Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Echt? Over 2 weken al? ![]() Ik spreek je vanavond nog wel op MSN... Hoe ik me nu voel dan... mja, alleen, eenzaam, verlaten, dat zegt 't wel zo'n beetje. ![]() En nu ga ik dan eindelijk maar eens eten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik erover ga nadenken hoe ik me voel en als ik me slecht voel mezelf de vraag stel waarom ik me slecht voel en kan komen tot conclusies, dan voel ik me beter...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nu op dit moment gaat t wel aardig goed , maar waarschijnlijk krijg ik vandaag nog wel een moment waarop t allemaal helemaal niet zo goed meer gaat , maarja dat gaat wel weer over. en ik mis mijn liefste natuurlijk ik mis hem dag in dag uit omdat ik hem zo wenig zie maar gelukkig is er de telefoon al kan dat nooit het heerlijke gevoel vervangen van dat ik hem even echt kan vasthouden..zucht
|
![]() |
|
![]() |
Nu voel ik me best wel *bluh*.
Ik heb even behoefte aan aandacht en geknuffel, maar er is niemand en ik durf er ook niet om te vragen. Verder heb ik net een stevige discussie met m'n moeder gehad aan de telefoon waardoor ik haar dag een beetje verpest heb. En ik ben snel geïrriteerd en moet me gewoon even op iemand uitleven maar dat lukt niet. én er is geen chocola in huis... Ik ben dus lichtelijk gefrustreerd ![]() *hmpfrm, ongesteld ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me raar, en zo voel ik me al een paar dagen.. Ik ben heel veel omgegaan met iemand die ik eigenlijk al 4 jaar lang elke dag zag, maar nooit iets tegen zei.. Dit weekend ben ik alleen maar met hem omgegaan, en.. Nu net uren op msn gesproken.. Blijkt dat hij me precies begrijpt, precies kon zien wat er in me omging, zag dat ik ging huilen, me troostte.. Ik ben niet verliefd ofzo, of misschien wel, zo vaag voel ik me nu, hij heeft dingen meegemaakt waarvan ik dacht dat ik de enige was, hij weet precies de juiste dingen te zeggen.. Alleen vindt hij mij niet leuk ofzo, dat weet ik zeker, en ik weet nu eigenlijk niet meer of ik daar blij mee ben, of niet.. Blegh.
Ik voel me jankerig, ook door hem, door de dingen die hij zei.. Daarvoor had ik al anderhalf uur met 'm aan de telefoon gehangen, waarom snapt hij mij zo goed? Hoe kan dit? Waarom zag ik hem altijd aan voor een oppervlakkig persoon? Ik voel me gelukkig, omdat ik toch ook wel een lekker weekend heb gehad, ook weer dankzij hem.. En daarbij heb ik pijn, want ik ben verbrand, en mijn schouders doen gemeen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmm laat ik is niet beginnen met ik voel me eenzaam enzo.(ook al is dat zo maarja ben ik altijd dus ben het wel gewend) ik voel een beetje moe maarja dat ben je meestal na het werken aan de andere kant toch heel gemotiveerd ik wil opeens meer werken en waar dat nou vandaan komt :/ maarja het is nu bedtijd.
*welterusten eenzame mensjes ![]() |
![]() |
|
Ik zag hoe een goede vriend gisteren op een auto botste. Ik fietste 7 meter achter hem. Hij is ernstig gewond, maar ik heb zo weinig gevoelens, ben ik nu te cynisch en rationeel? Ik vind het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rot voor hem, en zelf schrok ik ook! Toen het gebeurde had ik geen tijd voor emoties, ik belde gelijk 112, was druk bezig met familie in te lichten, en de politie ondervroeg me.
REIE |
![]() |
|
Komaan mensen, wat is iedereen hier negatief aan het doen...
Ik voel me goed vandaag, ik ben eindelijk tot overeenkomst gekomen met mijn ex dat we elkaar beter niet meer zien, en daar heb ik grote voldoening mee, ik heb vanaf maandag examens en zie het al bij al goed zitten, binnen een maand vertrek ik op reis, en binnen twee maanden gaat m'n zus trouwen, fantastisch!
|
Verwijderd
|
Een beetje moe, liep de hele dag door de stad zowat vandaag .. voor de rest gaat het wel. Heb daarnet nog anderhalf uur met mijn zusje gepraat over van alles, was dus nog sociaal bezig ook
![]() ![]() Aanstaande donderdag weet ik of ik eventueel ander werk doe binnenkort .. 17 Juni doe ik examen. Ach, dingen gaan gewoon zijn gangetje. Voor de rest is het leven wel rotsaai; tegen beter weten in zit ik nu weer thuis in plaats van dat ik uitgegaan ben. De wil ebt altijd weg :/ Na ja, ik ga slapen zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Momenteel echt superkut. Da's iets van de laatste drie dagen ofzo. Het is niet zozeer dat ik iemand mis of dat iets niet goed gaat ofzo...eigenlijk voel ik helemaal niks, da's het beangstigende. Ik wil niks, heb nergens zin in, ik zou net zo goed de hele dag in bed kunnen blijven liggen. Het enige wat ik echt voel is ontzettend veel verdriet dat ik degene aan wie ik m'n leven zou willen opdragen best wel kwijt ben
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tegenstrijdig krachtig door Raised Fist - Breaking me up.. maar ook minder goe..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe voel jij je nu? Toast | 407 | 11-01-2010 22:02 | |
Verhalen & Gedichten |
striptease (vernieuwd & verbeterd) nlblue-eyes | 40 | 05-06-2007 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
striptease nlblue-eyes | 20 | 05-01-2005 18:24 | |
Psychologie |