Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 16:05
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-02-2005 @ 13:04 :
Het is niet het Euroaudio Songfestival , maar het Eurovisie Songfestival. Het draait om het totaalplaatje. Goed lied, goede performance, leuk uiterlijk. Dat had de winnares van verleden jaar ook allemaal mee. En als een performance heel goed is, hoeft het liedje niet meer dan middelmatig te zijn.
Inderdaad.
Oud 12-02-2005, 16:08
Love_Fulfilled
Mijn top 3:

1. Glennis Grace
2. Johnny Rosenberg
3. Yvette/Femme Vocale/Airforce
Oud 13-02-2005, 22:44
Verwijderd
Glennis Grace gaat naar Kiev!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 12-02-2005 @ 17:05 :
Nee, maar zij VONDEN haar wel goed.
Nee, ze vonden haar act goed; niet haar nummer.
En dat is nou wat ik probeer duidelijk te maken: het draait om de act, niet om het nummer. Mooie, goede ballads doen dus weinig als ze niet worden ondersteund met een geweldige act. En aangezien de meest populaire acts nog altijd bij een swingnummer zitten (de acts waar het publiek van het songfestival van houdt) vind ik dus niet dat ballads op het songfestival passen.
Oud 13-02-2005, 23:04
Verwijderd
Vroeger deed men aan het Songfestival mee om de eer. Het was een geweldige eer mee te mogen doen aan het Eurovisie Songfestival. Nu is het schijnbaar belangrijk dat je halfnaakt rondslingert en daar 280 punten mee verzamelt. Kom op, waar is het eergevoel?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:28
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2005 @ 23:58 :
En dat is nou wat ik probeer duidelijk te maken: het draait om de act, niet om het nummer. Mooie, goede ballads doen dus weinig als ze niet worden ondersteund met een geweldige act. En aangezien de meest populaire acts nog altijd bij een swingnummer zitten (de acts waar het publiek van het songfestival van houdt) vind ik dus niet dat ballads op het songfestival passen.
Hmm, je hebt best gelijk en dat is jammer - in de zin van dat het tegenwoordig zo gaat.

Gelukkig is het niet uitgesloten dat een ballad het goed doet (zie vorig jaar: Cyprus! b.v.). En als je verder terugkijkt is het toch echt niet altijd de show die gewonnen heeft hoor (zie Secret Garden - Nocturne). Maar helaas wel érg vaak.

Ík wil daar niet aan meedoen - en (het lijkt) veel van de rest van Nederland ook niet. Die gaan gewoon nog voor het beste liedje, ipv het meest Johnny-Logan-feest-songfestival-nr. dat 'toch wel ergens bij de top 10 eindigt'.
Voor mij is waar NL eindigt niet belangrijk meer, een Oost-europees land heeft toch al gewonnen. We moeten ons gewoon neerzetten met wat WIJ mooi vinden, niet wat 'het goed kan doen op het Songfestival'. Ge-kuddedier.
Oud 13-02-2005, 23:29
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-02-2005 @ 23:44 :
Glennis Grace gaat naar Kiev!
Ik heb ook op haar gestemd. Ik ben er blij mee.
Oud 13-02-2005, 23:37
Verwijderd
Ik heb niet gestemd, omdat ze toch wel ging winnen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 11:46
Love_Fulfilled
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2005 @ 23:58 :
Denk eens aan ''Fly On The Wings Of Love'' ging het daar om de act, de act die er niet was??
Oud 14-02-2005, 11:48
Verwijderd
chastity is niet door
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:41
peaceflower
peaceflower is offline
Glennis Grace gaat het voor Nederland doen dit jaar...
ik ben heel benieuwd of ze indruk gaat maken en of ze sowieso de voorronde door gaat komen
Oud 14-02-2005, 16:18
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ben echt totaaaaal niet voor die Glennis! Ik vin t stom onsympatiek wijf! Ballads DOEN het nooit goed op t Songfestival! Alleen vroeger ten tijde van Lenny Kuhr (iemand enig id wat die soepjurk van dr heeft opgeleverd???? Maar ag Nederland presteert het elk jaar weer om een ruknummer europa in te sturen en das deze keer ook weer helemaal gelukt!!

Airborne had moeten gaan!

Maarja.... wie ben ik? Iig geen Cornald Maas.......
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:53
Love_Fulfilled
Citaat:
bertbart schreef op 14-02-2005 @ 12:48 :
chastity is niet door
Gelukkig maar hè .
Oud 14-02-2005, 17:15
1lotte4
1lotte4 is offline
van mij had tiffany met tomorrow mogen gaan
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:32
Gruppie
Gruppie is offline
wat was die Nance dom bij de puntentelling

Glennis stond bij de eerste 'helft' (heb niet goed opgelet, maar zoiets) van de punten al op een voorsprongetje.... komen de punten van de kijkers: eerst een hele rij met 7 punten e.d. heeft Airforce die tweede staat +- 114punten zegt Nance: oh wat is het spannend!!!!! nou t'is inderdaad zenuwslopend als je verder nog maar 1 puntenaantal weg moet geven en je van onder naar boven de lijst afgaat en diegene al bovenaan staat
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:12
devil's choice
devil's choice is offline
Om aan te vullen bij Gruppie: Die opmerking over het ontploffen van de buik van Esther Hart vond ik ook neit zo goed geplaatst.
Oud 14-02-2005, 18:36
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Waarom doet Nederland nu eigenlijk mee aan het songfestival ... om te winnen, óf gewoon als beloning aan degene die het nationale songfestival wint???

Als dat eerste het geval is moeten ze in ieder geval op een andere manier gaan beoordelen. Want nu laten ze allemaal van die zoete en langdradige nummers door gaan. Met zoiets maken we geen schijn van kans. Kijk naar de nummer 1 van vorig jaar. Ruslana - Wild Dance dat is toch wel wat anders dan dat Nederlandse ge-emmer.
Als we serieus kans willen maken op de titel in Kiev zullen we toch met wat beters voor de dag moeten komen dan dat slappe gepruts wat ik gisteravond heb gezien.
Op muzikaal gebied zaten er goede bij (ook Glennis Grace heeft een goede stem) maar kans maken op de titel NEE dat zit er niet in.
Oud 14-02-2005, 23:10
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 14-02-2005 @ 17:18 :
Ben echt totaaaaal niet voor die Glennis! Ik vin t stom onsympatiek wijf! Ballads DOEN het nooit goed op t Songfestival!
Wat was er zo onsymphatiek aan haar dan?

Enne... vorig jaar uberhaubt gekeken? Dan zag je dat Cyprus met 'n prachtige ballad 5e werd. Boven een hele hoop songfestival-spectakel.

Ik was vorig jaar trouwens zwaar voor Bosnië met dat 'In the Disco'.. OMG - hoe verschrikkelijk fout was dat.
Oud 14-02-2005, 23:15
Verwijderd
Eh, ja. Ik kreeg spontaan een beetje kotsneigingen van Deen met z'n konijntje eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 08:39
--Alassea--
--Alassea-- is offline
tja wat moet je over het songfestival zeggen??
het is heeeeeel slecht dit jaar, als het nu al heeel slecht is ra ra wat is het volgend jaar dan??

en de liedjes die ik mooi vindt die komen er weer is niet door!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:35
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 15-02-2005 @ 00:10 :

Ik was vorig jaar trouwens zwaar voor Bosnië met dat 'In the Disco'.. OMG - hoe verschrikkelijk fout was dat.
Dat kun je niet menen. Dat was echt het allerdomste en allerslechtste. Ik heb me zoo geergerd aan dat nummer/act/vent. Ieelgg probeerde ie sexy te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:38
Love_Fulfilled
'In The Disco' was een lauw nummer joh .
Oud 15-02-2005, 14:39
Love_Fulfilled
Nance is gewoon niet erg intelligent. De vorige keer ook toen Hans zei dat Glennis mooie ogen had, zegt Nance 'since wanneer kijk jij naar Glennis d'r ogen?', als je met iemand praat kijk je in iemands ogen .
Oud 17-02-2005, 22:58
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Shadina schreef op 15-02-2005 @ 15:35 :
Dat kun je niet menen. Dat was echt het allerdomste en allerslechtste. Ik heb me zoo geergerd aan dat nummer/act/vent. Ieelgg probeerde ie sexy te zijn.
Ik vind het geweldig om te zien dat zo'n land als Bosnië denkt vet te zijn met zo'n nummer, (wat idd verschrikkelijk 1997 was voor NL gezien) en dat ze dan ook nog 8ste? ofzo eindigde omdat al die andere Oost-Europese landen er dan ook nog punten voor gaan geven.

Het was zó fout dat ik het daardoor weer zonnig inzag. Respect. Ze weten niet beter.
Oud 17-02-2005, 23:00
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-02-2005 @ 15:39 :
Nance is gewoon niet erg intelligent. De vorige keer ook toen Hans zei dat Glennis mooie ogen had, zegt Nance 'since wanneer kijk jij naar Glennis d'r ogen?', als je met iemand praat kijk je in iemands ogen .
Aan Nance erger ik me ook steeds doder. Kijken hier mensen naar 'de Notenclub'? Leuk programma behalve... Nance. Damn, krijg altijd verschrikkelijke afkraak-neigingen bij haar.

Maarja - dat maakt het kijken ook weer leuk natuurlijk.
Oud 18-02-2005, 12:29
levi's
levi's is offline
ik vind nance wel ok...
die hans is pas erg, ik snap niet waarom hij mocht meepresenteren
Oud 19-02-2005, 18:23
kalinho
kalinho is offline
omdat ze anders nooit vn 'm af waren gekomen
Reageren

Regels voor berichten