Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2004, 10:15
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
Je moet mensen altijd een kans geven vind ik... Dus doe dat in dit geval ook.. Maar geef hem geen kans ten koste van jou... Onthou dat...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2004, 10:51
Amore
Amore is offline
Players.
Ze praten mooi in je gezicht en laten je denken dat je de enige voor ze bent, zodat jij het gevoel krijgt dat hij echt om je geeft en je echt leuk vind. Totdat hij je heeft 'gehad'. Dan ben je bedankt en gaat hij naar zijn volgende 'slachtoffer'. Zijn zoveel mensen die daar intrappen. Elke keer weer. En ze blijven maar geloven dat hij ook echt verliefd is op haar.

Er zijn misschien uitzonderingen. Players die wel eens echt verliefd op iemand kunnen worden. Maar ik betwijfel het. Players blijven toch players hè. Ik denk dat dat bij de meeste toch altijd in ze blijft zitten.

Je moet het natuurlijk zelf weten. Maar ik zou er als ik jou was nog even heel goed over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 11:29
11568
11568 is offline
Laat je lekker playen maar open dan geen topic waarin je om advies vraagt want je trekt je er toch niets van aan
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:12
argenta
argenta is offline
hoe kan jij nou wete of ik me ergens van aantrek of niet...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:15
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
argenta schreef op 19-09-2004 @ 16:12 :
hoe kan jij nou wete of ik me ergens van aantrek of niet...
Dat heet nou mensenkennis
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:18
Verwijderd
we kunnen 100000x zeggen dat hij een player is
maar dan zeg jij: ja maar dit en dat dus ik weet het niet zo
bovendien, wij kennen hem niet, krijgen alleen een vage omschrijving....als je nou eens zelf wat meer over hem te weten zou komen..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:55
Verwijderd
naja opzich begrijp ik haar wel . kijk als je iemand leuk vind dan luister je niet naar andere en zie je alleen de dingen die jezelf wilt zien. en je kan iemand altijd een kans geven, als je dan geplayed wordt is et je eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:04
Verwijderd
als je niet naar anderen luistert, waarom vraag je dan advies aan anonieme forummers maja.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:07
argenta
argenta is offline
Tnx voor je steun denise, en dat wat lena net zei d8 ik ook int begin ik geef hem een kans, nu weet ik dat het niet ten koste van mezelf moet zijn,
vorige week ofzo kwam ik hem en paar keer bezoeken in de pauze, we hadden gepraat enzo, hij is best wel aardig als een gewone vriend
het is niet zo dat ik een makkelijk persoontje ben of iets dergelijks, players heb je altijd door, ze slijmen altijd zo...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:08
argenta
argenta is offline
en ik heb niet gezegd dat ik niet naar andermans mening luister anders zou ik idd geen forum beginnen, ik respecteer jullie mening erg
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:21
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
argenta schreef op 19-09-2004 @ 17:07 :
Tnx voor je steun denise, en dat wat lena net zei d8 ik ook int begin ik geef hem een kans, nu weet ik dat het niet ten koste van mezelf moet zijn,
vorige week ofzo kwam ik hem en paar keer bezoeken in de pauze, we hadden gepraat enzo, hij is best wel aardig als een gewone vriend
het is niet zo dat ik een makkelijk persoontje ben of iets dergelijks, players heb je altijd door, ze slijmen altijd zo...
Een player heeft heel groot het woord op zijn kop geschreven staan, maar niet iedereen kan het lezen. jij wel, toch vind je hem leuk, be carefull maar niet té
Oud 19-09-2004, 22:44
Verwijderd
Omg, like, alsof je wíl dat een player van je houdt? Beetje apart.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 00:11
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
argenta schreef op 18-09-2004 @ 11:09 :
hmm jah jullie hebben eigenlijk best gelijk, maar wat als zich later het tegendeel bewijst
Dan doet ie het weer?
Oud 20-09-2004, 00:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Soullar schreef op 20-09-2004 @ 01:11 :
Dan doet ie het weer?
Ze wil gewoon niet luisteren. Ze vráágt er gewoon om geplayed te worden! Als ik die jongen was, zou ik het ook wel weten!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:40
argenta
argenta is offline
keej... intelligentie....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 11:15
bracelance
bracelance is offline
vragen om nog even niet te zoenen, maar andere leuke dingen te doen. Als ie blijft bestaat de kans dat ie je ' echt' leuk vindt.
Oud 23-09-2004, 13:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bracelance schreef op 23-09-2004 @ 12:15 :
vragen om nog even niet te zoenen, maar andere leuke dingen te doen. Als ie blijft bestaat de kans dat ie je ' echt' leuk vindt.
Omg, zelfs dat gaat al te ver. Je kan beter gewoon op de stille nerd vallen, dan weet je iig zeker dattie van je houdt. En een player blijft toch niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:04
borisisgaaf
borisisgaaf is offline
Citaat:
argenta schreef op 17-09-2004 @ 22:57 :
heb leuke jonge ontmoet en volges mij is ie egt een player
hij zegt dat ie me leuk vind
en de rest beweert het ook en al me vrienden beweren dat ie helemaal gek op me is.

Nou gelooof ik er geen barst van maar ik zou um graag als vriendje willen hebben, een eerlijk vriendje, what to do??

ines
heb je al geneukt?
Oud 23-09-2004, 16:33
Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 23-09-2004 @ 14:30 :
Omg, zelfs dat gaat al te ver. Je kan beter gewoon op de stille nerd vallen, dan weet je iig zeker dattie van je houdt. En een player blijft toch niet.
Nee alsof stille nerds geen players kunnen zijn.
Ik had een niet knappe, verlegen, stotterende jongen.. toch belazerde hij mij van het begin tot het eind met waarschijnlijk zelfs meerdere meiden.

Je theorie klopt echt niet geloof me.
Stille nerds, knappe gozers, maakt allemaal weinig uit...

Dus, ik zou hem gewoon beter leren kennen en hem bij voorbaat niet vertrouwen, tot hij na een paar maanden echt het tegendeel heeft bewezen, maar... altijd in de gaten houden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 22:32
argenta
argenta is offline
hahaaa maar dat is het em nouw, me ex is een stille nerd, en heeft heel lomp tegen me gedaan, en dan zeg je tegen jezelf: nu ben ik dus echt toe aan een leuke knappe gozer (zelf val ik qua uiterlijk heel erg mee, vandaar) en dan zit je weer met die shit van, oww hijs vast player...
en nee ik heb niet gezoend en cker niet geneukt, JA! haha
(vreemde mense maar hier hoor, geneukt tss... )
maar paar dage gelee heb ik weer een heele lieve jonge leren kennen, maar volgens mij kan je dat ook indelen in de categorie: stille nerd...
ik wil gw een leuke jonge
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 22:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Je hebt natuurlijk ook maar 2 type jongens he: de nerds en de players.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 08:46
Vice
Vice is offline
Ga gewoon voor de Nerd.
Oud 27-09-2004, 10:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-09-2004 @ 09:46 :
Ga gewoon voor de Nerd.
Krèk, daar blijf ik bij.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:47
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
argenta schreef op 26-09-2004 @ 23:32 :
hahaaa maar dat is het em nouw, me ex is een stille nerd, en heeft heel lomp tegen me gedaan, en dan zeg je tegen jezelf: nu ben ik dus echt toe aan een leuke knappe gozer (zelf val ik qua uiterlijk heel erg mee, vandaar) en dan zit je weer met die shit van, oww hijs vast player...
en nee ik heb niet gezoend en cker niet geneukt, JA! haha
(vreemde mense maar hier hoor, geneukt tss... )
maar paar dage gelee heb ik weer een heele lieve jonge leren kennen, maar volgens mij kan je dat ook indelen in de categorie: stille nerd...
ik wil gw een leuke jonge
Een slimme jongen zou voor jou ook gewoon pure verspilling zijn
Laat je gewoon playen, je snapt het toch niet
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:55
patrick 88
patrick 88 is offline
nou je moet het zelf wete of je hem wilt maar een seen player altijd een player zeg ik maar en je kan voor hem kiezen maar je moet dan wel rekening houde dat ie je kan kwetse omdat hij er nog een paar op na houd mazzel patrick p.s succes
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:58
Verwijderd
Van een echte player is het niet bekend dat hij een player is, dus is hij een noob.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:34
Maroon
Maroon is offline
Je moet hem gewoon niet geven wat hij wil. Play maar met hem, laat hem maar om je heen dwalen zonder dat hij iets van je krijgt. Flirt met hem maar zoen hem niet, en blijf dat minstens een maand volhouden. Als hij dan nog interesse toont, dan kan het je wel lukken denk ik. En tip: wacht sowieso minstens een maand voordat je met hem naar bed gaat, naar bed gaan is voor de meeste jongens (helemaal players) het 'ultieme doel' om vervolgens een meisje maar te dumpen.

succes
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 12:07
Verwijderd
players zijn gewoon leuk om vrienden mee te zijn.
altijd iemand die met je flirt aandacht aan je vrouwelijk kant geeft
meestal kun je wel lol met ze hebben.
maar als vriendje zijn ze waardeloos

ken genoeg dozen die snotterend komen vragen of ik alsjeblieft met hem wil gaan praten
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 18:59
Vicky_01
Vicky_01 is offline
gaat niet
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 20:12
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
sybje schreef op 17-09-2004 @ 23:14 :
Ga naar hem toe en.....praat met hem.

Soms kan het best makkelijk zijn. Maar als hij een player is dan weet je waar het gat van de deur is voor hem. Want met players moet je niets beginnen.
idd
Oud 15-10-2004, 22:03
Naru
Naru is offline
sorry schat maar je verspild je tijd
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 22:13
Multilot
Multilot is offline
ik denk dat hij van je houdt.
Oud 15-10-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 15-10-2004 @ 23:13 :
ik denk dat hij van je houdt.
ik weet het wel zeker
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
KiDdO schreef op 15-10-2004 @ 23:03 :
sorry schat maar je verspilD(!!!!!!!!!!!!!!!!) je tijd

shame, shame, shame, shame on you
if you can't spell verspilt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 10:22
ilse
ilse is offline
players only love you when they're playing...

Oud 16-10-2004, 17:20
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-09-2004 @ 23:07 :
'n Ander zoeken.
i agree.. een player is zoals t woord zegt, een player. niet goed voor vaste relaties.
Oud 16-10-2004, 21:01
*$tylo*
*$tylo* is offline
Gewoon date met m fixen en kijken hoe het loopt. Een hele goeie vriendin van mij heeft een vriend, was echt vette player, maar toen werd hij verleifd op haar en nu is het een hondje dat zit op commando. Dus, het IS mogelijk. Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:21
droomkoningin
droomkoningin is offline
Niet te hard op zoek zijn en niet te hard willen.
Ik zou zeggen: spreek 'vaag' iets af, zo van: 'zullen we zondagavond naar de film gaan?' Laat niet veel van je horen en als hij zelf geen contact met je opneemt of jullie nog naar de film gaan..dan weet je wel genoeg, denk ik.
Oud 17-10-2004, 18:25
meisje
meisje is offline
'Players only love you when they're playin'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:26
Verwijderd
Een player kan net zo min veranderen als iemand die zich teveel vastklampt aan zijn relatie. Iemands karakter is vrij statisch.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:29
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2004 @ 19:26 :
Een player kan net zo min veranderen als iemand die zich teveel vastklampt aan zijn relatie. Iemands karakter is vrij statisch.
Belachelijk. Mensen kunnen wel degelijk ingrijpend veranderen. Als het hem zelf eens wordt aangedaan, zal hij er misschien anders over denken. Inzicht in je eigen gedrag etc.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 17-10-2004 @ 19:29 :
Belachelijk. Mensen kunnen wel degelijk ingrijpend veranderen. Als het hem zelf eens wordt aangedaan, zal hij er misschien anders over denken. Inzicht in je eigen gedrag etc.
Als het hemzelf wordt aangedaan vindt hij dat vast heel onrechtvaardig, maar hij zou zichzelf pas veranderen als hij bewust zou playen.

Je hebt dus wel gelijk maar alleen voor mensen die ook daadwerkelijk zelfkennis hebben, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:35
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Players only love you when they're playing
Dat moet wel een liedje zijn, alleen jammer (of niet?) dat k het nog nooit heb gehoord.

Meisje, als je denkt dat je zo'n impact op 'm kan hebben ben je wel erg zeker van jezelf. Je veranderd iemands persoonlijkheid niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:28
3rd Rock
3rd Rock is offline
je kunt die gozert ook lekker terugplayen
Oud 17-10-2004, 22:41
Warsocket
Warsocket is offline
Players
op mystiek staat vast een sprek dat ze zomaar ineens van je gaan houden

"Alakazam Player houd net zoveel van mij als je boterham"
Oud 18-10-2004, 08:13
Verwijderd
In de eerste plaats begrijp ik niet dat je een vriendje wil waarvan je weet dat hij player is, maargoed, It's up to you

Verder.. Die jongens zijn vaak vet arrogant --> Net zo arrogant terugdoen. Onbereikbaar zijn. Niet erachter aan lopen. Hem laten bellen/komen. Dat soort dingen

Good luck
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:01
ilse
ilse is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 17-10-2004 @ 19:35 :
Dat moet wel een liedje zijn, alleen jammer (of niet?) dat k het nog nooit heb gehoord.

Meisje, als je denkt dat je zo'n impact op 'm kan hebben ben je wel erg zeker van jezelf. Je veranderd iemands persoonlijkheid niet zomaar.
klopt, is een liedje. en meisje, ik had em ook al geschreven
Oud 18-10-2004, 14:59
-bambi-
-bambi- is offline
Een player leert zijn gedrag pas af wanneer hij een meisje tegenkomt waar hij echt echt echt stapelgek op is.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:34
matti
matti is offline
Een relatie met een player proberen aan te gaan is vrij kansloos, zeker op jouw leeftijd is geplayed worden een klote ervaring. Dit betekent natuurlijk niet dat iedere knappe jongen een player is en dat je maar voor de nerd/geek moet kiezen. Ik zou jou aanraden wat tijd met hem door te brengen (vriendschappelijk) desnoods met een vriendin ofzo erbij om een beter beeld van hem te krijgen, via via praatjes kloppen net zo vaak niet als wel. Als je eenmaal wat tijd met hem doorgebracht hebt kun je altijd zien of je rustig een stapje verder zet. Met een beetje mensenkennis voel je toch na een tijdje ook wel aan hoe het zoon beetje met die jongen zit. Doe het iig rustig aan als je hem een kans wil geven. Veel succes ermee
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:40
Sade
Sade is offline
Je kunt een player niet zomaar van je laten houden, zoals anderen hier zeggen. Op dit moment ga ik om met een jongen die ook weleens zo genoemd wordt, maar het kan me echt niets schelen. Wat hij kan, kan ik ook. Zo'n instelling moet je dus wel een beetje hebben.
Reageren

Regels voor berichten