Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- teveel verdriet voor anderen |
![]() |
||
Citaat:
Maar ondertussen vraagt hij hier wel om een bepaalde aandacht, maar als mensen hem willen helpen gooit hij het van zich af, omdat ze niet zeggen wat hij wilt horen. Hulp zoeken, dat is de enige optie. Zolang hij niks aan zijn situatie doet, blijft hij zich zo voelen en is zm idd een goede optie. Het is alleen een beetje zonde naar zijn eigen leven toe. Ik bedoel, ik heb ooit ook zo gedacht, maar denk je dat het makkelijk was om die cirkel te doorbreken? Ik werd zelfs min of meer gedwongen. Al het spul waarmee ik mezelf van kant kon maken werd van mij afgenomen. Ik mocht niet eens het halster van mijn verzorgpaard bij me houden, waar enorm veel waarde aan lag. Ik weet dat de weg moeilijk is, maar met een rugzak vol medelijden valt de berg niet te beklimmen. Als hij hier zo'n topic opent zie ik het meer als een bepaalde soort aandacht, dat hij zoekt. Een soort hulpkreet. Ja, en bij zo'n hulpkreet hoort een beetje raad. Raad kan hard zijn, raad kan iets zijn waar je nooit je leven voor zou willen geven. Maar raad is ook een steuntje in de rug voor als je verdwaald bent. Ik heb zeker geen hekel aan deze jongen, echt niet. Het liefst nam ik hem onder mijn vleugels en begeleidde ik hem mee naar een plek die wel vreugde kan geven. Maar ik ben gewoon die persoon niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik vind het btw wel een 'leuk' stuk tekst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee niet dood door de honger. Maar gelukkig? Nou nee. Leven van een uitkering of daklozenopvang lijkt me niet echt wat je noemt "leuk" ![]() De wereld verpest...over paar 100 jaar is er weinig "leuks/moois" meer van over. |
![]() |
||
Citaat:
we lopen al 100.000 jaar te kloten, als de wereld nu nog niet verpest is is hij dat over 100 jaar ook niet, als hij wel al verpest is betekent dat dat we helemaal kunnen doen wat we willen en dat is toch wel weer 'leuk' |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk ook altijd "boeie", maar als je dat elke dag zegt dan knapt er wel eens wat en wordt je wakker en besluit je voor de rest van je leven af te sluiten voor alles en iedereen ![]() Maar zelfs dan nog ben je niet veilig -_- |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je deed me even denken aan zo'n meisje dat hier een paar weken geleden kwam vragen of we nog manieren hadden |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mannelijke schepsels die dat doen overigens ook. Maar dat is het punt niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil niet dat mensen blijven leven, ik wil eerst dat ze alles geprobeerd hebben voordat ze zelf er een einde aan maken. Maar als je goed gelezen had, had je dat ook wel geweten, dus lees aub eerst alles voordat je iemand gelijk aanvalt ![]()
||
Citaat:
Maar okee, ik vind ook dat 'de wereld' er steeds verrotter uit gaat zien ja, dat zeker. En als ik het toelaat zou ik ook wel de hele dag met een onweerswolk boven mijn hoofd kunnen rondlopen en treuren over alle ellende in de wereld. Maar je kunt ook genieten van de mooie dingen die er dan nog wel zijn, en nee, ik ben géén optimist. Als er geen nare dingen zouden bestaan, zou je ook die mooie dingen niet kunnen ervaren.. |
![]() |
||
Citaat:
En op m'n 80'ste nog rocken in een Rockband 2. Mijn leven is goed voor plezier 3. > Waarom een eind? Er is nog zoveel te verkennen in Een overklaarbare wereld als deze, Ik zeg altijd maar (al ben ik dan zo jong) Je bent nog lang niet aan het eind als Je alweer 70 bent, Uitkijken voor ziektes, ouderdomsverschijnselen moet je dan wel doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
De zin in het leven. Vosje7 | 0 | 19-04-2016 10:17 | |
Psychologie |
De psyche als direct exponent van de bron van het leven Arjan Dokelaar | 2 | 29-11-2008 08:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kijk je als atheïst tegen het leven aan? Verwijderd | 107 | 22-10-2007 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leven is een film. Verwijderd | 12 | 17-10-2004 21:05 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Het leven NecroDopey | 6 | 10-09-2002 10:22 | |
Psychologie |
Betoog: Het nut van het leven? Verwijderd | 18 | 18-07-2002 03:04 |