Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 19-08-2004 @ 18:09 :
Klopt, daar heb je ook een punt. Alleen volgens mij vervallen die mensen die zich laten afpakken snel in dezelfde fout.
Mja, sommige mensen zijn gewoon wat sletteriger dan andere ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2004, 18:02
ABrules
ABrules is offline
Oké even een update over de situatie:

ik zit niet te stoken door die vriend zwart te maken... of dat soort dingen, is niet nodig...

wat ik wel doe is als het ware een spiegel voorhouden ik verwoord wat ik denk dat zij laat merken aan mij... (misschien niet altijd even precies, maar zij ontkent het ook niet)

ze heeft zelf mijn msn gevraagd aan een ander collegaatje en ze is zelf begonnen met mij te smsen...

het is niet zo dat ik zo gek veel hoef te stoken... ze heeft zelf toegegeven in een tweestrijd te zitten al... en een paar "grapjes" gemaakt in de richting van: ja, misschien ben ik binnenkort wel weer vrijgezel...

tja, en ik ben serieus over haar... dus als ik dan een lul moet zijn om haar te krijgen so be it
Oud 19-08-2004, 18:04
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
ABrules schreef op 19-08-2004 @ 19:02 :
Oké even een update over de situatie:

ik zit niet te stoken door die vriend zwart te maken... of dat soort dingen, is niet nodig...

wat ik wel doe is als het ware een spiegel voorhouden ik verwoord wat ik denk dat zij laat merken aan mij... (misschien niet altijd even precies, maar zij ontkent het ook niet)

ze heeft zelf mijn msn gevraagd aan een ander collegaatje en ze is zelf begonnen met mij te smsen...

het is niet zo dat ik zo gek veel hoef te stoken... ze heeft zelf toegegeven in een tweestrijd te zitten al... en een paar "grapjes" gemaakt in de richting van: ja, misschien ben ik binnenkort wel weer vrijgezel...

tja, en ik ben serieus over haar... dus als ik dan een lul moet zijn om haar te krijgen so be it
gaat dus de goede kant op

jongen nog een week of 2 en je hebt haar voor jezelf
Oud 19-08-2004, 18:13
MissesLena
MissesLena is offline
respectloos omdat:

MEISJES GEEN VOORWERPEN ZIJN DIE JE -PAKT-!!

Ik geloof een beetje in iets wat ''voorbestemd' is.. Als zij jouw boven hem verkiest is het zo bedoeld en is er niets aan de hand. Misschien worden jullie twee wel heel gelukkig en vind haar voormalige vriend een meisje waarmee hij dertig kinderen krijgt.
Of toch niet. Misschien krijg je wel slaande ruzie met haar vriend en sta je ontiegelijk voor lul en kan je je niet meer vertonen in haar buurt... etc...

Maar luister goed...
Je kunt dus kiezen. Of je gaat voor haar, met alle risico's. Of je kiest de veilige weg, zonder haar. Is ze het waard? - Is de vraag.
Succes....!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 18:24
ABrules
ABrules is offline
*zucht* ik weet dat meisjes geen voorwerpen zijn die je afpakt...

en ja, ze is de risico's waard, maar de enige risico's zijn dat ze of wel of niet bij dr vriend blijft en iets met mij begint... of ook niet dat ze niemand meer wil maar ja, zo veel risico zit er niet aan voor mij...

maar dan nog ze zou het wel waard zijn
Oud 19-08-2004, 18:26
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ze moest dit eens te lezen krijgen...

je kon het op je gat schrijven dan.

damn, zielig
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 18:42
elledc
elledc is offline
Tja maar het lullige is dat je wéét dat zij een relatie heeft en dat je toch wilt dat die relatie niet meer goed gaat, met andere woorden dat ze voor jou kiest.
Ik vind dit niet zeer respectvol van jou tegenover die vriend van haar én tegenover dat meisje zelf. Als je respect hebt voor haar, dan ook voor haar vriend.
Met je kinderachtig spelletje zal je niet ver geraken vrees ik.

Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 19:10
ABrules
ABrules is offline
mja, maar wat moet ik dan? niets doen? al die mensen die het er niet mee eens zijn hebben alleen maar kritiek, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden doen in de situatie... dus? kom maar op!!!
Oud 19-08-2004, 20:25
elledc
elledc is offline
Citaat:
ABrules schreef op 19-08-2004 @ 20:10 :
mja, maar wat moet ik dan? niets doen? al die mensen die het er niet mee eens zijn hebben alleen maar kritiek, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden doen in de situatie... dus? kom maar op!!!
Beschouw ze als een gewone vriendin, moei je vooral niet met hun relatie en probeer haar dus ook niet 'af te pakken'. Als zij jou echt zo graag ziet als je beweert dan komt ze vanzelf wel achter je. Laat ze er zelf over beslissen want je geeft een beetje het gevoel in hun relatie te willen stoken en haar zo vlug mogelijk voor jou te willen winnen... vergeet niet dat haar vriend misschien héél woest kan worden als hij weet wat jij allemaal denkt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 20:28
ABrules
ABrules is offline
ow, die vrien mag woest worden wat ie wil, maar ja, ik zal niet te veel meer euh bemoeien... maar als ze zelf dingen gaat vragen ga ik gewoon eerlijk zijn over wat ik denk...

en na zaterdag zal ze me bijna nooit meer zien omdat het dan me laatste werkdag is... dus kan ik ook niet meer "kijken" ga dr ook niet tot een keuze dwingen...

is dat braaf genoeg?
Oud 19-08-2004, 22:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* heeft alleen openingspost gelezen *

Nog nooit iemand afgepakt en ik zou het ook nooit doen. Vind het wat wrecht. Het is een manier om te stoken in een relatie, dat vind ik nix.
Oke, er zijn van die meiden die het minder vinden maar 1 jongen in hun jeugd te hebben. Maar dan is nog hun eigen keuze of ze met die relatie stoppen of niet. Ze moet zich niet gedwongen voelen door jou. En wie zegt nou dat als het uit is of je haar wel "krijgt"?
Trouwens: of je nou 1 jongen in je hele jeugd hebt gehad, of 10, so what? Alsof je er per se meer dan 1 MOET hebben.
Oud 19-08-2004, 22:23
Nictel
Nictel is offline
Zelf vind ik t totaal verkeerd.

Maar als je dr dan tog zou afpakken weet ik nog wel een leuk scenario voor je:

Jij pakt die meid in zij duikt gelijk t bed met je in na 3 maanden ben jij helemaal verliefd en kom je er achter dat zij al de hele tijd weer terug is bij dr ex want tja ze heeft t nu met meer dan 1 jongen gedaan.

"What goes around, comes around"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 00:11
Verwijderd
Citaat:
MissesLena schreef op 19-08-2004 @ 19:13 :
(...)

MEISJES GEEN VOORWERPEN ZIJN DIE JE -PAKT-!!

(...)

Is ze het waard? - Is de vraag.
Vind je dit niet een beetje heel erg met elkaar in tegenspraak?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 14:21
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Susanne schreef op 19-08-2004 @ 00:30 :
alles kan stuk..
help maar een handje als je 't aan mij vraagt
2 jaar bij dezelfe persoon > hoe saai is dat?!
exactly my thoughts
Oud 20-08-2004, 15:15
Verwijderd
liefde is oorlog, ga er gewoon voor.

wie niet waagt niet wint!

trouwens, ik vind dat als een meisje verliefd is op m'n vriend ze gerust haar best mag doen om hem te verleiden. ik hou van hem, hij houdt van mij, een beetje concurrentie kan geen kwaad: ze kunnen hem toch niet krijgen, hij hoort bij mij. [in theorie dan als het erop aan zou komen denk ik dat ik een serieus bezitterig kreng zou kunnen zijn... ach ja, zorgen voor later! ]
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:17
Verwijderd
Ik denk dat als een lekker ding jouw vriend probeerde te verleiden en echt haar best zou doen, jij echt niet rustig achterover zou gaan zitten en toekijken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2004 @ 23:08 :
Oke, er zijn van die meiden die het minder vinden maar 1 jongen in hun jeugd te hebben. Maar dan is nog hun eigen keuze of ze met die relatie stoppen of niet. Ze moet zich niet gedwongen voelen door jou.
in mijn geval was dat een situatie waarmee ik vanz'nleven nooit mee had kunnen leren leven, vooral aangezien hij al wél iemand "gehad" had [vooral het 'wie'-gedeelte stak tegen...] en ik die persoon nog iets te dikwijls zou moeten zien als ik de rest van m'n leven bij die jongen bleef. ik walgde ervan.

één van de vele redenen...

anywho, 't komt erop neer dat ik mezelf herken in het meisje dat TS beschrijft, en vanuit dat standpunt zeg ik: PROBEER HAAR TE VERSIEREN! RED HAAR UIT HAAR ZINLOZE EN VERSTIKKENDE RELATIE! ZORG ERVOOR DAT ZE GELUKKIG WORDT! (met degene die ze nà jou leert kennen, want jij hebt er alleen maar voor gezorgd dat ze nu vrij kan zijn )

succes ermee

xxx
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-08-2004 @ 16:17 :
Ik denk dat als een lekker ding jouw vriend probeerde te verleiden en echt haar best zou doen, jij echt niet rustig achterover zou gaan zitten en toekijken.
ik ben toch het allermooiste meisje op de wereld

(zegt m'n vriend hé )

[€dit] nee ok, je hebt wel gelijk dat als het echt een mooi, lief, intelligent en grappig meisje zou zijn, zou ik me wel een beetje bedreigd voelen ...

maar toch: als hij toehapt was onze relatie "not meant to be" (en dat is ze wél dus hij zal niet toehappen... *overmoedig is*)

xxx

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:29
elledc
elledc is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 20-08-2004 @ 16:15 :
liefde is oorlog, ga er gewoon voor.

wie niet waagt niet wint!
[/SIZE]

Natuurlijk moet je ervoor gaan als je verliefd bent. Totdat je ZELF eens meemaakt dat je vriend door een ander wordt afgepakt, dan zal je wel anders praten. Hoe zou je zelf zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 20-08-2004 @ 16:29 :

Natuurlijk moet je ervoor gaan als je verliefd bent. Totdat je ZELF eens meemaakt dat je vriend door een ander wordt afgepakt, dan zal je wel anders praten. Hoe zou je zelf zijn?
ik heb zelf nog nooit iemand van iemand anders 'afgepakt', en er heeft nog nooit iemand een vriendje van mij 'afgepakt', ik ben alleen zelf eens 'afgepakt' van een ex van mij. ik ben daar niet rouwig om hoor: ik ben blij dat ik uit die relatie ben geraakt! alleen had ik het niet aangekunnen, ik had dat duwtje in mijn rug nodig.
m'n ex denkt er waarschijnlijk anders over, die vond het heel héééél erg dat hij mij kwijt was (en terecht ), maar ik denk dat hij ondertussen wel beseft dat het beter is zo. als er één iemand niet 100% gelukkig is in een relatie is het beter dat er een punt achter gezet wordt.

wat mijn punt IS: als het écht een goede relatie is is er geen reden voor de 'bedreigde partij' om zich zorgen te maken. loopt de relatie op de klippen, tja da's dan pech, maar dan was het gewoon een relatie die zowiezo ooit stuk zou gaan.

he'll get over it, eventually, and be happy because she's happy now.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:47
Sjezzie
Sjezzie is offline
Als je het echt meent met haar: doen. Niet als je haar gewoon wil als verovering.
Oud 20-08-2004, 17:10
annetjuh
annetjuh is offline
ik vind dat als iemand van een ander is dat je er met je handjes van af moet blijven.
tenzij je het niet weet.

ik had een heel ander verhaal.
gezoend met een jongen.
hij maakte het uit voor mij.
maar ik wou helemaal niets.
toen was ie pissed op mij omdat
ik de reden was dat het uit was.
Oud 23-08-2004, 19:04
ABrules
ABrules is offline
Ze heeft het vandaag uitgemaakt...

ze kent mij 1 week en heeft een relatie van 2 jaar opgegeven. Misschien voor mij... maar ik geef dr eerst wat ruimte...

ik zal dr laten zien dat ze de goede keuze heeft gemaakt..
Oud 23-08-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 23-08-2004 @ 20:04 :
Ze heeft het vandaag uitgemaakt...

ze kent mij 1 week en heeft een relatie van 2 jaar opgegeven. Misschien voor mij... maar ik geef dr eerst wat ruimte...

ik zal dr laten zien dat ze de goede keuze heeft gemaakt..
ik zou nog bijna gaan zeggen dat je een sociale kant hebt
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:48
ABrules
ABrules is offline
nou ja wat zal ik zeggen...

*verrassing*
Oud 23-08-2004, 20:38
Verwijderd
Offtopic: ... 'k heb niet het hele topic gelezen, alleen de TSstart
Het 'uit elkaar drijven' en 'stoken' tussen een al bestaande relatie is fout, maar het bij toeval uitmaken voor de ander, omdat het zo loopt... of zij een keuze maakt voor jou... is 'goed'.
Zo, effe gezegd
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:11
Adrenaline
Adrenaline is offline
Yup, gisteren is mijn beste vriend van me afgepakt. (met wie ik vrijdag de 13e nog "onder de lakens mee heb gelegen"), door een teamgenootje dat minstens anderhalve kop kleiner en anderhalf jaar jonger is dan ik.
We hadden ooit wat, maar niet op die 13e. En nu moet ik 3x per week tegen zijn nieuwe 'dinnetje aan lopen kijken op het hockeyveld en maar lief doen, terwijl ik die hele stick wel door haar strot kan rammen.
Oud 26-08-2004, 10:37
°sparkling°
°sparkling° is offline
Als je het maar laat Gaan stalken tussen twee mensen is te laag voor woorden. Stel je eens voor dat jij een vriendin zou hebben waar je helemaal gek van was, en dat een 1 of andere dwaas daar tussen probeerde te komen?!
Oud 27-08-2004, 10:23
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
°sparkling° schreef op 26-08-2004 @ 11:37 :
Als je het maar laat Gaan stalken tussen twee mensen is te laag voor woorden. Stel je eens voor dat jij een vriendin zou hebben waar je helemaal gek van was, en dat een 1 of andere dwaas daar tussen probeerde te komen?!
Te laat.

Mja, we gaan zaterdag samen uit... en ik ga niets "proberen" uiteraard... doe braaf geduldig zijn
Oud 28-08-2004, 17:14
DvoorA
DvoorA is offline
even korte update

Als ik verliefd ben op een jongen met vriendin, zal ik er alles aan doen om hem bij haar weg te krijgen. Niet door haar zwart te maken, niet via slinkse omwegen, maar hem op elke manier verleiden. Dit vind ik niet gemeen. Zij is verliefd op hem, als het tussen hen uit is heeft ze even veel pijn, maar daarna vindt ze wel weer een ander. Ik kan dat niet. Ik geloof in 'voorbestemd'. Als ik weet dat iemand voor mij is voorbestemd, kan ik hem toch niet laten gaan? My god, dan zou ik nooit meer gelukkig zijn en nooit meer in slaap vallen Als ik moet kiezen tussen: zij of ik, zal ik -lekker egoistisch- altijd voor mezelf kiezen. Want ik weet dat ik hem gelukkig kan maken

Leuk wel om de reacties te lezen..wat wordt er weer heerlijk verschillend over gedacht
Oud 28-08-2004, 20:42
Alistar
Alistar is offline
Nouja, als jij leuk met haar omgaat, en haar laat merken dat jij haar echt heel leuk vindt, zal ze voor zichzelf wel de juiste keuze kunnen maken neem ik aan.
Reageren

Regels voor berichten