Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 07:07
lso
lso is offline
Eigenlijk moet ik hier niet meer komen aankloppen maar soms doe je blijkbaar dingen waarvan je weet dat je je t kan beklagen..

Gisterenavond voelde ik me niet lekker.. T ging hier niet zo wel thuis en.. Naar gewoonte stuurde ik hem een sms. Ik had me voorgenomen om gewoon te doen, dus alle gevoelens en tralala achterwege te laten.. Eerst antwoordde hij niet.. Dat was duidelijk omdat hij niet wou.. Even later kreeg ik een koel smsje.. Vijf smsjes heb ik gekregen allemaal koel, enkel een antwoord, geen vraag, heel afstandelijk. Ik ging me nog slechter voelen en vroeg me af waarom hij nu zo koel was. Hij zei me dat ie dacht dat dat de bedoeling was.

Nee! Ik wil je wel nog horen zei ik hem.. Maar ik dacht dat dat wel gewoon kon en niet koel en afstandelijk ofzo.. Hij verstond er niets van zei hij.. Ik heb hem toen gezegd dat ik de avond ervoor dingen had gezegd die ik meende maar dat dat was om mezelf te beschermen.. Omdat ik niet wou ontgoocheld worden maar dat voortdurend gebeurt. Hij vroeg me wat ik 'echt' wou.. Ik zei het hem en voila.. Hier zijn we weer... Hij zei me dat ie naar me toe wilde komen dat ie van mijn aanwezigheid wilde genieten.. Dat ie me miste.. Help! Ik verlang naar het moment dat ik zonder moeite afstand kan nemen van mijn gevoelens.. Als ik terugdenk aan al de keren dat ik duidelijk op de tweede plaats kwam lukt dat even maar ja..

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2004, 08:26
Marcade
Marcade is offline
Waarom stop je er niet mee, stop je alles van 'm weg, sms je hem niet meer; bel je 'm niet meer. Het is moeilijk, maar als je besloten hebt hem even uit je leven te zetten voor een tijd, echt besluit dat te doen, dan is dat misschien ook veel 'rustiger' voor jou .. Dit is ook iets wat je gewoon moet beslissen en uit moet voeren. Een afscheidsmsje en klaar. Zet je telefoon desnoods uit. Ga er niet meer op wachten .. Natuurlijk is het moeilijk en pijnlijk, maar dit continue voortgesleep en ja/nee zal je op den duur nog meer uitputten en breken. Continue gepieker, getwijfel, gek word je ervan lijkt me.

Hij is zwak/lui IMHO; blijkbaar kan hij zijn liefde niet beperken tot een meisje en vind ik dat die nog niet toe is aan een relatie. Dan kan die beter geen relatie hebben en wild gaan totdat die wel sterk genoeg daarvoor is.

Zelfs al zou hij haar aan de kant zetten; zou ik als ik jou was voorzichtig zijn met een relatie met hem; je hebt absoluut geen garantie namelijk dat hij dadelijk niet weer bij een ander meisje aan gaat kloppen uit zwakheid.

Ik raad je aan; ban hem even uit je leven totdat je nuchter en objectief(er) er naar kan kijken en kijk rond naar andere jongens die beter in staat zijn hun 'liefdevolle' aandacht te beperken tot maar een meisje.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 08:27
Marcade
Marcade is offline
Hee; jij bent ook al op 9 oktober jarig.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:22
Aurora
Aurora is offline
Ik ben het helemaal eens met Marcade hier en ik heb er dan ook nix aan toe te voegen

En ik ga die jongen steeds stommer vinden trouwens.
Oud 18-08-2004, 19:16
lso
lso is offline
Ok... hij liet me weten dat hij vrijdag komt.. Ik zei hem dat ik t niet meer vertrouwde maar hij zei dat hij het meende.. maandag zei hij dat.. vandaag liet hij weten dat hij nog steeds niet twijfelt.. ik durf al te hopen.. gewoon dat ik hem s zie.. t is zolang geleden..

Ik heb hem laten weten dat hij het niet moet afzeggen tenzij er iets ernstigs tussenkomt. Als hij het wel afzegt is hij heel mijn vertrouwen kwijt en heb ik er werkelijk genoeg van..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 20:55
lso
lso is offline
... Hij is gekomen deze keer.. Was immens lang geleden.. Ik had niet durven hopen..

We hebben veel gebabbeld.. Hij wil af en toe eens komen.. We voelden ons onmiddellijk goed bij elkaar.. Ik kon het niet laten, tijdens onze gesprekken af en toe zijn vriendin ter sprake te brengen..

Bij het weggaan gaven we elkaar een stevige knuffel.. en toen ging er wat door ons beide.. Een kriebel, een schok.. en langzaam zijn we beginnen kussen..

Ik voel me goed.. omdat ik kriebels heb.. maar slecht om wat we deden terwijl hij iemand heeft.. Hij zou me vanavond mailen.. ik was te laf over gevoelens te spreken toen hij voor me stond..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten