Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 19:24
Suzanne
Suzanne is offline
Ik heb zelden problemen met in slaap komen, als ik moe ben slaap ik zo.. Alleen als ik druk in m'n hoofd ben met dingen als het verhuizen van vorige week of als ik de volgende dag iets heel belangrijks moet doen, dan kan ik soms wel een tijdje draaien. Vaak val ik dan wel in slaap maar soms is het zó erg dat ik de hele nacht wakker ben. Maar dat zijn ongeveer maar 3 nachten per jaar. (de nacht voor sinterklaas, valentijnsdag en mijn verjaardag )
Oud 17-10-2004, 19:53
Verwijderd
ik kan altijd overal slapen, bus, trein, grond. overal. als ik 's avonds op bed lig, slaap ik meestal binnen 10 min. wel wordt ik snachts een paar keer wakker, maar dan slaap ik direct weer verder. ik woel enorm veel in m'n slaap, ik val soms uit bed, praat, duw andere mensen uit bed, pak dekens af. zonder dekens kan ik niet slapen. ik kan niet slapen met mn hoofd onder de dekens, want dan krijg ik het benauwd.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:30
June bug
June bug is offline
Als ik mijn wekker zet moet ik die altijd tig keer aan-uit-aan-uit-aan-uit zetten. (waarom weet ik niet, stomme tic ) Dan vaak nog ff schrijven of lezen. Als ik erg moe ben ga ik meteen slapen, anders luister ik nog ff muziek op m'n discman.
Ik lig altijd met m'n hoofd naar het raam, en ik lig altijd op m'n buik met 1 hand/arm onder m'n kussen en 1 been opgetrokken. En het dekbed tot over m'n oren.
Oud 17-10-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-10-2004 @ 20:23 :
omg 'wat heeft dit met lifestyle te maken?'

alles.

bij mij liggen mijn dekens altijd horizontaal als ik wakker word.
verder niet zoveel boeiends
omg ben je dom?

hoelaat kak jij altijd wishful
en heb jij een schutting naast je huis wishful
wishful vertel eens, wat is je lievelinsgebakje
en gebruik je een vorkje of eet je uit je handen
vertel me, ik ben zo benieuwd naar je lifestyle op dit gebied

Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:35
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Noé schreef op 17-10-2004 @ 21:33 :
omg ben je dom?

Oud 17-10-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
omg ben je dom?

doe eens lief noeeeetje
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:37
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
omg ben je dom?

Oud 17-10-2004, 20:38
Jules
Jules is offline
Meestal lig ik eerst wat te draaien in bed, dan ga ik op mijn buik liggen en val ik als een blok in slaap

Maar als ik ergens mee zit, me zorgen maak, dan word ik 's nachts geregeld om de zoveel uur wakker, en kom ik ook niet echt snel in slaap, word 's morgens ook weer heel vroeg wakker enzo. Soms slaap ik dan maar 1 of 2 uur, en voel me overdag toch wel redelijk fit..

In auto's/bussen/vliegtuigen kan ik NIET slapen.
Oud 17-10-2004, 20:51
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
omg ben je dom?

welke krant lees je, wat voor mobiel heb je.

als dat erbij hoort, dan dit ook.
ow ik vergeet wat! :

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:53
Faery
Faery is offline
Speciaal lifestylerelated voor noepje: ik drink bier voordat ik ga slapen want anders slaap ik kut en dus is bier drinken voor 't slapen en 't slapen zelf deel van mijn lifestyle.
Oud 17-10-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-10-2004 @ 21:51 :

ow ik vergeet wat! :
heb ik die topics geopend?
nee muts!
een forumbaas hoort zoiets te snappen
dit zijn kantine topics

Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:57
Faery
Faery is offline
oh noe wat vastberaden ben je
Oud 17-10-2004, 20:58
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ach heel lifestyle kan op de kantine
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:59
Verwijderd
jaaa laten we dat doen
ik wil naar de kantiiiiiiiiiiiiiiiine
met de soortgenootjes van wishie kwebbelen ieeeeep pingeling
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:47
Roxy
Roxy is offline
Ik hou van slapen. Heel erg veel en heel erg lang altijd. Alleen doordeweeks lukt het niet zo goed als ik vroeg op moet. Maar gelukkig hoeft dat de komende paar weken niet zo vaak. Als ik mn bed zie slaap ik altijd meteen, zelfs al pieker ik me overdag suf over iets, als ik mn bed zie slaap ik bijna altijd direct. Ik slaap verder vrij rustig, wil wel altijd veel deken want ik heb het snel koud en hou ook niet van veel kleren aan.
Oud 17-10-2004, 21:49
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
ligt eraan wat er gebeurd is als er iets ergs gebeurd is val ik metee nin slaap
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:50
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-10-2004 @ 21:51 :

ow ik vergeet wat! :
niet zeuren gewoon zuigen, bevalt het je niet dan ga je maar naar het forum van www.cda.nl
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:10
sorry
sorry is offline
meestal hou ik mijn sokken aan in bed en ik slaap best snel vooral als ik dronken ben.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 01:21
Wammus
Wammus is offline
Ik rook bijna altijd nog een peuk voordat ik ga slapen. Ik lig meestal tussen een half uur en een uur wakker tenzij ik donken ofzo ben dan slaap ik heel snel. Ik slaap op m'n buik en dan met m'n hoofd op een arm. Ik heb een deken en een kussen nodig anders kan ik echt niet slapen. Een matras niet perse en ik kan ook best in een bus, auto of op de grond of desnoods op een bar () slapen.
Oud 19-10-2004, 00:16
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik hoef nooit vroeg op dus ik ga altijd pas slapen als ik echt moe ben (meestal rond 2 of 3 uur 's nachts). Dan lees ik vaak nog even in een heel saai boek dus val ik zo in slaap.
Oud 19-10-2004, 00:48
Gary X
Gary X is offline
ik slaap kort, laat, en ik slaap vrijwel meteen.
Oud 19-10-2004, 07:09
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik slaap altijd.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 07:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ben vanacht echt wel zo'n 10 keer wakker geworden. Gare boel .
Oud 19-10-2004, 09:40
transfattyacid
transfattyacid is offline
Als ik voordat ik ga slapen nog even een uurtje lees en een peuk rook slaap ik makkelijker dan wanneer ik meteen in mn bed in spring. Als ik de volgende dag iets belangrijks moet doen duurt het uren voordat ik in slaap val, anders ongeveer een uurtje.

Ik draai me volgens mij niet vaak om in mn slaap maar ik ben wel een paar keer op de grond wakker geworden. In bussen, treinen en vliegtuigen slaap ik alleen goed als ik echt heel erg moe ben. Laatst op uitwissleing in Milaan sliep ik elke nacht hoogstens 2 uurtjes maar dat haalde ik later op de dag wel weer in aangezien we heel veel moesten reizen met het ov.

Ohja, en ik word standaard om de 2 uur wakker en dan drink ik een glas water en rook in een sigaret en al ik meteen weer in slaap .
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 13:31
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Ik ga altijd rond 11 uur slapen. En ik vergeet altijd alles dus ik moet eerst nog van alles doen en pakken enzo. En als ik dan eindelijk slaap schrik ik 's nachts wakker omdat ik denk dat ik de wekker gemist heb, maar dat is nooit zo dus slaap ik weer verder. Dan gaat om 6 uur m'n wekker en omdat ik die altijd meteen uit doe en dan weer verder slaap verslaap ik me altijd
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 20:29
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
ik slaap nooit snel, lig altijd gigantisch te piekeren en denken, lees ook het liefst nog even om toch net iets slaperiger te worden
als ik ergens anders ben slaap ik niet of weinig.. kan er ook niet tegen als ik geluiden om me heen hoor
verder moet ik een zo dik mogelijk kussen hebben en kruip ik zo diep mogelijk weg in het dekbed.. wat waarschijnlijk ook de reden is van dat ik het dekbed schijn te jatten
Oud 19-10-2004, 20:47
Verwijderd
Als ik niet echt moe ben dan luister ik eerst nog naar muziek op mijn discman, dan val ik als het meezit na een uur in slaap. Als ik wel moe ben val ik na een half uur ofzo in slaap.

Maar dat is wel een gemiddelde, het verschilt eigenlijk nogal. Soms val ik na 1 minuut al in slaap en soms na uren wakker liggen pas. Op zondag kan ik nooit slapen, lekker verstoord ritme door het weekend altijd.

Ik moet altijd dekens hebben om onder te liggen, anders kan ik niet slapen. In de winter het liefst zo veel mogelijk. Als ik bij iemand anders slaap wil ik altijd zoveel mogelijk dekens.

Ik sliep vroeger altijd heel wild, soms werd ik op de grond wakker, of dan lagen de dekens aan de andere kant van de kamer.
Nu niet meer zo vaak gelukkig.

Heel soms slaapwandel ik, dan word ik wakker terwijl ik mijn rolgordijn omhoog sta te doen, midden in de nacht. Of dan word ik wakker terwijl ik de deur open doe.

Oh en ik ga meestal rond twaalf uur 's nachts slapen oid.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 20:54
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik slaap heel wild en ik droom áltijd
meestal ga ik rond 12-en naar bed, ligt eraan hoe laat ik moet opstaan eigenlijk, maar ik heb wel minstens 8 uurtjes slaap nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 21:13
Saarah
Saarah is offline
Ik luister bijna altijd nog minstens een half uurtje naar muziek op mijn discman, behalve als ik écht heel uitgeput ben OF als het al 's morgens vroeg is .
Ik val meestal na een half uurtje ofzo dus wel in slaap.
Ik vind het altijd zaaalig om bij 'n beetje muziek nog lekker wat te fantaseren of de dag/week te overdenken ofzo .
In de week ga ik ten vroegste rond 23u slapen, vrijdag normaal gezien rond 2u en zaterdag, nuja zondagmorgen rond 8u ofzo (daarvoor heb ik dus wel gewerkt).
Ehm als ik mijn discman op heb blijf ik altijd op mijn rechterzij liggen, daarna draai ik me direct op m'n linkerzij en draai ik me nogal dikwijls om of ga ik op m'n buik liggen. Op m'n rug lig ik heel weinig.
Ik móét altijd iets over m'n lijf hebben, liefst een donsdeken. Zelfs als het echt snikheet is wil ik iets over m'n lijf .

En ik vind het záaaalig om te kunnen uitslapen, echt waar . En opstaan is vreselijk

Edit: Oh ja, ik kan dus ook overal slapen als het maar 'n beetje goed ligt . Ik heb er helemaal geen moeite bij om bij iemand anders thuis te slapen ofzo, integendeel, ik vind het leuk .
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 21:45
xineof
xineof is offline
Citaat:
Skilly schreef op 17-10-2004 @ 14:55 :
En de laken moet over me oor zijn
Ja, dat heb ik ook een lange tijd gehad omdat ik een keer een kever in mijn oor gehad heb .

Mijn slaapgewoontes zijn niet echt uitermate bizar, ik slaap alleen niet zoveel, en voor 12 uur ga ik eigenlijk nooit naar bed. Ik lig nog wel een tijd wakker voordat ik in slaap val, dus meestal ga ik dan lezen, en ik heb de vreemde gewoonte dat ik ook weleens ga smsen met mensen die ook niet kunnen slapen. Dromen doe ik niet zoveel meer aan, en ik houd enorm veel van uitslapen.

Ik ben dus echt een nachtmens.
Oud 20-10-2004, 01:51
Fu©k me þumþs
Fu©k me þumþs is offline
Ik kan echt overal als het MOET in slaap vallen. Heb in 2mnd tijd 7 verschillende slaapplekken gehad, ben het wel gewend. En ik ga alleen slapen wanneer ik moe ben. "Vroeger" ging ik slapen, omdat ik sochtend vroeg op moet. Maar de laatste 3 jaar hoef ik nooit echt voor de middag op te staan, dus ik slaap gewoon wanneer ik moe begin te worden en als ik dan na bed ga ben ik met 10 minuten weg geloof ik. Soms ga ik nog wat lezen, maar dat is dan gewoon omdat ik zin heb om te lezen. Of kijk ik nog een filmpie, ligt maar net aan me bui.
Oud 20-10-2004, 02:02
Verwijderd
ik ga over het algemeen erg geintoxificeerd maffen

laatste tijd maf ik wel aardig brak trouwens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 09:27
Ragnar
Ragnar is offline
Ik slaap te laat, te weing en te onregelmatig.
Oud 20-10-2004, 09:42
saartje 88
saartje 88 is offline
mhh, tijdens de vakanties slaap ik echt raar
ik ga om 8 a 9 uur naar bed toe, dan val ik na een uur of twee in slaap.
en om 9 uur s ochtends wordt ik weer wakker
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:49
ilse
ilse is offline
ligt er aan hoe moe ik ben. ik kan in me bed liggen en meteen weg zijn, maar meestal lig ik erst wel een half uur om me heen te kijken. tsja...

en ik slaapwandel
Oud 20-10-2004, 13:26
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ik lig altijd opgerold met mn rug naar mn vriend, gezicht naar de muur. jat alle dekens, snurk en praat in mijn slaap. maar soms worden mijn dekens ook wel gejat. en dan liggen ze de volgende dag een kwartslag gedraaid vreemd om mijn vriend heen gewikkeld waardoor terugjatten onmogelijk is.. grmbl. ik val meestal wel redelijk snel in slaap.
Reageren

Regels voor berichten