Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 13:43
Verwijderd
Het gaat zeker niet om maatje 36.. zeker bij meisjes heb ik het idee dat jongens het juist aantrekkelijk vinden als een meisje wat "voller" is, dus brede heupen heeft, een mooie stevige kont en duidelijk aanwezige borsten. Dat lijkt me ook logisch, ik vind het zelf ook mooier.. daarom heb ik zelf ook helemaal niet de behoefte om dun te zijn.

Verder is uitstraling zoals gezegd idd behoorlijk belangrijk. Soms zijn er vrouwen die toch redelijk mollig/dik zijn, bij wie het totaal niet verkeerd staat, sterker nog, het past wel bij ze.. ze zijn juist mooi er is zeker iets als " mooi dik" .
Het gaat dus ook om wat voor soort " dik" het is, als iemand helemaal uitgezakt is en allemaal vetrollen heeft ziet het er natuurlijk minder mooi uit dan als iemand lekker mollig is maar wel "strak".. sportief gebouwd.. of hoe zeg je dat..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 13:45
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-09-2004 @ 15:57 :
maatje 36 zegt niet dat je veel aandacht krijgt. Het gaat om je uitstraling en of je zelfvertrouwen uitstraalt. Als je uitstraalt dat je lelijk bent, gaan mensen zo naar je kijken, straal je zekerheid ed uit, krijg je vanzelf meer aandacht...

Ik heb maatje 36 en krijg echt geen aandacht als ik me niet op m'n gemak voel of niet zo lekker in m'n vel zit. Voel ik me goed en heb ik het naar me zin ed, krijg ik wel weer aandacht... En er zullen altijd knappere, nog slankere mensen blijven die nog meer aandacht krijgen. De vraag is of je juist die aandacht zou willen, want ik ben vaak van mening dat dat soort mensen, absoluut niet de mensen zijn waar ik aandacht van zou willen.
ik heb 40 en mag niet klagen over gebrek aan aandacht.
Oud 18-09-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 18-09-2004 @ 14:23 :
Ik denk dat meestal als een dame wat steviger is ze onzekerheid uitstraalt omdat ze denkt dat als ze dunner is ze meer aandacht krijgt. Wij jongens voelen dat aan en dat vinden wij minder aantrekkelijk dan een vrouw die zekerheid uitstraalt. Verder maakt het mij niet uit hoe stevig een vrouw is (extremen daargelaten) maar gaat het mij vooral (op fysiek gebied) om het koppie. Als ze een leuk koppie heeft en zekerheid uitstraalt dan is het fysiek al goed. Fysiek is ook enkel belangrijk in de beginfase... als je een relatie hebt begint het innerlijk steeds belangrijker te worden. Dat wil niet zeggen dat de dame zichzelf mag gaan verwaarlozen, ze moet er natuurlijk nog wel enigsinds smakelijk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:27
Verwijderd
Ik denk dat Gothic gelijk heeft

En zelf vind ik denk ik jongens het aantrekkelijkst als ze normaal gebouwd zijn. Mag ook best slank of stevig. Gewoon .
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:37
Hagel
Hagel is offline
Ik was eerst aardig stevig (maat 42 ofzo) maar kreeg genoeg aandacht van jongens, nu ben ik een stuk dunner (maat 38) maar krijg nog evenveel aandacht, zie er geen verschil in ofzo.
Oud 19-09-2004, 00:51
Vice
Vice is offline
Als ik deze topic zo lees hoor ik dus bij de slanke mensen, maar ik heb nou niet echt het idee dat ik meer aandacht krijg.
Oud 19-09-2004, 15:52
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Falkh schreef op 18-09-2004 @ 09:45 :
Dikke mensen zijn vies
WIL JIJ EEN KNAL VOOR JE.....
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:35
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 19-09-2004 @ 16:52 :
WIL JIJ EEN KNAL VOOR JE.....
Iemand voelt zich hier aangesproken, hihihi.
Oud 19-09-2004, 16:56
crazygirlsacha
Citaat:
Mindfields schreef op 19-09-2004 @ 17:35 :
Iemand voelt zich hier aangesproken, hihihi.
ja klopt sorry maar je bent gewoon zo'n %&$#&^*($%%#% als je vind dat je over zowiets zo gemeen kan zijn.. AL eens gedacht aan mensen met een defecte schildklier?? die kunnen er toch niets aan doen??

Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:27
filia dei
filia dei is offline
idd. en dikke mensen met een kapotte schildklier lusten ook gewoon patat. Maar als je dan als 'dik' iemand bij de snackbar staat krijg je allemaal van die lullige opmerkingen over je heen.

Alhoewel de meeste mensen tegenwoordig ook wel gewoon dik zijn door ongezond eten enzo. Dus 't is niet raar dat er niet meteen aan een medische oorzaak wordt gedacht. Maar toch is 't stom om dikke mensen te beoordelen zonder dat je weet wat er aan de hand is
Oud 19-09-2004, 18:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ook al is er geen medische oorzaak, dan is het nog niet nodig om zulke dingen over dikke mensen te zeggen. Het is niet zo dat dikke mensen ervoor kiezen om dik te zijn hoor, want het is niet echt een pretje. (Dan zijn er vast mensen die zeggen dat het je eigen keuze is om door te blijven eten en niet te gaan sporten of wat dan ook, maar er kunnen veel verschillende redenen zijn waardoor dat gewoon niet zo makkelijk is)
En dan wil ik ook nog zeggen dat mensen tegenwoordig veels te snel dik worden gevonden. In mijn ogen ben je met maat absoluut 40 niet dik, maar door de media waarin mensen met maatje 36 of minder als perfect worden bestempeld, word je meteen als vetklep gezien als je maat 40 hebt.
Oud 19-09-2004, 19:02
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap niet waarom jullie uberhaupt erop happen, die jongen wil alleen reacties uitlokken.
Oud 19-09-2004, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 19-09-2004 @ 20:02 :
Ik snap niet waarom jullie uberhaupt erop happen, die jongen wil alleen reacties uitlokken.
Ja, maar hij is helaas niet de enige met die mening. Daarom reageerde ik.

En het is een nogal touchy onderwerp.
Oud 19-09-2004, 19:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
die gaye topics over gewicht ook altijd.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 16:59
waves
waves is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 19-09-2004 @ 20:21 :
die gaye topics over gewicht ook altijd.
voor veel mensen is dit een probleem... een groot probleem, dus is het toch niet vreemd dat het er over gaat..

ik heb maat 40/42 (ben niet echt dik... wel stevig).. en daar voelde ik me wel eens onzeker over idd, maar als ik uit ga en ik dans en ben daar niet mee bezig en ik me lekker voel komen er ook jongens naar mij toe...

uitstraling is toch wel heel belangrijk

een meisje uit mijn klas vroeg een keer wat corpulent was (erg dik was het antwoord dat haar buurman gaf) ow... zei ze toen.. en is zij corpulent? vroeg ze toen ze mij aankeek.... ik kon haar wurgen. Liever te veel vorm dan helemaal geen (zij heeft toevallig geen kont en borsten, net een stokje) heb ik gezegd, en dat vind ik nog steeds (niks tegen magere/platte mensen hoor)
Oud 20-09-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 19-09-2004 @ 17:56 :
ja klopt sorry maar je bent gewoon zo'n %&$#&^*($%%#% als je vind dat je over zowiets zo gemeen kan zijn.. AL eens gedacht aan mensen met een defecte schildklier?? die kunnen er toch niets aan doen??
Sinds wanneer maakt het voor de vraag of iemand mooik is, uit of die persoon iets aan zijn uiterlijk kan doen?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:22
Verwijderd
Ligt aan de verhoudingen, je lichaamsbouw. Ik heb wel een grens, maar die is moeilijk te trekken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:35
Verwijderd
Fijn onderwerp dit.
Ik heb zelf maat 40, maar, afgezien van mijn vriend, geen aandacht van jongens ofzo. Terwijl ik toch lees hier dat maat 40 niet dik is. Ik loop mijn hele leven al te klieren met mijn gewicht, kledingmaat en lengte. Op de basisschool ben ik geregeld uitgemaakt voor al het lelijks, op de middelbare school heb ik ook nog geregeld een opmerking naar mijn hoofd gekregen over mijn gewicht.
Mensen kunnen wel zeggen dat het alleen om uitstraling gaat, maar als jij al een gigantische tijd loopt te klooien met je gewicht, gaat die uitstraling daar echt niet blij van zijn ofzo hoor. En word jij daar dus hartstikke onzeker van.
Nou is maat 40 nog niet eens zo vreselijk en ik heb heus ook wel grotere maten gehad, maar ik vind het bij mij gewoon niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:53
Verwijderd
Mensen die beweren dat het om 'uitstraling' of 'innerlijk' gaat, zijn ook óf ongelooflijk naïef óf zelf niet dik.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:13
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-09-2004 @ 19:53 :
Mensen die beweren dat het om 'uitstraling' of 'innerlijk' gaat, zijn ook óf ongelooflijk naïef óf zelf niet dik.
Ik ben zelf niet te dik nee, maar ook zeker niet naïef. Ik ken zelf een paar mensen die stevig/dik zijn, en die een super uitstraling hebben. Nou ben ik op geen van allen verliefd, maar zou het me best voor kunnen stellen dat ik dat zou kunnen worden.
Oud 20-09-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Sasbeest schreef op 20-09-2004 @ 20:13 :
Ik ben zelf niet te dik nee, maar ook zeker niet naïef. Ik ken zelf een paar mensen die stevig/dik zijn, en die een super uitstraling hebben. Nou ben ik op geen van allen verliefd, maar zou het me best voor kunnen stellen dat ik dat zou kunnen worden.
Het feit dat jij in je omgeving een paar mensen kent die dik zijn en een leuke uitstraling hebben betekent natuurlijk niet dat alle dikke mensen dan ook wel succesvol zullen zijn in de liefde.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 20:28
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-09-2004 @ 21:25 :
Het feit dat jij in je omgeving een paar mensen kent die dik zijn en een leuke uitstraling hebben betekent natuurlijk niet dat alle dikke mensen dan ook wel succesvol zullen zijn in de liefde.
Nee, maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor slanke mensen.
Oud 20-09-2004, 22:52
crazygirlsacha
Citaat:
nare man schreef op 20-09-2004 @ 19:53 :
i rest my case
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 23:10
Balance
Balance is offline
Bijna elk meisje heeft wel een mening over jongens zoals: hij moet wel een wasbordje hebben/hij moet gespierd zijn/hij moet een lekker kontje hebben, enz. Ik hoor nooit iemand zeggen: hij moet een lekkere bierbuik hebben.
Nee, want dikke jongens vinden veel meisjes minder mooi. Dat zijn gewoon voorkeuren, klaar.
Maar als jongens massaal aangeven slank bij meisjes mooi te vinden, dan krijgen ze altijd commentaar. 'Want het gaat toch om het innerlijk'?
Als het om liefde gaat misschien wel, maar om aandacht (wanneer je over straat loopt bijv.) niet.
Oud 21-09-2004, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-09-2004 @ 00:10 :
Bijna elk meisje heeft wel een mening over jongens zoals: hij moet wel een wasbordje hebben/hij moet gespierd zijn/hij moet een lekker kontje hebben, enz. Ik hoor nooit iemand zeggen: hij moet een lekkere bierbuik hebben.
Nee, want dikke jongens vinden veel meisjes minder mooi. Dat zijn gewoon voorkeuren, klaar.
Maar als jongens massaal aangeven slank bij meisjes mooi te vinden, dan krijgen ze altijd commentaar. 'Want het gaat toch om het innerlijk'?
Als het om liefde gaat misschien wel, maar om aandacht (wanneer je over straat loopt bijv.) niet.
Mee eens. All been said.
Mensen erop afrekenen is fout, en niet verder kijken dan je neus lang is ook, maar soms wil/kun je die moeite niet doen.
Iedereen heeft zn smaak en zn eigen grenzen, en die zijn soms wel aardig overdreven, maar dat is die persoons-eigen, en dat valt niet te veranderen zonder die hele persoon te veranderen.
IK heb daar dan weer een extra mening over, maar dat laten we maar
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 17:22
Verwijderd
Er zijn zat jongens die echt niet alleen maar op dun vallen hoor, maar juist op wat steviger. Stevigere meisjes zijn een teken van vruchtbaarheid, dus van die Surinaamse meisjes met brede heupen en een dikke kont worden daar als heen vruchtbaar gezien, en dat is dan weer aantrekkelijk voor een man, omdat iedereen zich (onbewust) toch wil voorplanten.

Maar ik vind dat sommige dikke mensen zich echt fout kleden!! Je kan best leuke kleren aan, maar probeer als je wat dikker bent geen strakke spijkerbroek aan te doen met een kort strak truitje, want dan wordt er minachtend naar je gekeken, denk ik. Ik was laatst in een winkel kleren aan het passen, en daar was een vrouw naast me echt zulke foute kleren aan het passen. Die vrouw was gewoon best wel dik, en die paste kleren die ik nog niet eens zou durven te passen (ik ben niet echt dik, maar wel redelijk 'stevige' bovenbenen en een dikke kont .

Daarnaast dikkere mensen kunnen daar vaak ook wel wat aan doen, niet altijd hoor, en het is erg frustrerend als je er niks aan kan doen! maar als je af en toe ziet wat die mensen eten... Ik zou dat niet eens eten omdat het zo ongezond is dan...

Mwah ik heb mijn vriendje leren kennen toen ik 10 (!!) kg dikker was dan nu. Ik had toen vaak genoeg aandacht van jongens, sjans tijdens het uitgaan hoor! Dus sommige mensen maakt het niks uit... Niemand is perfect, ben je dun, dan lig je weer te huilen omdat je borsten zo klein zijn, heb je krullen dan wil je stijl haar... Dus niemand is perfect
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 17:36
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mushu schreef op 20-09-2004 @ 19:35 :
Fijn onderwerp dit.
Ik heb zelf maat 40, maar, afgezien van mijn vriend, geen aandacht van jongens ofzo. Terwijl ik toch lees hier dat maat 40 niet dik is. Ik loop mijn hele leven al te klieren met mijn gewicht, kledingmaat en lengte. Op de basisschool ben ik geregeld uitgemaakt voor al het lelijks, op de middelbare school heb ik ook nog geregeld een opmerking naar mijn hoofd gekregen over mijn gewicht.
Mensen kunnen wel zeggen dat het alleen om uitstraling gaat, maar als jij al een gigantische tijd loopt te klooien met je gewicht, gaat die uitstraling daar echt niet blij van zijn ofzo hoor. En word jij daar dus hartstikke onzeker van.
Nou is maat 40 nog niet eens zo vreselijk en ik heb heus ook wel grotere maten gehad, maar ik vind het bij mij gewoon niet mooi.
ga fietsen joh, jij bent echt niet dik!!!! ziet er lekker vrolijk uit...
(dit was gewoon ff wat ik dacht...ben niet lesbisch voor we die reacties krijgen)
Oud 21-09-2004, 17:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat wilde ik nou net zeggen.

Ik ben zelf dun, te dun. Maatje 34 en soms 36. Ik heb wel tieten en een kont gelukkig, dat scheelt al wel. Maar ik zou er een moord voor plegen om 7 kilo eraan te krijgen. (En nee, eten helpt niet )
Gelukkig houdt mijn vriend uitsluitend van mager, dus die vindt me perfect.

Zelf val ik op slank of gewoon normaal. Niet te dik en niet te mager. Er moet wel een lekker stevig buikje aanzitten, en lovehandles.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:

oeh goede post
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 20:12
Verwijderd
Bij vrouwen merk ik dat ik toch wel iets sneller naar het rondere type kijk. Bij mannen schijn ik te vallen op het junk type of net iets meer gewicht ^^. Heel apart iig.

Maar dus. Ik heb op een gegeven moment met maat 46/48 meer aandacht gehad dan toen ik maat 36 had. Het is wie je uitstraalt te zijn. Maar dan nog, het zegt ook iets over iemand als die alleen op blond valt of naar maatje 36 kijkt of alleen met meisjes praat die een décolletée hebben...

En toch... ben ik maar weer eens aan t afvallen. Het grootste probleem zijn de kleren die ze gewoon weigeren in grote maten te fabriceren. Alsof alle jongeren onder maat 44 zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 20:21
Verwijderd
I don't really care
hoewel het wel leuk meegenomen zou zijn als ze tussen de 40 en 150 kilo woog
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 20:34
Gammaray
Gammaray is offline
Mijn smaak is een tussen maatje.
Niet zo dun dat je de ribben ziet (zoals op tv).
Maar ook niet moddervet.
Oud 21-09-2004, 21:09
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-09-2004 @ 21:12 :
Bij mannen schijn ik te vallen op het junk type of net iets meer gewicht ^^. Heel apart iig.
Vandaar dat je op D&A zit
Oud 22-09-2004, 09:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het mooist bij een vrouw vind ik gewoon dun mét tieten en een kont. Fajah Lourens Of Janine uit GTST, die is echt wel mooi. Dun of niet, ze heeft een heel vrouwelijk figuur.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 21-09-2004 @ 18:22 :
Er zijn zat jongens die echt niet alleen maar op dun vallen hoor, maar juist op wat steviger. Stevigere meisjes zijn een teken van vruchtbaarheid, dus van die Surinaamse meisjes met brede heupen en een dikke kont worden daar als heen vruchtbaar gezien, en dat is dan weer aantrekkelijk voor een man, omdat iedereen zich (onbewust) toch wil voorplanten. (...)
Vandaar dat er zoveel van die zwarte tienermeisjes met minstens drie kinderen waarvan de vader spoorloos zoek is doelloos rondsjouwen in de Bijlmer en steun trekken: ze willen zich allemaal onbewust voortplanten

Maar ontopic, die post van Balance lijkt me eigenlijk weinig aan duidelijkheid te wensen over. Over dunne mensen schijn je alles te mogen zeggen, maar wanneer je een dikkerd uitscheldt krijg je ineens iedereen over je heen. Dat mag niet, dat is zielig. Blijkbaar heerst de politieke correctheid in de liefde nog sterker dan in de politiek. Net zoals die domme sufkutten die meteen 'racist' roepen als je zegt dat je niet op donkere of aziatische meisjes valt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 20-09-2004 @ 19:35 :
Fijn onderwerp dit.
Idd, men kan wel leuk zeggen: Nee joh, gaat om uitstraling. Maar hoe wil je iets leuks uitstralen als je allerlei nega opmerkingen en blikken krijgt? En al wil je je er niets van aantrekken, de media en je omgeving maken dat wel onmogelijk. Je kan geen tv aanzetten of alle magere bikini-dames huppelen door het scherm, mensen worden leeggezogen tijdens Extreme Make-Overs en de Ab-Swing, Reduce Fat-Fast pillen en Peel Away the Pounds-pleisters worden aan je opgedrongen met de mededeling dat ‘je met 10 kilo minder pas écht gelukkig bent’. Geen enkele presentatrice, kandidate, soap-/commercial-/filmactrice is mollig, zelfs de figurantes niet, tenzij ze ervoor getype-cast zijn. Je kan geen tijdschrift open slaan of het ene slanke model na de andere kijkt je lachend aan, al gaat het om een knipje in d'r haar, en op de volgende pagina staat het 30-dagen-vruchtensapjes-dieet stap voor stap uitgelegd. Alle populaire meisjes op school zijn dun, alle meisjes in de discotheek zijn dun en alle leuke kleren in de winkel (waarin alle verkoopsters dun zijn) zijn alleen in kleine maat, of in ‘one size fits all’… Except me. Klinkt misschien overdreven, maar nee, ik denk niet dat dikkere mensen net zo geaccepteerd worden in de maatschappij als slanke mensen. Het is gewoon not done. Lelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 20:30
Arwyn
Arwyn is offline
[quote Mushu en Mmmarieke]

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Het zal voor sommigen vast overdreven klinken hoor, maar ik kan het gewoon altijd merken.
Mijn beste vriendin is gewoon veel slanker dan ik ben en als wij samen uitgaan krijgt zij elke avond toch wel een paar jongens achter haar aan terwijl ik al 'blij' mag zijn als er 1 jongen per maand ofzo naar mij toe komt. En dan maakt het echt niet uit hoe vrolijk ik ben en hoe down zij erbij zit (niet dat dit gebeurd, we hebben eigenlijk altijd hetzelfde humeur) maar toch krijgt zij standaard de jongens achter zich aan. En soms is dit nog best wel frustrerend eigenlijk. Ik gun het haar echt wel hoor, maar als ik dan weer es alleen zit omdat zij met een leuke jongen aan het zoenen is, zou ik dat toch ook wel eens willen hebben...
Oud 22-09-2004, 20:49
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Nou, dan zal ik wel weer de uitzondering zijn. Ik zou nóóit zeggen, mijn vriend moet wel een wasbordje hebben/gespierd zijn/lekker kontje hebben. Ik zou het fijn vinden als hij een beetje een normaal postuur heeft, iets dunner of iets dikker vind ik geen probleem. En gespierd geef ik niet om, dat zijn vaak van die ontzettende macho-typetjes en daar val ik niet op!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 21:09
Fainne
Fainne is offline
ik ben heel slank/dun, en heb er wel een beetje complexje over, omdat ik vroeger ziekelijk mager was (ik had stofwisselingsproblemen en iedereen noemde me anorexiakind),
nu ben ik normaal dun maar jaloerse (?) mensen vinden het nogaltijd leuk om me af te breken (= geraamte met vel over).

Nu ben ik blij met hoe ik ben, maar had ik kunne kiezen was ik stevig gebouwd, ik vind ronde vormen erg mooi, en het heeft ook iets gezelligs.

Mijn indruk was trouwens dat mannen liever ronde vormen hebben dan een afgeslankt model ??
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 21:16
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
EggeD schreef op 17-09-2004 @ 16:56 :
Slank is ook maar de trend van de 20e eeuw. Ik ga daar persoonlijk allemaal niet in mee - ten eerste vind ik uitstraling veel belangrijker, daarnaast knuffelen te slanke meiden minder fijn. Ofzo. (:
inderdaad Er was eens een nichtje van mij dat iedereen een knuffel gaf, kwam ze op mij afgestormd, knal! met haar hoofdje op mijn heupbeen , zei ze "auw! jij bent scherp!".
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 21:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
waves schreef op 20-09-2004 @ 17:59 :
voor veel mensen is dit een probleem... een groot probleem, dus is het toch niet vreemd dat het er over gaat..
ja maar ik heb t een beetje gehad met die mensen die beweren dat ik niet mag klagen omdat ik maatje 36 heb. alsof mensen zonder overgewichtsproblemen geen problemen hebben.

daar komt bij dat t evenmin leuk is om 24/7 aan te horen dat graatmager lelijk is en dat je op een anorexia-patiënt lijkt. als dat t vervelend is om te horen dat je een vetklep bent en dat patatje beter in de vuilnisbak kan gooien.

van die vriendinnen die op dieet zitten en constant benadrukken, wat heb jij toch een geluk, ik ben zooo jaloers.
wil je godverdomme een dagje mij zijn, dan zal je dr nog hard van terug komen hoor.

ik bedoel maar.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 22:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 22-09-2004 @ 21:49 :
Nou, dan zal ik wel weer de uitzondering zijn. Ik zou nóóit zeggen, mijn vriend moet wel een wasbordje hebben/gespierd zijn/lekker kontje hebben. Ik zou het fijn vinden als hij een beetje een normaal postuur heeft, iets dunner of iets dikker vind ik geen probleem. En gespierd geef ik niet om, dat zijn vaak van die ontzettende macho-typetjes en daar val ik niet op!
maar ondertussen heb je het toch wel over 'normaal postuur', waarbij je volgens mij toch doelt op: niet te dun en niet te dik.
Of vind je een vent van 100 kilo geen enkel probleem?
En als hij langs zou lopen, zou je dan ook denken: hé, das een lekker ding!

Want daar hebben we het hier over. Aandacht op basis van het uiterlijk. Zoals ik m'n andere post al zei ligt het met liefde heel anders, maar de eerste indruk is toch echt gericht op het uiterlijk.
Oud 22-09-2004, 23:18
aansteker
aansteker is offline
Een meisje met een klein buikje is erg aantrekkelijk hor. Maar deze meeste mannen willen gewoon een mooie meid en in onze maatschappij word het schoonmheidsbeeld vertaalt als een slanke meid met grootte borsten en billen en voor de rest een slank figuur.

Dit is niet een goed beeld want veel jongens vinden ook een meisje met een "maatje meer" leuk en sexy. Het ligt echt helemaal aan hoe je uitstraling is en hoe je je kleed. Ik val over het algemeen op een slank meid maar als ik een leuke meid zie met mooie kleding aan en een leuke koppie maar dan een " maatje meer" dan kan ik daar ook absoluut voor vallen.

Al denk ik eerlijk gezegt wel dat een volslanke jonge meer aandacht van vrouwen kijgt dan een volslank meisje van jongens. Maargoed, ik weet het ook eerlijk gezegt niet.

Maargoed, mijn perfect meisje is eerlijk gezegt nogsteeds een slank meid met de bovengenoemde criteria en dan nog het belangerijkste : een leuk innerlijk
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 23:20
aansteker
aansteker is offline
Btw, ben beetje aangeschoten dus let niet op spelling en zinsopbouw
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:34
Vice
Vice is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 22-09-2004 @ 22:28 :
ja maar ik heb t een beetje gehad met die mensen die beweren dat ik niet mag klagen omdat ik maatje 36 heb. alsof mensen zonder overgewichtsproblemen geen problemen hebben.

daar komt bij dat t evenmin leuk is om 24/7 aan te horen dat graatmager lelijk is en dat je op een anorexia-patiënt lijkt. als dat t vervelend is om te horen dat je een vetklep bent en dat patatje beter in de vuilnisbak kan gooien.

van die vriendinnen die op dieet zitten en constant benadrukken, wat heb jij toch een geluk, ik ben zooo jaloers.
wil je godverdomme een dagje mij zijn, dan zal je dr nog hard van terug komen hoor.

ik bedoel maar.
We leven nu eenmaal in een maatschappij waar je als persoon met een wat kleinere maat niet mag klagen. In veel winkels is maat 34 de kleinste maat wat ze hebben.
Oud 23-09-2004, 12:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Waarom denken mensen altijd dat magere meiden geen ronde vormen hebben? Je kunt toch gewoon een platte buik hebben, dunne armen en benen en tóch een cup C en een mooie kont? Of val je dan niet meer onder 'mager'?

En voor de mannekes die niet van mager houden: is dat qua alle lichaamsdelen of alleen als ze echt van alle kanten plat is?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:33
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-09-2004 @ 23:56 :
maar ondertussen heb je het toch wel over 'normaal postuur', waarbij je volgens mij toch doelt op: niet te dun en niet te dik.
Of vind je een vent van 100 kilo geen enkel probleem?
En als hij langs zou lopen, zou je dan ook denken: hé, das een lekker ding!

Want daar hebben we het hier over. Aandacht op basis van het uiterlijk. Zoals ik m'n andere post al zei ligt het met liefde heel anders, maar de eerste indruk is toch echt gericht op het uiterlijk.
mijn vriend zit ook rond dat gewicht en is echt niet dik ofzo ook niet dun.. en wel mooi en zo denken andere er ook over..
en toen hij langs liep ken ik inderdaad naar hem en dacht ik dat inderdaad..

kg zegt nix.. het hangt er natuulijk van af hoe het verdeelt is en de lengte en dergelijke..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:51
Fainne
Fainne is offline
eindelijk iemand die het doorheeft

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:00
Briseïs
Briseïs is offline
Wat een gezeik in dit kuttopic.
Oud 23-09-2004, 14:13
dragonstorm
dragonstorm is offline
ondertussen val ik gewoon op mensen die gezond zijn daarvoor ben ik gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren