![]() |
||
Citaat:
Ik wil niet dat die ene gast weer terugkomt, hoe aardig hij t ook vraagt, ik had even medelijden met m, maar toen gedroeg hij zich alweer luidruchtig in de keuken en leek het me beter als hij uit de groep bleef, maarja ik hen een voorgevoel dat hij nog een allerlaatste kans krijgt...of misschien ook niet want ze hebben niet gereageerd op de brief en smeekbede van hem.
|
![]() |
||
Citaat:
En ik zou ook niet iemand in opleiding hebben die glashard tegen me staat te liegen. Ik hoop dus ook dat ze hem niet alsnog een kans geven. Hij verdient het niet imo.
||
Citaat:
![]() en wat me opviel, als vincent praat bewegen ze lippen niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik twijfelde ook al, maar ik dacht toch echt dat het een jongen was (ook al vond ik dat die dan wel een ontzettende babyface had) Btw,..is het jullie ook opgevallen dat die 2 jongens die het examen apart deden (het examen werd voorgelezen) ik kon me nl niet echt herinneren dat ik ze vaker had gezien. Sommige komen nl echt heel vaak in beeld,...en andere bijna niet, eigelijk wel jammer. edit: tis dus toch een jongen: Bijzonderheden: zijn achternaam betekent koning, zijn voorvader was ooit koning van Indonesië (http://www.net5.nl/modules.php?name=...rogramma&id=93) Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou toch zweren dat het meisje was, ze ziet er idd uit als een jongen.. maar niet wanner 'het' praat haha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
'Flor had gezegd dat ze die jurk maar gewoon aan moest doen' etc. D'r kunnen best veel zinnen worden gevormd waarbij 'ze' niet op Flor zelf slaat. ![]() Maar idd. Laten we het voor 'hem' hopen dat ie nog wat mannelijker wordt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal er nog eens op letten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Precies, hij denkt steeds dat iedereen hem moet hebben. Hij verkloot het voor zichzelf en gaat dan anderen de schuld geven... |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik ben helemaal niet zo negatief over het programma. Ja, ik heb veel aan te merken, maar ik heb ook net zo vaak opmerkingen gemaakt over dat ik het een geweldige kans vind, een leuk programma, enz. En ik heb het ook gewoon gezegd als ik mensen wél leuk vond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wie waren er gezakt voor hun examen? en wie liep waar in maastricht stage? en die drie die je in de voorstukjes zag, waar bastiaan niet zo tevreden over was, mochten die niet mee? wat hadden ze dan gedaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dan zit ik in praag. En ik kan die wel opnemen, maar dan kan ik pas vrijdag kijken. En dan moet ik ook nog GG en The OC kijken ![]() Mja, het leek me dus handiger om gewoon even het belangrijkste te horen van wat er gebeurd is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uhm wie daar liep weet ik niet, ben niet zo goed in die namen. Die met de geschoren wenkbrauwen. Ze hadden een telefoon gestolen, Stefan en nog 2 andere werden verdacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|