Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 18:53
lso
lso is offline
Hij is een jongen voor wie ik al een twee jaar iets voel..
Hij is lief, teder, een goede oude vriend want nu mag hij me niet meer zien van zijn vriendin..
Hij stuurt me voortdurend smsjes dat hij nog vaak aan me denkt
Hij stuurt me dat ie nog steeds van me houdt
Hij stuurt me ook dat ie me terug wil zien..

Hij laat weten dat wat hij voelt kriebels zijn, dat hij fantaseert, dat hij vanalles met me wil doen.. Als hij even niet bij haar is, laat hij van zich horen.. Ik ben naïef, ik word telkens weer verliefder maar weet.. hij blijft bij haar..

Dan kwam de vraag: WAAROM? En zijn antwoord: Ik ben bang.. bang omdat we al twee jaar wat hebben en al zoveel hebben meegemaakt samen... Ik ben bang dat ik een keuze zal maken die ik me misschien heel erg zal beklagen..

Ondertussen is het weer zover.. Smsjes, mailtjes.. De ene keer lach ik, de andere keer huil ik.. Ik kan het niet laten.. Wat doen?

Thx
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 19:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
tsja, ik ben bang dat ik je zal moeten vertellen dat ik in een soortgelijke situatie zit (oke, beetje anders, maar toch).
*zucht* als ik de oplossing zou weten of zou weten hoe je hier mee om zou moeten gaan...
sorry, maar sterkte!
Oud 02-08-2004, 19:20
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met deze situatie hoor, en hij lijkt me erg lastig. Jij krijgt de hele tijd weer hoop en wordt blij, maar tegelijkertijd ook niet... erg dubbel en lastig.

Maar kan je hem dan niet duidelijk maken dat je liever niks meer van hem hoort... dat lijkt me toch makkelijker voor jezelf. In het begin zal dat wel moeilijk zijn, maar na een tijdje... en dan heb je niet iedere keer die hoop en wanhoop...

En dan geeft hij zichzelf ook rust, en komt hij mss tot inziens wat hij nou echt wil!

Heel veel sterkte...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
maar als ik TS's post goed heb begrpen zijn ze eigenlijk ook gewoon goede vrienden van elkaar, dus dat maakt het dan nog niet echt makkelijker.
ik moet wel zeggen dat, nu ik hem 5 weken niet gezien heb (het was nou eenmaal niet anders) ikzelf wel wat beter heb kunnen relativeren enzo. niet dat het nu makkelijk is, maar toch, beter te beheersen allemaal ofzo
Oud 02-08-2004, 19:29
Verwijderd
Probeer hem te vergeten, want zoals je zelf al zegt zal hij zijn vriendin toch niet verlaten. Maak jezelf niet gek, en probeer door te gaan met je leven.

[edit] en vraag hem op te houden met die mailtjes en sms-jes als hij toch van plan is om bij zijn vriendig te blijven. Hier noemen we dat "iemand aan het lijntje houden" [/edit]
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 02-08-2004 @ 20:28 :
maar als ik TS's post goed heb begrpen zijn ze eigenlijk ook gewoon goede vrienden van elkaar, dus dat maakt het dan nog niet echt makkelijker.
Nee had ik ook begrepen . alleen dan nog, je moet iets om dit op te lossen... en zo'n vriendschap is ook maar k*t om te hebben hoor!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:06
Verwijderd
Als hij iets voor je voelde had hij het toch wel uitgemaakt met z'n vriendin?

Ik denk dat hij gewoon iemand wil voor als het uitgaat met z'n vriendin en dat hij je daarom aan het lijntje houdt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Uit ervaring kan ik je mededelen, dat al het contact voor een tijdje afkappen het beste werkt. In ieder geval, totdat je denkt, dat je niet meer verliefd bent en het contact weer aankunt. Maar als het dan eenmaal weer zover is, moet je hem duidelijk maken dat je dan niet weer opnieuw dat flirterige gedrag wilt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:38
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 21:06 :
Als hij iets voor je voelde had hij het toch wel uitgemaakt met z'n vriendin?

Ik denk dat hij gewoon iemand wil voor als het uitgaat met z'n vriendin en dat hij je daarom aan het lijntje houdt.
of het zo sterk is weet ik niet, maar denk wel datie voor zichzelf een soort "back-up"-vrouwelijk-iemand wil hebben, voor het geval dat het uitgaat....

klinkt misschien lullig, niet zo bedoeld, maar hij heeft ooit gekozen en dat was jij niet...... dus zorg er nu voor dat jij de "baas" bent over het contact dat je met hem hebt, hoef je je ook nergens zorgen over te maken.

veel sterkte !
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:00
Dzjes
Dzjes is offline
Afstand nemen lijkt me ook het beste,
op die manier kan jij weer verdergaan met je gewone leventje, en kan hij alles op een rijtje zetten.. het ziet er immers toch niet naar uit dat hij voor jou zal kiezen?
Vraag hem of hij je een poosje met rust wil laten, tot jij het weer aankan..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:07
Shitonya
Shitonya is offline
Vergeet hem, wat heb je aan hem? Niets, hij heeft een vriendin, dus je hebt geen schijn van kans
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:11
Denise84
Denise84 is offline
Ik herken het. Kap ermee, op een gegeven moment trek je het niet meer.
Oud 02-08-2004, 21:47
starryeyed
starryeyed is offline
Je bent verliefd? Kan jou het schelen je leeft maar 1 keer.
Geniet er van. Maar zorg niet dat je je helemaal 100 procent geeft.

OF

Tsja lastig lastig..
Ik weet wel hoe je een beetje voelt. Vraag hem anders een keuze te maken? Van twee walletjes eten is ook niet juist he

Meisje.. this too will pass
liefs,

Tamara
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:03
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 02-08-2004 @ 20:30 :
Nee had ik ook begrepen . alleen dan nog, je moet iets om dit op te lossen... en zo'n vriendschap is ook maar k*t om te hebben hoor!!
ook als je idd de mails etc. achterwegen laat? ik hoop van niet
Oud 02-08-2004, 22:15
Maarten
Maarten is offline
Foute gozer
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:42
Aurora
Aurora is offline
Sorry, maar mag ik even zeggen dat ik echt kots van mensen die achter hun vriendin om met andere meisjes bezig zijn?

Other than that: Zoals de meeste mensen hier al zeiden: wees sterk en kies voor jezelf. Om zulk soort types moet je met een grote boog heenlopen.
Oud 02-08-2004, 22:49
Tahvall
Tahvall is offline
waarschijnlijk ben je zijn backup,
als zij het ooit (om wat voor reden dan ook) uit maakt, ben jij het nieuwe parade-paardje van hem dat staat te springen om bereden te worden

ik zou hem maar vergeten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:40
Verwijderd
hem voor de keuze stellen:

1) hij kiest voor zijn vriendin en houdt op met zo'n smsjes en mailtjes te sturen, maar verder blijven jullie wel vrienden. normale sms'jes en mailtjes kunnen dus nog wél.
2) hij laat z'n vriendin vallen en kiest 100% voor jou en jullie worden heel gelukkig samen.
3) hij verdwijnt uit je leven.

xxx

[edit] hij heeft een kut-vriendin want ze verbiedt hem jou te zien. ik vind dat hij voor jou moet kiezen. [/edit]

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:46
Charlottetje
Charlottetje is offline
@ blue angel: inderdaad!
Oud 03-08-2004, 08:48
woezel
woezel is offline
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:42 :
Sorry, maar mag ik even zeggen dat ik echt kots van mensen die achter hun vriendin om met andere meisjes bezig zijn?

Other than that: Zoals de meeste mensen hier al zeiden: wees sterk en kies voor jezelf. Om zulk soort types moet je met een grote boog heenlopen.

zo werkt het niet als je verliefd bent vrees ik
Oud 03-08-2004, 08:52
Kabouter
Kabouter is offline
Eigelijk vind ik het best wel raar dat hij jouw niet meer mag zien van ze vriendin? Wat voor type is hij dat hij zich zo laat behandelen??

In ieder geval sterkte, weet niet zo goed wat je met de situatie moet.

Liefs, Stefanie
Oud 03-08-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Kabouter schreef op 03-08-2004 @ 09:52 :
Eigelijk vind ik het best wel raar dat hij jouw niet meer mag zien van ze vriendin? Wat voor type is hij dat hij zich zo laat behandelen??
TS vormt een bedreiging voor hun relatie, dus ik snap dat de vriendin van die jongen het niet fijn vindt dat hij haar nog ziet... langs de andere kant vind ik het heel hypocriet van die jongen dat hij niet genoeg respect kan opbrengen voor allebei de meisjes... het is hypocriet dat hij achter de rug van zijn vriendin nog contact heeft met TS, in plaats van er heel open en eerlijk rond te zijn, toe te geven dat TS veel voor hem betekent en hij hun vriendschap niet wil verliezen. het is hypocriet tov TS dat die jongen haar hoofd wel op hol brengt maar niets DOET met zijn 'gevoelens'...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:30
woezel
woezel is offline
zo klinkt het allemaal heel gemakkelijk...ik sta een beetje in dezelfde situatie ( behalve ben ik dan eigenlijk het meisje dat niet kan kiezen tussen 2 jongens) en vind het heeeeeel erg kut..weet ook niet wat ik moet doen ofzo..maarja heb het zowiezo al heel moeilijk met loslaten van dingen/mensen
Oud 03-08-2004, 10:02
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-08-2004 @ 09:59 :
TS vormt een bedreiging voor hun relatie, dus ik snap dat de vriendin van die jongen het niet fijn vindt dat hij haar nog ziet... langs de andere kant vind ik het heel hypocriet van die jongen dat hij niet genoeg respect kan opbrengen voor allebei de meisjes... het is hypocriet dat hij achter de rug van zijn vriendin nog contact heeft met TS, in plaats van er heel open en eerlijk rond te zijn, toe te geven dat TS veel voor hem betekent en hij hun vriendschap niet wil verliezen. het is hypocriet tov TS dat die jongen haar hoofd wel op hol brengt maar niets DOET met zijn 'gevoelens'...
Ik snap wel dat TS een bedreiging vormt voor die relatie, maar als die nieuwe vriendin een béétje zelfvertrouwen heeft. Ach, dat zal wel aan mij liggen. Ik maak me daar nooit zo druk over in relaties.
Ik vind het vooral erg hypocriet dat hij luistert naar dat meisje. Ik zal het niet in mijn hoofd halen om mijn vriend iets te verbieden. Ze heeft hem maar te vertrouwen.
Maar ik vind wél, als hij houdt van TS, dan moet hij voor haar gaan.

Tsja, beetje dubbel.
Oud 03-08-2004, 10:06
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
woezel schreef op 03-08-2004 @ 09:48 :
zo werkt het niet als je verliefd bent vrees ik
Nobody said it was easy
Oud 03-08-2004, 10:09
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:42 :

Ik vind wel dat je gelijk hebt.
Punt 1: Ik kots ook van mensen die achter hun vriendin om met andere meisjes bezig zijn.
Punt 2: Inderdaad, wees sterk en kies voor jezelf. Zulke jongens zijn het niet waard dat je zo met ze bezig bent.

Liefs, Stefanie
Oud 03-08-2004, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Kabouter schreef op 03-08-2004 @ 11:02 :
Ik snap wel dat TS een bedreiging vormt voor die relatie, maar als die nieuwe vriendin een béétje zelfvertrouwen heeft. Ach, dat zal wel aan mij liggen. Ik maak me daar nooit zo druk over in relaties.
dat is 'm eigenlijk juist, eigenlijk IS haar vriend niet te vertrouwen en heeft ze groot gelijk dat ze hem 'verbiedt' TS te zien... het is toch waar dat hij TS constant loopt te versieren, dat hij mogelijk zelfs verliefd is op haar...? als ze ermee akkoord zou gaan dat hij af en toe met haar afsprak enzoverder, zou hij haar ongetwijfeld al bedrogen hebben...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:19
saartjeh
saartjeh is offline
ik vind het eigenlijk best wel wat dat je dat pikt van hem, ik had gewoon gezegd óf je maakt het uit met haar, óf je houd hier mee op of ik vertel het aan haar. Maar, then again, kan ik me wel heel goed voorstellen dat het zo niet werkt. En als jij wat voor hem voelt, wil je egt niet dat hij verdwijnt uit je leven, want ergens is het ook wel leuk en lief, als hij veel om je geeft enzow. Kheb ook beetje met mijn ex, ik vind hem nog leuk en hij wil vrienden blijven, tuurlijk weet ik ook wel dat dat niet verstandig is, althans, als wij nix meer zullen krijgen, want dan geef je jezelf valse hoop, maar je wil niet egt dat diegene weg gaat, ik heb dan ook niet het lef om te zeggen dat ie uit me leven moet verdwijnen, of ja, ik zeg het wel, maar doe nix. Misschien moet je dat gewoon doen, als dr egt geen hoop meer is, zeggen dat ie op moet houden, maar misschien kan hij wel geen gewone vriendschap met jouw aan omdat ie zo voor jou voelt en dan kun je hem misschien beter maar een poosje niet zien. Zeg dat je wilt dat ie voor een poosje even geen mailtjes en smsjes stuurt, omdat je dat gewoon nie aankan omdat áls hij jou leuk vind hij er iets mee moet doen of z'n bek moet houden. En ik denk dat je dan ook ff rustig kunt nadenken indd en beetje heleboel kunt relativeren want nu kun je dr ook nie overnadenken enzow als hij blijft sturen. En opzich is dat nu wel handig, het is vakantie, dat is meestal een excuus om mensen niet te zien neej maar dat is tog zo.
Maar voor dat je dit alles eventueel zou doen, zou ik, als'k jou was, eerst ff uitzoeken of dr egt no hope at all meer is, want misschien als je zegt hoe ut er op staat, dat hij wel bereid is om de gok te wagen. Daarnaast vind ik het wel heel vals tegen z'n vriendin en bij dat soort dingen zou ik me maar wel realiseren dat hij dat dan in de toekomst, die korter kan zijn dan je denkt, ook bij jou kan doen, en das een wat minder fijne gedachte. Maar zeg gewoon dat je dit niet wilt, het is óf het een of het ander. En als hij alsnog niet voor jou durft te kiezen, dan gewoon ff afstand nemen. en dan laat de tijd het wel weten toch
He maar meis heel veel sterkte dr mee, lijkt me wel kut opzich, succes

liefs, saar
Oud 03-08-2004, 10:23
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-08-2004 @ 11:18 :
dat is 'm eigenlijk juist, eigenlijk IS haar vriend niet te vertrouwen en heeft ze groot gelijk dat ze hem 'verbiedt' TS te zien... het is toch waar dat hij TS constant loopt te versieren, dat hij mogelijk zelfs verliefd is op haar...? als ze ermee akkoord zou gaan dat hij af en toe met haar afsprak enzoverder, zou hij haar ongetwijfeld al bedrogen hebben...
sorry hoor, maar iemand die je iets moet verbieden... neej dat komt in mijn woordenboek niet voor, je moet vertrouwen hebben en als je dat vertrouwen niet kan krijgen moet je ut laten schieten, we gaan niet een beetje voor agent spelen, en blijkbaar heeft dat verbieden ook niet veel effect...., zeg nou zelf
Oud 03-08-2004, 10:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
wow, nu krijg ik opeens een heel erg ordinair gevoel bij deze situatie. Gelukkig is de mijne toch wel anders
Oud 03-08-2004, 10:28
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 03-08-2004 @ 11:23 :
sorry hoor, maar iemand die je iets moet verbieden... neej dat komt in mijn woordenboek niet voor, je moet vertrouwen hebben en als je dat vertrouwen niet kan krijgen moet je ut laten schieten, we gaan niet een beetje voor agent spelen, en blijkbaar heeft dat verbieden ook niet veel effect...., zeg nou zelf
ik zeg niet dat ik het goedkeur, ik zeg alleen dat als je het vanuit haar standpunt bekijkt (relatie-behoud), is het begrijpelijk dat ze zich defensief opstelt... ze ziet haar vriend graag en wil hem koste wat het koste bij hem houden, als dat inhoudt hem verbieden een bepaald meisje te zien/hij die zich daar ook aan houdt...

hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik hem een eikel ga vinden... hij kiest toch overduidelijk voor zijn vriendin, hij is haar schoothondje, helemaal onder de sloef, maar dat gebeurt NOOIT als je niet vreselijk veel van iemand houdt... als hij niet akkoord ging met hoe de situatie was had hij er al lang iets aan gedaan... misschien houdt hij TS inderdaad gewoon aan het lijntje, wil hij haar als "back-up" als het ooit verkeerd gaat met zijn vriendin...

eigenlijk is 't een eikel die noch zijn vriendin, noch TS waard is...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:31
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-08-2004 @ 11:28 :

Oud 03-08-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Kabouter schreef op 03-08-2004 @ 11:02 :
Ik vind het vooral erg hypocriet dat hij luistert naar dat meisje. Ik zal het niet in mijn hoofd halen om mijn vriend iets te verbieden. Ze heeft hem maar te vertrouwen.
er zijn een paar meisjes waarvan ik niet graag heb dat mijn vriend ze nog zou zien, net zoals er een aantal jongens zijn waarvan mijn vriend niet graag heeft dat ik nog contact met ze zou hebben, en wij respecteren dat van elkaar. niet omdat we elkaar niet vertrouwen, integendeel juist, maar gewoon omdat we er een naar gevoel bij hebben... "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij", klinkt heel cliché, maar zo is het wel... ik wéét dat als mijn vriend "dat éne meisje" zou zien dat hij er nog niet aan zou dénken dingen te doen waarvan hij weet dat ik het niet apprecieer (bij niémand), en ik weet dat hij geen gevoelens voor haar heeft of zou krijgen, maar het is gewoon geen prettige gedachte dat hij gewoon bij haar zou ZIJN... snap je?
hij heeft dat gevoel bij mij exàct hetzelfde, en dus houden we daar allebei rekening mee...

ik weet niet of je dat kan begrijpen...

Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:49
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-08-2004 @ 11:28 :
ik zeg niet dat ik het goedkeur, ik zeg alleen dat als je het vanuit haar standpunt bekijkt (relatie-behoud), is het begrijpelijk dat ze zich defensief opstelt... ze ziet haar vriend graag en wil hem koste wat het koste bij hem houden, als dat inhoudt hem verbieden een bepaald meisje te zien/hij die zich daar ook aan houdt...

hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik hem een eikel ga vinden... hij kiest toch overduidelijk voor zijn vriendin , hij is haar schoothondje, helemaal onder de sloef, maar dat gebeurt NOOIT als je niet vreselijk veel van iemand houdt ... als hij niet akkoord ging met hoe de situatie was had hij er al lang iets aan gedaan... misschien houdt hij TS inderdaad gewoon aan het lijntje, wil hij haar als "back-up" als het ooit verkeerd gaat met zijn vriendin...

ja ok, dat eerste begrijp ik wel, maar kweenie of dat vetgedrukte wel helemaal waar is, je ziet dat ook bij volwassenen, mensen zitten egt niet altijd onder de plak omdat ze van iemand houden, vind ik ook een beetje een kromme beredenering. Misschien vind hij het wel zo makkelijk, kijk en als je ut een beetje gezellie hebt, dan ag, en af en toen kan hij z'n testostron uiten als hij TS mailt enzow, zo zijn mannen ook vaak denk ik, tis allemaal wel best en makkelijk en hebben ook egt zoiets van: wat is je probleem. Maar eigenlijk wil iemand als TS dus gewoon meer zeg maar. Als de rollen omgedraaid waren, en twas zeg maar een vent, dan ging ie dr óf gewoon niet op reageren, óf tis zo'n lozer die dr op geilt, óf hij onderneemt gewoon actie. Terwijl ut vrouwelijk ras dat gewoon heel anders aanpakt. Maar of die gozer egt van zijn vriendin houd, dat zou je niet kunnen zeggen aan de hand van het feit dat ie niet tegen haar in durft te gaan, kan ook gewoon zeggen dat ie een mietje vind of dat ie het allemaal wel best vind. En ergens heb ik ook wel een beetje de gedachte dat ie het juist wel leuk vind, forbidden love weetjewel neej maar dat kan wel.
Oud 03-08-2004, 11:10
filia dei
filia dei is offline
Zeg hem gewoon de eerst volgende keer dat ie weer zo'n klef sms-je stuurt dat hij ermee moet nokken tenzij hij er echt wat mee bedoelt en z'n vriendin gaat dumpen. Dat doet ie niet dus hij moet ermee kappen...

T'is voor jouw niet aardig en voor z'n vriendin ook niet, dus ik geloof niet dat het erg veel positieve gevolgen zou kunnen hebben voor hem of voor wie dan ook...
Oud 03-08-2004, 11:16
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
filia dei schreef op 03-08-2004 @ 12:10 :
Zeg hem gewoon de eerst volgende keer dat ie weer zo'n klef sms-je stuurt dat hij ermee moet nokken tenzij hij er echt wat mee bedoelt en z'n vriendin gaat dumpen. Dat doet ie niet dus hij moet ermee kappen...
goh... dat kan dus ook in het kort
Oud 03-08-2004, 11:47
Maarten
Maarten is offline
Die gozer moet je laten vallen. Het is een hufter.

Mensen die zich bewust met dit soort praktijken inlaten zijn gewoon fout klaar dumpen and move on.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 12:29
woezel
woezel is offline
lekker simplistisch
Oud 03-08-2004, 16:48
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-08-2004 @ 11:38 :
er zijn een paar meisjes waarvan ik niet graag heb dat mijn vriend ze nog zou zien, net zoals er een aantal jongens zijn waarvan mijn vriend niet graag heeft dat ik nog contact met ze zou hebben, en wij respecteren dat van elkaar. niet omdat we elkaar niet vertrouwen, integendeel juist, maar gewoon omdat we er een naar gevoel bij hebben... "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij", klinkt heel cliché, maar zo is het wel... ik wéét dat als mijn vriend "dat éne meisje" zou zien dat hij er nog niet aan zou dénken dingen te doen waarvan hij weet dat ik het niet apprecieer (bij niémand), en ik weet dat hij geen gevoelens voor haar heeft of zou krijgen, maar het is gewoon geen prettige gedachte dat hij gewoon bij haar zou ZIJN... snap je?
hij heeft dat gevoel bij mij exàct hetzelfde, en dus houden we daar allebei rekening mee...

ik weet niet of je dat kan begrijpen...

Ik denk dat wij er gewoon heel anders tegen aan kijken. Ik heb eerder zoiets van, als hij die andere leuker vind dan mij, moet ie vooral naar die ander gaan...
Maar ik snap je wel

Oud 03-08-2004, 17:56
lso
lso is offline
Dank je voor de vele reacties..

Vannacht weer een smsje gehad. Hij zei me dat hij de nacht ervoor over me had gedroomd.. Ik ben er deze keer niet op ingegaan..

Sommigen vragen zich af waarom hij me niet mag zien... Dat is omdat zijn vriendin weet hoe close we waren en dat hij altijd een boontje voor me heeft gehad of meer dan dat..

Het is naar.. Omdat ik weet dat hij niet liegt.. omdat ik weet dat je kriebels niet in de hand kunt hebben..

Soms denk ik.. Hmmm, heb jij het gemakkelijk, als je me wil horen dan hoor je me en als het niet kan krijg ik een smsje 'nu even niet sturen.. ze is er' ..

Hij zou haar denk ik nooit bedriegen.. dat hoop ik toch... Ik ben altijd van het principe geweest dat je het dan eerst uitmaakt met je vriendin.. maar.. dat zal ook wel niet gebeuren..

Vorige week zei hij dat hij me gauw wil zien.. Dat hij verlangt naar me.. Ik zei hem dat ik hem niet meer geloofde.. Hij deed zijn best me te overtuigen..

Ik belde hem.. Hij nam niet op.. Ik belde hem twintig keer.. ik kwam uiteindelijk op mailbox terecht.. Dan zei hij even later weer sorry..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:30
juno
juno is offline
Je kunt nu toegeven aan de vlinders van het verliefd zijn, en dat is best lekker, maar het leidt uiteindelijk alleen maar tot een heleboel verdriet. dus kap het af, voor je er te diep in weggezakt bent. Of neem het verdriet op de koop toe, maar op hem als partner zou ik niet te veel mijn hoop vestigen als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:47
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
woezel schreef op 03-08-2004 @ 13:29 :
lekker simplistisch
Simplistisch? Ja.

Een gozer die om je geeft en een beetje inlevingsvermogen heeft flikt dit soort dingen niet. Klaar.

Als je het wel doet zit je gewoon krom in elkaar.

Simpel toch?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:02
JJ13
JJ13 is offline
doe jezelf dit niet aan. maak hem duidelijk dat hij dit niet meer moet doen en je niet meer moet smsen. in het begin zal het zeker moeilijk voor je zijn, maar naarmate de tijd vordert zal je steeds minder aan hem denken. sterkte ermee, x
Oud 04-08-2004, 06:22
miro
miro is offline
Het is duidelijk dat hij niet wil kiezen en dus van de situatie wil profiteren. Maak jezelf hier niet ongelukkig mee en stop. Waarom bel je hem 20 keer als hij niet opneemt? En waarom luister je naar hem als je even niet mag smsen? Geloof mij maar, je wordt hier echt ongelukkig van en hij vindt het waarschijnlijk allemaal maar grappig zo.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 08:08
Verwijderd
als ie echt helemaal hoteldebotel en een relatie met je zou willen zou hij zijn huidige wel verbreken en naar jou toe rennen.
ik zou dus tegen m zeggen dat ie moet stoppen omdat t voor jou op deze manier alleen maar moeilijker wordt..
of je moet het best vinden op deze manier, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegenover zn vriendin ook...
succes!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:04
Chatboy
Chatboy is offline
je moet hem vetellen wat je voor hem voeld
en dat je hem mis
of je zou hem kunnen vragen of je samen met hem
een wandelingetje zou maken dan zou misschien
jullie relatie weer opgroeien.
of met je vriendin praten.

en de laaaaaasssssssttttttte hoooooooooppppppp is :

JE VRIENDIN IN ELKAAR RAMMEN!!!!!!!!!
Oud 04-08-2004, 19:55
Kirk22
Kirk22 is offline
denk 'next' en ga achter andere jongens aan. Of wil je iemand zijn die stookt in een relatie en wil je eigenlijk wel iemand die zijn vriendin dumpt voor iemand anders.
Oud 05-08-2004, 06:46
lso
lso is offline
Gisteravond weer even gesmst.. Wat eerst over koetjes en kalfjes ging, ging even later weer over gevoelens..

Ik liet hem weten dat wat hij voelde, hij ofwel kon negeren en blokkeren in de toekomst, ofwel eraan toegeven maar niet ertussen in.. Hij zei me dat ik weet dat hij niet kan kiezen.. Hij vroeg daarbij of ik een toekomst zag tussen ons.. Of dat zou lukken.. Ik zei hem dat ik verbaasd was dat hij alweer sprak over kiezen omdat ik zo vaak duidelijk op de tweede plaats ben gekomen *normaal*

Hij zei: Nee inderdaad, ik heb al gekozen. Nadat ik hem stuurde dat het moest ophouden omdat ik alsmaar 'te' gelukkig wordt van hem stuurde hij me dat hij de boodschap had begrepen. Hij zei me dat hij me idd niet verder aan het lijntje kon houden, dat dat laf zou zijn van hem.. Het laatste wat ie stuurde was 'slaapwel bye bye' zonder kus of wat ook.. Het leek alsof het hem opgelegd was die laatste berichtjes te sturen maar dat ie er zelf niet achterstond..

Vanavond hoor ik hem waarschijnlijk niet..

x
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 08:32
Verwijderd
het is maar beter zo... * knuf *
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 15:37
Charlottetje
Charlottetje is offline
mooi dat hij het begreep, toch? sterkte
Reageren

Regels voor berichten