Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
klinkt misschien lullig, niet zo bedoeld, maar hij heeft ooit gekozen en dat was jij niet...... dus zorg er nu voor dat jij de "baas" bent over het contact dat je met hem hebt, hoef je je ook nergens zorgen over te maken. veel sterkte ! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zo werkt het niet als je verliefd bent vrees ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het vooral erg hypocriet dat hij luistert naar dat meisje. Ik zal het niet in mijn hoofd halen om mijn vriend iets te verbieden. Ze heeft hem maar te vertrouwen. Maar ik vind wél, als hij houdt van TS, dan moet hij voor haar gaan. Tsja, beetje dubbel. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind wel dat je gelijk hebt. Punt 1: Ik kots ook van mensen die achter hun vriendin om met andere meisjes bezig zijn. Punt 2: Inderdaad, wees sterk en kies voor jezelf. Zulke jongens zijn het niet waard dat je zo met ze bezig bent. Liefs, Stefanie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik hem een eikel ga vinden... hij kiest toch overduidelijk voor zijn vriendin, hij is haar schoothondje, helemaal onder de sloef, maar dat gebeurt NOOIT als je niet vreselijk veel van iemand houdt... als hij niet akkoord ging met hoe de situatie was had hij er al lang iets aan gedaan... misschien houdt hij TS inderdaad gewoon aan het lijntje, wil hij haar als "back-up" als het ooit verkeerd gaat met zijn vriendin... eigenlijk is 't een eikel die noch zijn vriendin, noch TS waard is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij heeft dat gevoel bij mij exàct hetzelfde, en dus houden we daar allebei rekening mee... ik weet niet of je dat kan begrijpen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik snap je wel ![]()
||
Citaat:
Een gozer die om je geeft en een beetje inlevingsvermogen heeft flikt dit soort dingen niet. Klaar. Als je het wel doet zit je gewoon krom in elkaar. Simpel toch? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw meisje833 | 5 | 07-07-2004 19:16 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op jongen met vriendin... EkiaM | 4 | 01-07-2004 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Wil hij me nou jaloers maken of net niet? Angel Of Faith | 8 | 18-07-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
2e vriendin Celina | 4 | 09-02-2002 11:58 | |
Liefde & Relatie |
2e vriendin Celina | 10 | 07-02-2002 21:48 | |
Seksualiteit |
2e vriendin Celina | 2 | 07-02-2002 16:11 |