Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of je zegt gewoon dat de voetbalwedstrijd uitliep en dat je anders alleen naar huis moest fietsen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gebaseerd op het volgende: -schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!! -Het is toch je eigen zaak met wie je wel of niet in een bed slaapt en/of neukt/vrijt. Ik zou als ouder niet graag met een zwangere dochter van 14 opgescheept zitten omdat ie met iedereen het bed induikt zonder dat je kan controleren of het uberhaupt veilig gebeurd. Daar een ouder verantwoordelijk is voor een kind tot 18 jaar, moeten die wijsneuserige puberale grietjes van 14 even wachten tot ze 18 zijn met erop losneuken als ze geen vrijdenkende ouders hebben.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bepleit ook helemaal niet dat men geen seks mag hebben voor je 18e...wel voor grietjes die de gevolgen daarvan nog niet kunnen overzien...En dat zijn veelal de hardste schreeuwerds wanneer ze niet direct bij hun vriendje mogen slapen...En daarnaast claimen dat het hun ouders geen flikker aan gaat, maar dat is gewoon puberale onverantwoordelijkheid.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dat maakte haar moeder ook niets uit... ze stond vastbesloten op haar standpunt ![]() damn, wat haat ik het als je niet (zinnig) kan discussieren met mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het lijkt echt alsof je denkt dat mensen die besluiten dat ze met iemand naar bed willen niet kunnen bedenken dat ze voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken? Ik vind je reactie een beetje overdreven op sommige punten, alhoewel ik het er wel mee eens ben dat je niet het hele huis moet plunderen om zoiets.
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk begrijp ik dat je niet als je bij elkaar slaapt, direct seks hoeft te hebben. Ik heb het niet over gewoon 2 mensen die met elkaar naar bed gaan, maar over opstandige puberale meisjes van 14 die roepen "schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!"
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook tegen mn moeder gezegd dat ik het niet om de seks deed dat slapen enzo. Dat deed ik ook niet, het was zo fijn om in elkaar armen wakker te worden, in elkaar armen in slaap te vallen, te knuffelen en lief te doen en blabla... Maar als je zo naast elkaar ligt, tegen elkaar ligt, op elkaar ligt, weet ik wat, dan heb je wel sneller seks dan wanneer jij of de ander op een andere kamer slaapt 's nachts. En man, wat was ik blij dat ik in een normaal bed seks kon hebben en dat niet meer sneaky enzo moest. En over voorbehoedsmiddelen.. Dat leer je allemaal zo prachtig op de middelbare school, maar als je er dan in het echt tegenaan loopt is het wel wat anders hoor. En vooral als je nog wat jonger bent, in mijn ogen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet wel dat de meeste ouders zo niet denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan het wel vermoeden natuurlijk, maar het zeker weten, weet je pas als je het vraagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je nieuwe vriendje druiveke | 47 | 21-03-2006 10:41 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
voor de eerste keer blijven slapen bij je vriend/vriendin muziekvlinder | 46 | 15-07-2003 14:29 | |
Liefde & Relatie |
bij je vriend(in) blijven slapen *dreaming* | 14 | 09-07-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
mag jij bij je vriend(in) slapen samen in hetzelfde bed? miss x | 79 | 02-05-2002 21:51 |