![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh well, it happened ![]()
|
Slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat iemand een slet is als hij/zij met meer jongens/meiden dan jij hebt gezoend! Trouwens, reken maar na: ik heb met ongeveer 50 mensen gezoend in een periode van 8 jaar: das dus ongeveer 6 mensen per jaar gemiddeld, wat weer neer komt op 1 iemand in de twee maanden! Is dat nou echt zo erg?! Trouwens ik laat me toch nix aanpraten, want ik doe wat ik wil! En als ik me er prettig bij voel om met 50 mensen te zoenen dan doe ik dat! En, tja, wat jij doet moet je ook zelf weten! Ik noem jouw toch ook geen preutse trut als ik zie dat jij met minder mensen hebt gezoend dan ik? Iedereen in zijn waarde laten en wat minder snel een oordeel vellen! Maar er zijn er nog veel op het forum die dat moeten leren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ehm twee ongeveer
![]() (en eentje die niet echt telt eigenlijk ![]() ![]() ![]() Naja, al zou et wel tellen.. het is nog niet een hele waslijst, dus... ![]() -nog- niet? Niet bedoel ik ![]() Laatst gewijzigd op 31-05-2002 om 10:49. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rietsie boem, rietsie baai, rietsie saai #1938 Verwijderd | 500 | 10-09-2015 21:19 | |
De Kantine |
Die saaie ouwe tijd, toen tieten nog ongevraagd gepwèpt mochten worden! #864 Verwijderd | 500 | 11-02-2010 14:09 | |
Seksualiteit |
met hoeveel mensen heb je sex gehad deze week? Steyve Haerck | 12 | 01-07-2007 11:40 | |
De Kantine |
het grote vragen / antwoorden topic WolterB | 22 | 28-05-2002 15:42 |