Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 15:57
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-10-2004 @ 16:19 :
F&L zal als het goed is samengevoegd worden met PW, zodat de filosofietopics behouden blijven.
waarom nou weer

ik vind die veranderingen van tegenwoordig geen verbeteringen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2004, 16:06
Verwijderd
Ik zie er de meerwaarde ook niet van in, zeker niet als je kijkt naar de manier waarop beide fora invulling hebben gekregen. F&L is echt een compleet ander forum en trekt een ander publiek dan PW.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:16
Verwijderd
Ik vind ze juist wel bij elkaar passen, maar er was al een ander topic op BZ dat daarover ging dacht ik.
Op F&L komt het bijv vaak voor dat er over natuurkunde wordt gepraat, als aanvulling op filosofie.. nou ja, dat soort dingen passen prima op PW, wat juist over allerlei wetenschappen gaat.
Is het dan beter om 1 forum te hebben dat alleen nog maar over filosofie gaat? Ik denk het niet, er vindt nl best veel overlap met PW plaats..
Edit: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=930222
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 15:19
RanC
RanC is offline
Noem me kortzichtig or whatever, maar waarom zijn alle gelovigen gelijk aan het janken als er afkeurende opmerkingen over het GELOOF en niet over de GELOVIGEN worden gemaakt?

In al die quotes van LaResistance worden de religies "afgekraakt", niet de gelovigen.
Nu kun je gaan mekkeren dat als het geloof word beledigd, dat de gelovigen dat ook worden. Maar dan kunnen de niet-gelovigen net zo goed gaan zeiken over de (veelal) negatieve toon richting ongelovigen.

Respect voor het geloof is toegeven aan het geloof lijkt het wel.
En ik sluit me aan bij Nare Man over het feit dat er geen discussie mogelijk is over geloof.

En een beetje off-topic:
Mensen die zich aangevallen voelen door opmerkingen op een forum zouden in mijn ogen zichzelf eens in de spiegel moeten bekijken vanwege zo'n onzinnige reactie op een post.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:18
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
@AS: is het nou echt nodig om ze te scheiden? kijk, de komst van M&R bijvoorbeeld. als je daar naar kijkt: op M&R komt een heel ander publiek als dat er ooit op F&L kwam. ik denk -weet zeker - dat het ook wel zo zal gaan bij F&L en PW. er vind zeker wel wat overlapping plaats, maar dat is denk ik niet algemeen zo.

maar goed. ik maak er verder ook geen groot probleem van ofzo. het lijkt me alleen niet zo nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten