![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze zijn a. te lang, b. totaal willekeurig qua waardering, c. niet representatief, d. niet compleet, e. te weinig op inhoud, meer op vergelijking en niet to the point. Voor mij geeft dat weinig waarde om het te lezen. Ik zal een heel simpel voorbeeld geven: zoek eens op Belle & Sebastian... het cijfer dat Boy With The Arab Strap heeft, door fans toch als een van de betere albums gebombardeerd. Dit is wel een erg extreem voorbeeld, maar zeker niet het enige. Heb het inmiddels geluisterd en tis niet rottig. Vooral dat eerste nummer is goed, de rest even wennen denk ik.
||
Citaat:
![]() ik dacht dat ik hem goed zou vinden misschien maar nog een keer luisteren
||
Citaat:
okay ze zijn vaak zelfingenomen en iets te lang. maar dit hangt ook erg van de schrijver af. Feeling sinister is zowieso beter vind ik dan. ik ben benieuwd hoe je al die punten die je aanhaalt onderbouwt. ik vind dat ze inhoud goed duidelijk maken en vaak ook adhv vergelijking. maar zo werkt dat. zo maka je iets duidelijk. als ik zeg de zang lijkt op die van stereolab weet je wat ik bedoel. maar ik ben benieuwd naar je onderbouwing
||
Citaat:
Ik vind aberfeldy een kutband, maar het word mij wel duidelijk was het is. De reviewer geeft zijn mening maar ook genoeg hint svoor mij om het te gaan luisteren dan kan ik daarna bepalen of ik het wat vind. Een review van bv william basinski, efterklang, arcade fire, pearl jam - rearviewmirror box, nirvana box. vind ik erg gedegen geschreven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En over Ben Gibbard's teksten zeuren is natuurlijk sowieso not done. Hij neemt hem de puberale ondertoon in zijn teksten kwalijk. Wat natuurlijk net de hele kracht is in zijn schrijven. Maargoed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |