Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Idd. Waarom geven ze die jongen als hij zo vervelend is niet een schop onder zijn kont. Puberen ok, maar ik had het idee alsof hij bijna altijd zo vervelend chagrijnig en boos was. Beetje teveel imo.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat ik wel denk is dat de relatie tussen hermelien en Ron steeds groter wordt.. ben ook erg benieuwd welke hints JK Rowling bedoelde tijdens haar intervieuw in de dvd van POA!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Las trouwens ook een interview waarin Rowling zei dat er weer een belangrijk figuur gaat sneuvelen, jullie enig idee wie het is? Ze zei trouwens ook dat veel mensen haar vroegen met wie Hermione wat zou krijgen (Harry of Ron), wat ze erg raar vond omdat je het al op je klompen aan kon voelen ofzo. Dus dat zal Ron dan wel zijn denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk ook Ron, maar Hermelien schreef toch ook nog steeds met Viktor Kruml?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, schríjven he. Maar iemand waarmee je schrijft hoef je niet per se een relatie mee te hebben/krijgen toch? En zó positief doet ze niet over Kruml. Ook niet over Ron trouwens. Maar er wordt wel duizenden keren opgezinspeeld dat Ron Hermelien wel een beetje erg leuk vindt ![]() Ik wil ook weten wie de half blood prince is ![]() Of stiekem toch Marcel, die moet nu eindelijk een grotere rol gaan krijgen hoor, waarom komt hij anders in de voorspelling voor? Of Sneep? Is die pure blood? *verzint wilde theorieen* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vond mijn vader Neville (Marcel?) trouwens dé persoon om ook Defence against the dark arts leraar te worden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Op welke film (2008) zit je het meest te wachten? Verwijderd | 75 | 29-02-2008 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter deel 6 (Pas op: Mogelijke spoilers) Ayvala | 500 | 01-12-2005 07:05 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #4 Verwijderd | 500 | 10-07-2005 18:05 |