Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 16:09
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-08-2004 @ 13:45 :
Baronie maakt FCT in!!!!!
Baronie nu al in (minder dan) hun hemd gezet
Oud 11-08-2004, 17:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Kut-loting...alweer een uitwedstrijd.
Oud 11-08-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-08-2004 @ 13:46 :
Baronie heeft vorig jaar of 2jaar terug toch ook Roda uitgeschakeld?
jazeker vorig jaar.... en het jaar daarvoor MVV en dordrecht 90 d8 ik....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 11-08-2004 @ 09:53 :
Arme jongen...
*schouderklopje*
Die eerste periode is voor jullie!
Ja, als je na 8 wedstrijden de stand omdraait wel ja.
Oud 11-08-2004, 22:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-08-2004 @ 21:16 :
jazeker vorig jaar.... en het jaar daarvoor MVV en dordrecht 90 d8 ik....
Vorig jaar Roda met 1-0
En ik dacht het seizoen 1999-2000 MVV, toch al weer een tijdje geleden. Kwamen we 0-2 achter toen terug tot 2-2 en in de verlenging wonnen de amateurs nog.
Blamage, maar niet zo'n grote als gister...
Of ze Dordt ooit hebben uitgeschakeld weet ik niet. De Treffers (jawel! ) hebben Dordt vorig jaar uitgeschakeld, toen zorgden ze al voor een "sensatie".
Oud 12-08-2004, 00:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-08-2004 @ 13:13 :
Ik vind NEC niet sterker dan RBC, 50/50
Ik wel, in geen enkele wedstrijd tegen RBC heb ik het gevoel gehad dat RBC de kans had om te winnen. En met, zoals ik al zei, de nodige wilskracht moet, zeker gezien het nieuwe team, een wedstrijd tegen RBC niet de hoogste drempel voor de volgende ronde zijn.

Ik ben blij met de loting, hoeven we ons in ieder geval niet te schamen als we onderuit gaan tegen een of ander clubje uit terschelling. Maar de kans dat je echt onderuit gaat tegen RBC is niet zo groot.
Oud 13-08-2004, 03:08
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Foi foi foi...

Meer heb ik er niet over te zeggen.
Oud 13-08-2004, 07:53
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-08-2004 @ 00:55 :
NEC geloot tegen RBC... Vanuit ons perspectief moet dat met de nodige wilskracht niet al te moeilijk zijn. Maar het kan raar lopen, het is nog wel een eredivisionist!
uhmz ik zal je nog es wat gaan vertellen: rbc gaat nog winnen ook, want vergeet niet dat rbc tijdje terug nog op de 5e plaats stond in de competitie (na ajax, az, feyenoord en psv d8 ik) uit eindelijk zijn ze geloof ik wel ergens in de middenmoot geeindigd maar tog nog goeie prestatie!!

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 07:57.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:56
Fantasy16
Fantasy16 is offline
baronie, de treffers en het vroegere agovv zijn gewoon de betere amateur clubjes die kunnen winnen van heel veel profclubs want het waren heus niet alleen dordrecht'90 en mvv
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 13-08-2004 @ 08:53 :
uhmz ik zal je nog es wat gaan vertellen: rbc gaat nog winnen ook, want vergeet niet dat rbc tijdje terug nog op de 5e plaats stond in de competitie (na ajax, az, feyenoord en psv d8 ik) uit eindelijk zijn ze geloof ik wel ergens in de middenmoot geeindigd maar tog nog goeie prestatie!!
Ja dus?
NEC heeft zich goed versterkt ten opzichte van vorig seizoen.
Van RBC heb ik weinig gehoord dus neem aan dat die zich niet zo versterkt hebben als NEC en RBC heeft de trainer Maaskant verloren die naar Willem II is gegaan dus RBC is volgens mij zwakker dan vorig jaar en zwakker dan NEC.
Oud 13-08-2004, 14:25
Gimme more beer
Citaat:
Fantasy16 schreef op 13-08-2004 @ 08:53 :
Wat is dat voor onzin? NEC stond niet al te lang geleden na een goed aantal speeldagen 1e in de competitie, ze hebben 2 jaar geleden ook 4e gestaan, ze zijn zelfs 1 jaar geleden 5e geeindigd. Dat zegt toch allemaal geen flikker?

NEC heeft vorig jaar alle zekere gelijkspellen en overwinningen (ik noem ADO thuis, ik noem Groningen thuis, ik noem PSV thuis, ik noem RKC thuis, ik noem Heerenveen thuis en ik kan ook nog veel andere (uit)wedstrijden noemen) en zijn daarmee keihard op hun bek gegaan. Wel hebben ze bewezen een sterk daadkrachtig team te hebben (Willem II thuis (4-0), Utrecht thuis (4-0) en Twente uit (5-2 met een B-elftal)). Daarmee is ook bewezen dat onze zogeheten toppers klaar zijn voor het grote werk.

Niet alleen hebben we het voordeel in de wedstrijd tegen RBC, op papier moeten we zelfs in de competitie weer een flinke krabbel terug moeten maken. Maar ik geef toe, een seizoen kan rare vormen aannemen, vorig jaar hadden we ook een supersterk team, maar wilde het allemaal niet lukken. Dit jaar kan het opnieuw vriezen of dooien.

Het verschil is op het eerste gezicht niet groot en ik geef NEC 60 en RBC 40, maar het seizoen zal uitwijzen hoe anders deze kansen kunnen gaan lopen.

Zoals Emilio ook terecht aanwijst is RBC ook nog eens een van z'n grootste drijfveren, Robert Maaskant, verloren aan Willem II. Ik moet nog maar zien wat RBC er dit seizoen van maakt.

Overigens wel blij dat het een thuiswedstrijd is, want dat uitvak van RBC is zo klein dat je je adem al in moet houden als er 40 man zitten
Oud 13-08-2004, 14:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat was ik blij toen we met 3punten naar Groningen gingen
Oud 23-09-2004, 10:46
Gimme more beer
Tjah, het was een kutwedstrijd gisteren.

Terechte overwinning natuurlijk, want RBC is in totaal 1 keer echt voor de goal gekomen. Ook met 11 man waren ze totaal kansloos, het had zelfs veel meer kunnen worden dan 4 - 0...

Maar de goed spelende Boutahar en Niedzielan werden gespaard voor het duel tegen Groningen. Boutahar begon met een rugblessure en de lies van Niedzielan leek weer op te spelen.

Dus koos Johan Neeskens ervoor om, in plaats van gebruik te maken van de kans om lekker aanvallend voetbal te spelen en de jongens wat meer affiniteit met het vinden van het doel te laten krijgen, een verdedigend team op te stellen.

Wielaert, Ebbinge, Heije, Valencia, Leiwakabessey en Pothuizen in de verdediging, maakte een 6-2-2 opstelling met in de spits denneboom en Prent... Hij had ook kunnen kiezen voor 4 middenvelders, met Simr en bijvoorbeeld Barreto.

Jammer, erg jammer, want in de eerste helft hadden er al 6 ingekund en als we echt hadden aangevallen, in de 2e helft nog een keer een stuk of 4... Dat maakte de 2e helft erg saai, helaas.

RBC was echt heel erg slecht.

Als Niedzielan niet was gevallen, was de 2 - 0 ook zonder penalty wel gevallen op dat moment, trouwens.
Oud 23-09-2004, 13:35
USPalermo
USPalermo is offline
NEC - Twente, dat wordt een kansloze missie, dit jaar geen wedstrijd meer in R'dam voor de plaatselijke FC.....
Oud 23-09-2004, 14:07
Gimme more beer
Haha, grapjas

We waren gisteren wel aardig op dreef, maar ik zie Twente nog wel als een lastige tegenstander. Ze hebben volgens mij al jaren niet meer thuis verloren van Twente, maar dat hoeft niets te zeggen, natuurlijk...

Zolang er bij NEC zoveel gelopen wordt als gisteren, in plaats van lekker snel overtikken, worden de wedstrijden moeilijker en moeilijker. De jongens moeten wat meer vertrouwen in zichzelf krijgen en Niedzielan moet eens overtuigd worden dat hij beter kan voetballen dan liggen.
Oud 23-09-2004, 14:09
Gimme more beer
Trouwens, het weekend daarop speelt NEC weer thuis tegen Twente, net als nu tegen RBC volgende week.

Wat hoopte ik trouwens dat NEC tegen Vitesse zou loten, ze zaten bij de laatste 4 balletjes. Hij trok Den Bosch en ik zat echt thuis van "twente, twente, twente, PLEASE!", maar nee hoor...
Oud 23-09-2004, 14:48
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-09-2004 @ 15:09 :
Trouwens, het weekend daarop speelt NEC weer thuis tegen Twente, net als nu tegen RBC volgende week.

Wat hoopte ik trouwens dat NEC tegen Vitesse zou loten, ze zaten bij de laatste 4 balletjes. Hij trok Den Bosch en ik zat echt thuis van "twente, twente, twente, PLEASE!", maar nee hoor...
ik had hetzelfde, maar helaas trok die kerel Vitesse. maar nu is de kans wel groter op een ronde verder aangezien NEC op de een of andere manier tegen VItesse wel altijd goed speelt
Oud 23-09-2004, 16:15
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 23-09-2004 @ 15:48 :
ik had hetzelfde, maar helaas trok die kerel Vitesse. maar nu is de kans wel groter op een ronde verder aangezien NEC op de een of andere manier tegen VItesse wel altijd goed speelt
Klopt, nu wordt het hopen voor ons dat we een beetje een lekkere wedstrijd spelen. Tegen Vitesse was de volgende ronde denk ik wat zekerder geweest.

Want reken maar dat het dan uitverkocht is!
Oud 23-09-2004, 16:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooie overwinning van NAC heb er alleeen niks vcan gezien. Hopelijk dit jaar weer een cupfighter jaar, en hopelijk een toernooi met een thuiswedstrijd, maar volgende stop een amateurclub ado '20 ofzo, maar iig niet te onderschatten.
Oud 23-09-2004, 16:42
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-09-2004 @ 15:48 :
ik had hetzelfde, maar helaas trok die kerel Vitesse.
Die kerel?????

Laat het hem maar niet lezen, want hij denkt zelf dat hij beter is dan de vriend van de hoer van Amsterdam!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
1 verrassing eigenlijk in de tweede ronde: De Graafschap - Go Ahead Eagles 0-4.
De Superboeren krijgen het nog zeer zwaar in deze competitie... moet toch wat gebeuren aangezien je met schopvoetbal nog nix hebt bereikt.
Oud 23-09-2004, 18:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-09-2004 @ 17:42 :
Die kerel?????

Laat het hem maar niet lezen, want hij denkt zelf dat hij beter is dan de vriend van de hoer van Amsterdam!
Wie deed de loting dan?
Oud 23-09-2004, 18:41
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-09-2004 @ 17:25 :
Mooie overwinning van NAC heb er alleeen niks vcan gezien. Hopelijk dit jaar weer een cupfighter jaar, en hopelijk een toernooi met een thuiswedstrijd, maar volgende stop een amateurclub ado '20 ofzo, maar iig niet te onderschatten.
Juist wel onderschatten! Daar is die hele cup voor bedoelt: hup het b-elftal erin en net op pingels door tegen een amateurclub

sorry emilio, de druiven zullen wel zuur zijn
Oud 23-09-2004, 19:00
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ach het is de Amstelcup maar.
Ik hoop alleen wel dat NAC er zo snel mogelijk uitligt.
Oud 23-09-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-09-2004 @ 20:00 :
en waarom dan? oke oke nac was niet de betere ploeg. maar als onze bananenvoet Cornelisse in het begin van de tweede helft die enorme kansen erin had geschoten had je er niemand over gehoord.... vooral een mooie sportieve revanche van lurling op het groningse publiek.....stil waren ze..... dus busreis was erg plesant voor de verandering
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 20:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-09-2004 @ 18:18 :
De Superboeren krijgen het nog zeer zwaar in deze competitie... moet toch wat gebeuren aangezien je met schopvoetbal nog nix hebt bereikt.
Rustig maar wij zullen ze wel weer eens het nodige zelfvertrouwen verschaffen (Net als vorig jaar tegen alle degradanten )
Oud 23-09-2004, 23:31
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-09-2004 @ 20:00 :

weinig kans
Oud 24-09-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 24-09-2004 @ 00:31 :

weinig kans
ADO'20 uit ( hoogst waarschijnlijk ) moet toch lukken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:50
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-09-2004 @ 18:18 :
Mwah...verassing, verassing. Wij winnen altijd van de Graafschap voor de KNVB beker.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:53
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-09-2004 @ 19:02 :
Wie deed de loting dan?
Demy de Zeeuw, de man met de fluwelen pass. De man die in hetzelfde elftal had kunnen zitten als Wesley Schneider en van der Vaart, maar koos voor Go Ahead omdat dat dichterbij is. De man die wekelijks het uitgaansleven van Apeldoorn onveilig maakt door tegen iedereen te verkondingen dat hij het talent van Deventer is. De man die feitelijk slechts bij Go Ahead speelt, de club die heel solide op de 16e plaats in de eerste divisie staat.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 12:07
Verwijderd
KNVB: ADO'20 winnaar gestaakt bekerduel

28/9/2004 9 :50

ADO'20 kan zich opmaken voor een ontmoeting met NAC Breda. De Heemskerkse hoofdklasser werd definitief aangewezen tot winnaar van het gestaakte Amstel Cup-duel met Rohda Raalte.
Het bekerduel van 21 september werd kort voor tijd gestaakt wegens het uitvallen van de lichtinstallatie. Na onderzoek heeft de aanklager van de KNVB thuisploeg ADO'20 vrijgepleit van schuld aan het technische defect.

'De tussenstand die destijds op de borden stond (3-0 in het voordeel van ADO'20) is nu dan ook, met goedkeuring van het bestuur van Rohda Raalte, bepaald als eindstand', aldus een schrijven van de KNVB.

En dus is ADO'20 definitief de enige amateurclub die dit seizoen nog in de strijd is voor de Amstel Cup. De wedstrijd tegen NAC Breda wordt gespeeld op woensdag 10 november. De winnaar schaart zich bij de laatste zestien in de Amstel Cup.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 10:36
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Vandaag en morgen de derde ronde in dit briljante toernooi:

Dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag - Emmen -
Go Ahead Eagles - Roda JC -
Helmond Sport - TOP Oss -
FC Volendam - Heracles Almelo -
Stormvog./Telstar - FC Dordrecht -

Woensdag,20.00 uur:
ADO'20 - NAC Breda -
NEC - FC Twente -
FC Den Bosch - Vitesse -
Jong Feyenoord - RKC Waalwijk -
BV Veendam - Willem II -

FC Utrecht,Heerenveen,AZ,Ajax,Feyenoord
en PSV stromen in de vierde ronde in.
Oud 09-11-2004, 10:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
NAC verliest.
Oud 09-11-2004, 14:30
USPalermo
USPalermo is offline
NEC wint.
Oud 09-11-2004, 14:47
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-11-2004 @ 15:30 :
NEC wint.
vrees het ook
Oud 09-11-2004, 15:03
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-11-2004 @ 11:50 :
NAC verliest.
Oud 09-11-2004, 16:10
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 09-11-2004 @ 15:30 :
NEC wint.
Zou ik niet te zeker van zijn. Moeten ze wel beter spelen dan zondag. Twente is vorig jaar een eind gekomen, maar op dit moment schat ik de kansen echt 50/50, helaasch...
Oud 09-11-2004, 16:41
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2004 @ 17:10 :
Zou ik niet te zeker van zijn. Moeten ze wel beter spelen dan zondag. Twente is vorig jaar een eind gekomen, maar op dit moment schat ik de kansen echt 50/50, helaasch...
denk het toch wel hoor, het was al dramatisch en nu moeten we Simon ook nog (alweer) missen
Oud 09-11-2004, 16:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Aangezien ze die competitie op een belachelijke manier hervormen, is het tijd dat ze de Amstel Cup maar een gaan hervormen weg met al die onzin van beschermde status (ja ook vorig jaar vond ik het niks) en gewoon geen poules maar amateurs en prof clubs vanaf de 1e ronde gewoon in 1 pot bij elkaar.
Oud 09-11-2004, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-11-2004 @ 11:50 :
NAC verliest.
ADO '20 Europa in.
Oud 10-11-2004, 10:22
Verwijderd
Emilio, al beetje afgekoeld na de nederlaag in de vorige ronde? hehehe

vanavond naar Heemskerk, bij gebrek aan auto's gaan we lekker met de trein, het is tenslotte maar 2,5 uur heen en ook weer 2,5 uur terug. maar goed je mot wat voor je cluppie over hebben he ( en stiekum ga ik vanmiddag toch nog wa rondbellen of er ergens nog een kattenbak vrij is )
vanavond een uitgebreide reportage over ADO'20 - NAC bij sbssex.
dit omdat ADO'20 de leste amateurvereniging in de AC is. "De Ezels" ( supp. ver. van ADO'20) hebben een grote actie op touw gezet, wat het wordt.....we zullen het vanavond zien
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 13:43
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-11-2004 @ 17:42 :
Aangezien ze die competitie op een belachelijke manier hervormen, is het tijd dat ze de Amstel Cup maar een gaan hervormen weg met al die onzin van beschermde status (ja ook vorig jaar vond ik het niks) en gewoon geen poules maar amateurs en prof clubs vanaf de 1e ronde gewoon in 1 pot bij elkaar.
Kan ik me wel in vinden, maar dan zou het voor bepaalde clubs nu wel heel erg zwaar zijn he...
Oud 10-11-2004, 17:24
AGH
AGH is offline
En wij gaan Europa in.
Het aftellen is begonnen.

Nog maar vier wedstrijden.....
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 10-11-2004 @ 18:24 :
En wij gaan Europa in.

gefelicteerd jonge mooie overwinning op die vlaaien
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 10-11-2004 @ 18:24 :
En wij gaan Europa in.

Hehe Roda ja...

Maar goed, ik stop maar meteen met lachen aangezien mijn club de enige betaald voetbal club was die dit jaar in de Amstel Cup niet de eerste ronde doorkwam. Al denk ik dat de kwaliteitsverschillen tussen MVV en De Treffers kleiner zijn dan de kwaliteitsverschillen tussen Roda en de Go Ahead Eagles. Bovendien speelden wij tegen De Treffers met een nog niet 100% ingespeeld team. Maar het blijft bagger.

Henk Vos had als invaller weer een belangrijk aandeel bij de twee beslissende goals in de verlenging gister tegen Helmond Sport.

Vanavond loting, ben benieuwd. Persoonlijk vind ik toch dat de "hoogste ploegen" uit de Eredivisie toch een ronde te laat erbij komen. Anders hadden meer tegenstanders de kans gehad tegen ze te voetballen en was de kans op een stuntje groter geweest dan dat we nu met maar slechts 10 teams doorgaan, naast die 6 van de HCE.
Oud 10-11-2004, 21:05
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
het is niet te geloven 2-0 gewonnen van NEC
Oud 10-11-2004, 21:45
Gimme more beer
Belachelijk!

Twente eerst, het was het allerslechtste voetbal dat ik dit jaar gezien heb, zelfs RBC was in de bekerwedstrijd niet slechter dan Twente. Maar Twente wint, dus blijkbaar de goede tactiek tegen een gammel, onzeker en lamlendig NEC. De verdediging van Twente was, verrassend genoeg, de enige linie die goed stond te voetballen!

Maar als we het over NEC gaan hebben, wil ik even vermelden dat het oorlog is. Oorlog tussen mij en Neeskens, oorlog tussen mij en Looyen, oorlog tussen mij en Denneboom, oorlog tussen mij en Wielaert.

Dan noem ik nogal wat namen. Ik wil wel uitleggen waarom. Neeskens is niet de trainer die dit NEC op dit moment nodig heeft. NEC heeft een team zonder verdedigingsmentaliteit, maar met redelijk wat kwaliteit vanaf het middenveld. Neeskens laat niet zien de jongens te kunnen ontwikkelen of op de goede plaatsen te kunnen zetten, daarnaast snapt hij niet hoe wissels werken.

Looyen, de technisch directeur van NEC, heeft een groot probleem, blijkbaar. Want al 2 en een half jaar heeft hij niet voor de spits kunnen zorgen die ons elftal nodig heeft. Een killer, iemand die kan scoren, fel is, een beetje kan koppen en als het even kan ook nog de nodige ervaring heeft. Dat maakt het aankoopbeleid niet totaal slecht. Niedzielan, Barreto, Boutahar, Denneboom, Pothuizen, het zijn niet de minste namen. Maar als je dan geen spits haalt, dan win je dit soort wedstrijden niet.

Denneboom, het talent. Flikker toch een eind op, wat heb je aan een talent als hij niet achter de bal aan wil lopen en te fucking arrogant is om een bal af te spelen wanneer het moet? Hij begon aardig, maar nu krijgt hij z'n heerenveen trekjes weer terug, dan hoeft het van mij ook niet meer!

En tussen Wielaert en mij is het eigenlijk al een jaar lang oorlog. De beste man kan niet verdedigen, niet dekken, niet opbouwen en als je hem nodig hebt, is hij nergens te bekennen.

Kortom, Neeskens mag van mij in de winterstop z'n spulletjes pakken, desnoods neemt Cees Lok het van hem over. Ikzelf word wel technisch directeur, want ik zie genoeg spelers die voldoen aan de criteria die ik stel en niet te duur kunnen zijn. En Denneboom moet gewoon eens flink op z'n flikker krijgen van iemand die wat te zeggen heeft in het team. Tjah en Wielaert, tjah... Daar kan ik heel kort over zijn, waarom Wielaert als we Pothuizen en Ebbinge hebben? Dan hebben we alleen nog maar een rechtsback nodig...

Klein lichtpuntje was het optreden van onze jonge Charles Kazlauskas die fel was, goed de bal in z'n rug wist te vinden, kon draaien en voorzetten. En die kale nr. 3 van Twente (vergeef me dat ik z'n naam niet weet, maar eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten) werd nog even goed volgescholden door deze jonge jongen nadat hij een belachelijke overtreding tegen zich kreeg, dat zijn stiekem wel de jongens die we nodig hadden. Was hij nou maar zo goed al Denneboom, dan konden we lachen
Oud 10-11-2004, 22:50
Flagellant
Flagellant is offline
Klote RKC.
Oud 11-11-2004, 10:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Volgende ronde in de Amstel-cup:

PSV - FC Volendam
NAC Breda - FC Utrecht
Go Ahead Eagles - Willem II
ADO Den Haag - FC Twente
AZ - Feyenoord
TOP Oss - RKC Waalwijk
Ajax - SC Heerenveen
FC Dordrecht - FC Den Bosch

Toch al twee 'toppers' dus in de volgende ronde. Zou me nix verbazen als Ajax en Feyenoord er na deze ronde uit liggen...
Oud 11-11-2004, 12:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-11-2004 @ 22:45 :
Belachelijk!

Twente eerst, het was het allerslechtste voetbal dat ik dit jaar gezien heb, zelfs RBC was in de bekerwedstrijd niet slechter dan Twente. Maar Twente wint, dus blijkbaar de goede tactiek tegen een gammel, onzeker en lamlendig NEC. De verdediging van Twente was, verrassend genoeg, de enige linie die goed stond te voetballen!

En die kale nr. 3 van Twente (vergeef me dat ik z'n naam niet weet, maar eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten)
Ik zou me hier idd haast gaan verontschuldigen voor het spel van de laatste weken maar ik heb er niets op tegen als er dan maar hard gevochten voor moet worden en het spel niet om aan te zien is, als de punten er dan maar komen. Wat op zou vallen bij Twente is dat ze in de uitwedstrijden ondanks het fanatieke publiek (quote kraaij geloof ik ) we daar wel de punten pakken en thuis niet. Simpele reden hiervoor is dat Twente nog steeds thuis probeert het spel te maken en aanvallend wil voetballen. Maar met de huidige selectie moet je gewoon op een defensieve manier spelen. De verdediging is helemaal niet zo slecht namelijk. Bovendien heb je met spelers als Culina en Fafiani die snelheid hebben en een man kunnen passeren, en 'N Kufo die (mits in vorm) altijd voorin blijft hangen en dodelijk is voor de goal, uitstekende counterspelers. En ga dan niet proberen 4-3-3 te spelen met opkomende backs want daar is de selectie simpelweg niet geschikt voor is. Het idealisme van aanvallend en attraktief voetbal is tegenwoordig alleen aan AZ besteed en ik hoop dat Coolen dit snel inziet en nou eens probeert met Twente mooi te laten voetballen en er gewoon een zo stug mogelijke ploeg van maakt waar clubs als Groningen en Vitesse nooit met 3 punten weg mogen gaan. En dan nog iets voor Coolen; ga alsjeblieft nog een keer goed aan de slag met dode spel situaties. Het is echt schijtvervelend dat iemand als Cziommer helemaal van de ene kant naar de andere kant moet sjokken om een vrije bal te gaan nemen en hem vervolgens dan ook nog eens 3x op rij verprutst (Twe - Gro) of Heubach corners laten nemen wat ie niet kan. Best dat ie het probeert maar je gaat mij niet vertellen dat ie daar ook op getraind heeft want het leek nergens op. En met zoveel lengte (Majstorovic, Niemeyer, Christensen, 'N Kufo; gemiddeld 1,90) en kopkracht moet je veel meer uit dit soort situaties kunnen halen. BTW @ Gimme More Beer; MAJSTOROVIC die naam mag je onthouden

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 12:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten