Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry, nu serieus: Tsja, na 3 jaar praten zou een psychiater geen slecht idee zijn. Misschien ligt het aan een thuissituatie, school of noem maar op! Is die ook groot, lelijk en dik? Want dan heeft hij wel een goede perceptie van zichzelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij is bij een psych geweest, 20 sessies gehad en toen is hijg estopt want het hielp niet toen heb ik hem gezegt dat ik het idee kreeg dat hij het wel lekker vond dat zelfmedelijden, anders was hij wel doorgegaan volgens mij helpt bij hem alleen de harde manier, ikw eet het ook niet, hij zit te zeggen dathij dood wil, man daar moet hij bij mij niet mee aankomen!!!!!!! (zie sig.)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hij vraagt zich af hoe hij liefde kan krijgen? :/ Het lijkt er anders op dat hij al liefde heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest: met woorden alleen zul je denk ik niets tot weinig kunnen bereiken wanneer iemand zo vast zit in die negatieve spiraal. Al helemaal niet over MSN. Dus vraag jezelf af hoe graag je hem wil helpen. Als je het de moeite waard vindt, kun jij (of iemand anders) met hem afspreken en vriendschappelijk leuke dingen gaan doen, dan wordt hij denk ik vanzelf minder negatief. Hij moet ervaren dat het allemaal niet zo erg is; hij heeft een zet in de goede richting nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder moet ie niet zo zeiken, als ie wil kan hij t best veranderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had hem 3 jaar geleden al uit mijn lijst gegooid, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige wat die jongen wil horen zijn complimentjes. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is niet zo dat ik hem af wil zeiken, ik zeg hem de harde waarheid, hij weet dat ik zo ben, hij weet hoe ik denk, en hij blijft om advies vragen, ik krijg zo soms het idee dat hij die aandacht wel leuk vind, maar ik heb ook wel het idee dat hij er wel heel erg mee zit hoe hij zich voelt
||
![]() |
Citaat:
DAt vind ik dus nergens op slaan, hij voelt zich al jaren zo, en dan moet hij in een half jaar tijd al verschil merken? dat gaat niet zo makkelijk,d at zei ik tegen hem,maar hij zegt dat hij niet meer daarin gelooft. VOlgens mij wil hij gewoon echt niet! btw iemand vroeg het,d eze jongen is 21,
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ontopic: help hem wel, laat hem niet stikken ( letterlijk en figuurlijk) maar probeer hem in te laten zien dat je zelf de mogelijkheid hebt om je leven leuk te maken....tsjaa...maar dat besef komt toch van binnen. probeer gewoon alle ellende in zijn leven naar boven te krijgen bij hem, dat helpt meestal wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(oeh, wat klinkt dit allemaal beterweterig.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Contact verbreken hoeft niet meteen maar ik denk iig dat het totaal geen zin heeft om mee te gaan in zijn zelfmedelijden. Daar schiet niemand iets mee op.
|||
Citaat:
Veel mensen hebben een heel verkeed beeld van wat een depressie is, en gebruiken het woord te makkelijk. Als je eenmaal echt een depressie hebt, kom je daar niet zo 1,2,3 uit. Citaat:
Helaas zit het allemaal niet zo makkelijk in elkaar. Allicht heb je gelijk hoor, maar aangezien die jongen al bij een psycho heeft gelopen en al 21 is, lijkt mij dat er wat meer aan de hand is dan alleen aandacht vragen. Maarja ik weet vrijwel niks van de situatie, dus wie ben ik om dat te bepalen?
||
Citaat:
Overigens is de ene psycholoog de andere niet. Er worden in het vak (te) vaak verkeerde diagnoses gesteld waardoor men verkeerd wordt behandeld. Een second opinion kan dus ook geen kwaad (@topicstarter).
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ ts: heeft je grote vriend zich al laten onderzoeken op stoffentekorten in zijn lichaam? In sommige gevallen kan een serotonine tekort de boosdoener zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |