Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 17:25
C r Y p S
C r Y p S is offline
Voor mij is de tijd voor paddo's ook eindelijk bijna aangebroken
Wat ik me afvroeg: paddo's worden in porties verkocht. Maar waarom is dat? Waarom niet per gewicht? (met een onderscheid in gedroogd en niet gedroogd natuurlijk )

Sowieso: hoeveel ís een portie nou eigenlijk?

En laatste vraag: wat is een relaxte smartshop in amsterdam (met verantwoordelijke verkopers e.d.)? Want volgens mij heb je daar ook veel toeristenshopjes.
Oud 31-03-2005, 17:29
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
chills and trills
als je de nieuwe dijk uitloopt kom je hem vanzelf tegen ( de weg oversteken)
ik haal ze altijd daar en nja die zijn me gewoon altijd het best bevallen.
verkopers zijn ook rlxt
Oud 31-03-2005, 17:37
C r Y p S
C r Y p S is offline
chill thnx
Oud 31-03-2005, 21:40
SpacingBen
SpacingBen is offline
Dit topic gaat eigenlijk over beginnen met paddo's maar ik wil graag iets vragen aan mensen die al een poos gebruiken. Net als in de andere topics die na mijn posts gesloten zijn (Dit topic heb je mezelf aangewezen dus niet sluiten he mutant!

Dit was het stukje dat ik graag in een apart topic zou willen hebben

Ik lees en hoor van verschillende mensen dat ze na gebruik van paddo's een ander kijk op het leven gekregen doordat allerlei levensvragen beantwoord werden na het gebruik van deze paddestoeltjes...

In hoeverre hebben paddo's ook echt invloed op je leven en wat voor vragen hebben paddo's bij jullie beantwoord? Hebben ze je vooral een positieve of negatieve kijk op het leven gegeven? (ik denk dat mensen die gelukkig zijn eerder een positief kijk hebben gekregen en mensen die minder gelukkig leven juist een negatieve kijk)

Ik ben benieuwd...
Oud 31-03-2005, 23:54
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Haha, tel alle offtopic reacties op t forum maar eens op en concludeer dat t geen fuck uitmaakt als je een vraag stelt in een niet daarvoor bedoelde topic dat er wel aan gerelateerd is.

// ontopic
sinds ik voor het eerst paddo's heb gehad is mijn levensvisie zeer krachtig bevestigd.
Zocht ik eerder heel erg naar betekenis van leven en alles wat eromheen zweeft, heb ik nu al mijn levensvragen beantwoord.

Ik heb door de inzichten die ik op paddo's heb gehad een duidelijk beeld en zicht op fenomenen als 'perceptie', 'essentie', 'intermenselijke communicatie', '(para)normaliteiten' en verscheidene andere zaken die als pijler dienen de wereld 'door' te hebben.

En oja, een paar dagen aan documentaires omtrent de kosmos en bijv. fractal geometry is heel erg handig om de verkregen inzichten verder te cultiveren tot een meer overkoepelend inzicht.

Maargoed, wat heeft dit met mijn leven gedaan?
Het heeft mijn laten inzien hoe ik dingen kan interpreteren om ermee om te gaan en deze inzichten kan toepassen in de dagelijkse realiteit. Het heeft mij zeer open-minded gemaakt (meer dan ik al was) en me laten focussen op hoe mijn leven in elkaar zit, hoe ik ermee omga en wat ik ermee wil.

Paddo's zijn meer dan een grappig, spannend speeltje en inhoudelijk duizenden keren de efteling.
Het mooiste vind ik dus dat je ook na je trip (tot jaren erna) er profijt van kan blijven ondervinden en je kan amuseren met het onderzoeken van de inzichten die je hebt gehad.

Dit geldt natuurlijk niet voor elke giecheltrip of tvmarathon.
Zoals hierboven beschreven heb ik het maar twee keer mogen ondervinden.
Fijne aan paddo's is dat je de trip 'en moment' (spreek uit op zn fransch) kunt sturen, en bewust ermee bezig kan zijn.
Soort van lucide dromen idee.

Have fun kid
Oud 01-04-2005, 09:23
SpacingBen
SpacingBen is offline
Dan zullen paddo's zeer waarschijnlijk precies doen waar ik naar op zoek ben

Met wiet heb ik al de drang bepaalde dingen te leren waar ik normaal geen zin in heb. De drang naar iets te leren zal bij paddo's bij mij nog groter zijn denk ik
Oud 04-04-2005, 12:05
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
Lilith schreef op 02-03-2005 @ 22:11 :
Salvia? Tenminste.. dat wil ik eerst doen, als opstapje naar paddo's.

Klik
Dat is zo'n beetje het slechtste idee dat ik ooit gehoord heb. Met salvia kunnen er namelijk 2 dingen gebeuren.

De eerste, meest waarschijnlijke optie is dat je het fout doet, niets of weinig merkt en uiteindelijk even slecht voorbereid bent op je paddotrip als voor de salvia.

De tweede (vrij onwaarschijnlijke) optie is dat je het goed doet en het volledige effect ervaart. In dat geval heb ik medelijden met je. Geloof me Salvia is GEEN opstapje naar paddo's, het is VEEL en VEEL heftiger.
Oud 04-04-2005, 20:42
Prog
Prog is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-03-2005 @ 22:42 :
nah, ik ga van een halve portie al vrij hard trippen

maar ik ben ook vrij gay, misschien dat dat ermee te maken heeft
Hahahahaha
Oud 13-04-2005, 02:34
K-pax
K-pax is offline
paddo's , um altijd fijn misschien met passiebloem vooraf om het krachtiger te maken.
Als eerste keer.. hehe doe mexicaanse, maar de beste vind ik hawaiiaanse , hawaiiaanse....mjam
na zon 12/13 keer begin je het te kennen en verlang je naar sterkere meuk.
Oud 13-04-2005, 02:38
Verwijderd
Citaat:
K-pax schreef op 13-04-2005 @ 03:34 :
paddo's , um altijd fijn misschien met passiebloem vooraf om het krachtiger te maken.
Als eerste keer.. hehe doe mexicaanse, maar de beste vind ik hawaiiaanse , hawaiiaanse....mjam
na zon 12/13 keer begin je het te kennen en verlang je naar sterkere meuk.
IWIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oud 13-04-2005, 02:41
K-pax
K-pax is offline
hallo......
Oud 13-04-2005, 02:42
Verwijderd
hoi
Oud 13-04-2005, 02:43
Verwijderd
Misschien voor de volgende keer toch maar salvia voor me?
Oud 13-04-2005, 02:50
K-pax
K-pax is offline
salvia, hehehe ik wil jou best op salvia zien , so please invite me when you do use

good lady salvia
Oud 17-04-2005, 14:58
Truth
Truth is offline
Weet iemand of je paddos kunt bewaren in de vriezer? Ik heb namelijk gisteren voor de eerste keer verse mexicaanse gebruikt dus ik heb nu nog een half bakje over. Ze zijn nog 6 dagen goed volgens de houdbaarheidsdatum, maar ik denk niet dat ik ze binnen die tijd nog ga gebruiken.
Oud 17-04-2005, 15:02
wann
wann is offline
Geen idee. Kan je ze niet beter drogen?
Oud 17-04-2005, 21:33
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-03-2005 @ 22:42 :
nah, ik ga van een halve portie al vrij hard trippen

maar ik ben ook vrij gay, misschien dat dat ermee te maken heeft
halve portie voor de eerste x is goed hoor. Ik nam 3/4 portie de eerste keer, kreeg niej echt hallucinaties. Twas meer dat de buitenwereld me geen fuck meer kon boeien en dat de tijd heeeeel snel leek te gaan. Bijv. dat iemand een kwartier wegging en dat ik d8 dat ze 3 uur wegwas.
Oud 17-04-2005, 23:01
Truth
Truth is offline
Ik had ook een halve portie gepakt. Nou ja, iets meer; de hele portie was geloof ik 33 gram en ik heb 18 gram genomen. Na een half uur sterke visuals overal, vooral als ik er een tijdje naar keek, naar je eigen gezicht kijken in de spiegel is echt vreemd dan. Daarna nog begonnen met opruimen omdat ik vond dat het een zooitje was, toen ik klaar was was het een nog grotere teringbende . Ik ging liggen en ik kreeg driedemensionale visuals en ik ging er echt helemaal in op. Toen kreeg ik allemaal herinneringen van vroeger die ik sinds die tijd niet gehad heb, zo duidelijk dat het wel echt leek. Een tijdje ben ik helemaal op nul gezet, alsof ik niet meer wist wat ik was of hoe lang ik al bestond. Het enige dat ik nog wist was mijn geboortedatum, maar daar heb je weinig aan als je niet weet welk jaar het is. Ik dacht dat ik al eeuwen rondzweefde in absolute stilte. Langzaam begon alles weer terug te komen (heel langzaam want de tijdsdilatie was ongelooflijk). Toen ik weer een beetje in de werkelijkheid terug was was ik best wel moe van al de filosofische bedenksels die ik had gehad op mijn terugreis. Heel leerzaam wel zo'n trip moet ik zeggen.

Als je nou minder neemt, is het dan zo dat de totale trip minder wordt of dat je bijvoorbeeld voornamelijk het visuele gedeelte ipv het filosofisch-emotionele gedeelte meemaakt? Want hoe leerzaam ook, ik kan me voorstellen dat je er op een bepaald moment geen behoefte aan hebt, maar bv wel graag artistieke inspiratie opdoen in visual-land.
Oud 18-04-2005, 10:20
Verwijderd
^damn, das wel heel heftig voor een halve portie. welke paddo's had je op?
Oud 18-04-2005, 10:47
Tsasil
Tsasil is offline
Damn, dat heb ik zelfs niet eens als ik een volle portie hawaiiaanse opeet.

Als ik wat minder paddo's eet is de trip bij mij nog steeds visueel en filosofisch, maar het is allemaal wat minder onwerkelijk. Ik heb beter in de gaten dat het gaat om een trip die opgewekt is door het eten van paddestoelen en ik heb de werkelijkheid zelf wat meer in mijn achterhoofd (ik vergeet niet welke tijd het is enzo).
Kortom, hetzelfde maar dan wat minder heftig.
Oud 18-04-2005, 12:56
Truth
Truth is offline
Gewoon mexicaanse. Misschien dat ik onderbewust de trip zo stuurde omdat ik dit verwachtte bij de salvia die ik een tijd terug gerookt had?
Oud 11-05-2012, 13:25
arie22
arie22 is offline
Citaat:
Huy, ik en mn maten willen graag n keertje paddo's proberen. We smoken vaak en we willen weer eens wat anders.

Wat raden jullie aan qua hoeveelheid en soort paddo's voor beginners? (qua paddo's dan, sterke wiet zijn we al veel gewent)
ik zou mexicaanse nemen.
mijn ervaring met paddo zijn zeer goed ik eet ze gewoon op en probeer de paddos zo lang als mogelijk in mijn mond te houde door er langzaam op te kauwen niet hap slik weg het wordt namelijk ook door je slijmvliezen opgenomen en niet alleen door het bloed de trips waren geweldig vol kleuren en tintelingen door mijn hele lichaam.
Truffels vindt ik persoonlijk niks maar smaken verschillen je kan een kit bestellen voor 36 euro om zelf je stones te kweken het is een gesloten bus met een datum waneer je de truffels kan oogsten laat de bus gesloten op een warme plaats staan ongeveer 25 graden na drie maanden heb je je eigen truffels.
Zelf kweek ik paddos leuke hobby
Oud 13-05-2012, 02:33
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
ik zou mexicaanse nemen.
mijn ervaring met paddo zijn zeer goed ik eet ze gewoon op en probeer de paddos zo lang als mogelijk in mijn mond te houde door er langzaam op te kauwen niet hap slik weg het wordt namelijk ook door je slijmvliezen opgenomen en niet alleen door het bloed de trips waren geweldig vol kleuren en tintelingen door mijn hele lichaam.
Truffels vindt ik persoonlijk niks maar smaken verschillen je kan een kit bestellen voor 36 euro om zelf je stones te kweken het is een gesloten bus met een datum waneer je de truffels kan oogsten laat de bus gesloten op een warme plaats staan ongeveer 25 graden na drie maanden heb je je eigen truffels.
Zelf kweek ik paddos leuke hobby
Ik denk dat hij na dik 7 jaar de ervaring wel achter de rug heeft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten