Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Was je favoriet Vadertje Drees? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, allen hebben wel iets voor hun periode of op hun gebied betekend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Twee: dat is een Balkenende-antwoord, vriend! Gaat u schamen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Jij als historicus zou dat toch een mooi verantwoord antwoord moeten vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 2. Als ik afgestudeerd ben, ben ik pas historicus, maar een historicus moet juist duidelijk kunnen verantwoorden wat zijn standpunt is in historische vraagstukken. Dus: was Vadertje Drees je favoriet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Holger Meins (1951-1974), lid van de radicale Baader Meinhof Gruppe, stierf na een hongerstaking van 66 dagen in een Duitse gevangenis. Zijn dood is door de jaren heen op verschillende manieren geïnterpreteerd: als moord, zelfmoord, een martelarendood, een offer of simpelweg een zinloze dood. Maar ook zijn leven biedt alle ruimte voor interpretatie. Meins was, behalve terrorist, ook schilder, filmmaker en fotograaf. Verder google je zelf maar, ik ben nu niet meer zo behulpzaam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik bgrijp niet waarom je zo moeilijk doet. Schaam je je voor je land? Fijn, ik niet. Al zou Freddy Heineken tot allergrootste Nederlander worden gekroond, het zal me een zorg zijn. ![]() Dit hele topic is al zonde van de ruimte. ![]()
|
![]() |
binnen 10 jaar weten ze niet eens meer dat de verkiezing bestaan heefd dus wind je er niet zo over op lol
btw op deze site staan veel leukere top 10 verkiezingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pim Fortuyn is gekozen tot de grootste Nederlander. Nu weten we éxact hoeveel DOMME mensen er in Nederland zijn... Het is toch te lomp voor woorden dan mensen kiezen voor iemand die NIETS gedaan heeft voor Nederland, die alleen wat belachelijke, rasistische plannen had, boven mensen die écht wat hebben betekend voor Nederland. Echt te lomp voor woorden dit en het Nederlandse volk, het is duidelijk dat we geen democratie moeten hebben, die mensen verdienen niet eens een democratie als ze te dom zijn om feiten, echte gebeurtenissen laten overvloeien door een moord die ze toevallig dichtbij op tv hebben gezien...
||
Citaat:
Het is racistisch i.p.v. 'rasistisch'. Óngelofelijk zeg, dat mensen nog dat woord fout spellen. Het is een schande, dat er nog zo veel domme mensen rondlopen die dat woord foutief spellen! Ik kan er niet bij, schaf de hele democratie maar af; met al die domme mensen heeft het geen zin meer. En dan óók nog Pim Fortuyn als grootste NL-er! Het is toch wat... totalitaire dictatuur, dat zal die domme mensen eens een lesje leren! m.a.w. overdrijven is ook een vak. Wat boeit de gemiddelde NL-er een KRO verkiezing van 'de grootste Nederlander' nou.
Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 12:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is ongelofelijk, ipv ongelovelijk... als je dan commentaar geeft, zorg dan dat je eigen spelling ook goed is ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en wat een onzin, ik was er al bang voor.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Thus, a idiot sits also in the middle. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reden waarom voor het publiek is gekozen, zal vooral economisch zijn. Al die sukkels die gaan stemmen leveren de omroep die het programma presenteert immers weer geld op. Bovendien is het voor het publiek spannender als ze zelf invloed hebben. Dat betekent hogere kijkcijfers en hogere kijkcijfers betekent kassa. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik voel me niet aangesproken als domme boer (misschien wek ik die indruk wel omdat ik niet meedoe aan die minachtende manier van reageren op mensen). Maar het is niet leuk als ik een topic gewoon wil lezen en anderhalve pagina gevuld zie met reacties: "Heej dat schrijf je met een c domme VMBO leerling!". Maar ja, dat is mijn mening. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, the point was made ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarnaast zou hij zo onderuit gegaan zijn in het kabinet en nog binnen 80 dagen, maar ja, helaas hebben we dat niet meer mogen meemaken, de afgang die dit geouwehoer overbodig had gemaakt.
||
Citaat:
welke arrogantie? ![]()
||
Ik quote mezelf maar weer eens..
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat dacht je van al die bezuinigingen (goed, Wouter Bos en Femke Halsema zouden dat ook niet doorstaan zonder kleerscheuren), en de pre-pensioenen + andere ellende met de bonden? En maar blijven volhouden dat hij ook dan de grootste Nederlander geweest zou zijn. ![]() ![]()
|
Dit was trouwens de grootste nederlander:
Rigardus Rijnhout... Overeenkomst is wel dat hij uit rotterdam kwam... 2 meter 37... Hij was gaslantaarndover ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD-materiaal: Fortuyn zou seks hebben gehad met minderjarigen sjakodrako | 166 | 19-12-2005 11:52 | |
De Kantine |
Wie vind jij nou de Grootste Nederlander ever? LadyBoss | 194 | 21-11-2004 23:54 | |
De grootste nederlander? nicoletjuh | 45 | 13-10-2004 18:50 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
De Kantine |
op wat voor momenten schamen jullie je als nederlander? fruitmand | 75 | 12-05-2002 11:23 | |
pimmetje zakt maantje_2 | 2 | 23-03-2002 13:51 |