Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 11:01
Nickymeis
Nickymeis is offline
mijn vriend mag wel bij mij slapen nu, alleen wel apart...
ik heb nu bijna m'n moeder zover dat ik daar een keertje van de zomer mag slapen (apart )

en toen zei me ma dat ze eerder 16 jaar in der hoofd had maja ik krijg waarschijnlijk toch een 2 persoonbed dus ik heb goeie hoop
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2005, 11:25
Lelle_*
Lelle_* is offline
Als mijn vriendje bij mij slaapt, moet hij op een andere kamer slapen. Maar goed, ik zie hem tenminste de volgende ochtend weer. Als ik bij hem slaap, slaap ik lekker in zijn bedje. En hij ook.
Oud 31-03-2005, 11:30
Nickymeis
Nickymeis is offline
hij moet dan ergens anders slapen bij mij thuis, maja dan gaan mijn ouders om 12 uur naar bed en dan blijf ik lekker tot 3/4 uur bij hem
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:33
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Mijn vriendje heeft laatst bij me geslapen. Weliswaar op een andere kamer, maar toch. In eerste instantie was het sowieso niet aan de orde, maar omdat er problemen waren met de treinen (ja hij woont in een andere stad) moest het wel.

We hadden afgesproken dat ik 's ochtends bij hem in bed zou kruipen om heel even toch het gevoel van samen slapen te hebben. Maar hij kwam al redelijk vroeg naar mij toe. Hij wilde echter alleen naar mij kijken als ik aan het slapen was, maar ik was al wakker. Daarom is hij gelijk bij me in bed gekropen en hebben we iets van drie uur bij elkaar gelegen. NIets gedaanl alleen lief tegen elkaar aan gelegen enzo.

Toch, toen ik beneden kwam aan het eind van de ochtend kreeg ik de wind van voren dat we dit niet afgesproken hadden en dat ik de keuze heb: of aan de pil of niet meer bij elkaar slapen

Maar binnenkort zijn we sowieso weer op elkaar aangewezen doordat we samen een feest tot laat hebben en dan niet meer terug naar mijn huis kunnen. Ik weet nog niet hoe we dat gaan oplossen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:36
Pixxa
Pixxa is offline
gwn demostratief voor de deur gaan liggen bij je schoonouders, laten ze je heus na een nachtje wel binnen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:30
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 31-03-2005 @ 12:36 :
gwn demostratief voor de deur gaan liggen bij je schoonouders, laten ze je heus na een nachtje wel binnen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:32
Verwijderd
Misschien zaterdag
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:43
ExVaal
ExVaal is offline
Oh, gewoon gedaan en er was niets aan de hand
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 07:28
gizmo
gizmo is offline
Ik was 17, en mijn vriend toen 22. Het duurde even maar naar 3 maanden, toen ze zagen dat het toch wel serieus was en hij toch wel een "goede" kerel was mocht ik dan toch blijven slapen.
Ze zei heel lief "ben trots op je lichaam"!
Oud 01-04-2005, 07:36
A*
A* is offline
Mijn ouders zeiden er nooit iets over, en gingen er vanuit dat ik zou doen wat het verstandigst zou zijn. Ze deden nooit moeilijk.

En als je ouders het niet goed vinden, kan je het misschien even laten varen en je ouders er een beetje van overtuigen dat je een goede jongen hebt, en misschien gaan ze dan vanzelf akkoord.
Ik vind het altijd een beetje lullig om tegen je ouders in te gaan, ze geven waarschijnelijk toch vanzelf wel toe.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
jettje schreef op 12-03-2005 @ 16:29 :
ben 14 en heb 2.5 maanden officieel met mn vriendje.
mn moeder heeft liever van niet maar ze weet dat t me geenene flikker kan schelen dus slaapt ie gewoon bij me als we willen.
maar zijn ouders doen wel wat moeilijker, leggen ze zon apart matrasje neer enzo. ik doe dan of ik daar slaap, maar na een tijdje ga ik gewoon in zijn bed liggen> we neuken dan niet want dat vind ik een beetje sneu voor ze, maar bij mij thuis wel gewoon, want mn slaapkamer is toch 3 verdiepingen hoger dus merken ze beneden niks. Ik zou zeggen doe t gewoon, ze moeten eraan wennen dat jij het ook doet en als ze moeilijk gaan doen: schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!

succes en veel plezier !!!!!!!

Jet
Mijn tenen krommen spontaan bij het lezen van deze verhalen.. echt goed van je dat je op je 14e lekker aan t neuken bent
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Sparkle. schreef op 12-03-2005 @ 18:09 :
Inderdaad!
Was ook ong. de doorslaggevende reden bij mij
Jaloers
Of je zegt gewoon dat de voetbalwedstrijd uitliep en dat je anders alleen naar huis moest fietsen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 10:33
Sanoeske
Sanoeske is offline
uhmm eigenlijk meteen...heb een erg open relatie met mijn mams...en zij wist best wel dat ik toch niks deed als ik er geen zin in had...tscheelde misschien wel dat miijn vriend al langer in onze fam rondhing omdat het de beste vriend was van mijn neef dus ze wist wel dat ie te vertrouwen was enz...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 10:38
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Meteen aan de pil.. Scheelt een hoop gedonder...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:42
Porcelain
Porcelain is offline
Ik ben ook zestien en het mocht eigenlijk meteen, maar mijn moeder vond wel dat ik aan de pil moest . Ze vinden mij verstandig genoeg dat soort keuze's zelf te maken.
Verder zijn mijn ouders helemaal niet zo relaxt in veel dingen (moet altijd vroeg thuis zijn en zo) dus het verbaasde me wel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 16:08
Baka²
Baka² is offline
ik zit dus ook met dit probleem... Ik ben (net) 18 en m'n vriendin 16, en we willen gewoon dat 't geaccepteerd word dat we bij elkaar slapen. Ze mocht wel met oud-en-nieuw bij mij slapen (mijn ouders vinden 't best, haar ouders zijn tegen), maar het moest "op aparte kamers" (van haar ouders dan, mijn ouders vonden op een kamer in een bed goed, zolang we maar niet het vertrouwen van haar ouders zouden schenden).

Na 4,5 maand mochten we al een keer samen slapen in een tentje bij een feest van een vriendin van haar (aanhangsels waren ook uitgenodigd en mochten ook blijven slapen => ik was uitgenodigd en er werd vanuit gegaan dat iedereen bleef slapen => perfecte manier om over te halen ), maar daar waren haar ouders nogal tegen.

We mogen nu we een jaar hebben nog steeds niet echt samen blijven slapen. Haar ouders willen dat we op aparte kamers gaan en willen dus liever niet dat ze bij mij blijft slapen omdat ze 't dan niet kunnen controleren, en haar 2 zusjes van 14 willen ook met hun vriendje bij elkaar slapen en kan dat als wij samen slapen aanleiding geven tot hun, dat het ook goedgekeurd word.

Ze is ook niet zo'n type die een grote mond tegen haar ouders geeft (dat doen haar zusjes alleen), maar wil nu we een jaar hebben toch een beetje bij elkaar slapen. in een bed dan...

Hebben jullie geen problemen gehad met kleinere zusjes die het ook wilden, waardoor jullie niets mochten? Ik kan ook een argument als "we doen het toch ook 's middags, dus wat maakt het uit??" niet gebruiken, omdat haar ouders tegen seks zijn op "zo'n jonge leeftijd"...

Hebben jullie nog tips? Ik heb 't niet uit de rest van deze topic kunnen halen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 16:28
Meadow
Meadow is offline
OMFG! Wat is dit erg om te lezen zeg, waar bemoeien die ouders zich mee? Het is toch je eigen zaak met wie je wel of niet in een bed slaapt en/of neukt/vrijt. Zijn mijn ouders (moeder) nou zo modern of doen jullie ouders gewoon belachelijk krampachtig?
Ben nu al meer dan 2 jaar samen met mijn vriend en kreeg iets met hem toen ik 14 was. Hij was toen 17, maar het was noit een probleem waar ik sliep en met wie, ook daarvoor al niet. Ik zou echt gek worden als ik dat niet zelf zou mogen weten. In dit geval zou ik zelfs geen raletie met mijn vriend hebben kunnen onderhouden omdat ik ik in Den Haag woon en hij in Deventer. Ik wens alle zieltjes die opgesloten worden door hun conservatieve ouder heeeel veel sterkte.
Oud 11-04-2005, 16:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Meadow schreef op 11-04-2005 @ 17:28 :
Ik wens alle zieltjes die opgesloten worden door hun conservatieve ouder heeeel veel sterkte.
Op zich hoef ik weinig moeite te doen om te begrijpen waarom sommige ouders hierover moeilijk doen...

Gebaseerd op het volgende:
-schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!
-Het is toch je eigen zaak met wie je wel of niet in een bed slaapt en/of neukt/vrijt.

Ik zou als ouder niet graag met een zwangere dochter van 14 opgescheept zitten omdat ie met iedereen het bed induikt zonder dat je kan controleren of het uberhaupt veilig gebeurd. Daar een ouder verantwoordelijk is voor een kind tot 18 jaar, moeten die wijsneuserige puberale grietjes van 14 even wachten tot ze 18 zijn met erop losneuken als ze geen vrijdenkende ouders hebben.
Oud 11-04-2005, 17:06
jet
jet is offline
Citaat:
Simoen schreef op 31-03-2005 @ 12:33 :

Toch, toen ik beneden kwam aan het eind van de ochtend kreeg ik de wind van voren dat we dit niet afgesproken hadden en dat ik de keuze heb: of aan de pil of niet meer bij elkaar slapen
is dat niet een vrij makkelijke keuze dan?
Oud 11-04-2005, 17:12
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-04-2005 @ 17:54 :
Op zich hoef ik weinig moeite te doen om te begrijpen waarom sommige ouders hierover moeilijk doen...

-Het is toch je eigen zaak met wie je wel of niet in een bed slaapt en/of neukt/vrijt.

Ik zou als ouder niet graag met een zwangere dochter van 14 opgescheept zitten omdat ie met iedereen het bed induikt zonder dat je kan controleren of het uberhaupt veilig gebeurd. Daar een ouder verantwoordelijk is voor een kind tot 18 jaar, moeten die wijsneuserige puberale grietjes van 14 even wachten tot ze 18 zijn met erop losneuken als ze geen vrijdenkende ouders hebben.
nee natuurlijk willen ouders dat niet, maar waarom een kind tot zijn 18 vasthouden wat dat betreft En tegenwoordig zijn ze toch zo dat hoe harder papa en mama roepen dat het NIET mag, hoe feller zij zich er tegen verzetten. En dan kunnen ze wel zeggen je mag niet slapen bij je vriend, want dalijk ben je zwanger, maar als ze seks willen hebben gebeurd het toch wel...en dan? zonder pil...condoom kapot...in het ergste geval...en wt ben je er als ouder dan mee opgeschoten? Ik snap jou standpunt en ben het er eigelijk wel mee eens...al zie ik niet in waarom ouders een kind kunnen verbieden seks te hebben vor hun 18e (of het moet om geloofsredenen zijn ) maar ik vind dit een vrij lastig iets...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 17:24
Muchacha
Muchacha is offline
Bij mij ligt de situatie nog klotiger (jaja). Ik deel een kamer met mijn zus (ja, ik deel een kamer met zijn zus!). Dat feit op zich is sowieso al lastig omdat je niet echt privacy hebt (kamer is in 2 gedeeld, maar je hoort elkaar wel ) en sinds mijn zus regelmatig van vriendje wisselt (waar ze gelukkig niet direct mee neukt) heb ik een jongensverbod op onze kamer gezet, tenzij één van ons weg is. Ik wil echt niet smorgens naar de badkamer gaan, langs mijn zus passeren en haar arm in arm zien liggen met de één of andere kneus die ik amper ken. En ik wil me ook niet meer 'inhouden' voor mijn zus, dus slapen er maar geen vriendjes meer hier.
Binnekort ga ik op kot, dus dan wordt het feest
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 17:37
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sanoeske schreef op 11-04-2005 @ 18:12 :
nee natuurlijk willen ouders dat niet, maar waarom een kind tot zijn 18 vasthouden wat dat betreft En tegenwoordig zijn ze toch zo dat hoe harder papa en mama roepen dat het NIET mag, hoe feller zij zich er tegen verzetten. En dan kunnen ze wel zeggen je mag niet slapen bij je vriend, want dalijk ben je zwanger, maar als ze seks willen hebben gebeurd het toch wel...en dan? zonder pil...condoom kapot...in het ergste geval...en wt ben je er als ouder dan mee opgeschoten? Ik snap jou standpunt en ben het er eigelijk wel mee eens...al zie ik niet in waarom ouders een kind kunnen verbieden seks te hebben vor hun 18e (of het moet om geloofsredenen zijn ) maar ik vind dit een vrij lastig iets...
Ik ben ook volkomen met je eens dat deze manier van ouders niet werkt, maar een opstandig figuurtje mag wel wat ingeperkt worden...Open houding werkt ook meestal het best, maar sommige tieners kunnen die verantwoordelijkheid helaas niet aan.
Ik bepleit ook helemaal niet dat men geen seks mag hebben voor je 18e...wel voor grietjes die de gevolgen daarvan nog niet kunnen overzien...En dat zijn veelal de hardste schreeuwerds wanneer ze niet direct bij hun vriendje mogen slapen...En daarnaast claimen dat het hun ouders geen flikker aan gaat, maar dat is gewoon puberale onverantwoordelijkheid.
Oud 11-04-2005, 17:41
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-04-2005 @ 18:37 :
Ik ben ook volkomen met je eens dat deze manier van ouders niet werkt, maar een opstandig figuurtje mag wel wat ingeperkt worden...Open houding werkt ook meestal het best, maar sommige tieners kunnen die verantwoordelijkheid helaas niet aan.
Ik bepleit ook helemaal niet dat men geen seks mag hebben voor je 18e...wel voor grietjes die de gevolgen daarvan nog niet kunnen overzien...En dat zijn veelal de hardste schreeuwerds wanneer ze niet direct bij hun vriendje mogen slapen...En daarnaast claimen dat het hun ouders geen flikker aan gaat, maar dat is gewoon puberale onverantwoordelijkheid.
ja precies... heb ik eigenlijk niet meer veel aan toe te voegen...ik denk precies zo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 17:56
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 17:25 :
hahaha...t gebeurd weleens als me vriendje en ik boven zijn dat me moeder naar boven sluipt en de deur snel open doet
Maarrr dat gebeurt eigenlijk niet zo meer...me zus komt alleen soms nog binnen....maar dat is om iets te halen enz
Aarrgggg... dit slaat echt nergens op.. ik bedoel het gebeurt toch wel als je het echt wil.. Sommige mensen zijn best naief.
Oud 11-04-2005, 17:58
Baka²
Baka² is offline
met mijn moeder heb ik op zich een erg open relatie. ik kan haar ook wel duidelijk vertellen waar ik mee zit bij mijn vriendin en wat eraan te doen valt. Mijn moeder begrijpt me, kent de gevoelens ook etc.
Mijn vriendin en haar moeder is een ander verhaal. Haar moeder is gelovig en sowieso tegen seks voordat je oud en wijs genoeg bent (wat dus ergens in je 20ste moet zijn ofzo...). Wijs is m'n vriendin al, maar ze zit met haar leeftijd. Eerst werd gezegd: "je bent nog máár 15", nu is het "je bent nog máár 16". Straks word het: "je bent nog máár 19", zo kan 't eeuwen doorgaan dus. De ouders zijn vooral bang voor de reactie van de zusjes (die een stuk puberaler zijn dan mijn vriendin is), die dan ook gelijk samen willen slapen.

Ik baal hier gewoon van. Mijn moeder is voorstander van onze verantwoordelijkheid, als ze weet dat we 't doen, dan weet ze heus wel zeker dat we 't met een condoom doen, en ze wil ons niet tegenhouden. Haar moeder wil liever wachten tot ze uit huis is voordat ze los kan gaan (tot irritatie van ons, dat je pas de vrijheid krijgt als je uit huis gaat)... Ik vind het ook weer zo wat om voordat we samen mogen slapen ruim een jaar te wachten...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 18:03
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Baka² schreef op 11-04-2005 @ 18:58 :
Ik baal hier gewoon van. Mijn moeder is voorstander van onze verantwoordelijkheid, als ze weet dat we 't doen, dan weet ze heus wel zeker dat we 't met een condoom doen, en ze wil ons niet tegenhouden. Haar moeder wil liever wachten tot ze uit huis is voordat ze los kan gaan (tot irritatie van ons, dat je pas de vrijheid krijgt als je uit huis gaat)... Ik vind het ook weer zo wat om voordat we samen mogen slapen ruim een jaar te wachten...
Die ouders bereiken echter het tegendeel want die kinderen gaan volkomen los als ze eenmaal de vrijheid mogen proeven van het 'uit huis zijn'.
Oud 11-04-2005, 18:30
Buffy
Buffy is offline
toen we 1,5 maand hadden gingen we met een stel vrienden een weekendje weg en moesten we in tentje slapen dus toen mocht het ik was trouwens 17, daarvoor nooit een vriendje gehad met een gezamenlijke behoefte om samen te slapen omdat we 300 meter uit elkaar woonden. met mijn huidige vriend wonen we 500 meter uit elkaar, en slapen we sinds we 4 maanden samen zijn elke week minstens 2 nachten samen! zo gaat dat nu al dik 1,5 jaar
Oud 11-04-2005, 18:31
Irmy
Irmy is offline
Ik mocht ook niet meteen bij hem blijven slapen toen ik 16 was. Mijn moeder vond dat ik hem niet te vaak moest zien, omdat ik anders misschien te afhankelijk van hem zou worden. Maar het komt vanzelf goed hoor. In ieder geval bij mij wel. Binnen half jaar mocht ik bij hem slapen.

Ken ook een stel en zij mocht van haar moeder na een jaar nog niet eens bij hem slapen. Dat is wel minder, maar jah als moeder het zegt doe je er meestal weinig tegen .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 18:38
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-04-2005 @ 19:03 :
Die ouders bereiken echter het tegendeel want die kinderen gaan volkomen los als ze eenmaal de vrijheid mogen proeven van het 'uit huis zijn'.
klopt, dat hebben we ook als argument gezegd, dat zo iets onmogelijk is, om van streng bewaakt naar compleet vrij te gaan, dat je dan misbruik van je vrijheid gaat maken...

dat maakte haar moeder ook niets uit... ze stond vastbesloten op haar standpunt

damn, wat haat ik het als je niet (zinnig) kan discussieren met mensen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:19
engeltje
engeltje is offline
Het kan, denk ik, voor zo'n moeder ook voelen als iets waar ze dan 'toch niks meer mee te maken heeft'.
Mijn moeder stond ook niet te springen toen ik zei (vragen was het niet echt ) dat mn vriend bleef slapen. Ze vond het onzin, maar het kwam er op neer dat ze het gewoon een raar idee vond(vind) en eraan moet wennen. Dat gaf ze tenminste toe toen ik zei dat het heus niet anders is over 3 maanden, of over 6. Dat laatste trok haar namelijk wel, dan ben ik het huis uit
Hij mag btw wel blijven slapen hoor
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 22:27
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-04-2005 @ 17:54 :

Dat je bij elkaar slaapt hoeft ook nog niet te betekenen dat je seks hebt of zwanger wordt. Ja, ik slaap dan wel sinds mijn 14de bij mijn vriend, maar ik ben nog steeds maagd hoor. En nee, natuurlijk neuk je er niet wild op los, maar je hebt een partner en seks hoort nou eenmaal bij een relatie. Mijn moeder zou t ook niet leuk vinden als ik costant verschillende gasten mee zou nemen, maar dat vind ik niet meer dan redelijk.
En het lijkt echt alsof je denkt dat mensen die besluiten dat ze met iemand naar bed willen niet kunnen bedenken dat ze voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken? Ik vind je reactie een beetje overdreven op sommige punten, alhoewel ik het er wel mee eens ben dat je niet het hele huis moet plunderen om zoiets.
Oud 11-04-2005, 22:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Meadow schreef op 11-04-2005 @ 23:27 :
Dat je bij elkaar slaapt hoeft ook nog niet te betekenen dat je seks hebt of zwanger wordt.

En het lijkt echt alsof je denkt dat mensen die besluiten dat ze met iemand naar bed willen niet kunnen bedenken dat ze voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken?
Mijn reactie is ook niet bestemd voor jouw situatie...ik baseer het op de reacties van 2 specifieke personen.
Natuurlijk begrijp ik dat je niet als je bij elkaar slaapt, direct seks hoeft te hebben.

Ik heb het niet over gewoon 2 mensen die met elkaar naar bed gaan, maar over opstandige puberale meisjes van 14 die roepen "schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!"
Oud 11-04-2005, 22:50
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Slapen.. wat is er nou mis met slapen? Ik heb nog nooit iemand bezwanger terwijl ik sliep hor.. Gemeenschap.. DAT is het probleem..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 06:59
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 11-04-2005 @ 23:50 :
Slapen.. wat is er nou mis met slapen? Ik heb nog nooit iemand bezwanger terwijl ik sliep hor.. Gemeenschap.. DAT is het probleem..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 07:06
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Mijn vriendje kwam voor het eerst bij mij slapen we hadden toen net 3 maanden verkering ofzo. Ik was toen nog 16 en hij 19.
Mijn ouders vonden het gelukkig helemaal niet erg haha, alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat het zo ongeveer niet anders kon
We waren namelijk naar een concert geweest in Tilburg en er reden op dat tijdstip geen treinen meer naar hem thuis en wel naar Breda.. we hadden gelukkig net de enerlaatste. Dus hij moest wel bij mij blijven slapen
Was wel een heerlijk nachtje trouwens
Oud 12-04-2005, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 11-04-2005 @ 23:27 :
Dat je bij elkaar slaapt hoeft ook nog niet te betekenen dat je seks hebt of zwanger wordt. Ja, ik slaap dan wel sinds mijn 14de bij mijn vriend, maar ik ben nog steeds maagd hoor. En nee, natuurlijk neuk je er niet wild op los, maar je hebt een partner en seks hoort nou eenmaal bij een relatie. Mijn moeder zou t ook niet leuk vinden als ik costant verschillende gasten mee zou nemen, maar dat vind ik niet meer dan redelijk.
En het lijkt echt alsof je denkt dat mensen die besluiten dat ze met iemand naar bed willen niet kunnen bedenken dat ze voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken? Ik vind je reactie een beetje overdreven op sommige punten, alhoewel ik het er wel mee eens ben dat je niet het hele huis moet plunderen om zoiets.
Oké, maar wees even reeel.. Jij bent dan misschien een uitzondering ofzo, maar als je bij elkaar gaat slapen dan is de kans op seks wel groter.
Ik heb ook tegen mn moeder gezegd dat ik het niet om de seks deed dat slapen enzo. Dat deed ik ook niet, het was zo fijn om in elkaar armen wakker te worden, in elkaar armen in slaap te vallen, te knuffelen en lief te doen en blabla... Maar als je zo naast elkaar ligt, tegen elkaar ligt, op elkaar ligt, weet ik wat, dan heb je wel sneller seks dan wanneer jij of de ander op een andere kamer slaapt 's nachts.
En man, wat was ik blij dat ik in een normaal bed seks kon hebben en dat niet meer sneaky enzo moest.

En over voorbehoedsmiddelen.. Dat leer je allemaal zo prachtig op de middelbare school, maar als je er dan in het echt tegenaan loopt is het wel wat anders hoor. En vooral als je nog wat jonger bent, in mijn ogen..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 08:23
Verwijderd
Misschien een leuke vraag hierop volgend:
Je hebt eerst een relatie gehad waarbij het even duurde voordat je bij elkaar mocht slapen. Hoe reageerden jouw ouders toen mbt bij elkaar slapen toen je een volgende relatie aanging?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:10
Alistar
Alistar is offline
Ik mocht toen ik 17 was. Ik had een week met hem en mocht toen bij hem blijven slapen. Mn moeder ging er van uit dat we niet meteen bovenop elkaar zouden duiken en dat is ook niet gebeurd.
Oud 12-04-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 09:22 :
En over voorbehoedsmiddelen.. Dat leer je allemaal zo prachtig op de middelbare school, maar als je er dan in het echt tegenaan loopt is het wel wat anders hoor. En vooral als je nog wat jonger bent, in mijn ogen..
Maar juist als je toestaat dat je kinderen bij elkaar slapen, ben je er beter van op de hoogte of ze seks hebben en wanneer, en kun je op tijd je dochter helpen met het uitzoeken en gebruiken van anticonceptie, en eventueel zelf een eerste pakje condooms aanleveren (als je ze ooit gebruikt hebt, is het daarna makkelijker om ze zelf te kopen, denk ik).
Ik weet wel dat de meeste ouders zo niet denken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb m'n moeder eens horen zeggen dat ze het niet toelaat dat ik voor mijn 18e met iemand anders in bed lig... Ook zag ze een keer iets op tv, dat jongeren op de middelbare school al heel veel seks hebben. Zij vond dat nog veelste jong. En ze snapt niet wij jongeren dat al willen. Hoezo ouderwets.

Wordt nog leuk als ik een keer met een jongen in 1 bed wil gaan slapen. Ik zorg gewoon dat ik gelijk na m'n middelbare school op kamers ga (17) en dan mag iedereen bleven slapen, zonder dat ze het weet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:15
Marlous
Marlous is offline
Ach, mijn ouders zijn heel openminded. Toen er een keer een herenfiets in de tuin stond was de tafel extra gedekt 's morgens en toen ik beneden kwam kreeg ik een grijnzende blik. Was gewoon een vriendinnetje blijven slapen die toevallig op de fiets van haar broer reed. Ik schrok er eigenlijk van dat mijn ouders daar zo makkelijk over deden. Daarna ach... Ik ben jong het huis uitgegaan, en sindsdien is het dus al helemaal geen probleem meer. Al willen ze niet dat ik het met jan en alleman doe, dus dat drukken ze me altijd op het hart. Verder werden ze bozer dat ik ze niet had ingelicht over een dagje Parijs waar ik naartoe ontvoerd werd door mijn ex, dan over seks. Mijn moeder belde me om te vragen of ik mee ging lunchen en ik zei dat ik dat wel zou willen maar dat ik op de Eiffeltoren stond met een jongen die zij niet eens kenden. Vonden ze wat minder.

Ik ga het ook zo doen later, mijn ouders zijn
Oud 12-04-2005, 15:49
blupp
blupp is offline
Ligt aan de kinders zelf he hoe de ouders zich moeten gedragen. Een 'vriendin' vanme...naja eerder gezegd een kennis ofzo van 14 jaar. Is gewoon een lomp sletje al die om de maand een nieuw vriendje heeft, ze was laatst ook opeens zwanger ze had het gedaan met een vriend van haar..gewoon een vriend ze hadden niet eens wat. Als ik merk dat mijn kinderen zo zouden zijn of erop lijken(dat ze dus steeds een ander vriendje/vriendinnetje hebben) dan laat ik ze mooi niet samenslapen. Stel dat je op je 16e voor het eerst een relatie hebt en dat het al iets van 3 maanden duurt ofzo vind ik het acceptabel als die relatie ok is.
Bij mn 2 vorige relatie had ik niet eens de behoefte om te blijven slapen bij mn vriendin, bij mn huidige wel..en dat mocht ook de tweede keer al. De eerste keer sliep ik apart, ik ging er ook gewoon vanuit dat dat nog wel een tijdje zo zou duren maar de keer daarop mochten we al opeens samen slapen..aangename verassing Ik vind het daarom ook maar vreemd als je perse bijelkaar MOET slapen in bed, het is een leuke extra verder niets. Als je wat ouder bent is het veel leuker.
Trouwens..de eerste keer dat we samen mochten slapen kwam er weinig van slapen maar ik ben ook geen pubertje van 14 en mn vriendin ook niet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:06
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Mijn ex-vriendje en ik hebben één keer bij elkaar geslapen, in twee bedden dan Mijn vader vond dat, alles wat wij 's nachts konden doen, ook overdag kon, dus het had geen zin om ons uit elkaar te houden of zoiets.. Al hadden we toen nog niks met elkaar, mijn moeder vond het minder.. Je laat een meisje van 15 toch niet bij een jongen van 17 op de kamer slapen..? Hoezo, overdreven.. Anywayz, overdag lagen wij vaak ook saampjes in bed, gewoon, knuffelen en tegen elkaar aan liggen enzo Wel fijn
Oud 12-04-2005, 17:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Na 4 maanden mocht ik bij mijn vriendje blijven slapen van mijn ouders (ik was 18, hij 20). Van zijn ouders mocht het al eerder. We hebben toen een aantal maanden gedaan alsof we in 2 bedden sliepen, vooral bij mij thuis. Na een maand of 12 had ik daar geen zin meer in en sindsdien weten ze wel dat we lekker samen in 1 bedje kruipen. Alleen is zijn moeder intussen van mening dat we een 2-persoonsbed moeten kopen, omdat we anders onze ruggen verpesten.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:18
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2005 @ 15:18 :
Maar juist als je toestaat dat je kinderen bij elkaar slapen, ben je er beter van op de hoogte of ze seks hebben en wanneer
Ja? Ga je dan als ouder zitten luisteren ofzo?
Je kan het wel vermoeden natuurlijk, maar het zeker weten, weet je pas als je het vraagt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:31
Experiment
Experiment is offline
Wat gek dat ouders van sommige meisjes zo streng zijn!
Ik ben 16 en mijn vriend 20, ik zie hem alleen in het weekend en mijn ouders kenden hem nauwelijks, maar na twee maanden mocht ik wel bij hem blijven slapen... Eerder had misschien ook gemogen maar toen wilde ik het zelf nog niet. Ik snap het niet zo goed, je wil als ouders toch niet dat dingen stiekem gebeuren, en dat de vriend van je dochter zich welkom voelt e.d.? Maarja, ik heb gewoon geluk gehad blijkbaar

Trouwens, wij hadden niet meteen seks toen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 12-04-2005 @ 18:18 :
Ja? Ga je dan als ouder zitten luisteren ofzo?
Je kan het wel vermoeden natuurlijk, maar het zeker weten, weet je pas als je het vraagt.
nee, dat niet, je kunt het inderdaad niet zeker weten. Maar dan is het wat gecontroleerder... als je zegt 'na 1 maand verkering mag je bij elkaar slapen', dan is de kans groot dat ze dan maar wachten met seks tot 1 maand verkering, omdat het dan makkelijker gaat (tenminste, toen ik 16 was hadden de meesten van mijn vrienden en kennissen dat dan gedaan). Als ze meteen bij elkaar mogen slapen, kan natuurlijk ook, dan weten ze in elk geval dat ze wel 'seks mogen hebben' en gaan ze het dus niet echt stiekem doen; je kunt er dan ook makkelijker naar vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:22
Mysterons
Mysterons is offline
Bij mij heeft het ook moeite gekost, maar na 2 maanden (toen was ik net 16) ongeveer mocht het, omdat het handiger was na het uitgaan, omdat hij ver weg woont enz. Ik heb ook gezegd dat ze gewoon mn relatie verpestten als het niet mocht. Seks zouden we toch wel hebben (ook gezegd) maar ze wilden gewoon eerst weten of het vertrouwd was, hoelang het zou blijven, hoe hij was, enz.
Ze gaven als voorwaarde dat het echt niet elke week mocht, gewoon als we uitgingen, niet dat ik telkens daar bleef slapen. Nu slapen we elke week minstens een keer bij elkaar. Tja, als ze eens toegegeven hebben maakt het ze ook niet meer uit. Ik mag nu ook praktisch alles.
Oud 12-04-2005, 19:25
Saarah
Saarah is offline
'k Heb momenteel geen vriendje, maar als ik dat zou hebben zou ik snel bij hem blijven mogen slapen, en andersom ook. Ik heb erg moderne ouders, en zij weten ook wel dat wat 's nachts kan, ook overdag kan gebeuren .
Wrs zouden ze me eerst zelfs nog een hele 'voorlichting' geven: "doe je het wel veilig? Zorg je ervoor dat je de pil goed neemt? Ik wil nog geen grootouder worden?!" enz , maar het zou wel mogen. Daar ben ik eigenlijk 100% zeker van
Ik heb echt geluk met m'n ouders
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:41
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nou beetje jammer hoor, dat ouders niet gewoon snappen dat jullie ook overdag seks kunnen hebben. veel ouders van vriendinnen zeggen btw gewoon zo van "k heb liever dat jullie het dan normaal binnen doen dan buiten in de bossen ofzo haha"

ik vind 16 echt wel oud genoeg, echt tips kan ik je niet geven eerder zo van dat je overdag ook wel kunt neuken ja.
Reageren

Regels voor berichten