![]() |
||
Citaat:
Yeah ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar met straatbezigheden bedoel ik eigenlijk gewoonweg de oorspronkelijke elementen van de Hip-Hop. MC'en (beatboxen) DJ'en breakdancen graffen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Net als DJ Chuckie ft. Arbidjan - Ballen Tot We Vallen. Zo'n dom nummer, met zulke ontoereikende lui, en zulke ontoereikende teksten, dat het echt gaaf wordt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gast je bent 15, wat wil jij komen praten over hiphop?
|
![]() |
[QUOTE]Makaveli schreef op 19-11-2004 @ 18:25 :
Heb je ooit geluisterd naar Immortal Technique of Aceyalone??? Voor de mensen die echte hiphop willen horen check deze clip (ja het is zonder naakte vrouwen): Clip bevat: Intro + Nummer + Freestyle http://www.redmusic.com/video/Aceyal...Check_high.ram mms://wm.sony.global.speedera.net/wm...e_MicCheck.wmv [/Q Heb ik geluisterd en gekeken is anders dan die top40 shit Maar zal niet mijn muziek worden . |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(wtf he, waarom spreek je mij in godsnaam aan met knaep, denigrerende ukkepuk)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was deze post vergeten maar ga hem binnekort sluiten denk ik Iedereen bedank voor de reacties. en bling bling fans veel plezier |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mee eens maar dan noem je ook wat op. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() defenitive jux heerscht zowieso ik heb trouwens het gevoel dat ik weet wie jij bent ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat veel mensen zn stijl niet diggen vind ik al maf maar ok smaak valt niet te twisten, maar geen talent is het grootste domme gelul wat je maar uit kan brengen!! Die gast heeft met 6 albums in 4 jaar tijd, 40 miljoen albums verkocht wereldwijd. Singles niet meegerekend. Dus al die 40 miljoen mensen vinden iemand zónder talent goed? Iemand die met zijn muziek anderen vrolijk kan laten voelen, mensen hun leven op kan fleuren, mensen hun leven weer zin kan geven, dat noem ik talent. En iemand die niet alleen mtv awards wint, maar ook al 3 grammy's op zak heeft is volgens mij toch ook geen teken van géén talent. Nogmaals zn stijl niet diggen ok maar geen talent sorry maar das gelul... maar verder vind ik je lief ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je moet wel beseffen dat mensen muziek maken naar aanleiding wat zij hebben meegemaakt en wie zij zijn. ice T was duidelijk een pimp en daar schreef hij ook over, hoeveel gasten hebben wel niet drugs gedeald en schrijven daarover je hoeft er niet van te houden maar er zijn ook veel mensen die wel hun gebeurtenissen beschrijven naar de waarheid
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
kijk hier voor de nieuwste clips(r&b hip hop rap) °°°°°° | 2 | 05-03-2004 14:45 | |
Muziek |
Hier vind je goeie clips kijk (rap r&b hiphop) °°°°°° | 1 | 05-03-2004 13:19 | |
Muziek |
hip hop r&b king112 | 7 | 17-03-2003 23:31 |