Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 17:03
Linda
Linda is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ikke voel me best goed mis alleen me moppie, en jullie?
Op het moment voel ik me super .
Ben nu thuis, en kan weer op internet, en waarschijnlijk over 2 weken van kliniek af
Oud 19-05-2002, 17:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
L!M schreef:
Op het moment voel ik me super .
Ben nu thuis, en kan weer op internet, en waarschijnlijk over 2 weken van kliniek af

Echt? Over 2 weken al?
Ik spreek je vanavond nog wel op MSN...

Hoe ik me nu voel dan... mja, alleen, eenzaam, verlaten, dat zegt 't wel zo'n beetje.

En nu ga ik dan eindelijk maar eens eten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:38
punkyfish
punkyfish is offline
zwaaaaaaaaaaaar kut.
Oud 19-05-2002, 20:51
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik voel me door de war, ik weet niet hoe ik dit gevoel kan uitleggen...ik kan me niet blij voelen maar ook niet kut en ik weet het allemaal even niet meer...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:54
goossss
goossss is offline
ach wat kan iedereen het ook schelen hoe je je voelt..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 21:02
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
goossss schreef:
ach wat kan iedereen het ook schelen hoe je je voelt..
Is misschien een manier om jezelf beter te voelen door hier je gevoelens neer te zetten, toch?!
Als ik erover ga nadenken hoe ik me voel en als ik me slecht voel mezelf de vraag stel waarom ik me slecht voel en kan komen tot conclusies, dan voel ik me beter...
Oud 19-05-2002, 21:39
goossss
goossss is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Is misschien een manier om jezelf beter te voelen door hier je gevoelens neer te zetten, toch?!
Als ik erover ga nadenken hoe ik me voel en als ik me slecht voel mezelf de vraag stel waarom ik me slecht voel en kan komen tot conclusies, dan voel ik me beter...
Was vast neit de bedoeling van degene die deze topic startte.. Lekker egoistisch eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 12:15
miss x
miss x is offline
nu op dit moment gaat t wel aardig goed , maar waarschijnlijk krijg ik vandaag nog wel een moment waarop t allemaal helemaal niet zo goed meer gaat , maarja dat gaat wel weer over. en ik mis mijn liefste natuurlijk ik mis hem dag in dag uit omdat ik hem zo wenig zie maar gelukkig is er de telefoon al kan dat nooit het heerlijke gevoel vervangen van dat ik hem even echt kan vasthouden..zucht
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 13:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
in één smiley samen te vatten:

Oud 21-05-2002, 11:18
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
ehm ,lichtelijk geirriteerd, maar ook wel een beetjuh verliefd.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:42
]{ing
]{ing is offline
klote, wil naar buiten maar moet leren en er wordt op me gelet
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:56
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Nu voel ik me best wel *bluh*.

Ik heb even behoefte aan aandacht en geknuffel, maar er is niemand en ik durf er ook niet om te vragen. Verder heb ik net een stevige discussie met m'n moeder gehad aan de telefoon waardoor ik haar dag een beetje verpest heb. En ik ben snel geïrriteerd en moet me gewoon even op iemand uitleven maar dat lukt niet. én er is geen chocola in huis...

Ik ben dus lichtelijk gefrustreerd

*hmpfrm, ongesteld *
Oud 21-05-2002, 16:03
Andora
Andora is offline
down, verdrietig, in de war.
kheb snijneigingen waar ik niej aan toe wil geven *wat nu dus nog wel lukt*
ben verdrietig omdat ik met mun cyberzusje overhoop ligt en daar owk over in de war...
en ik ben moe omdat ik naar pinkpop ben geweest en dat errug vermoeiend is
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:49
Verwijderd
Ik voel me raar, en zo voel ik me al een paar dagen.. Ik ben heel veel omgegaan met iemand die ik eigenlijk al 4 jaar lang elke dag zag, maar nooit iets tegen zei.. Dit weekend ben ik alleen maar met hem omgegaan, en.. Nu net uren op msn gesproken.. Blijkt dat hij me precies begrijpt, precies kon zien wat er in me omging, zag dat ik ging huilen, me troostte.. Ik ben niet verliefd ofzo, of misschien wel, zo vaag voel ik me nu, hij heeft dingen meegemaakt waarvan ik dacht dat ik de enige was, hij weet precies de juiste dingen te zeggen.. Alleen vindt hij mij niet leuk ofzo, dat weet ik zeker, en ik weet nu eigenlijk niet meer of ik daar blij mee ben, of niet.. Blegh.

Ik voel me jankerig, ook door hem, door de dingen die hij zei.. Daarvoor had ik al anderhalf uur met 'm aan de telefoon gehangen, waarom snapt hij mij zo goed? Hoe kan dit? Waarom zag ik hem altijd aan voor een oppervlakkig persoon?

Ik voel me gelukkig, omdat ik toch ook wel een lekker weekend heb gehad, ook weer dankzij hem..

En daarbij heb ik pijn, want ik ben verbrand, en mijn schouders doen gemeen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:55
Verwijderd
hmmmm laat ik is niet beginnen met ik voel me eenzaam enzo.(ook al is dat zo maarja ben ik altijd dus ben het wel gewend) ik voel een beetje moe maarja dat ben je meestal na het werken aan de andere kant toch heel gemotiveerd ik wil opeens meer werken en waar dat nou vandaan komt :/ maarja het is nu bedtijd.

*welterusten eenzame mensjes *
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 05:50
cerys
cerys is offline
ik voel niks..
met mn hoofd voel ik gemis en pijn, met de rest helemaal niets
Oud 22-05-2002, 08:42
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
zenuwachtig ....examens...
Oud 22-05-2002, 20:31
*~NothingInside~*
*~NothingInside~* is offline
Zeer k*t..
Oud 22-05-2002, 20:41
REIE
REIE is offline
Ik zag hoe een goede vriend gisteren op een auto botste. Ik fietste 7 meter achter hem. Hij is ernstig gewond, maar ik heb zo weinig gevoelens, ben ik nu te cynisch en rationeel? Ik vind het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rot voor hem, en zelf schrok ik ook! Toen het gebeurde had ik geen tijd voor emoties, ik belde gelijk 112, was druk bezig met familie in te lichten, en de politie ondervroeg me.

REIE
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:51
]{ing
]{ing is offline
ik mis mensen.. ik wil aandacht enzo..
meestal wil ik aandacht..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 21:27
Verwijderd
Moet ik mezelf voelen dan?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:52
cerys
cerys is offline
vaag, leeg omdat ik niet echt weet wat ik nou allemaal aant kloten ben, een missend gevoel omdat mn vriend niks laat horen, geen-zin in mn kranten, het regent..
Oud 24-05-2002, 16:21
lady_x
lady_x is offline
Komaan mensen, wat is iedereen hier negatief aan het doen...
Ik voel me goed vandaag, ik ben eindelijk tot overeenkomst gekomen met mijn ex dat we elkaar beter niet meer zien, en daar heb ik grote voldoening mee, ik heb vanaf maandag examens en zie het al bij al goed zitten, binnen een maand vertrek ik op reis, en binnen twee maanden gaat m'n zus trouwen, fantastisch!
Oud 24-05-2002, 17:48
seann
seann is offline
Ik ben echt dood moe!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:51
seann
seann is offline
Ik ben echt dood moe!

De afgelopen 3 maanden ben ik zomaar 13 kilo afgevallen zonder dat ik daar iets voor heb gedaan en nu ben ik al een tijdje heel moe. Mijn huisarts weet ook niet wat ik heb.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 21:18
kipfilet
kipfilet is offline
Ikke beetje gemixt, aan de ene kant rot, omdat ik gelogen heb tegen me ouders over waar ik vannacht slaap. Maar aan de andere kant denk ik: Ik ben jong en zij zijn ook ooit jong geweest. En heb ik gewoon heel veel zin om uit te gaan!
Oud 25-05-2002, 21:39
ssjpan
ssjpan is offline
ik mis iemand das niet leuk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 21:47
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
klote,omdak belazerd ben en nog altijd niet onder behandeling,wat me geen goed doet...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 23:09
Verwijderd
Een beetje moe, liep de hele dag door de stad zowat vandaag .. voor de rest gaat het wel. Heb daarnet nog anderhalf uur met mijn zusje gepraat over van alles, was dus nog sociaal bezig ook

Aanstaande donderdag weet ik of ik eventueel ander werk doe binnenkort .. 17 Juni doe ik examen. Ach, dingen gaan gewoon zijn gangetje.

Voor de rest is het leven wel rotsaai; tegen beter weten in zit ik nu weer thuis in plaats van dat ik uitgegaan ben. De wil ebt altijd weg :/

Na ja, ik ga slapen zo moet morgen vroeg op.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 23:16
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Naja kvoel me beetje koosvriendeloos.. ennuh.. kbenmoe.. kmoet leren en heb geen zin..
that's itt
XxX
Oud 26-05-2002, 01:55
Verwijderd
Momenteel echt superkut. Da's iets van de laatste drie dagen ofzo. Het is niet zozeer dat ik iemand mis of dat iets niet goed gaat ofzo...eigenlijk voel ik helemaal niks, da's het beangstigende. Ik wil niks, heb nergens zin in, ik zou net zo goed de hele dag in bed kunnen blijven liggen. Het enige wat ik echt voel is ontzettend veel verdriet dat ik degene aan wie ik m'n leven zou willen opdragen best wel kwijt ben
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Nomen-nescio schreef:
Naja kvoel me beetje koosvriendeloos..
Alleen?

Hmm, ben nu in een typische zondag-stemming .. een beetje melancholisch, passend bij het regenachtige weer.

Morgen is weer alles anders
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 21:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Nu voel ik me best wel *bluh*.

Ik heb even behoefte aan aandacht en geknuffel, maar er is niemand en ik durf er ook niet om te vragen. Verder heb ik net een stevige discussie met m'n moeder gehad aan de telefoon waardoor ik haar dag een beetje verpest heb. En ik ben snel geïrriteerd en moet me gewoon even op iemand uitleven maar dat lukt niet. én er is geen chocola in huis...

Ik ben dus lichtelijk gefrustreerd

*hmpfrm, ongesteld *
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:05
Verwijderd
Een beetje suf en hopeloos. Mwah, dat is ook een beetje 'te' uitgedrukt :/ Schaun mer mal
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Behoorlijk slecht..

sta op instorten...
Oud 04-06-2002, 15:40
seann
seann is offline
Moe want ik heb morgen een proefwerk, ik heb net 2 uur gewerkt (faking Folderwijk). Moet ook zo nog meedoen met de avondvierdaagse bleh
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:08
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
hmpf, mwa........ik voel me nogal klote! Het is uit met mn vriendje en nou zit een gigantische snol met hem te sjansen!!!!!
En grrrrrrr, als dat iets word ga ik ze allemaal slaan hehehe
Oud 04-06-2002, 16:25
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
einfach spitze!!!

shagje, biertje, zometeen eten maken, morgen naar het vondelpark, gewoon heel erg rielekst
Oud 04-06-2002, 19:54
Danny
Danny is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ikke voel me best goed mis alleen me moppie, en jullie?
Ik voel me heel erg zenuwachtig.
Oud 05-06-2002, 11:07
Swissiegirl
Swissiegirl is offline
Op dit moment voel ik me echt wel goed want ik mag bijna naar huis!!! Ik kan de nachtjes aftellen, en dat zal ik ook zeker doen. Kiss Swissie
Oud 05-06-2002, 11:58
cltcl
cltcl is offline
klote. Mijn beste vriendin heeft zojuist 2 beloftes gebroken en daardoor iets verpest waar ik hartstikke naar uit KEEK. (de werkweek) En het maakt haar helemaal niets uit.
Oud 07-06-2002, 21:14
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Zwak
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:25
Verwijderd
moe, alleen, zwak, lelijk, onzeker, bang, verlaten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:50
HipHopSter
HipHopSter is offline
ik voel me zwaar klote
Oud 07-06-2002, 21:55
Verwijderd
Een beetje moe .. ook neerslachtig, maar dat heb ik wel vaker op vrijdag avond. Ook heb ik ontzettend zin zo diep na te denken over dingen dat ik hoofdpijn krijg misschien wel mijn eigen vorm van automutilatie
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:51
Verwijderd
Ik heb godverdomme ongelooflijk rugpijn
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 00:33
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik voel dat ik aan mezelf moet werken en dat het dan goed komt .
Oud 08-06-2002, 01:43
dystopia
dystopia is offline
Tegenstrijdig krachtig door Raised Fist - Breaking me up.. maar ook minder goe..
Oud 08-06-2002, 09:33
Somebody Special
Somebody Special is offline
Op dit moment gaat het wel, alleen beetje koppijn
Reageren

Regels voor berichten