Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2004, 11:50
Jolt
Jolt is offline
Enlightment heeft het ook druk

Een Tagan 480 Watt is ook zeer goed

Of een Zalman 400 Watt

Kost maar 80 euries. En hij is erg stil, daar staat zalman bekend om.

Als je echt een stille wilt is zalman waarschijnlijk de beste keus.
Je zou ook voor een goedkopere antec of enermax kunnen gaan maar of die even stil zijn weet ik niet. Zou je reviews op google kunnen opzoeken.
Oud 03-10-2004, 13:16
M@rco
M@rco is offline
Een goede voeding hoeft niet duur te zijn. Fortron 350W is een van de beste voedingen die je kunt kopen en kost niet zoveel
Oud 03-10-2004, 13:18
]{ing
]{ing is offline
de chieftec 420w pfc voeding kost ook maar 46 euro en is erg stabiel en stiller dan bijvoorbeeld een dure antec
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 14:25
Jolt
Jolt is offline
Nou ik denk toch wel dat er een vershil in zit, als je bijv zo een Zalman voeding koopt.

Je betaalt ook immers voor de stilte, die dingen kosten toch niet voor niks zo duur.

Vond het alleen raar, in die zalman voedinkje zit maar een klein fannetje, en geen van 120 mm of zo, wat je meestal ziet..en toch maakt ie minder lawaai.
Oud 03-10-2004, 15:43
M@rco
M@rco is offline
Zalman is gewoon een Fortron voeding met een Zalman stickertje erop
Oud 03-10-2004, 21:41
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
M@rco schreef op 03-10-2004 @ 14:16 :
Een goede voeding hoeft niet duur te zijn. Fortron 350W is een van de beste voedingen die je kunt kopen en kost niet zoveel
voor ongeveer dat bedrag heb je een tagan ,de meest stabiele en stille van allemaal.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 02:43
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zalman, Antec en Enermax stellen eigenlijk geen fuck voor. Zeker niet voor dat geld. Als je een goede review hebt, dan staan er ook plaatjes van de binnenkant van zo'n ding in. En die Enermax dingen zien er heel erg belabberd uit aan de binnenkant, ze zijn totaal niet boeiend.
Oud 04-10-2004, 10:49
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-10-2004 @ 03:43 :
Zalman, Antec en Enermax stellen eigenlijk geen fuck voor. Zeker niet voor dat geld. Als je een goede review hebt, dan staan er ook plaatjes van de binnenkant van zo'n ding in. En die Enermax dingen zien er heel erg belabberd uit aan de binnenkant, ze zijn totaal niet boeiend.
dat zeg ik...Tagan
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 12:11
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Jolt schreef op 03-10-2004 @ 15:25 :
Je betaalt ook immers voor de stilte, die dingen kosten toch niet voor niks zo duur.
vet duur kosten
Oud 04-10-2004, 22:06
Orion16
Orion16 is offline
Wow, die Tagan ziet er echt ontzettend goed uit. Staat bij tweakers zelfs op 1 bij pricewatch
Zegt genoeg! Nou nog ff een goede, goedkope webshop zoeken met weinig rembourskosten.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 12:34
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 04-10-2004 @ 23:06 :
Wow, die Tagan ziet er echt ontzettend goed uit. Staat bij tweakers zelfs op 1 bij pricewatch
Zegt genoeg! Nou nog ff een goede, goedkope webshop zoeken met weinig rembourskosten.
dat zeg ik....

als je echt een tagan zoekt check www.ebay.de
Ik had er een nieuwe 380 watt voor 42 euro incl verzenden
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:41
Orion16
Orion16 is offline
Hey, ik ben inmiddels gegaan voor de Tagan 480W. Echt een topkwaliteit voeding dat voel je aan zn gewicht. Lekker stil ook! Maar waar ik nog het meest mee zit is dat-ie een hogefrequentie pieptoon maakt ik wordt er gek van Het piepen varieërt in frequentie als ik scroll met de muis of als er schijfactiviteit is / vensters wegklik. Mn ouders horen het niet. Het gekke is dat het niet aan de voeding ligt terwijl het piepgeluid volgens mij wel uit de voeding komt.

Afijn mijn 300 Watt temporary voeding ging op een gegeven ook al piepen. En deze dus ook. Bovendien heb ik alle apparatuur losgekoppeld, zelfs videokaart eruit en de PC aangezet. Het piepen bleef nog steeds! Voeding in een andere PC geprobeerd - geen gepiep!

Dus ik heb het vermoeden dat er iets mis is met mijn moederbord, sinds die Qtek overledenis die er altijd al heeft ingezeten Moet ik em nu vervangen want hij doet het verder nog prima!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:01
Kijoki
Kijoki is offline
Mss wel way-off topic maar ik d8 toch echt dat de Western Digital WD2000JD 200 GB was en niet 160GB????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten