Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie het fijnst/intiemst?
Het voorspel 51 42.15%
De daad opzich 35 28.93%
Het naspel 35 28.93%
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2004, 21:19
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
juno schreef op 25-10-2004 @ 22:16 :
Onze poezen stemmen voor het naspel, want dan mogen zij er ook weer bij, hebben ze net gezegd. Tijdens het voorspel gaan ze eerst een tijdje wat verliggen zodat ze minder last van ons hebben, maar als we aan de daad toekomen staan ze op en gaan ze heel beledigd weg omdat we op ze gaan liggen of ze zelf het bed uitsodemieteren. Poes, nu even niet! Maar daarna, als de rust is weergekeerd, dan ruiken we zo lekker, en we liggen weer veilig stil, en we zijn lekker warm...ja, dan wil zo'n poes zijn kouwe pootjes wel even komen warmen.
Alleen daarom zou ik al poezen nemen
(gewoon om dat mee te maken, verder heb ik echt een bloedhekel aan die rotbeesten)

Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Onze poezen stemmen voor het naspel, want dan mogen zij er ook weer bij, hebben ze net gezegd. Tijdens het voorspel gaan ze eerst een tijdje wat verliggen zodat ze minder last van ons hebben, maar als we aan de daad toekomen staan ze op en gaan ze heel beledigd weg omdat we op ze gaan liggen of ze zelf het bed uitsodemieteren. Poes, nu even niet! Maar daarna, als de rust is weergekeerd, dan ruiken we zo lekker, en we liggen weer veilig stil, en we zijn lekker warm...ja, dan wil zo'n poes zijn kouwe pootjes wel even komen warmen.
Hierom wil ik dus GEEN katten
Oud 25-10-2004, 21:23
juno
juno is offline
Ik denk dat Justhanna en Mazemouse maar beter niet iets met elkaar kunnen nemen.

Overigens gaat een derde van het kattenbestand met de baas mee, (vaderskindje.... ) de rest nestelt zich nog eens extra dicht tegen het vrouwtje aan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:24
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 25-10-2004 @ 22:23 :
Ik denk dat Justhanna en Mazemouse maar beter niet iets met elkaar kunnen nemen.
*kuch*
Oud 25-10-2004, 21:24
ChoeChou
ChoeChou is offline
Citaat:

Overigens gaat een derde van het kattenbestand met de baas mee, (vaderskindje.... ) de rest nestelt zich nog eens extra dicht tegen het vrouwtje aan.
Ik denk dat Illie en ik ook heel goed bij mekaar passen hoor! Of niet Illie?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:26
Verwijderd
NASPEL!!

Van te voren is alles spannend, lekker en opwindend..
Tijdens de seks is alles supergeil en kan je niet al je aandacht aan hem besteden omdat je ook gewoon druk bent met jezelf en met het genieten
En na de tijd.......... pfffff das echt --> Zo intiem!!!! Nog even lekker naknuffelen.. elkaar zeggen hoe gek we op elkaar zijn en van elkaar houden.

Het naspel is helemaal geweldig!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:27
juno
juno is offline
Hee! Een man die van katten houdt! Die moeten we hebben!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:30
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Don't agree with that, Mazemouse is hartstikke lief en dat ben ik ook dus we passen juist heel goed bij elkaar!

( )
Oud 25-10-2004, 21:34
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
justhanna schreef op 25-10-2004 @ 22:30 :
Don't agree with that, Mazemouse is hartstikke lief en dat ben ik ook dus we passen juist heel goed bij elkaar!

( )
Oud 25-10-2004, 21:36
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-10-2004 @ 22:34 :
Oud 25-10-2004, 22:02
juno
juno is offline
Nou, dan nemen jullie toch een hondje?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 03:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-10-2004 @ 12:50 :
Als voorspel, naspel of de daad op zich?
voorspel eigenlijk.
Oud 26-10-2004, 06:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 25-10-2004 @ 23:02 :
Nou, dan nemen jullie toch een hondje?
Nou
Om dan toch maar even offtopic te blijven ik wilde later wel zo'n kalf in huis halen
Oud 26-10-2004, 09:34
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 26-10-2004 @ 07:30 :
Nou
Om dan toch maar even offtopic te blijven ik wilde later wel zo'n kalf in huis halen
[afbeelding]
dies lief!
Oud 26-10-2004, 09:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ChoeChou schreef op 25-10-2004 @ 22:24 :
Ik denk dat Illie en ik ook heel goed bij mekaar passen hoor! Of niet Illie?
En de relevantie hier is?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:43
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Whaaaah!
Het is dat ik weet dat jij m'n vriendinnetje niet bent, maar het is alsof je precies weet hoe het er in mijn slaapkamer aan toe gaat...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 12:53
Silverwolf
Silverwolf is offline
Citaat:
juno schreef op 25-10-2004 @ 22:27 :
Hee! Een man die van katten houdt! Die moeten we hebben!
Die heb ik
Oud 28-10-2004, 19:29
Verwijderd
lang over nagedacht.. toch maar voorspel...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:37
juno
juno is offline
Citaat:
Silverwolf schreef op 28-10-2004 @ 13:53 :
Die heb ik
Een man die van katten houdt, dat is het intiemst! En dan samen van ze liggen houden. Nog intiemer. Vooral als ze dan van je terug gaan houden. Nat neusje in je oor, pootje in je gezicht, zonder nageltjes welteverstaan, onder de dekens kruipen, net zo lang biggen tot ze TUSSEN ons in liggen, fijn liggen ronken in je oksel en dan, als we in slaap vallen, luid stampend over je hoofd(kussen) weer weggaan. ....
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:39
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 28-10-2004 @ 20:37 :
Een man die van katten houdt, dat is het intiemst! En dan samen van ze liggen houden. Nog intiemer. Vooral als ze dan van je terug gaan houden. Nat neusje in je oor, pootje in je gezicht, zonder nageltjes welteverstaan, onder de dekens kruipen, net zo lang biggen tot ze TUSSEN ons in liggen, fijn liggen ronken in je oksel en dan, als we in slaap vallen, luid stampend over je hoofd(kussen) weer weggaan. ....
Ik ken het, ik ken het, ik ken het.
Toen ik nog met mijn ex had sliep ik nooit tot 'madam' het bed EINDELIJK had verlaten
Oud 28-10-2004, 19:45
juno
juno is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-10-2004 @ 20:39 :
Ik ken het, ik ken het, ik ken het.
Toen ik nog met mijn ex had sliep ik nooit tot 'madam' het bed EINDELIJK had verlaten
Ghe, zo hebben wij er dire. Maar als ze al te lastig worden, wil mijn vriend nog wel eens wanhopig uitroepen: "Ja, houdt dat nog eens op!", terwijl hij overeind komt, en daar schrikken ze dan zo van dat we binnen een halve tel het hele bed weer voor ons alleen hebben. Roef roef roef! Allemaal foetsie!

(en dan wachten ze in de deuropening tot hij slaapt (je voelt ze kijken) en dan komen ze heel sneaky weer teruggeslopen. "Mam, mam, van jou mag het wel he...".
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 28-10-2004 @ 20:45 :
Ghe, zo hebben wij er dire. Maar als ze al te lastig worden, wil mijn vriend nog wel eens wanhopig uitroepen: "Ja, houdt dat nog eens op!", terwijl hij overeind komt, en daar schrikken ze dan zo van dat we binnen een halve tel het hele bed weer voor ons alleen hebben. Roef roef roef! Allemaal foetsie!

(en dan wachten ze in de deuropening tot hij slaapt (je voelt ze kijken) en dan komen ze heel sneaky weer teruggeslopen. "Mam, mam, van jou mag het wel he...".
OMG HERKENNING!
Oud 28-10-2004, 19:53
juno
juno is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-10-2004 @ 20:46 :
OMG HERKENNING!
Ze liggen dus ook altijd op en naast mij, want ik lig het stilst en ik ben een koukleum, dus ik krijg het niet te warm met hen onder de dekens.

Hij is wel afgehard hoor. Na jaren training heeft de oudste hem plat. Ze mag nu in zijn oksel net zo lang wassen en soppen en alle okselhaartjes netjes in het gelid leggen en glazig kijkend ronddraaien als ze wil. In het begin lag hij mij hard te knijpen om zijn lachen tegen te houden, want HET KIETELT! maar nu...geen gevoel meer daar.

Ik vind het wel eens wat minder als ze erg ligt te kwijlen.(dat koelt af...) Maar ja ouwe poes, verder heel verlegen, toch al het sukkeltje, die mag in bed dan de schade inhalen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:54
juno
juno is offline
Je merkt, ik hou erg veel van baas en poezen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:57
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 28-10-2004 @ 20:53 :
Ze liggen dus ook altijd op en naast mij, want ik lig het stilst en ik ben een koukleum, dus ik krijg het niet te warm met hen onder de dekens.

Hij is wel afgehard hoor. Na jaren training heeft de oudste hem plat. Ze mag nu in zijn oksel net zo lang wassen en soppen en alle okselhaartjes netjes in het gelid leggen en glazig kijkend ronddraaien als ze wil. In het begin lag hij mij hard te knijpen om zijn lachen tegen te houden, want HET KIETELT! maar nu...geen gevoel meer daar.

Ik vind het wel eens wat minder als ze erg ligt te kwijlen.(dat koelt af...) Maar ja ouwe poes, verder heel verlegen, toch al het sukkeltje, die mag in bed dan de schade inhalen.
Het is opzich wel lief maar ik heb het nadeel dat ik altijd eerst wil slapen en dan pas de kat in de buurt zou willen want anders kom ik niet in slaap
Oud 29-10-2004, 10:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
De daad is zeer intiem. Flink hard raggen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:01
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik denk het knuffelen, lepeltje/lepeltje, kusjes erná.

Dat weet ik wel zeker eigenlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten