Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik houd niet van dat gedoe met credit cards enzo. En ik versta (/lees) geen duits. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA. HA. Wèlk gedoe met credit cards? Ik heb er geen, ik heb alleen een bankrekening! Overboekingen binnen Europa zijn gratis, mits de ontvanger een iBan nummer heeft. Een iBan nummer is een combinatie van je banknummer en je rekeningnummer ofzo, en die kan je makkelijk bij je bank krijgen. Vraag er altijd om als je iets internationaal over moet maken.. Ook sturen ze het vaak naar Nederland, als je het maar netjes vraagt. Dat Duits lezen is vrij eenvoudig te leren. Je moet bekend zijn met de werking van eBay, wat heel simpel is, omdat er ook een Nederlandse eBay is. Goed, dan heb je dat onder de knie. De meeste Duitsers zijn niet zo heel goed in Engels, maar ze kunnen het wel lezen vaak. En meestal kan je elkaar toch goed genoeg verstaan in 't Engels om de deal rond te krijgen. Nou, wat wil je nog meer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terry: hmm okay. Maar wat kost 't verzenden van .. zeg een cd? |
![]() |
||
Citaat:
dude wtf voor werk heb jij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() welke site? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Online-shop-lifestyle *oma* | 71 | 22-04-2007 23:48 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Muziek |
Nothing Done Release show! FaceTheTruth | 68 | 17-01-2006 10:32 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? WolterB | 500 | 14-12-2005 10:17 |