Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2009, 19:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En waarom vind je deze mensen verdacht?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 15-01-2009, 20:36
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Haha weet ik eigenlijk niet, door hun stemmen denk ik. Heb ze hier op een rijtje staan. Maar nu er ook nog 2 naar Bright Blue wijzen en daar ook Light Fighter op mee stemt, versterkt dat men verdenkingen xD
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 15-01-2009, 21:08
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
  1. Openingsverhaal
  2. De grote dag
  3. Het diner
  4. De eerste beproeving
  5. Het gevaarlijke woud
  6. De weerwolf
  7. <titel>
  8. Wraak


8. Wraak

'Wegwezen!', riep Sherco tegen de rest van de groep, 'we kunnen hem nooit aan!'. De hele groep zette het op een lopen richting de uitgang. Zelfs Bas was nu gedood door de Duisterlingen. Als ze niet iets terugdeden gingen ze er allemaal aan! Barabas zette de achtervolging in. In het woud had hij een veel groter voordeel ten opzichte van de studentjes. Hij kende het woud op zijn duimpje. Daarbij waren alle gevaren voor hem geen gevaren. Wie hem aan durfde te vallen ging vrijwel zeker een gewisse dood tegemoet. 'Shit jongens, schiet op!', riep Sherco, terwijl de blauwe lichtflitsen om hen heen insloegen, 'we zijn er bijna!'. Wonder boven wonder bereikten ze allen heelhuids, op wat schroeiplekken, schrammen en blauwe plekken na, de rand van het bos.

Na een flinke wandeling kwam het gezelschap terug in het paleis. 'Sjonge jonge wat een takkezooi', zei Miekje. 'Daar zijn jullie eindelijk!', riep Katje. Ze had al die tijd geen idee gehad waar iedereen heen was geweest. 'Vertel eens gauw wat er allemaal is gebeurd!', zei ze. 'Fizzle, Pippeloen, Coolkast en Bas zijn dood', zei MartinV. 'Ja', viel Light Fighter hem bij, 'we moesten met Fizzle mee naar het woud. Iedereen had al zo z'n twijfels, en het liep helemaal uit de hand!'.

'Is Sherco ook gedood?', vroeg Katje. 'Nee', antwoordde flyaway, 'ze was net nog hier'. Iedereen keek om zich heen, maar Sherco was nergens te bekennen. Na een korte zoekactie werd ze gevonden in haar slaapkamer op haar bed. Ze had snel een douche genomen en andere kleren aangetrokken. Ze was bezig vanalles uit haar koffer uit te pakken. Haar hele bed lag vol met vuurwapens. 'Wat ga je doen?!', vroeg Miekje verschrikt. 'Als we ze niet met onze zienerkrachten aankunnen, dan maar op de eenvoudige manier', antwoordde Sherco vastberaden. Ze klikte een magazijn in een pistool en deed deze in haar holster. 'Ik ga direct terug om die Barabas eens flink door z'n kop te schieten', zei ze, 'en jullie kunnen me niet tegenhouden, dus probeer dat ook maar niet. Ze raapte nog wat spullen bij elkaar, keek iedereen een laatste keer aan, en ging op pad. Niemand dacht er ook zelfs maar over na om terug te keren naar die hel!

Na dezelfde wandeling van even daarvoor weer terug gemaakt te hebben, liep Sherco zonder twijfelen terug het bos in. 'Waar ben je dan, he, Barabas?!!', riep ze door het bos. Ze verwachtte dat haar zoektocht niet lang zou duren. Geruchten verspreiden zich altijd als een vuurtje in dit soort dubieuze duistere wouden. Alles praat en roddelt met elkaar. Haar verwachting klopte. Binnen niet veel meer dan een kwartier zag ze een blauwe flits en stond Barabas voor haar neus. 'Zozo Sherco', zei hij, 'zijn we verdwaald?' 'Hoe weet jij mijn naam?', vroeg ze. 'Vraag je nu niet een beetje naar de bekende weg?', antwoordde hij. Zij wist ook wel dat hij een zeer goeie ziener was, maar bij gebrek aan een beter plan probeerde ze hem af te leiden met wat onzin tot ze iets beters had bedacht. 'Wat kom je hier doen?', vroeg Barabas. Haar zienerkrachten vertelden haar dat Barabas enigszins <i>off balance</i> was, doordat hij haar sterk onderschatte en omdat hij niet goed op haar lette door het nutteloze gesprek.

Dit was het moment. Ze pakte vliegensvlug haar volgeladen Uzi's en begon op hem te schieten. Barabas dook weg. Snel rende Sherco weg. Ze wist dat ze niet op een plek kon blijven, omdat ze dan geen schijn van kans maakte tegen die blauwe flitsfratsen van Barabas. Haar enige kans om hem neer te schieten was om constant te blijven bewegen en hem te verrassen. Ze sloop in een cirkelbeweging om hem heen en beschoot hem vanaf de andere kant. Barabas, die zich inmiddels redelijk hersteld had, anticipeerde Sherco's volgende aanval door haar te volgen met zijn zienerskrachten. Net op het moment dat ze voor de derde keer wilde aanvallen, werd ze geroosterd door een blauwe flits. Hij liep naar haar toe en zei vlak voor ze stierf 'je dacht toch niet dat je tegen mijn superieure krachten op kon he?', en liet haar in elkaar zakken alvorens hij gewetenloos wegwandelde. 'Weer een potentiele ziener minder', dacht hij.


Bas:



Sherco:



 SpelersFuncties
1sterrenmeisjeZiener
2coolkastWeerwolf
3PippeloenWolfsbane Geliefde
4Barabas 
5light fighter 
6Mutsieprutsiedorpeling
7Shercodorpeling
8Mr Soija 
9flyaway 
10Eye of Sauronjager
11MartinV 
12Katje 
13Basjeehdorpeling
14fizzle-fluffyHeks Geliefde
15VeGsdorpeling
16Toddish (Biertank 52) 
17~~Fantôme~~ 
18brightblue 
19Röps 
20*Miekjuh* 

Opgehangen
Opgegeten
Doodgeschoten door jager
Gestorven door liefdesverdriet
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-01-2009, 21:15
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Pff, die wolven hebben ons goed in de tang
Succes dorpelingen!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-01-2009, 21:18
Verwijderd
Is dat Mila Jovovich?
Oud 15-01-2009, 21:24
Verwijderd
 Spelers 5*Hangronde 4*Hangronde 3*Hangronde 2*Hangronde 1*
1sterrenmeisje ***************MartinV 06Biertank 15
2coolkast **********Toddish 11MartinV 10Biertank 13
3Pippeloen ***************MartinV 01fizzle-fluffy 18
4Barabas  Sherco 09coolkast 09MartinV 07bright blue 17
5light fighter  bright blue 10Toddish 06Barabas 14Biertank 07
6Mutsieprutsie ********************coolkast 06
7Sherco *****bright blue 04coolkast 05bright blue 09bright blue 08
8Mr Soija  Sherco 05MartinV 07sterrenmeisje 11Röps 11
9flyaway  bright blue 07coolkast 02bright blue 15bright blue 19
10Eye of Sauron ********************Röps 20
11MartinV  Toddish 06Toddish 08 Biertank 21?
12Katje  light fighter 02coolkast 01MartinV 08Barabas 01
13Bas ********** coolkast 12VeGs 02
14fizzle-fluffy ***************Toddish 13Eye of Sauron 05
15VeGs ********************Biertank 14
16Toddish (B52)  MartinV 03Sherco 10sterrenmeisje 05
17~~Fantôme~~  light fighter 11coolkast 03MartinV 02light fighter 10
18bright blue 
19Röps  Sherco 12coolkast 04Mr Soija 04Eye of Sauron 09
20*Miekjuh*  bright blue 08Toddish 12light fighter 03Röps 16
*Klik op Hangronde [#] om de stemmen van een ronde te sorteren.
Oud 15-01-2009, 21:27
Verwijderd
Hmm.
Oud 15-01-2009, 21:32
Verwijderd
Nou, dan is 1 v/d 3 bb-stemmers wolf; 1 v/d 2 lf-stemmers; en martinv óf toddish
Mn theorie over Sherco gaat naar flyaway, want die twee stemden elke ronde hetzelfde.
Oud 15-01-2009, 21:34
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Haha weer niet degene met de meeste stemmen dood. Ja en fail.

ps. en Martin verrader?
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 15-01-2009, 21:48
Verwijderd
sherco is wel een fucking lekker ding. *kwijl*

jammer dat ze dood is...
Oud 15-01-2009, 22:06
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Fuck vergeten te stemmen, anders was ik wel mee gegaan op blue bright Jammer van sherco dacht dat ze wolf was. I
__________________
Pang
Oud 15-01-2009, 22:09
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Nou, dan is 1 v/d 3 bb-stemmers wolf; 1 v/d 2 lf-stemmers; en martinv óf toddish
Mn theorie over Sherco gaat naar flyaway, want die twee stemden elke ronde hetzelfde.
Het kan ook light fighter zijn die staat immers ook in het Biertank rijtje.
__________________
Pang
Oud 15-01-2009, 22:09
Verwijderd
Je dacht dat Sherco wolf was, maar wilde op bright blue stemmen? ;x
Oud 15-01-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Het kan ook light fighter zijn die staat immers ook in het Biertank rijtje.
Ja. En Katje en Fantome in het MartinV lijstje.
Oud 15-01-2009, 22:51
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Je dacht dat Sherco wolf was, maar wilde op bright blue stemmen? ;x
Dat klopt, ik zou op haar gestemt hebben omdat ze inactief is. Wat waarschijnlijk bij een de meeste andere stemmers op haar de reden was.
__________________
Pang
Oud 15-01-2009, 23:42
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Fuck vergeten te stemmen, anders was ik wel mee gegaan op blue bright Jammer van sherco dacht dat ze wolf was. I
Dit wordt steeds verdachter. Toddish probeert zich veilig te stellen uit het bright blue rijtje.

[Edit: dit klopt niet, ik had me verkeken]
__________________
Who invented liquid soap, and why?

Laatst gewijzigd op 16-01-2009 om 15:34. Reden: klopt niet
Oud 16-01-2009, 08:38
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga denk ik op light fighter stemmen.
__________________
mijn handtekening
Oud 16-01-2009, 09:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
@post boven me: omg het praat.

Citaat:
Nou, dan is 1 v/d 3 bb-stemmers wolf; 1 v/d 2 lf-stemmers; en martinv óf toddish
Mn theorie over Sherco gaat naar flyaway, want die twee stemden elke ronde hetzelfde.
Sherco bleek dorpeling te zijn, je theorie klopt blijkbaar niet.
En erg typisch deze uitslag.
Oud 16-01-2009, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt, ik zou op haar gestemt hebben omdat ze inactief is. Wat waarschijnlijk bij een de meeste andere stemmers op haar de reden was.
Ja maar inactieve dorpeling > wolf.
Oud 16-01-2009, 10:17
Verwijderd
Citaat:
@post boven me: omg het praat.



Sherco bleek dorpeling te zijn, je theorie klopt blijkbaar niet.
En erg typisch deze uitslag.
Na und? Ken ik toch nog eenmaal de theorie testen?

Ik zeg niet dat ik op je stem hoor, ik weet het echt niet dit keer. Dit spel heb sowieso een apart sfeertje.

Ik ga volgende ronde op iemand stemmen op wie niemand stemt en ik ga lekker niet zeggen wie.
Oud 16-01-2009, 10:26
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Hehe dit potje zegt iedereen alleen maar op wie em stemt en verder niet veel
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 16-01-2009, 10:34
Verwijderd
Mja, zelf heb ik ook niet veel lust mensen aan te vallen.
Oud 16-01-2009, 11:23
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Waarom is men avatar de hele tijd zo groot? Ik zal ens een ander proberen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 16-01-2009, 11:26
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Ah wat een kut plaatje. Ik ga straks als ik tijd heb ff een ander zoeken.

[Edit: zo dan]
__________________
Who invented liquid soap, and why?

Laatst gewijzigd op 16-01-2009 om 15:35. Reden: ander plaatje
Oud 16-01-2009, 11:27
Verwijderd
Bij mij is ie gewoon klein hoor.
Oud 16-01-2009, 11:50
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik weet niet of ik morgen online kan zijn, dus ik ga vast stemmen. Op Martin, omdat ik denk dat ie verrader is. Ofzo. Ik wil ook wel op Light Fighter stemmen, Barabas iig niet, maar ik kan geen hoogte krijgen van Martin dus dan maar dat. Als vroeg stemmen mag, en als ik nog leef, that is.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 16-01-2009, 12:06
Verwijderd
Ik ga op MartinV stemmen om deze reden:
Citaat:
Mmm eigenlijk wil ik gewoon men stem ongewijzigd laten, maar aan de andere kant, als iemand eruit wil..
Biertank wil het wel heel graag heb ik het idee, dus dan blijft Mutsieprutsie gespaard.

Edit: ha ik heb biertank wel door, iedereen denkt nu dat hij een dorpeling is. Goede tactiek. Wel gewaagd dough.
Dat was met dat gezeur van biertank. Erg handig om op hem te stemmen dan.

Uit het stemlijstje van toen bleek dat ook:
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post28720728
Coolkast, Light Fighter, VeGs, sterrenmeisje en MartinV stemden op Biertank.
Coolkast was weerwolf, VeGs Dorpeling, sterrenmeisje ziener. Alleen LF en MartinV zijn niet bekend.

De volgende ronde krijgt hij veel stemmen, waaronder die van ziener sterrenmeisje. Ook Coolkast zit in dit rijtje, waardoor er vijf stemmen overblijven, dus daar zit nog iets niet goed.

In de volgende ronde, waar sterrenmeisje er uit ging wou MartinV niet zeggen op wie hij had gestemd:
Citaat:
Ik wist dat die vraag ging komen Ik vind het niet veilig meer om men stem te laten weten. Maarja, ik heb natuurlijk zo tactisch en zelfreddend mogelijk gestemd.
Hij blijft ook -zonder geldige reden- een paar rondes op toddish stemmen, terwijl er toch echt wel wat mensen waren die verdachter zijn. Zoals Coolkast bijvoorbeeld.

Ik weet niet wat het met hem is, maar helemaal zuiver lijkt zijn rol niet.


Oud 16-01-2009, 14:19
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Dit wordt steeds verdachter. Toddish probeert zich veilig te stellen uit het bright blue rijtje.
Deze uitspraak deugt natuurlijk niet. Ik heb nooit gezegt dat ik op bright blue zou gaan stemmen.

Citaat:
Ik ga voor MartinV omdat dit de laatste stem van de ziener was.
Achter af heb ik gezegt dat ik geen stem heb uitgebracht en dat ik de stem motivatie deelde die geuit werd om bright blue er uit te stemmen.
__________________
Pang
Oud 16-01-2009, 15:31
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Deze uitspraak deugt natuurlijk niet. Ik heb nooit gezegt dat ik op bright blue zou gaan stemmen.



Achter af heb ik gezegt dat ik geen stem heb uitgebracht en dat ik de stem motivatie deelde die geuit werd om bright blue er uit te stemmen.
O sh*t je hebt gelijk. Ik ging ervan uit dat je op bb had gestemd, omdat je dat in diezelfde post zo'n beetje zei. Maar je had natuurlijk op mij gestemd. Excuus.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 16-01-2009, 15:36
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Nee, hij heeft helemaal niet gestemd.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 16-01-2009, 15:39
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Nee, hij heeft helemaal niet gestemd.
Nee ok, maar wat ie zei te gaan doen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 16-01-2009, 19:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
het is eerst nog eetronde, maargoed... Ik ga volgende ronde wederom voor Light Fighter. Dit nog steeds vanwege de biertank lijst en nu staat ze in de lijst van Bright Blue stemmers maar bright blue ligt er niet uit.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
en ik hoop dat spelleider het nog even volhoudt met onlineblijven zodat om halfnegen gelijk de uitslag gepost kan worden
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:25
Verwijderd
O is het eetronde?
Oud 16-01-2009, 19:25
Verwijderd
Gelukkig maar, anders was ik bijna te laat met stemmen.
Oud 16-01-2009, 19:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Rustig eens iedereen, laten we eerst eens kijken wie de wolven gaan opeten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-01-2009, 19:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Rustig eens iedereen, laten we eerst eens kijken wie de wolven gaan opeten
nou dat vind ik helemaal niet zo
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gelukkig maar, anders was ik bijna te laat met stemmen.
als jij uberhaubt mag stemmen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nee, maar ik bedoelde met rustig blijven.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-01-2009, 19:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee, maar ik bedoelde met rustig blijven.
F5 F5 F5 F5 F5
ehh, rustig blijven?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:38
Verwijderd
Citaat:
als jij uberhaubt mag stemmen
Ik snap wel waarom jij nu zo actief bent.
Oud 16-01-2009, 19:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik snap wel waarom jij nu zo actief bent.
uiteraard *eet barabas op*
like... alsof ik zo graag wil weten of ik er al uitlig als ik wolf was
en damn, wat een knipogen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Verslagen zaten de overgebleven zienerstudenten (Light Fighter, Mr Soija, flyaway, MartinV, Toddish, Fantome, bright blue, Röps en Miekje) tezamen met de enige overgebleven ziener (Katje) bij het knapperende haardvuur. Ze voelden zich rot. In korte tijd waren er al vier medestudenten en vier zieners gesneuveld.
’Ik denk erover om op te stappen,’ zei Röps. ‘Ik weet niet of het mijn leven wel waard is… ziener worden dus.’
Katje keek hem fel aan. ‘Wat doe je hier, Röps, als je om het minste of geringste je koffers wilt pakken?’
’Ik noem dit bepaald niet het minste of geringste,’ antwoordde Röps boos. ‘Acht doden! Ik snap ook niet hoe jij zo kalm kan blijven, vier vrienden van je zijn dood.’
’Als je weg wilt, rot je maar op,’ was het enige wat Katje zei.
Toddish was het met Katje eens. ‘Ik heb graag dat je opstapt, dat betekent minder concurrentie voor ons.’
‘Laten we geen ruzie maken.’ Fantoom stak vermanend haar vinger op. ‘Kom op zeg, we hebben elkaar nodig.’
’Ik kijk het nog even aan,’ zei Röps toen. ‘Bij de eerstvolgende dode ben ik weg.’
‘We gaan aan een nieuwe opdracht beginnen,’ zei Katje, alsof er niets gebeurd was. ‘Ik wil dat jullie een gifdrankje brouwen. We hebben iets nodig om onszelf te beschermen tegen de Duisterlingen. De ingrediënten staan in de lijst in jullie reader, op pagina 23. Succes.’
’Eh, Katje?’ Vroeg MartinV onzeker. ‘Waar kunnen we die ingrediënten vinden?’
Katje keek MartinV aan alsof hij gek geworden was. ‘Duh, in het Gevaarlijke Woud natuurlijk.’
‘WAT?’ Riepen Mr. Soija en flyaway geschrokken uit. ‘Dan vallen er gegarandeerd een paar doden! We zijn blij dat we weer veilig in het paleis zijn aangekomen!’ Iedereen begon door elkaar te roepen.
‘Het is simpel zat,’ zei Katje. ‘Wie niet gaat, ligt eruit.’
‘Ik wil wel gaan,’ zei Fantoom. ‘Als we allemaal bij elkaar blijven, gebeurt er vast niks. Katje, ik neem aan dat jij ook meegaat?’
Katje knikte. Uiteindelijk besloot iedereen aan de opdracht mee te doen, ziener worden was hen heel veel waard. Zwijgend gingen ze voor de tweede maal op weg naar het Duistere Woud.
‘Denk eraan,’ zei Katje, vlak voordat ze het woud inliepen. ‘Zoek het gevaar niet op.’
Bladeren ritselden onder hun voeten. Hoe verder ze het woud in gingen, hoe donkerder het werd. Blauwe paddestoelen, dennenappels, eikels, konijnenbotten, mos, gras… ze hadden het allemaal nodig en het was niet makkelijk zoeken in het duister.

Barabas hing alweer rond in het Woud. Hij had de groep al horen praten. ‘Katje, je gaat eraan,’ grijnsde hij. Hij oefende een spreuk. ‘Ik zal de studentjes begeleiden naar het Duistere Kasteel en hen daar opleiden tot Duisterling. De bewoners van het Zienerpaleis zullen voorgoed worden uitgeschakeld.’
‘Oh ja, denk jij dat?’ Katje stond achter hem. De studenten keken geschrokken naar Katje, die zonder iets te zeggen op de vreemde man was afgelopen.
‘Jongens,’ zei Katje. ‘Dit is onze grote vriend en tevens verrader Barabas, bewoner van het Duistere Kasteel en, naar eigen zeggen, erg machtig. Ze keek hem sarcastisch aan.
’Je bent duidelijk in de war,’ zei Barabas rustig. ‘Mis je je zienervriendjes? Ik ben, zoals je weet, verantwoordelijk voor de dood van een paar van hen. Je zint vast op wraak.’ Hij kneep zijn ogen samen tot spleetjes. ‘Wraak op Barabas is niet slim. Dat komt je duur te staan.’
’Nee.’ Zei Katje gedecideerd. ‘Ditmaal komt het jóu duur te staan. Hier kom je niet mee weg.’
Ze mompelde iets. Het woud kreeg een rode gloed.
Barabas begon te bulderen. ‘Denk je nou echt dat wij Duisterlingen nog steeds niet immuun zijn geworden voor de Rode Gloed van de zieners? Het was leuk geprobeerd, maar nu ben ik het zat.’ Hij hief zijn hand op. Blijkbaar gebeurde het pijlsnel, want ineens lag Katje roerloos op de grond. De studenten renden op haar af. Miekje begon tegen Barabas te schreeuwen. ‘Eikel,’ huilde ze. ‘Eikel…’ Maar zo plotseling Barabas altijd kon verschijnen, zo plotseling was hij nu verdwenen.
‘Ze is dood.’ Flyaway zag lijkbleek. ‘Ik voel geen hartslag.’


1 sterrenmeisje (ziener)
2 coolkast (weerwolf)
3 Pippeloen (wolfsbane) (geliefde)
4 Barabas
5 light fighter
6 Mutsieprutsie (dorpeling)
7 Sherco (dorpeling)
8 Mr Soija
9 flyaway
10 Eye of Sauron (jager)
11 MartinV
12 Katje (cupido)
13 Basjeeh (dorpeling)
14 fizzle-fluffy (heks) (geliefde)
15 VeGs (dorpeling)
16 Biertank 52
17 ~~Fantôme~~
18 brightblue
19 Röps
20 *Miekjuh*

De wolven hebben Katje opgepeuzeld. Katje was cupido en stond na het overlijden van de geliefden aan de kant van de dorpelingen, dus de wolven hebben een goede keuze gemaakt. Dorpelingen: gelieve vóór morgenavond 20.30 uur uw stemmen door te geven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-01-2009, 19:51
Verwijderd
hela
Oud 16-01-2009, 19:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
arme katje!
*dient nu stem in voor light fighter* (again... hopen dat het nu helpt )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 19:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Katje! *mooi graf maakt*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-01-2009, 19:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
maar... 6 goeie tegen 4 slechten waarvan nog een leerlingziener en een tovenaar. Dit kunnen we nog makkelijk winnen!

[edit] ik zie nu trouwens dat katje ook voor light fighter ging. vind het wel opvallend dat katje is opgegeten. Zal het tactiek zijn van de wolven of wordt het echt gevaarlijk nu, met nog maar relatief weinig spelers[/edit]
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-01-2009, 20:02
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Arme Katje
Oud 16-01-2009, 20:14
Verwijderd
;(
Oud 16-01-2009, 22:09
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Oef, weer een goeierik er uit. Trouwens wat ik me als beginner afvraag; wat als de tovenaar iemand beschermd die gekozen word, word dit gemeldt en gaat er dan niemand uit het spel die ronde?

Mijn stem gaat weder om naar MartinV.
__________________
Pang
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 55 deel 3
Verwijderd
152 27-01-2009 18:53
De Kantine Weerwolfspel #55
Verwijderd
500 12-01-2009 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.