![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft:Kus me TROTSE blanke reet...kut wheer een blanke minder...*ZUCHT*...! Hahaha, geniaal. Dit versterkt mijn beeld dat meisjes zoals jij goed zijn voor één ding. |
![]() |
||
Citaat:
Lonsdale is gewoon een lelijk merk, bovendien wordt het geassocieerd met racisme. Lijkt mij reden genoeg om het te verbieden ![]() |
![]() |
|
Geniaal al dat gebash op Lonsdale. Ik ging een keer uit met een paar vrienden. Ik had het koud dus pakte een trui uit de kofferbak van de auto van een vriend. Het was een lonsdale trui, naja ik had het koud dus aantrekkelijk maar. We lopen richting ingang, en ik word geweigerd omdat ik rascistische kleding droeg. Maar een vriend van mij met een trui van Ubermensch word gewoon binnen gelaten
![]() Oja ik draag nooit Lonsdale, ik vind het erg lelijk. Wel geniaal om al die 13 jarige in Lonsdale uniform rond te zien lopen, en dan wijzen naar mijn kisten met rode veters. hij "heb je echt een allochtoon dood getrapt" ik: " WTF, waar heb ji het nou weer over?" hij "rode veters betekent dat je een allochtoon doodgetrapt heb" ik: "Nee, het betekent dat je politiek links ben" toen liep die heel snel weg, vreemde gasten die lonsdale dragers ![]()
||
Citaat:
||
lonsdale is lelijk
lonsdale is gay ik bos die lelijke kale homo`s die lonsdale dragen ik laat die lelijke hoeren die lonsdale dragen verkrachten ![]() Citaat:
![]()
|
Ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt door de mensen die dat merk dragen, want het is geen speciale kleiding. Het zijn meestal gewoon noirmale standaard truien waar dan (meestal nog vrij klein) lonsdale op gedrukt staat. Dus je liegt als je zegt dat je het draagt, alleen maar omdat je het mooi vindt. Want bijna alle sportmerken hebben precies dezelfde kelding, en meestal nog goedkoper ook, maar dan zonder het lonsdale tekentje.
Dus, lonsdalers zijn óf meelopers óf racisten En die moet ik allebei niet Het leuke van lonsdalers id dat als je aan hun vraagtw aarom ze het dragen de ene helft zegt 'omdat we het mooi vinden' (deze mensen zjin dieptriest want durven hun echte reden niet te zeggen) en de andere helft zegt'omdat we er iets mee willen zeggen' Dan vraag je wat ze ermee willen zeggen, en dan zijn ze stil want dat weten ze zelf nieteens
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ben geen racist en draag Lonsdale.
Wat is daar nu mis mee? Moet iedereen die dit merk draagt Nazi zijn? Mensen ergeren zich aan mensen die Lonsdale dragen terwijl ik me erger aan dat domme volk dat denkt dat je dan meteen nazi bent. Ik heb de 2e wereldoorlog niet eens meegemaakt en die Hitler interreseert me ook niks aangezien hij miljoenen joden heeft vermoord. Vrienden van mij zijn allochtoon. Ik vind het maar bullshit dat ik als nazi wordt gezien omdat ik Lonsdale draag |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je gaat me niet vertellen dat je het mooi vindt. Waarom zou je iets dragen waarmee je wordt geassocieerd met dingen waar je niet achter staat? Koop lekker een Nike trui, even lelijk meestal, geen racistische associaties.
|
mee eens, lonsdale verwijst in deze maatschappij naar het facisme. jammer dat t lonsdale is, maar t is nu eenmaal zo. en waarom hoofddoekjes dan wel? omdat die verwijzen naar een geloof (ok niet al te aardig geloof naar mijn mening) en niet naar een stel mensen die minderheden vermoordden
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD: Lonsdale-jongeren niet racistisch michael1 | 302 | 23-08-2005 14:33 | |
Lifestyle |
Géén Lonsdale, wél Karl Kani??? Verwijderd | 17 | 01-06-2005 12:20 | |
Lifestyle |
Lonsdale bezorgd om neo-nazi imago Snat$bat$ | 90 | 24-11-2004 19:50 | |
Lifestyle |
neonazi's on the moon | 499 | 17-05-2003 15:36 | |
Muziek |
hardcore michieltje | 257 | 14-05-2003 22:19 | |
Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 |