![]() |
||
Citaat:
ZEKER NIET de generalisaties die ik heb veroordeeld: - niet alle moslims zijn terroristen - moslims hier en in frankrijk hebben niets met importterroristen te maken die moslim zijn - niet alle moslims steunen de terreur of durf jij te beweren dat dat wel zo is? (en ga nou niet als een laf hondje zeggen dat ik er weer andere dingen bij haal, want dit is PRECIES de KERN waar het bij jou "generalisaties" om draait!!) |
Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En misschien zie je het zelf al niet meer hoor, maar: Citaat:
Feit is echter dat er veel vaker (en dat is ook veel erger) negatief wordt gegeneraliseerd, dat is NIET geoorloofd. (euh: ik wil voor het gemak negatieve generalisatie in deze kwestie ook wel even gelijkstellen aan racisme: jij vind racisme geoorloofd?) |
![]() |
||
Citaat:
dan wil ik wel even terugredeneren: Generalisatie is geoorloofd Racisme is niet geoorloofd wanneer generalisatie leid tot racisme is dat ? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
ik heb niet gezegd dat iedereen in de straat generaliseert ![]() Citaat:
![]() maar je wilt blijkbaar geen standpunt innemen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die groep (HEUH: generalisatie) is iig niet diezelfde generalisatie als brullen dat 1,5 miljard mensen op aarde terrorist zijn of schuldig zijn aan banden hiermee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Gijzelaars vragen losgeld voor ontvoerde Duitsers KosOmkYaBoSamRa | 13 | 18-04-2006 10:24 | |
Het grote Irak topic Gatara | 73 | 05-07-2005 21:36 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Nog 4 jaar bush lestat080 | 308 | 15-11-2004 15:04 | |
Provocatie WillKillForSex | 68 | 13-09-2004 18:31 |