![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ja... ben heel tevreden, en trots op dat ik me vanmiddag kon inhouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, je hebt niet de beste keuzes gemaakt. Maar ik zie in ieder geval wel dat je controle over jezelf en je eten hebt. Dat is het aller belangrijkste! ![]() Probeer verder echt je drankjes te limiteren tot 1 per dag. Thee in alle smaakjes mag natuurlijk altijd. Magere yoghurtdrankjes zonder toegevoegde suiker vind ik ook wel okay. (maar niet teveel) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hetzelfde effect als wit brood, suiker zeg maar. Je kunt een sapje met wit brood vergelijken, en fruit met volkorenbrood. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
[edit]De ontbijtkoek zelf is idd van Cereal, maar dat ligt dus (meestal) bij de Zonnaturaspullen.[/edit] Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 20:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cereal heet het merk volgens mij. (Lichtgele verpakkingen zijn het meestal) Succes met zoeken ![]()
|
Zijn champignons op één of andere manier slecht?
Er zit maar 1 kcal in per stuk, dus ik eet het als een soort gezonde snack (lekker zo'n bakje leeg ![]() En welke kaas is goed en welke niet, ik at altijd jonge kaas, nu heb ik 30+ kaas gehaald, omdat ik er toch wel behoorlijk dol op. Kan dit met mate? Heb net in de avond nog een rijstwafel gehad met een halve geprakte banaan en nog een halve banaan los. Goed als avondvullend programma. Ik ben dan om half 7 uitgegeten, en ga om 10 uur slapen.. dat is dan het enige wat ik 's avonds eet. M'n moeder klaagt altijd dat ik 's avonds niet mag eten omdat ik in de avonduren daar juist van aankom (ik bewees 's avonds meestal niet meer dan..) Tips zijn welkom .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |