![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jongen nog een week of 2 en je hebt haar voor jezelf ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
één van de vele redenen... anywho, 't komt erop neer dat ik mezelf herken in het meisje dat TS beschrijft, en vanuit dat standpunt zeg ik: PROBEER HAAR TE VERSIEREN! RED HAAR UIT HAAR ZINLOZE EN VERSTIKKENDE RELATIE! ZORG ERVOOR DAT ZE GELUKKIG WORDT! (met degene die ze nà jou leert kennen, want jij hebt er alleen maar voor gezorgd dat ze nu vrij kan zijn ![]() succes ermee ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (zegt m'n vriend hé ![]() ![]() [€dit] nee ok, je hebt wel gelijk dat als het echt een mooi, lief, intelligent en grappig meisje zou zijn, zou ik me wel een beetje bedreigd voelen ... ![]() maar toch: als hij toehapt was onze relatie "not meant to be" (en dat is ze wél dus hij zal niet toehappen... ![]() xxx Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 15:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Natuurlijk moet je ervoor gaan als je verliefd bent. Totdat je ZELF eens meemaakt dat je vriend door een ander wordt afgepakt, dan zal je wel anders praten. Hoe zou je zelf zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
m'n ex denkt er waarschijnlijk anders over, die vond het heel héééél erg dat hij mij kwijt was (en terecht ![]() wat mijn punt IS: als het écht een goede relatie is is er geen reden voor de 'bedreigde partij' om zich zorgen te maken. loopt de relatie op de klippen, tja da's dan pech, maar dan was het gewoon een relatie die zowiezo ooit stuk zou gaan. he'll get over it, eventually, and be happy because she's happy now. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, we gaan zaterdag samen uit... en ik ga niets "proberen" uiteraard... doe braaf geduldig zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Ps4 afgepakt door ouders Teikedepeike | 7 | 26-04-2015 08:10 | |
Algemene schoolzaken |
Mobieltje voor een week afgepakt [hulp gezocht] menmen | 9 | 11-06-2009 10:43 | |
Liefde & Relatie |
hulp voor vriendin! bj0etiejfreak | 14 | 22-02-2004 23:36 | |
De Kantine |
Grote Roddeltopic Doc | 123 | 23-04-2002 23:37 | |
Liefde & Relatie |
Broer/zus-die-meisje/jongen-afpakt moenbase | 8 | 22-02-2002 19:42 |