|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ja... ben heel tevreden, en trots op dat ik me vanmiddag kon inhouden ![]() |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Jemig, een 10 op natuurkunde, omg, dat is echt geweldig zeg.. sorry, ha, ik ben niet zo'n slimme student en alles. Maar heel goed van je! Trots op jezelf zijn is een goed gevoel.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Je moet echt proberen om 10 uur wat te eten, en water te drinken in plaats van coolbest. Calorieen van drank is echt slecht. Om 12 uur kun je beter bruin brood eten, of tenminste beleg op je wit brood en geen coolbest. Daarna netjes. Milk&Fruit is ook niet ideaal maar als je je drankjes tot 1 per dag houd is het goed. Nou ja, je hebt niet de beste keuzes gemaakt. Maar ik zie in ieder geval wel dat je controle over jezelf en je eten hebt. Dat is het aller belangrijkste! Probeer verder echt je drankjes te limiteren tot 1 per dag. Thee in alle smaakjes mag natuurlijk altijd. Magere yoghurtdrankjes zonder toegevoegde suiker vind ik ook wel okay. (maar niet teveel) |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En soms een crocette cracker, gewoon ik eet wat om de 1 a 2 uur (hele kleine maaltijden) en eet 's ochtends veel koolhydraten, 's middags meer groente dan fruit en minder brood en 's avonds vooral proteine en groenten alleen. Ook nootjes ofzo als ik nog niet over mijn calorieen heen ben. Als ik iets heb gegeten houd ik dat ook bij, en kijk wat ik nog mag eten en baseer ik daar mijn keuze op. Ook ben ik net begonnen met mijn zout-inname te verkleinen. En ik let op mijn vitamines etc.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hetzelfde effect als wit brood, suiker zeg maar. Je kunt een sapje met wit brood vergelijken, en fruit met volkorenbrood. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voldoende brood (bv. met kaas of vleeswaren als beleg), pasta's zijn volgens mij ook wel goed, ontbijtkoek (is ook suikervrij verkrijgbaar), enz.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
I luv ontbijtkoek. Had een keer een vreetbui gehad (halve ontbijtkoek op)...daarna uitgekotst... bloeduitstortingen in mijn gezicht overal vooral rondom mijn ogen daaromheen dus nooit meer gedaan hoor. Maar sindsdien (al een jaar geleden ofzo) ook geen ontbijtkoek gegeten. But it tastes so good...
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
't smaakt redelijk naar gewone ontbijtkoek, al vind ik gewone ontbijtkoek lekkerder, de suikervrije is vrij droog (vind ik).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar heeft de Albert Heijn ook zo'n suikervrije afdeling dan? Nooit gezien.
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
[edit]De ontbijtkoek zelf is idd van Cereal, maar dat ligt dus (meestal) bij de Zonnaturaspullen.[/edit] Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 21:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Cereal heet het merk volgens mij. (Lichtgele verpakkingen zijn het meestal) Succes met zoeken
|
|
|
|
Zijn champignons op één of andere manier slecht?
Er zit maar 1 kcal in per stuk, dus ik eet het als een soort gezonde snack (lekker zo'n bakje leeg ). En welke kaas is goed en welke niet, ik at altijd jonge kaas, nu heb ik 30+ kaas gehaald, omdat ik er toch wel behoorlijk dol op. Kan dit met mate? Heb net in de avond nog een rijstwafel gehad met een halve geprakte banaan en nog een halve banaan los. Goed als avondvullend programma. Ik ben dan om half 7 uitgegeten, en ga om 10 uur slapen.. dat is dan het enige wat ik 's avonds eet. M'n moeder klaagt altijd dat ik 's avonds niet mag eten omdat ik in de avonduren daar juist van aankom (ik bewees 's avonds meestal niet meer dan..) Tips zijn welkom ..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 17:24 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 14:05 | |
| Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 14:05 | |