Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Nationalisme moet bevorderd worden
ja 24 32.43%
nee 50 67.57%
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 15:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 16:51 :
1. Ik had het niet tegen jou.
2. Jij bent de stakker hier
3. Dat kan ik uit je posts afleiden.

Ga je druk maken om iemand anders
Ik ben het anders wel met nare man eens (alleen op dit gebied, denk ik).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 25-11-2004 @ 14:47 :
Helaas voor jou zit de samenleving zo niet in elkaar, gelukkig.
Nutteloos zijn kun je niet altijd voorkomen. Misschien dat jij over een x aantal jaar ook nutteloos bent, en dan?
Hij wil na zijn pensioen blijkbaar het land uit gezet worden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:24
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Ok, welke 18 homo's hebben er op ´Ja´ gestemd?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:57
dragonstorm
dragonstorm is offline
ok meisjes, niet vechten buiten de ring

engels is ook een allesbehalve ideale taal.
De enige goeie taal is LISP

Reminder:
Er is geen ' wij' tegen 'hun' .
Ik weet niet hoe het zit met 'hun', maar er is zeker geen 'wij' .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 16:51 :
2. Jij bent de stakker hier

OMG, dat uitgerekend JIJ dat moet 'zeggen'
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:10
de Koe!
de Koe! is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 17:24 :
Dat is anders ook een mooie manier om het aan te brengen

En ik heb "nee" gestemd, voor alle duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:27
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 23-11-2004 @ 13:40 :
Ten opzichte van het buitenland. Het hangt er natuurlijk ook vanaf welke definities je hanteert voor Nederlander.
Ik denk dat het daar fout zal gaan...
Oud 25-11-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-11-2004 @ 22:12 :
Wat mij betreft wordt het Nederlands onmiddelijk afgeschaft en nemen we Engels als voertaal.

Maar goed, het geschiedenisonderwijs kan inderdaad beter, maar dat betekent niet dat je opeens 'trots' moet zijn dat Nederland tijdens de Gouden Eeuw (over de rug van slaven) de grootste economische macht van de wereld was. Nederland is trouwens nu geen economische supermacht, waar je dat soort larie vandaan haalt is me een raadsel.
Je bent het levende bewijs van het falende geschiedenis-onderwijs in Nederland. De Gouden Eeuw was namelijk geen gevolg van slavenhandel (WIC) maar van specerijenhandel (VOC). Slavenhandel kwam pas op haar hoogtepunt na de Gouden Eeuw, en is ook nooit de grootste inkomstenbron geweest.
Helaas worden altijd alleen de minder kanten van onze geschiedenis benadrukt, in plaats van zowel positieve als negatieve kanten belichten. Zoals bijvoorbeeld het feit dat tijdens zo'n zeereis, de slaven beter werden behandeld dan de bemanning, omdat de slaven meer waard waren. Of het feit dat de volken die slaven maakten, de West-Afrikanen zelf waren (onderling) om ze door te verkopen aan (Europese) mogendheden. Zo zijn er nog tal van (smeuïge) feiten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:54
naam onbekend
naam onbekend is offline
Dan ken ik nog wel een smuiig feit omtrent slavernij: Engelsen en Fransen dreigden tegen tegenstribbelde slaven nog wel eens om ze aan de Nederlanders te verkopen. Dat was meestal voldoende om elk protest te stoppen.
Oud 25-11-2004, 19:56
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 17:24 :
Oooooh wat erg, die anderschdenkende untermenschen moeten het land uit gezet worden!

Citaat:
Toch kots ik op jou, met je gelul over 'Europeesche bloed'. Jij bent echt een enorme stakker, dat kan ik rechtstreeks uit je posts afleiden.
Leve de multikul!

Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:56
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-11-2004 @ 20:54 :
Dan ken ik nog wel een smuiig feit omtrent slavernij: Engelsen en Fransen dreigden tegen tegenstribbelde slaven nog wel eens om ze aan de Nederlanders te verkopen. Dat was meestal voldoende om elk protest te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:57
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-11-2004 @ 20:54 :
Dat heb je zeker gehoord op zo'n surinaams eetfeesje.

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:58
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Wat mij betreft wordt het Nederlands onmiddelijk afgeschaft en nemen we Engels als voertaal.
Jaah ben ik het helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:59
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 20:57 :
Dat heb jezer gelezen gehoord op zo'n surinaams eetfeesje.
Want het kan absoluut niet waar zijn

Je kunt in ieder geschiedenisboek nalezen dat de slaven er op de Nederlandse slavenschepen het ergst aan toe waren, aangezien de Nederlanders uit economisch oogpunt zoveel mogelijk slaven in de ruimen stouwden, meer dan de Britten en de Fransen. Maar dat is iets waarvoor we onze ogen liever sluiten

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:02
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 20:58 :
Jaah ben ik het helemaal mee eens.
Waha, je spoort echt niet. Tijd voor een enkeltje GB voor jou, ik betaal, paspoort inleveren bij Hypertext graag. maximaal 2 koffers en een handtas, scherpe voorwerpen afgeven bij de engels sprekende meneer met snor.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 14:31 :
Geestelijk gehandicapten zouden beter niet geboren worden. Er moet meer onderzoek komen naar vroegtijdige herkenning van een foetus met het downsyndroom. Geestelijk gehandicapten zijn wel grappig om mee te praten, heel aardig, net kinderen, maar ze zijn nutteloos voor de maatschappij, ze kosten handenvol geld en tijd.
En jij denkt dat ik ooit nog met jou in discussie ga, stakker? En dan ga je míj domheid verwijten? Flikkert toch op, neo-nazi!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:04
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:03 :
En jij denkt dat ik ooit nog met jou in discussie ga, stakker? En dan ga je míj domheid verwijten? Flikkert toch op, neo-nazi!
Niet op de man spelen kerel. Ps: ik ben lid van de VVD, niks nazi.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:05
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 21:02 :
Waha, je spoort echt niet. Tijd voor een enkeltje GB voor jou, ik betaal, paspoort inleveren bij Hypertext graag. maximaal 2 koffers en een handtas, scherpe voorwerpen afgeven bij de engels sprekende meneer met snor.
Geduld. Ik ga als ik van school af ben. Ik hoop daar te kunnen studeren maar als het niet lukt ga ik in ieder geval na mijn studie in het buitenland.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:06
TD
TD is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 21:04 :
Ik zit niet in hoe lid zijn van de VVD het nazi-zijn uitsluit, kan best samen.
Oud 25-11-2004, 20:07
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Niet op de man spelen kerel.
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 20:57 :
Dat heb je zeker gehoord op zo'n surinaams eetfeesje.
Je bent niet echt consequent.
Oud 25-11-2004, 20:07
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Nationalisme is iets anders dan nazisme, wat kan er fout aan zijn als het nationalistische gevoel van de Nederlanders iets groter zou worden?
Oud 25-11-2004, 20:08
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Nee, hij heeft gelijk. Gun je deze baby´s die op dit moment nog niets te verliezen hebben, en nog niets merken dat ze anders zijn, een leven als een gehandicapte gunnen? Dan ga je toch liever als baby dood. Want als je blijft leven, dan leef je sowieso geen goed leven. Alleen maar pijn, en lijden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-11-2004 @ 16:27 :
Ik ben Nederlander in hart en nieren, vind het Nederlands een mooie taal, ben taalpurist, fan van Nederlandstalige muziek, et cetera. Toch kots ik op jou, met je gelul over 'Europeesche bloed'. Jij bent echt een enorme stakker, dat kan ik rechtstreeks uit je posts afleiden.
Game, set, match!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:09
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Ik zit niet in hoe lid zijn van de VVD het nazi-zijn uitsluit, kan best samen.
Vergeet niet dat de VVD een typische joodenknechten-partij is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:09
TD
TD is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 21:07 :
Nationalisme is iets anders dan nazisme, wat kan er fout aan zijn als het nationalistische gevoel van de Nederlanders iets groter zou worden?
Ik vermoed dat Mark Almighty dit zei als reactie op de post die hij quotte? Dan is het misschien iets duidelijker

Citaat:
Oni Shikio schreef op 25-11-2004 @ 21:09 :
Dat bedoelde ik ook niet, je kan zelfs lid van de SP of PvdA zijn en nazi zijn (al zal het zelden voorkomen, geef ik toe), niet alle mensen zijn erg consequent in hun stemgedrag. Waar ik op doelde was dat lid zijn van een partij niet noodzakelijk een geldig argument is om te zeggen "ik ben geen (nazi bvb)"

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:10
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 21:07 :
Ze kunnen zoals jou worden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:08 :
Game, set, match!
Nee hoor, want hij vindt precies hetzelfde van mij. Ik vind het gewoon leuk om te schelden.
Met citaat reageren
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:08 :
Game, set, match!
Wat heb jij met tennis.
Met citaat reageren
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 21:08 :
Nee, hij heeft gelijk. Gun je deze baby´s die op dit moment nog niets te verliezen hebben, en nog niets merken dat ze anders zijn, een leven als een gehandicapte gunnen? Dan ga je toch liever als baby dood. Want als je blijft leven, dan leef je sowieso geen goed leven. Alleen maar pijn, en lijden.
'Dan leef je geen goed leven'. Dat vindt jíj! Ik heb (geestelijk) gehandicapte mensen gezien die meer levenslust hadden dan de gemiddelde 'gezonde' wereldbewoner. Neem nou zo'n man als een paar weken terug in 'Kopspijkers'. Hij is geestelijk gehandicapt, maar dat was nauwelijks te merken! Hij had een vriendinnetje meen ik, had een boek geschreven over omgaan met geestelijk gehandicapten, dat hij daar kwam promoten. Hij had een fijne familie die enorm veel van hem hield.

Waarom wil jij zulke mensen een kans op leven ontnemen? Dictator!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:12
Verwijderd
Wat een kortzichtig geouwehoer over het beëindigen van mensenlevens. Stuitend.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 21:11 :
Wat heb jij met tennis.
Heb ik ooit opgepikt uit 'My Family', een sitcom van de BBC. De hoofdpersoon lulde een ander er gruwelijk uit en riep toen uit: "Game, set, match Ben Harper!"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:13
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Ze kunnen zoals jou worden.
Domme aap, hier toon je dus duidelijk aan dat het neit goed gaat met de integratie. Niet eens in staat zijn Nederlandsche grammatica goed toe te passen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:14
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:11 :
'Dan leef je geen goed leven'. Dat vindt jíj! Ik heb (geestelijk) gehandicapte mensen gezien die meer levenslust hadden dan de gemiddelde 'gezonde' wereldbewoner. Neem nou zo'n man als een paar weken terug in 'Kopspijkers'. Hij is geestelijk gehandicapt, maar dat was nauwelijks te merken! Hij had een vriendinnetje meen ik, had een boek geschreven over omgaan met geestelijk gehandicapten, dat hij daar kwam promoten. Hij had een fijne familie die enorm veel van hem hield.

Waarom wil jij zulke mensen een kans op leven ontnemen? Dictator!
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ernstig het je leven zal beinvloeden. Maar van die mensen die hun hele leven alleen zullen zijn, en niet eens voor zichzelf zouden kunnen zorgen. En in een verpleegtehuis of wat dan ook terecht komen. Ja het lijkt mij gewoon echt geen leuk leven om nergens voor te leven en niets alleen te kunnen doen. Je kunt niet op doelen streven ofzo.
Met citaat reageren
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 25-11-2004 @ 21:09 :
die verrekte goed doorhebben dat ze de steun van mensen zoals jij absoluut niet willen hebben...
Verwijderd
Als mensen dat zeggen krijg ik altijd zin om ze vanaf dat moment voortdurend in de gaten te houden en ze enorm te flamen zodra ze zelf een fout maken.
Met citaat reageren
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:11 :

Dictator!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dan ben je alsnog een vermomde neo-nazi, met zulke standpunten. Zielig geval.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:16
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 25-11-2004 @ 21:13 :
Domme aap, hier toon je dus duidelijk aan dat het neit goed gaat met de integratie. Niet eens in staat zijn Nederlandsche grammatica goed toe te passen
Ik zie vaker Nederlanders met spellings- (vooral bij werkwoorden) en grammatica fouten. Niks integratie. Ik ben hier geboren, ik heb op een Nederlandse basisschool gezeten. Op een witte middelbare school. Overgestapt naar een gemixte middelbare school.
Dus eigenlijk spreek je jezelf hier tegen. En verwacht je van mensen die zich hier integreren, dat ze beter Nederlands spreken dan Nederlanders zelf.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:17
Verwijderd
Dat je nog de moeite neemt om je tegen hem te verweren.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 21:14 :
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ernstig het je leven zal beinvloeden. Maar van die mensen die hun hele leven alleen zullen zijn, en niet eens voor zichzelf zouden kunnen zorgen. En in een verpleegtehuis of wat dan ook terecht komen. Ja het lijkt mij gewoon echt geen leuk leven om nergens voor te leven en niets alleen te kunnen doen. Je kunt niet op doelen streven ofzo.
Maar je kan bij een foetus volgens mij vrij lastig vaststellen wat voor een leven hij/zij gaat krijgen. Of heb jij een kristallen bolletje om daarmee de toekomst te voorspellen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:17 :
Maar je kan bij een foetus volgens mij vrij lastig vaststellen wat voor een leven hij/zij gaat krijgen. Of heb jij een kristallen bolletje om daarmee de toekomst te voorspellen?
Tsja, ik weet niet of je bij een foetus kunt zien hoe ernstig de ziekte is. Maar als de ziekte ernstig genoeg is kun je wel een slecht leven voorspellen. Sowieso... als het nog een foetus is, is het toch gewoon abortus? Of is het dan al een baby? Ja, het is heel zielig om een baby te vermoorden. Maar als je het zonder pijn laat gebeuren als hij slaapt... zal hij er waarschijnlijk geen idee van hebben? Je verlost hem van een vreselijk leven iig.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:25
TD
TD is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 21:21 :
Tsja, ik weet niet of je bij een foetus kunt zien hoe ernstig de ziekte is. Maar als de ziekte ernstig genoeg is kun je wel een slecht leven voorspellen. Sowieso... als het nog een foetus is, is het toch gewoon abortus? Of is het dan al een baby? Ja, het is heel zielig om een baby te vermoorden. Maar als je het zonder pijn laat gebeuren als hij slaapt... zal hij er waarschijnlijk geen idee van hebben? Je verlost hem van een vreselijk leven iig.
Dat is net het 'probleem', je kunt toch niet à priori weten óf hij/zij werkelijk een 'vreselijk leven' gaat leiden.
Het zal alleszins zwaar zijn, zeker voor zijn/haar omgeving, maar die mensen zelf zijn soms erg gelukkig, zoals eerder al aangehaald.
Oud 25-11-2004, 20:27
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
TDH schreef op 25-11-2004 @ 21:25 :
Dat is net het 'probleem', je kunt toch niet à priori weten óf hij/zij werkelijk een 'vreselijk leven' gaat leiden.
Het zal alleszins zwaar zijn, zeker voor zijn/haar omgeving, maar die mensen zelf zijn soms erg gelukkig, zoals eerder al aangehaald.
Ja ik weet dat het egoistisch klinkt. Maar het zou ook niet erg prettig zijn voor de omgeving. Financiele problemen. Stress en daardoor ongezondheid. Overspanning. Conflicten naar elkaar toe, waardoor het kind zich schuldig gaat voelen. Je zou het beter kunnen voorkomen, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 21:21 :
Jij hebt nog steeds geen cursus begrijpend lezen gedaan, he? Wat ik dus zeg is: dat je niet weet wat voor leven zo iemand zal hebben, OOK AL WEET JE HOE ERNSTIG DE ZIEKTE IS. Want misschien kan iemand met een ernstige afwijking ook gelukkig zijn. Die man bij Spijkerman aan tafel heeft ook jarenlang geoefend om zijn handicap onder controle te krijgen en nu is hij happy. En zijn ouders zijn ook harstikke blij met hem. Ik heb niks tegen abortus, maar we moeten er ook geen lopende-band-werk van maken he.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:30
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 21:27 :
Jij hebt nog steeds geen cursus begrijpend lezen gedaan, he? Wat ik dus zeg is: dat je niet weet wat voor leven zo iemand zal hebben, OOK AL WEET JE HOE ERNSTIG DE ZIEKTE IS. Want misschien kan iemand met een ernstige afwijking ook gelukkig zijn. Die man bij Spijkerman aan tafel heeft ook jarenlang geoefend om zijn handicap onder controle te krijgen en nu is hij happy. En zijn ouders zijn ook harstikke blij met hem. Ik heb niks tegen abortus, maar we moeten er ook geen lopende-band-werk van maken he.
Er is niets mis met abortus. De foetus is dan nog geen baby. Dus aangezien het nog een foetus is, zou het de beste oplossing voor iedereen zijn. Je vermoordt als het ware niemand.
En ik weet wat je bedoelde. Maar jij kan mijn reactie erop weer niet volgen. Wat ik zei is dat je kunt beredeneren op de ernst van de ziekte dat het onmogelijk zal zijn een goed leven te leiden.
En doe niet zo arrogant.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:31
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Een foetus die een afwijking heeft moet je gewoon niet ter wereld zetten. Als de afwijking waarneembaar is in de baarmoeder is de afwijking dermate groot dat een chronische handicap het meest waarschijnlijke is. We hebben het hier niet over het doden van baby's, maar over de abortus wanneer een foetus een ernstige afwijking heeft zoals het syndroom van down.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:33
naam onbekend
naam onbekend is offline
Dit is nogal een ethisch dilemma. Aan de ene kant zijn weinigen gebaat bij geestelijk gehandicapte mensen, maar aan de andere kant: wie of wat geeft jou het recht om ze niet ter wereld te laten komen? Hebben zij geen recht op leven?

Voor beide zijden is wat te zeggen, maar je komt er toch nooit uit.
Oud 25-11-2004, 20:34
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 21:31 :
Een foetus die een afwijking heeft moet je gewoon niet ter wereld zetten. Als de afwijking waarneembaar is in de baarmoeder is de afwijking dermate groot dat een chronische handicap het meest waarschijnlijke is. We hebben het hier niet over het doden van baby's, maar over de abortus wanneer een foetus een ernstige afwijking heeft zoals het syndroom van down.
Ja dat bedoel ik maar net. Komt er toch nog ooit iets zinnigs uit jou.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:34
TD
TD is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 21:30 :
Wat ik zei is dat je kunt beredeneren op de ernst van de ziekte dat het onmogelijk zal zijn een goed leven te leiden.
Herhaling dan maar: dit kan je toch niet met zekerheid weten, of die persoon al dan niet een goed leven gaat leiden...
Reageren

Regels voor berichten