ouders ervan weten? Ik ben niet gek
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-08-2004 @ 23:49 :

en hoe zit het met de sociale controle, waar is die gebleven geen ouders meer die tegen hun kind zeggen: liever heb ik niet dat je coke doet.

???
sommige ouders willen zoiets niet zien.
mijn ouders merkten het ook niet altijd als ik knetterstoned rondliep hier in huis of als ik stomdronken binnen kwam strompelen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
ik heb er geen verstand van maar ik weet wel dat het duur is en die 5 euro okey, goedkoop als poorleno het voor 5 euro kocht maar dat zal dan nog steeds flink aangaantikken elk weekend

???
mijn ouders weten niet dat ik harddrugs gebruikt heb, maar als ze het zouden vragen zou ik het niet ontkennen.
toen ik nog een rebelse puber was blowde ik wel soms met ze, maar zij deden dat omdat het goed was voor mn mo's ziekte.
Met citaat reageren
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
poorleno schreef op 01-08-2004 @ 23:51 :

maar hoe kwam je er in terecht dan had je zelf niet zoiets van het is verkeerd wat ik doe? dan kan je dat toch zeggen tegen je ouders of een counselor op school? of vond je het niet verkeerd wat je deed..

#oprahstyle sorry maar ik ben nieuwsgierig
Otis
Otis is offline
wat dom en hoe ben je er dan meegestopt?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:

zeg ik ook niet, maar ken mensen die dat wel zo gedaan hebben. ik wilde alleen even duidelijk maken dat je t niet hoeft te kopen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:54
Otis
Otis is offline
mijn ouders weten dat ik blow.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:

van wie kreeg je het dan?
van vriendinnen? van je agent? van je buurman? van junks op straat?
Met citaat reageren
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ik heb er geen verstand van
doe dan ook niet zo wijs.

Citaat:
maar ik weet wel dat het duur is en die 5 euro okey, goedkoop als poorleno het voor 5 euro kocht maar dat zal dan nog steeds flink aangaantikken elk weekend
eh... pep = speed = 5 euro per gram ongeveer, en da's voor iedereen... 't kan hooguit een aantal euro's hoger of lager uitvallen, ligt eraan bij wie je haalt en of je niet genaaid wordt.
met 'n gram kan je best wel een tijdje vooruit... mits je niet zwaar verslaafd bent.
jullie doen net of je kilo's nodig hebt. overdreven gezeik.
coke is wel duur idd, rond de 35 - 55 eypo per gram, maar daar had ze 't ook niet over. dus.

Citaat:
weet jouw moeder wat je uitsp00kt in 't weekend dan?
Verwijderd
een periode elk weekend is toch niet zo gek...zowat iedereen drinkt hier toch ook elk weekend en niet een klein beetje ook heb ik het id.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 01-08-2004 @ 23:52 :
maar hoe kwam je er in terecht dan had je zelf niet zoiets van het is verkeerd wat ik doe? dan kan je dat toch zeggen tegen je ouders of een counselor op school? of vond je het niet verkeerd wat je deed..

#oprahstyle sorry maar ik ben nieuwsgierig
ehm ik ging naar feestjes, en die duurde soms het weekend lang en tja ik was ook wel nieuwsgierig en had geen zin om te slapen, en toen ging ik snuiven. En ik was niet verslaafd ofzo hoor.. ik weet niet wat jullie allemaal denken, maar ik was geen junk ofzo.
en omg, een counselor, ik had er geen problemen mee ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-08-2004 @ 23:54 :
van wie kreeg je het dan?
van vriendinnen? van je agent? van je buurman? van junks op straat?
van vrienden en gewoon mensen die het bij zich hadden
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:56
Susanne
Susanne is offline
ohja dat ontkennen van ouders herken ik wel ja, mijn ouders ontkennen ook naar familie toe enzo dat ik soms blow, maar dat deden ze eerst ook toen ik rookte en weer begon met roken, maargoed ze hebben me wel goed ingelicht wat de gevolgen e.d kunnen zijn en als ik in problemen kom blablabla dan zullen ze wel ingrijpen duuuuuus
Oud 01-08-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 01-08-2004 @ 23:55 :
van vrienden en gewoon mensen die het bij zich hadden
dus eigenlijk was je gewoon een profiteur en heeft horror kitty toch gelijk.
of waren die vrienden ook 14/15?
Met citaat reageren
Otis
Otis is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-08-2004 @ 23:54 :
[B]doe dan ook niet zo wijs.

[b]

eh... pep = speed = 5 euro per gram ongeveer, en da's voor iedereen... 't kan hooguit een aantal euro's hoger of lager uitvallen, ligt eraan bij wie je haalt en of je niet genaaid wordt.
met 'n gram kan je best wel een tijdje vooruit... mits je niet zwaar verslaafd bent.
jullie doen net of je kilo's nodig hebt. overdreven gezeik.
coke is wel duur idd, rond de 40 - 50 eypo per gram, maar daar had ze 't ook niet over. dus.

weet jouw moeder wat je uitsp00kt in 't weekend dan?

ohg ik dacht wel aan coke en dat is idd rond 50 euro heb ik weleens gehoord en ja mn ouders weten redelijk veel van mij en dat vind ik fijn want mocht er nou een keer wat gebeuren dan weten ze in elk geval dat ze me naar t ziekenhuis moeten brengen om mn maag leeg te pompen of whutevah.
als ouder hoor je je kinderen te helpen maar als kind moet je je ouders daar ook de kans toe geven

phil
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 01-08-2004 @ 23:52 :
dan kan je dat toch zeggen tegen je ouders of een counselor op school?
haha
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 01-08-2004 @ 23:33 :
Zij verwijderd haar posts toch, ik heb ze zelf gezien hoor, ik ben dan wel een beetje scheel maar zo erg is het nou ook weer niet zijne koninklijke hoogheid die luistert naar de nickname eXo
Het was ook meer een algemene rant . Poorleno kan in de ogen van Koningin Wenkbrauw niks goeds kan doen en dat irriteert me.

(ik weet dat ik precies hetzelfde doe bij anderen maar ik heb nooit gezegd dat hypokrisie mij vreemd is)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-08-2004 @ 23:57 :
ik was toen 15, en die vrienden dat verschilde van 17 tot mensen van een jaar of 25. en ik was een profiteur ja, maar horror kitty heeft geen gelijk, het is niet zo dat ze me misbruikte en het aan me voerde en dwongen ofzo, integendeel
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2004 @ 23:57 :
Het was ook meer een algemene rant . Poorleno kan in de ogen van Koningin Wenkbrauw niks goeds kan doen en dat irriteert me.

(ik weet dat ik precies hetzelfde doe bij anderen maar ik heb nooit gezegd dat hypokrisie mij vreemd is)
<3
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:59
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
poorleno schreef op 01-08-2004 @ 23:58 :
<3

POOR LENO GEEF MIJ BAKLAVA EN KEBAB!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:00
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-08-2004 @ 23:57 :
ohg ik dacht wel aan coke en dat is idd rond 50 euro heb ik weleens gehoord en ja mn ouders weten redelijk veel van mij en dat vind ik fijn want mocht er nou een keer wat gebeuren dan weten ze in elk geval dat ze me naar t ziekenhuis moeten brengen om mn maag leeg te pompen of whutevah.
als ouder hoor je je kinderen te helpen maar als kind moet je je ouders daar ook de kans toe geven
Er zijn jongeren die al voor 'n fout kapsel het huis uitgeschopt worden en dan vertel je je ouders doodleuk dat je hard drugs gebruikt terwijl er mensen van je eigen leeftijd al zo naïef en geschokt reageren? Lijkt me niet.
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 01-08-2004 @ 23:56 :
ohja dat ontkennen van ouders herken ik wel ja, mijn ouders ontkennen ook naar familie toe enzo dat ik soms blow, maar dat deden ze eerst ook toen ik rookte en weer begon met roken, maargoed ze hebben me wel goed ingelicht wat de gevolgen e.d kunnen zijn en als ik in problemen kom blablabla dan zullen ze wel ingrijpen duuuuuus
haha lekker conservatief
Met citaat reageren
Otis
Otis is offline
nou ik vind het allemaal nog steeds geen zuivere koffie
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2004 @ 23:57 :
omg ten eerste rot op met die smily -->
ten 2e komt dat niet door koningin wenkbrauw, maar komt dat meer van 2 kanten, leno kan er ook wat van.
ten 3e, ik haat het als mensen irl NIKS zeggen en suf zijn en op een forum tof doen.
doeiii koning ex0
Met citaat reageren
Verwijderd
dan moet je niet bij mij wezen, britney
Met citaat reageren
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-08-2004 @ 23:57 :
ik heb nergens gezegd dat t bij poorleno zo ging. waar ik t over heb zijn die hordes 14/15-jarige ex-klasgenootjes van mij die vriendjes van in de 20 hebben en die speed opgedrongen worden. die betalen er ook niet voor, dus moeten ze geen 15 krantenwijken hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:01
Otis
Otis is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-08-2004 @ 00:00 :
Er zijn jongeren die al voor 'n fout kapsel het huis uitgeschopt worden en dan vertel je je ouders doodleuk dat je hard drugs gebruikt terwijl er mensen van je eigen leeftijd al zo naïef en geschokt reageren? Lijkt me niet.

dat gebeurt alleen in amerikaanse films
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 00:00 :
ten 2e komt dat niet door koningin wenkbrauw, maar komt dat meer van 2 kanten, leno kan er ook wat van.
ten 3e, ik haat het als mensen irl NIKS zeggen en suf zijn en op een forum tof doen.
doeiii koning ex0
wie zegt dat ik irl niks zeg en suf ben?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 00:00 :
doeiii koning ex0
huh

Misschien vonden ze je niet interessant .
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 02-08-2004 @ 00:00 :
haha lekker conservatief
haha lekker nietszeggend ben jij weer
haha

haha

Met citaat reageren
Susanne
Susanne is offline
roxane wat is je probleem met je ge-haha? zit je nog in je afzetfase ofzo?

Citaat:
poorleno schreef op 01-08-2004 @ 23:55 :
ehm ik ging naar feestjes, en die duurde soms het weekend lang en tja ik was ook wel nieuwsgierig en had geen zin om te slapen, en toen ging ik snuiven. En ik was niet verslaafd ofzo hoor.. ik weet niet wat jullie allemaal denken, maar ik was geen junk ofzo.
en omg, een counselor, ik had er geen problemen mee ofzo
nouja dat is een beetje het beeld dat ik ervan heb > 1 keer een snuiver, altijd een snuiver, erg naief ja, doe je niks aan maar oke ik snap je gedachtengang wel
Oud 01-08-2004, 23:02
Verwijderd
ik ben alto/skater dus ik blow
Met citaat reageren
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Otis schreef op 02-08-2004 @ 00:01 :
dat gebeurt alleen in amerikaanse films
omg haha.. onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 02-08-2004 @ 00:01 :
wie zegt dat ik irl niks zeg en suf ben?
niemand ik had het over fleguh exo hihihi huhuhu hoehoehoe
Met citaat reageren
Verwijderd
Als iemand (die je goed kent) je zou aanbieden zou je niet nemen dan? Om te proberen I mean?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:03
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
waar blijft mn kebab?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:03
Otis
Otis is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-08-2004 @ 00:02 :
omg haha.. onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
JA HALLO EDE
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten