![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm...alles kan met mate. ![]() Ja je avondsnack bevat wel veel koolhydraten. Is op zich niet zoveel mis mee maar het zou beter zijn iets hoog in eiwitten en laag in koolhydraten, vooral suikers te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beterschap ![]()
||
Citaat:
![]() Als je beetje geluk hebt is het in een paar dagen over, dus alles eraan doen om rust te houden en alles! Kwestie van uitzieken denk ik, het moet er toch uit. Daarna kan je de schade vaststellen en kijken wat er moet gebeuren. Maar niet te sip he.. Beterschap! |
![]() |
|
oooeh ik ben trot op mezelf
![]() 05.30 2 bruine volkoren boterhammen met 30+ kaas ofzo met een groot glas melk 08.30 1 bruin volkoren boterham..met 30 + kaas + water 12.30 2 bruine volkoren boterham met (raad es ![]() en een sinaasappel..+ water 14.30 2 appeltjes 17.30 nasi ..(maar dan met superveel groente...me ouders houden rekening met mijn dieet...was gezond ![]() en het is nu 18.39 ..moet nog even kijken wat ik ga eten .. ik denk een stuk watermeloen... ![]() ik krijg vandaag of morgen me echte dieet... ![]() en ik heb vandaag ook nog es een uurtje gejogt..voel me super |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga hier ook maar eens wat vaker posten denk ik. Ik ga nog niet direct beginnen met stevig lijnen, omdat ik van mezelf weet dat ik dat gewoon niet 1,2,3 kan. Ik let nu gewoon heel erg op met wat ik eet, denk na voordat ik iets in mn mond stop
![]() Ik ben 1.85 en ongeveer 81 kilo. Mijn streefgewicht is 70 kilo. Qua beleg op brood ben ik nogal moeilijk, omdat ik vegetariër ben vallen magere vleesproducten dus al af, en gewone kaas op brood lust ik ook niet, jam wordt zo ontzettend klef dus vandaar dat ik mn brood op school nooit zo lekker vind....Iemand tips? 10.00 Tosti (oftewel 2 bruine boterhammen waarvan 1 belegd met jonge kaas) en een glas versgeperste sinaasappelsap. |
![]() |
||
Citaat:
Qua broodbeleg, wat vind je van honing bijvoorbeeld? Of smeerkaas? Pff, verder wordt het heel moeilijk denk ik. Vegetarisch, eet je wel vis of ook niet? Jonge kaas is niet zo gezond, behoorlijk vet en alles. Maar als je het eerst op zijn beloop laat dan zal ik er verder maar niks over zeggen ![]() succes in ieder geval! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, ik eet ook geen vis. wel vleesvervangers. Ik weet dat ik qua bmi idd nog niet te zwaar ben, maar er mag idd wel iets vanaf. Ik ben sowieso lang en heb brede heupen, dus ik lijk al erg snel dik. |
![]() |
||
Citaat:
Honing is niet het meest gezonde, maar er blijft niet heel veel over als je kaas/vlees en jam wegstreept, het is iig beter dan pasta of hagelslag dacht ik zo. Vleesvervangers (sorry, ben er niet in thuis) is dat alleen voor de warme maaltijd of is dat ook in de vorm van vleeswaren? Want als je dat te eten vindt, kan je dat ook meenemen naar school. En wat vind je van dat sandwichspread? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jam trekt ook behoorlijk in je brood ja, maar crackers en beschuiten zijn goed voor tussendoor of bij je maaltijd, maar niet als hoofdmaaltijd. Het beste is om 's middags gewoon 2 boterhammen te eten. Maar ik weet niet hoe het zit met jou school? Is er een mogelijkheid om thuis even snel brood te smeren.. zodat je het wel opeet en alles? Ik heb nu les, dus zal dan even nadenken, ik reageer vandaag nog wel even terug ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op school verkopen ze wel witte bolletjes, maar dat lijkt me ook niet echt ideaal. Ik moet een half uur fietsen naar school, dus even naar huis gaan zit er ook niet in. En hoe zit het met krentenbrood eigenlijk? *weet niet of ik mn moeder zover kan krijgen, want tis wel duurder geloof ik* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb gisteren jullie advies opgevolgd en tegen 16.30 a 17.00 een broodje en een banaan gegeten. Dus wat meer tijd tussen eten en sporten
![]() Na het sporten (20.00) nog een meergranenbroodje gegeten. En tegen 22 uur een bakje magere kwark. Vandaag: 10.00 1 boterham jam 2 plakjes suikerbrood melk verwachting 12.00 appel 13.00 1 boterham kipfilet 1 boterham kaas thee 15.00 1 glas jus d'orange beschuit of boterham ofzo 17.30 waarschijnlijk 1 bord macaroni 21.00 schaaltje kwark |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, witte bolletjes moet je proberen te vermijden, dat is echt niet bevorderlijk bij het afvallen. Half uur fietsen dat is lekker voor de beweging, doe je daarnaast ook nog iets aan beweging? Krentenbrood is niet goed, af en toe mag het wel, maar niet dagelijks. |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor melk neem je, vol/halfvol/mager? Misschien kan je tussen 10 en 1 ietsje meer eten dan een appel, misschien nog een stuk fruit of een cracker? Wat voor kaas gebruik je voor de l unch? Kipfilet is mager, dus goed. De rest ziet er goed uit.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zijn witte bolletjes eigenlijk zo slecht voor de lijn? En die optimel kwark die ik net had, die is toch niet slecht ofzo? |
![]() |
|
Zelf tot nu toe gegeten vandaag :
7:30 2 volkoren boterhammen bramenjam volkoren boterham pindakaas 2 bekers halfvolle melk 9:30 2 droge rijstwafels 10:30 plak ontbijtkoek 12:00 2 volkoren boterhammen gerookte zalm 12:30 doosje tictacs (a 50 calorieen, als refresher) Verwacht : 16:00 volkoren boterham zalm stuk fruit 17:00 warm eten (weet nog niet precies wat het gaat worden!) (18:00 sporten! t/m 20:00) 20:00 bakje magere kwark met stukjes appel en misschien rozijntjes (misschien nog een rijstwafel met 30+ kaas) Zo, tot nu toe (1 uur), tevreden, ontbijt was behoorlijk zwaar, maar de rest van de ochtend niet veel vullends gegeten. De lucnh was lekker verantwoord. Baal alleen wel dat ik niks eet tussen 12 en 4, maar geen eten verder mogelijk. Maarja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Witte bolletjes zijn slechter dan bruine omdat het meer calorieen bevat en volgens mij ook minder snel verteert/verbrand oid. Zowiezo altijd kiezen voor volkoren ipv wit. Optimel kwark is wel goed geloof ik, daar zitten toch weinig calorieen in, en eet je dat zonder suiker of zoiets? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonder suiker inderdaad, en er zitten 50 calorieen in per 100 gram. Ah, altijd leuk om te proberen, kan je dat gewoon in de supermarkt kopen? Inderdaad, kan dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wat ik gegeten en gedronken heb vandaag:
7.15u: twee boterhammen met appelstroop, glas appelsap en glas water 10.00u: twee boterhammen met appelstroop tussen 8.30u en 11.00u: liter water 12.00u: klein bekertje chocomel 13.00u: een tomaten tortilla-wrap met quorn met shoarmakruiden, sla, (groene) paprika en wat kaas en twee glazen Milk & Fruit light Wat ik nog ga eten en drinken: 14.30u: flesje fruit2day (ofzo) 17.30u: twee boterhammen met appelstroop En dan misschien 's avonds na de training nog wat druiven oid. En natuurlijk tussendoor nog wat drinken. Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 12:38. |
![]() |
|
Tot nu toe gegeten:
9.00 uur: twee boterhammen met honing en een met niets, half flesje water 11.30 uur: Pakje sultana's en andere helft van flesje water 13.00 uur: Twee geroosterde boterhammen met salami, twee geroosterde boterhammen met honing en een broodje bapao. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet helemala maar ik denk champignons, cherrytomaatjes, ham en spinazie met pasta.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je jam op brood wil en je wil het brood meenemen maar je wil geen plakkerig brood, dan zou je (als het niet te duur is) kleine kuipjes met jam kunnen kopen, zoals je in hotels hebt enzo. Staan gewoon bij het beleg, in een doosje
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben echt zoooo spuugzat van jam, abrikozen jam kan ik nog uitstaan maar van alle rode jams heb ik de laatste tijd meer gehad dan me lief was, mischien kan ik mn mams lief aankijken of ze sandwichspread ophaalt... voor de rest hebben we alleen bologna (is dat vet?) en pindakaas
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 13:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Normaal gesproken eet ik gewoon bruin brood 's ochtends. Melk is halfvol Kaas is 30+ Mn eetplanning is trouwens aangepast we aten opeens 's middags warm (en macaroni ipv spaghetti).. Vandaag: 10.00 2 plakjes suikerbrood 1 boterham jam halfvolle melk 12.00 2 mandarijnen 13.00 bord spaghetti verwachting 15.00 2 beschuitjes (1 honing, 1 kaas ofzo) thee fruit 17.30 2 boterhammen (mager vlees of kaas) kwark mss iets warms -> cup a soup (Of een tosti) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb onze hoe-heet-zo'n-ding 'stilstaande-fiets' aan de gang gekregen, t'is niet hightech, maar je kunt de weerstand enzo wel verzetten, mijn auto heeft een lekke band dus kan ff niet sporten vandaag en morgen, dus ga lekker in mn kamer fietsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
du sdat eet ik dan wel... maar kipfilet enzo is onbetaalbaar, vooral omdat wij zo'n groot gezin hebben dus jah, ham dan maar.. maar daar wordt je op den duur ook zat van, maar we hebben ook vaak bologna... alleen ik weet niet echt wat daar nou inzit, en of het goed is of niet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |