Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 12:56
Verwijderd
nee eigenlijk niet
ja wel hoop waar ik het heel goed mee kan vinden enzo..
en zaterdagavond zijn we ook echt hangmaatjes
en 1 jongen van vakantie.. ken hem nu al een jaar.. verliefd op geweest (nog steeds en beetje en zal altijd wel zo blijven)
hij is gewoon de leukste jongen op de hele wereld!
maar woont heel te ver weg
misschien dat het ooit wat word als we allebei ov hebben.

en ik zit nu in nieuwe klas met alleen maar meiden en tijdens uitgaan zie ik wel jongens maar meer 'zoen-jongens' dan jongens die echt vriend zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2004, 12:59
Verwijderd
Ik heb meerdere mannelijke vrienden en daar ben ik ook wel knuffelig mee. Ik vind het allemaal leuke jongens, en voor één heb ik ook wel wat gevoelens (gehad) Mijn vriend heeft er geen moeit emee dat ik hun knuffel, t zijn ook zijn vrienden en hij vertrouwt ons. Ik vind het toch ook niet erg als hij mijn beste vriendin knuft omdat ze in een bezopen bui van de trap af is gestuiterd?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:23
Chi3ni33j
Chi3ni33j is offline
hlow..........uhmm jah mannelijke vrienden............jah die heb ik ckers wel................en hoe lichamelijk ik met ze ben.......nou tjah ik ga gewoon met ze om zoals ik ook met mn andere vriendinnnen omga.........zijn tenslotte ook gewone mensen jah...jah oke ze hebben misschien andere interesses maar tog zijn ook gewoon mensen met gevoelens.......en tjah een relatie zou ik nooit aan beginnen met hun................want als het dan uitgaat ben je vaak gelijk ook hun vriendschap kwijt..............en die ga je missen egt missen

Greetz mij
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:38
telluriet
telluriet is offline
Haal die fucking breezer eens onder je punttoets vandaan.
Oud 02-11-2004, 14:40
telluriet
telluriet is offline
Ontopic. Ik heb wel wat vrienden van het vrouwelijk geslacht ja. Maar dat zijn geen bijzonder intense vriendschappen, meer mensen waar ik het gewoon goed mee kan vinden en waar ik zo nu en dan mee optrek.
Oud 02-11-2004, 14:54
Verwijderd
Heb een aantal mannelijke vrienden, maar niet echt een beste vriend. Met die vrienden ga ik heel verschillend om qua lichamelijk kontakt. Van de een zou ik het niet waarderen als ie me aan zou raken, de ander knuffel ik mee

Heb wel ooit een echte beste vriend gehad, maar toen werden we allebei verliefd, en toen dat uitging was de vriendschap niet meer zoals ie eerder was.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 15:08
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ga meer met meisjes om dan met jongens denk ik. Maar ik heb ook wel veel jongens als vriend. Weleens verliefd op geweest ja. Nu zijn een vriendin en ik verliefd op elkaar en dat is wel wa tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 17:08
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 02-11-2004 @ 16:08 :
Maar ik heb ook wel veel jongens als vriend. Weleens verliefd op geweest ja.
Damn, als je zin 1 en zin 4 weglaat krijg je dit, twijfelachtig.
Oud 02-11-2004, 18:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, heb ik niet. Alleen meiden.
Dacht wel vaker dat ik ze had, maar elke gast tegen wie ik aardig doe wil meteen met me het bed in. Dat is gewoon zo.

Overigens, mijn vriend is tevens mijn beste vriend, en meer heb ik er ook niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:27
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik zelf weet niet echt wat voorn vrienden ik in de meerderheid heb.
Denk meiden meer.
Maar ik en mijn beste vriendin zijn best wel tastend en het word soms meer en andere keer minder.
Ik zelf ben verliefd op haar en zij op mij.
Enigste probleem is...ze heeft nooit over ons als in een relatie gedacht.
En we zijn beide bang dat onze vriendschap er aan kapot gaat als er iets gebeurd tenminste....

Ik zelf wil wel verder maar aan andere kant niet.
Wil haar niet kwijt.
Oud 02-11-2004, 19:36
CyWu
CyWu is offline
Ik heb 5 echt goede vriendinnen. Met 3 ervan heb ik al een relatie gehad. En met twee daarvan heb ik al seks gehad.
Dat zijn we al vergeten en dat ligt achter ons.
Oud 02-11-2004, 19:54
Verwijderd
jawel, één is nu mijn vriendin en met een andere ben ik een beetje uit elkaar gegroeid, omdat ze moeilijk doet over mijn drugsgebruik en omdat er wat dingen zijn gebeurd die ik niet zo leuk vond en de andere is gewoon doodgebloed.

Voor de rest kan ik sowieso vrij goed met meisjes opschieten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 14:52
JCL
JCL is offline
Ik heb een redelijk aantal vrienden van het andere geslacht maar om eens of andere duistere rede willen die nooit meer dan vrienden zijn
Oud 18-02-2005, 15:09
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
mijn beste vriend is een jongen...
ik ken hem al een jaar of 4 (eigenlijk al eerder, we zaten bij elkaar in groep 4, maargoed dat tel ik niet mee he)
met hem kan ik altijd praten, en kan altijd op hem rekenen
ik ben nooit verliefd op hem geweest, en hij ook niet op mij. Hij heeft al 3 jaar verkering met een vriendin van me, en dat gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 15:40
Friezo
Friezo is offline
ik heb 2 hele goeie vriendinnen, waar ik heel erg goed mee op kan schieten. ben er nooit verliefd op geweest eigenlijk.
Oud 18-02-2005, 15:52
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Heb jij die?
ja
En hoe lichamelijk ben je met hen?
niet zo
Wel eens verliefd op ze geweest?
op sommigen
Wat versta jij überhaupt onder een goede vriend?
iemand bij wie je altijd terecht kan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:48
shibby almighty
shibby almighty is offline
ja
wel een aantal
een exvriendin van me kan ik nog heel goed mee overweg en spreek ik vaak
ja toen het mijn vriendin was was ik wel verliefd op haar

lichamelijke contacten,
voordat ik mijn voormalige vriendin kreeg kuste ik nog wel eens met haar als we bijde redelijk dronken waren. Waarom? geen idee, mischien dat we allebei toch nog op een of andere manier behoefte aan elkaar hadden. Maar het was wel duidelijk dat we niet meer verliefd waren.

Een aantal weken geleden weer met haar gekust, de eerste keer dat we er spijt van hadden dat we weer met elkaar kusten. maar dit meer omdat we het toen bijde redelijk hebben vernaait bij het meisje zij de jongen die we leuk vonden.

Ik heb nog wel wat vriendinnen maar neit zo'n goede
Oud 18-02-2005, 22:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wow, wat een up!

Maarre... ik merk dat ik het toch wel heel moeilijk vind om bevriend te zijn met het andere geslacht. Het is ook allemaal zo verrekt aantrekkelijk, he!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-02-2005 @ 23:12 :
Wow, wat een up!

Maarre... ik merk dat ik het toch wel heel moeilijk vind om bevriend te zijn met het andere geslacht. Het is ook allemaal zo verrekt aantrekkelijk, he!
de vriendschap is niet moeilijk, wat er daarna komt is moeilijk
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 23:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
devilious schreef op 18-02-2005 @ 23:57 :
de vriendschap is niet moeilijk, wat er daarna komt is moeilijk
Nee, de vriendschap is moeilijk. Als je ze te aantrekkelijk gaat vinden. En dan bedoel ik niet alleen verliefd worden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 23:47
Baka²
Baka² is offline
ik heb best veel meisjes te vriend, even veel als jongens denk ik (als je 't normaal bekijkt, degene die ik echt opzoek en niet mee bevriend ben op school zijn een stuk minder). Op 2 ben ik ooit verliefd geweest. Verder is 't gewoon dat ik als knuffelbeer gezien word
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 06:52
Mennuz
Mennuz is offline
Ik heb ze
Ben er niet extreem lichamelijk mee, een knuffel en een kus, meer niet.
Wel eens verliefd op geweest, maar dat gaat meestal wel over.
Onder een goede vriend versta ik iemand die ik kan vertrouwen en altijd bij terecht kan en altijd eerlijk is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 07:40
Embryosquasher
Embryosquasher is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 19-02-2005 @ 07:52 :
Ik heb ze
Ben er niet extreem lichamelijk mee, een knuffel en een kus, meer niet.
Wel eens verliefd op geweest, maar dat gaat meestal wel over.
Onder een goede vriend versta ik iemand die ik kan vertrouwen en altijd bij terecht kan en altijd eerlijk is.
Ik luister momenteel Burzumennuz en ik kan me echt niet voorstellen dat deze post van jou is
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 07:41
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden. En ja, ik begin mijn beste vriend steeds leuker te vinden.
Oud 19-02-2005, 10:07
Dith
Dith is offline
Ik heb ongeveer evenveel mannelijke vrienden als vrouwelijke maar van de mannelijke is een kwart homo, andere kwart vind ik zeer onaantrekkelijk en op de rest ben ik al verliefd geweest.
Oud 19-02-2005, 11:14
sammiej
sammiej is offline
Ik heb best veel vrienden van het andere geslacht! ik heb eigenlijk nooit iets voor ze gevoeld...
wel vind ik die vriendschap super! het is heel anders als met meisjes.. je praat over heel andere dingen en ze hebben andere humor!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-02-2005 @ 00:11 :
Nee, de vriendschap is moeilijk. Als je ze te aantrekkelijk gaat vinden. En dan bedoel ik niet alleen verliefd worden.
hmm..... kweenie hoor er zijn genoeg vrouwen die ik aantrekkelijk vind maar niet per se iets mee wil
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:49
Verwijderd
ja best veel zelfs. Kga gewoon met hun om, ook best lichamelijk, soms een b'tje te Maar we gaan niet elkaar enzo, maar gewoon b'tje dollen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
devilious schreef op 19-02-2005 @ 12:49 :
hmm..... kweenie hoor er zijn genoeg vrouwen die ik aantrekkelijk vind maar niet per se iets mee wil
Dat bedoel ik ook. Ik wil er niet een relatie mee ofzo, maar één keertje 'meer' dan vriendschap zou ik niet erg vinden, bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:57
Twanos
Twanos is offline
Ik heb wel een aantal meisjes waarmee ik bevriend ben. Nog nooit problemen mee gehad. Heb ook totaal niet de behoefte om verder te gaan bij die meisjes. Ik snap niet dat iedereen zo snel verliefd wordt. Zal de hormonen wel zijn
Oud 22-02-2005, 17:00
woezel
woezel is offline
Ik heb 1 goede mannelijke vriend..nooit op verliefd geweest en zal waarschijnlijk ook nooit zo worden, knuffelen ook nooit ofzo (kan het me zelfs nie inbeelden)
Oud 22-02-2005, 17:16
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb veel meer vrienden van het andere geslacht. Op de een of andere manier kan ik beter met jongens omgaan dan met meisjes.

Opzich ben ik best lichamelijk met die jongens, maar ze weten wel dat ik niets met ze wil (hoop ik ).
Oud 22-02-2005, 17:40
A*
A* is offline
Kan wel met beiden goed opschieten.
Heb ongeveer evenveel vriendinnen als vrienden.
Met de jongens ben ik niet lichamelijk, het zijn gewoon vrienden.
Met mijn beste vriend ben ik wel 'lichamelijk', knuffel geven e.d.
Ben wel eens verliefd geweest op die vrienden, maar heb er nooit echt iets mee gedaan omdat ik de perfecte jongen heb waar geen enkele vriend van me tegenop kan.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Twanos schreef op 22-02-2005 @ 17:57 :
Ik heb wel een aantal meisjes waarmee ik bevriend ben. Nog nooit problemen mee gehad. Heb ook totaal niet de behoefte om verder te gaan bij die meisjes. Ik snap niet dat iedereen zo snel verliefd wordt. Zal de hormonen wel zijn
Of je hebt onaantrekkelijke vriendinnen
Oud 22-02-2005, 17:47
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Ja heb ik,

Ja verliefd op geweest, maar toen was ze niet zo`n vriendin als ze nu is.
Al moet ik bekennen dat er wel een tijd iets van "seksuele spanning" in de lucht heeft gehangen, en als je het mij vraag kwam die ook vanuit haar.
Oud 22-02-2005, 18:00
Experiment
Experiment is offline
Ik heb geen mannelijke vrienden, wat ik jammer vind omdat ik meisjes vaak zo ongelofelijk vind zeiken. De jongens die ik echter ontmoet echter (op school) zijn gewoon zo vreselijk: maken nog lijstjes met de lekkerste meisjes, zijn gewoon ontzettend kinderachtig. Later (als ik groot ben ) hoop ik op een stapel male & gay friends
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:24
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
Experiment schreef op 22-02-2005 @ 19:00 :
Ik heb geen mannelijke vrienden, wat ik jammer vind omdat ik meisjes vaak zo ongelofelijk vind zeiken. De jongens die ik echter ontmoet echter (op school) zijn gewoon zo vreselijk: maken nog lijstjes met de lekkerste meisjes, zijn gewoon ontzettend kinderachtig. Later (als ik groot ben ) hoop ik op een stapel male & gay friends
briljant
Oud 22-02-2005, 19:30
annetjuh
annetjuh is offline
heb er genoeg.
Meestal zijn ze fysiek naar mij in de vorm van grap. Maar dan ben ik net zo "grappig" terug.
This altijd onwijs gezellig en we ouwehoeren eigenlijk alleen. Dat kun je met mannen vaak beter dan bij vrouwen.
Oud 22-02-2005, 19:43
Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb genoeg mannelijke vrienden, misschien wel meer dan vrouwelijke Ik ga gewoon graag met jongens om en met allemaal wel op een andere manier. Ik vind het ook niet erg om ze af en toe aan te raken ofzo (als in, knuffels geven, kietelen, over t hoofd aaien ofzo).
De enige op wie ik verliefd werd was mn vriendje, maar dat begon toen mijn/onze vriendengroep ook nog echt een groep moest worden..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:16
Mindfields
Mindfields is offline
Experiment, en onze gayvriend Reinier dan?
Oud 23-02-2005, 17:31
little_devotion
little_devotion is offline
Ik heb veel mannelijke vrienden. Volgens mij zelfs meer dan vrouwelijke. Ik vind het leuk om met jongens om te gaan. Ik hou van hun humor
Oud 25-02-2005, 14:38
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Heb alleen maar vrienden van het andere geslacht. En dat is eigenlijk wel bewust omdat ik het over het algemeen geen zak aan vindt om met meisjes om te gaan Daar kan ik wel 100 redenen voor opnoemen. Met sommige ben ik vrij lichamelijk/close maar met sommige ook weer niet. Dat ligt aan die persoon en hoe hij is. Verliefd, ja 1 keer maar verder nooit.
Oud 25-02-2005, 16:11
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik heb veel meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Ik weet niet waarom en heel erg vind ik het ook niet. Ik kan met meiden veel beter praten als met jongens en ik wordt ook veel sneller bevriend met een meisje dan met een jongen.
'Lichamelijk' wordt ik niet zomaar met iemand, natuurlijk raak ik ze wel aan ^^ maar we zetten ook niet constant aan elkaar ofzo. Ik hou van knuffelen maar dan met een verkering . Op eentje ben ik wel is lichtelijk verliefd geweest maar toen was ik nog maar een klein iri ventje .
Oud 25-02-2005, 17:03
filia dei
filia dei is offline
Ja, ik heb vrienden van het andere geslacht

Ik ben denk ik gemiddeltd lichamelijk, gewoon soms een knuffel of wat stoeien.

Wel eens verlieft op geweest.

Een goede vriend is voor mij iemand met wie je veel plezier en lol hebt altijd, maar waarvan je weet dat hij je ook wel helpt als je een keer écht met iets zit.
Oud 26-02-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 25-10-2004 @ 18:00 :
Heb jij die? En hoe lichamelijk ben je met hen? Wel eens verliefd op ze geweest? Wat versta jij überhaupt onder een goede vriend?

Gewoon een paar vragen. Nou ja, eigenlijk niet 'gewoon' maar ja..
Ja, amper (alleen 3 kussen op verjaardagen, nooit knuffelen of omhelzen oid), ja (maar dat is nooit iets geworden),

en die laatste vraag is wel moeilijk, ik denk iemand die ik helemaal vertrouw en bij wie dat wederzijds is, dus iemand met wie ik over alles kan praten en met wie ik ook lol kan trappen en zo.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:37
Isiyanka
Isiyanka is offline
Van mijn allerbeste vrienden zijn er twee man en drie vrouw. Daarbuiten ga ik toch wel veel met meisjes om... jongens meestal alleen op school (en dan niet erbuiten afspreken ofzo) of via msn Ben wel redelijk knuffelig met die twee vrienden, meer zelfs dan met vriendinnen, maar ik hou dan ook erg van knuffelen Nooit echt verliefd geweest nee. Wel een beetje leuk-vinden.
Oud 26-02-2005, 20:04
dolphin
dolphin is offline
ik had een echte vriendin maar die ben ik zo ongeveer kwijt nu...steeds meer uit elkaar gegroeid, geloof niet dat ik het nog een goede vriendin kan noemen.

Verder heb ik alleen vrienden! En gaan gewoon zoals vrienden met elkaar om, kan op de een of andere manier beter met jongens opschieten, misschien omdat ik verschillende interesses met hen deel...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 18:52
mayana
mayana is offline
jah meerdere
vooral knuffelen en hangen op elkaar
maar heb 1 bepaalde vriend waar ikook wel eens mee zoen
en dit is dan ook zeer lekker en geil makend
verbaas me af en toe nog steeds dat we niet
verder zijn gegaan zo erg zelfs
jah helemaal in het begin toen ik heb voor het
eerst zag we hadden toe alleen allebei een vriend/vriendin
hij heeft zelfs een keer vertelt dat ie toen ook verlieft op mij was
maar heb met al mijn vrienden heel veel lol
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:21
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
over het algemeen kan ik het ook wel beter vinden met jongens als met meiden.. ik zit nu in een klas met nog één meisje en de rest jongens, en ik vind het GEWELDIG
er zitten er 2 tussen die écht speciale vrienden zijn geworden, maar echt lichamelijk zijn we niet zo..
buiten die klas heb ik sowieso nog een heeele speciale goeie vriend, wel verliefd op geweest maar dat was jaaaren geleden, voor we zulke goede vrienden werden eigelijk.. met hem ben ik wel lichamelijker, knuffelen enzo

mja tis ook wel eens misgegaan.. verliefd geworden, gezoend, afgewezen.. sindsdien nooit meer zo close geworden

tis nu wel al voor de derde keer dat anderen vermoeden dat er iets is tussen mij en een goeie vriend misschien gaan we binnenkort een keer een dagje doen alsof t echt zo is.. kijken hoe mensen reageren
Oud 27-02-2005, 20:38
Cethlion
Cethlion is offline
Ik heb twee echt goede vrienden van het andere geslacht. Met allebei ben ik heel close, al is eentje mijn allerbeste vriend. Ik kan alles aan hen kwijt . Ik heb me wel eens afgevraagd of het met een van hen iets zou kunnen worden, en hij ook, maar het is duidelijk dat er alleen vriendschap is, dus ik ben nog nooit echt verliefd geweest op hen.
Helaas wonen ze allebei niet echt dichtbij, dus zie ik ze niet vaak. Het meeste contact is via msn of telefoon.
Verder zijn er nog een aantal jongens waar ik goed mee op kan schieten, maar die ik niet als echt goede vrienden beschouw.
Ik heb ook nog een groepje goede vriendinnen, maar over het algemeen ga ik makkelijker om met jongens dan met meisjes. Ze lijken meer open, en laten het meestal gewoon merken of ze je mogen of niet. Heel verfrissend.
Reageren

Regels voor berichten