![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ikke: (beetje lang verhaal, sorry) vorig jaar ben ik naar werchter geweest, maar ik had nog school rond die tijd. Het einde van ons schooljaar sloot af met twee zogenaamde themaweken, waarin je met je hele leerjaar aan één bepaald thema werkt en waar je twee studiepunten voor kunt vangen. Ik zat dus tijdens die themaweken met drie anderen in een werkgroep, en werchter viel net in het weekend tussen die twee weken. Dus ik zou er de vrijdag van de eerste week niet zijn en de maandag van de tweede week pas later komen. Ik heb dit van tevoren tegen mijn groepsgenoten gezegd, en hen gevraagd wat zij ervan vonden. Daarbij heb ik benadrukt dat ik bereid was mijn kaartje te verkopen als zij dat nodig vonden. Gelukkig was dat niet het geval, ze vonden alledrie dat ik gewoon naar Werchter moest gaan, en ze zouden ook tegen de leraren doen alsof ze van niks wisten als die vroegen waar ik was. Dus ik de donderdag meteen na school mijn spullen gepakt en in de trein richting Leuven gesprongen. Werchter zelf was redelijk geslaagd (R.E.M.! dEUS! Dave Gahan!), en maandag heb ik vroeg in de ochtend de trein terug gepakt om toch nog de halve dag op school te kunnen zijn. Ik bleek niet al te veel gemist te hebben, en de leraren wisten nergens iets vanaf, dus alles leek goed te zijn gegaan. Maar toen ik mijn cijfer te horen kreeg voor de themaweken, bleek dat toch niet alles goed was gelopen: ik had een 4! Na een beetje navragen bleek dat één van de groepsgenoten (nog wel degene die zelf 2 dagen 'ziek' was geweest) had doorgeluld dat ik zomaar naar een muziekfestival was gegaan! ![]() Ik kreeg mijn studiepunten niet en ik moest begin dit jaar een vervangende opdracht doen ... ![]() ![]() Ik heb nu mijn studiepunten binnen, maar het heeft me echt heel veel extra tijd gekost ![]() En dit jaar natuurlijk expres geen werchterkaartje gekocht om problemen te voorkomen... Maar nu bleek achteraf dat ik wel had kunnen gaan omdat óf mijn lessen een week eerder af waren gelopen óf werchter een week later viel... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik ben mijn mega trauma nog vergeten.. toen ik net 15 was mocht ik voor de eerste keer naar lowlands. ik wilde één dag (voor silverchair ![]() ![]()
||
Citaat:
Sindsdien heb ik geweigerd om nog maar 1 keer met m'n ouders weg te gaan.
||
Citaat:
you big fat fuck" "It was an funny angle" ![]() ![]() anyway oa. vechtpartijen op werchter, terwijl ik helemaal alleen was, en die kutbelgen met zijn 5'en ![]() ![]() achja ik doe muay thai, heb ze een paar klappen gegeven (en ontvangen) en ben daarna vrolijk naar magnus gegaan ![]() waar ik meer mee zat was dat die gozer mijn mooie atari t'shirt halfkapotgetrokken had ![]() verder joints roken voordat de bands (metallica deze keer dan)_opkomen, zo stoned zijn dat het bijna niet meer grappig is en dan 2 en-een- half-uur pitten, zonder enig vocht tot me te nemen: daarna als een dolle naar de dranktenten, die al gesloten blijken te zijn ![]() bijna flauwgevallen zo uitgedroogd was ik, dan nog 30 min wachten, voordat ik bij de eerste drinktent buiten kwam, heel werchter liep eens naar buiten ![]() damn nog langzamer en we liepen achteruit ![]() oja op de een of andere domme manier 2many dj's missen op lovefields ![]() en nog wat dingen, maar dan moet ik weer wat verder gaan spitten
||
Citaat:
en om jou even te pesten: ik was er wel om je nog meer te pesten: zita swoon was t voorprogramma
||
Citaat:
waarschijnlijk wordt dat dit jaar mijn trauma dat ik pas de 20ste rond 6uur s'avonds thuiskom dat ik geen kaartje heb, niet ga en het me eigelijk niet boeit dat ik mezelf daarna voor de kop sla nadat ik van alle hippe forummensen heb gehoord hoe fokking vet het wel niet was chemical brothers, the hives, dizzee rascal etc. etc. dan sla ik mezelf wel voor de kop alltough het was voor mij iig een bewuste keuze ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() omg je bent 19 ![]()
|||
Citaat:
![]()
|
![]() |