Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 12:21
master84
master84 is offline
Als ik daaraan toe zou geven, zegt dit dus dat zij een relatie van 2 jaar minder belangrijk vindt dan effe rondneuken........

Heel plat gezegd. Ik mag hopen dat ze daaroverheen komt, zo niet dan ga ik maar is beginnen bij oudere vrouwen(19/20)
Oud 06-04-2005, 12:53
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Als ik daaraan toe zou geven, zegt dit dus dat zij een relatie van 2 jaar minder belangrijk vindt dan effe rondneuken........
Dat is heel zwart-wit gesteld. Een relatie van 2 jaar is natuurlijk ook belangrijk maar het is ook belangrijk dat iemand dingen leert ontdekken en ervaring opdoet. Als je vanaf je 14e tot je dood bij dezelfde bent gebeurt dat niet en in veel gevallen leid dat later tot frustraties.

Een vriendin van mij was al vanf haar 13 bij dezelfde, nooit een ander gehad, dat freekkte zich later toen ze het gevoel kreeg dat ze wat gemist had. daar is heel de relatie aan kapot gegaan.

Jij bent gewoon in een ander stadium als zij, gewoon voor je eigen geluk zoek een meisje dat al ouder is en ook toe is aan een vaste relatie. geloof me daar wordt je echt gelukkiger van!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 12:55
Verwijderd
Dude, dump haar!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 13:10
master84
master84 is offline
Ik wacht gewoon eerst af wat er komend weekend gaat gebeuren.

Ik denk dat een kampvuurtje op het strand van scheveningen weer te lief is he.???

Stomme is ook dat ik te lief voor haar ben zegt ze
Oud 06-04-2005, 15:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 06-04-2005 @ 13:21 :

Heel plat gezegd. Ik mag hopen dat ze daaroverheen komt, zo niet dan ga ik maar is beginnen bij oudere vrouwen(19/20)
Hehe, je begint 't door te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 15:34
slipknotjoeri23
slipknotjoeri23 is offline
ik zou der ook dumpen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 15:37
master84
master84 is offline
Weer heeft ze een stomme actie gedaan. Mij blokken op msn en zeggen dat ze ging leren.

Vervolgens kijk ik op mn andere adressen en jahoor online ik snel terug was ze der weer

Nu is ze weer offline en wat zijn die msn block checkers op het internet toch handig.

Wat ze hier weer mee wilt bereiken, kan 2 dingen zijn:

1= Helemaal met rust gelaten worden om te denken.......
2= Het einde pas in het weekend melden..
Oud 06-04-2005, 16:43
Lorelei
Lorelei is offline
Ze wil sowieso even rust. Dat lijkt me overduidelijk.
Oud 06-04-2005, 16:54
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
grl schreef op 06-04-2005 @ 17:43 :
Ze wil sowieso even rust. Dat lijkt me overduidelijk.
doet ie niet, dee ik ook niet , kun je beter wel doen.
Oud 06-04-2005, 17:26
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
master84 schreef op 06-04-2005 @ 16:37 :
Weer heeft ze een stomme actie gedaan. Mij blokken op msn en zeggen dat ze ging leren.

Vervolgens kijk ik op mn andere adressen en jahoor online ik snel terug was ze der weer

Nu is ze weer offline en wat zijn die msn block checkers op het internet toch handig.

Wat ze hier weer mee wilt bereiken, kan 2 dingen zijn:

1= Helemaal met rust gelaten worden om te denken.......
2= Het einde pas in het weekend melden..
Weet je wat je misschien beter kan doen? Hoe moeilijk het ook klinkt maar haar met rust laten, laat er gewoon een aantal dagen overheen gaan, zet voor mij part je gsm uit leg hem op een plaats waar je niet vaak komt en kijk over drie dagen bijvoorbeeld, ik vind het doodnormaal dat je binnen 3 á 4 dagen sowieso wel op één of andere manier contact heb, als zij dus dan nog geen contact met je opgenomen heeft, dan kan je gaan bedenken of het allemaal nog wel zin heeft.. Of dr moet een goede reden voor zijn.. Maar vooral nu ze weet dat het minder gaat, zou ik als ik haar was nog beter mijn best doen, zeker als ze besloten heeft om er toch voor te vechten en voor jouw kiest... Wacht gewoon ff af en laat het van haar kant komen..

En mm tis niet echt goed dat ze je geblockt heeft jongen, maar goed dat wil ook nog niet altijd wat zeggen, ik block ook wel eens mensen, gewoon omdat ik even geen zin heb om er mee te praten omdat ik het te druk heb en voor de rest nooit mensen tegen me praten, kan ik hem voor de rest wel op afwezig laten staan..
Oud 06-04-2005, 18:11
master84
master84 is offline
Jullie hebben gelijk. Ik laat haar nu ook wel effe met rust. Het is toch al snel weekend.

Verder heeft deze dag wel geholpen bij mn training. Kon opeens 15 kg meer bij het bankdrukken
Oud 06-04-2005, 18:31
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
niet alle reacties gelezen, maar ik zou zeggen, FUCK DIE *beep*
Oud 06-04-2005, 18:33
master84
master84 is offline
Ik zou toch nu zo graag een supersnelle motor willen hebben, maar of ik daar dan heel mee thuis kom.....

Onzekerheid over wat er gaat gebeuren maakt je echt kapot
Oud 06-04-2005, 19:07
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
master84 schreef op 06-04-2005 @ 19:33 :
Ik zou toch nu zo graag een supersnelle motor willen hebben, maar of ik daar dan heel mee thuis kom.....

snapt em niet
Oud 06-04-2005, 19:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
master84 schreef op 06-04-2005 @ 19:33 :

Hey hey, niet suicidaal gaan worden. En al helemaal niet om deze reden.
Oud 06-04-2005, 19:32
master84
master84 is offline
Om het maar zo te noemen ben ik in het dagelijkse leven een keiharde zakenman.

Maar als het om haar gaat
Oud 07-04-2005, 14:38
master84
master84 is offline
Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen.

Er zit een 1 of andere vent bij haar op de dansgroep waar ze mee heeft gezoend en al een tijdje een oog op had. Ze wilt eerst kijken wat daarmee gaat gebeuren.

Ik heb het weer viavia gehoord!

Wat moet ik nu doen? Me van de domme houden of ...............
Oud 07-04-2005, 14:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 15:38 :
Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen.

Er zit een 1 of andere vent bij haar op de dansgroep waar ze mee heeft gezoend en al een tijdje een oog op had. Ze wilt eerst kijken wat daarmee gaat gebeuren.

Ik heb het weer viavia gehoord!

Wat moet ik nu doen? Me van de domme houden of ...............
Dat wijf dum-pen!!

Wat is dit nou? De 5e keer dat ik dit zeg of de 6e keer?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:47
master84
master84 is offline
Ja maar hoe moet ik dit zien. Ik snap je standpunt wel, maar moet ik mezelf nu zien als 2de keus?

Of is dit weet ik veel. Ik zie het niet meer zitten. Heb verdomme morgen een zwaar groot tentamen en kan me dus echt niet concentreren.
Oud 07-04-2005, 14:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 15:47 :
Ja maar hoe moet ik dit zien. Ik snap je standpunt wel, maar moet ik mezelf nu zien als 2de keus?

Of is dit weet ik veel. Ik zie het niet meer zitten. Heb verdomme morgen een zwaar groot tentamen en kan me dus echt niet concentreren.
Ja, als zij zegt dat ze eerst wil zien hoe 't met die andere jongen gaat betekent dat dat jij, met je 2 jaar relatie, 2e keus bent. Als het iets wordt met die jongen, maakt zij het toch uit met jou. Wordt het niks met die jongen en blijft ze bij jou, dan doet ze dat alleen maar omdat het niks werd met die andere jongen, en niet vanwege jou. Het klinkt hard, maar zo is het. Hou de eer aan jezelf, ben haar voor met uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:56
master84
master84 is offline
Als ik dat doe krijg ik straks weer een situatie. Je moet je voorstellen dat toen het uitging met mijn eerste serieuse vriendin ik er 5 maanden over heb gepraat tijdens deze relatie...... Terwijl dat echt zoveel tijd later was.

Ik had toen nog geen 2 maanden en heb daar een enorme lange sleur door gehad.

Dit is 2 jaar.........................................

En uitmaken is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga haar dit weekend als ze dan uit de trein komt zowieso geen zoen geven

Nog een probleem is dat als die gast van de dansgroep is haar dan alsnog vaker zal zien en haar pushen om niet meer te mogen dansen is lijkt mij ook uit de boze.
Oud 07-04-2005, 15:00
noewkie
noewkie is offline
JEEEEJtje tis dat ik een vriend heb hoor maar volgens mij ben jij echt veeeel te lief voor deze wereld ik bedoel je gaat zelfs graag met der shoppuh volgens mij ben je een schat en in mijn ogen horen schatten van jongens thuis bij hele lieve zorgzame meisjes. Aangezien ze dat totaaal niet is zou ik der dumpen de kans dat ze namenlijk echt van je houd is nihil aangezien ze fantaseerd over neuken emt andere en aangezien ze ook al heeft gezoend met andere.

Kom op jonge hou de eer aan jezelf als je echt zo lief bent vindt je zo weer een meisje en mischien houd zij wel echt van je.

igv heel veel sterkte en ik meen het hoor dumpen die handel hoeveel je ook van der houdt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:02
master84
master84 is offline
Ik heb wel veel steun aan jullie. Bedankt hiervoor.

Daar gaat mn mooie romantische kampvuur idee
Oud 07-04-2005, 15:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 15:56 :
Als ik dat doe krijg ik straks weer een situatie. Je moet je voorstellen dat toen het uitging met mijn eerste serieuse vriendin ik er 5 maanden over heb gepraat tijdens deze relatie...... Terwijl dat echt zoveel tijd later was.

Ik had toen nog geen 2 maanden en heb daar een enorme lange sleur door gehad.

Dit is 2 jaar.........................................

En uitmaken is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga haar dit weekend als ze dan uit de trein komt zowieso geen zoen geven

Nog een probleem is dat als die gast van de dansgroep is haar dan alsnog vaker zal zien en haar pushen om niet meer te mogen dansen is lijkt mij ook uit de boze.
Maar... mogelijk liefdesverdriet en pijn is geen reden om de realtie aan te houden. Dat zou betekenen dat je nooit meer een relatie uit zou mogen maken, ook niet als je je er -zoals in jouw geval- rot door voelt. Als je het nu aanhoudt, blijf je je óók rot voelen. Ik zou dus gaan voor uitmaken. Hoe hard dat ook klinkt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:09
master84
master84 is offline
Ik zie het nu een beetje als mijn fout. Ik heb haar tot deze keus gedwongen als het waren.

Wat vinden jullie over spullen die je elkaar geeft?
Terughalen wat gegeven is of....????
Oud 07-04-2005, 15:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 16:09 :
Ik zie het nu een beetje als mijn fout. Ik heb haar tot deze keus gedwongen als het waren.

Wat vinden jullie over spullen die je elkaar geeft?
Terughalen wat gegeven is of....????
Het is niet jouw fout. Zij wil meer vrijheid, andere jongens. Daar kun jij niets aan doen.

Gegeven spulen zou ik de ander lekker laten houden. Tenzij zij haar spullen ook terug wil hebben. Zou ik wel flauw vinden, overigens.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:14
master84
master84 is offline

Wat ik me nou afvraag dat stel in de toekomst komt het weer goed. Hoe kun je zn iemand dan vergeven
Oud 07-04-2005, 15:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 16:14 :

Wat ik me nou afvraag dat stel in de toekomst komt het weer goed. Hoe kun je zn iemand dan vergeven
Niet. Tenminste, ik zou het niet kunnen. Als ik jou was, zou ik er ook maar niet op rekenen dat het later weer goed komt. Je kunt beter geen hoop heben dan valse hoop.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:19
noewkie
noewkie is offline
Ik zou er in iedergeval niet op gaan zitten wachten tot ze trug komt ik bedoel ze behandelt je echt rot hoor niet ene klein beetje maar heel erg.

Gegeven spullen zou ik lekker houden en ook niet trug vragen van de ander. Het is toch een stukje van je leven die relatie al is dat nu een wat minder mooi stukje. Ik heb alle kadootjes die ik van mn ex heb gehad (n iet heel veel duurde maar 2 maanden ) nog steeds wel in een doos maar ik gooi ze nooit weg t waren toch leuek maanden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:20
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen.Er zit een 1 of andere vent bij haar op de dansgroep waar ze mee heeft gezoend en al een tijdje een oog op had.
Ze wilt eerst kijken wat daarmee gaat gebeuren.Ja maar hoe moet ik dit zien.
Ik snap je standpunt wel, maar moet ik mezelf nu zien als 2de keus?
Is dit for real???? Heb jij een zus, is ze knap en is ze net zoals jij???? Ik wil er ook zo één!!! Dit is gewoon een vrijbrief om vreemd te gaan.
Ik wil niet gemeen zijn maar heb je dit nou niet door??? Het is dat je geen vrouw bent anders zou ik je ervoor waarschuwen dat je dadelijk ineens achter een raam moet werken met een klein rood lampje. Lover boys kunnen nog leren van jou vriendin, of tenminste als je haar dat kan noemen..

Ik snap dat het pijn gaat doen als je het uitmaakt, maar kom op alles beter dan dit. Daar kom je ook wel doorheen, echt! Je hebt toch ook zoiets als eergevoel en trots?? Dit gaat echt ten koste van jezelf, dat heb je nu nog niet door maar dit is gewoon heel slecht voor geestelijk gezien. Hier raken mensen door in depressies enzo.

AUB voor je eigen bestwil: GA VAN HAAR AF!! Ik weet niet of je op hulp zit te wachten, maar je moet weten dat je altijd iemand hebt om mee te praten. Ik vind dit echt schrijnend.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:23
Verwijderd
Zo simpel als wat: Gwoon laten gaan. Is ze een bitch, dan is ze een bitch. Daar is nou eenmaal nix aan te doen... Welkom in de wereld van irritante pubertjes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:23
noewkie
noewkie is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 07-04-2005 @ 16:20 :
Ik vind dit echt schrijnend.
Juist heel schrijnend.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:25
master84
master84 is offline
Ze heeft van mij wel zn 25 kledingstukken en 3 paar schoenen ofzo

Dus waar ze ook bijna in loopt het is allemaal door mij gegeven
Oud 07-04-2005, 15:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Je kunt natuurlijk ook die kleren terugvragen en daarna in je achtertuin ritueel verbranden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:30
master84
master84 is offline
Ik vroeg dus net aan een vriend van me of ik :

maar moet ik er juist dit weekend niet heel hard ervoor gaan om te bewijzen dat ik beter ben?

Toen zei hij : hier ze zit dus gewoon naar een fucking vervangen te zoeken, dus als het met die gozer goed uit gaat pakken kan jij vertrekken, hou de eer aan jezelf en dump dat kankerwijf

Ik doe ook al maanden zn mn best om haar door die periode heen te halen. Blijkbaar mislukt!!!
Oud 07-04-2005, 16:32
WolterB
WolterB is offline
Jij doet je best, je zegt het zelf, maar zij wil niet, wat je ook zelf zegt.
Het is zo duidelijk als wat toch?

Liefde moet van 2 kanten komen en dat komt het hier duidelijk niet.
Ze blijft bij je tot ze iemand gevonden heeft.
Oud 07-04-2005, 16:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-04-2005 @ 16:00 :
JEEEEJtje tis dat ik een vriend heb hoor maar volgens mij ben jij echt veeeel te lief voor deze wereld ik bedoel je gaat zelfs graag met der shoppuh volgens mij ben je een schat en in mijn ogen horen schatten van jongens thuis bij hele lieve zorgzame meisjes.
"veel te lief" is niet hetzelfde als "dure dingen geven".
Oud 07-04-2005, 17:04
blueeyes_jochie
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-04-2005 @ 17:55 :
"veel te lief" is niet hetzelfde als "dure dingen geven".
dat vind ik dus ook, liefde is niet te koop..... Dan heb je een verkeerde associatie met "iemand lief vinden"...
Oud 07-04-2005, 17:10
master84
master84 is offline
Als je het zo bekijkt.

Hoe kan ik nou in de stad lopen en allemaal dure kleding kopen en als zij iets wilt hebben NEE zeggen.

Ik geef haar graag dingen omdat mn hartje dat graag wilt. Niet om haar af te kopen
Oud 07-04-2005, 17:17
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 18:10 :
Hoe kan ik nou in de stad lopen en allemaal dure kleding kopen en als zij iets wilt hebben NEE zeggen.
Ik geef haar graag dingen omdat mn hartje dat graag wilt. Niet om haar af te kopen
Nouja, die slet vindt het kennelijk nogal handig. Misschien koop je je eigen hart wel af zo, hmmm..

En NEE zeggen is best te doen hoor. Als ze zelf geen enkel besef van geld heeft merkt ze dat nog wel een keer als ze een crackhoer is en in de goot woont.

Bel d'r op en dump d'r. Vorder zoveel mogelijk shite terug, anders gaat je bedrijf nog een keer ten onder door wat je aan haar uitgeeft.
Oud 07-04-2005, 17:40
blueeyes_jochie
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 18:10 :
Als je het zo bekijkt.

Mmm ik heb mijn ex ook wel eens kleren gegeven of schoenen, maar dat kwam meer omdat ze financieel niet zo goed zaten, thuis alleen met moeder, moeder stond rood, mjat.. dan denk je wel eens bij je eigen, ach heb het goed, voila wat wil je hebben?

maar ik ga geen 200 paar schoenen geven, maar die fout ligt niet alleen bij jouw!? als ik het aan mijn vriendin zou vragen zou ze zeggen, nee dat hoef ik niet, of nee sorry heb er zelf ook voor mijn eigen geld hard gewerkt, of nee het is jouw geld en daar heb je bladieblabla, maar vind het heel lief or... snap je in die trend...
Oud 07-04-2005, 17:41
master84
master84 is offline
Ik zit mezelf nu even te analyseren.

Jeutje wat was ik vroeger anders zeg. Vroeger de PIMP nu een softy........

Zo zeggen mn vrienden het. Ze kennen me niet meer. Nou mooi ik ben in een aantal uur mezelf nu vreselijk aan het verharden.
Oud 07-04-2005, 17:54
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Laat je leven toch niet vergallen door een huppelkut van 14...

Je hebt volgens mij alles wat een meisje zoekt...dus voor jou komt er echt wel een ander!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 17:55
blueeyes_jochie
Ze heeft je gewoon ingepakt jongen. that`s it... en daarom weet ze ook niet meer wat ze met je moet doen, misschien ligt het daar ook gedeeltelijk aan? als je teveel voor iemand inzet is het voor die ander ook niet meer leuk om nog iets te kopen voor hem of iets leuks te verzinnen, omdat jij dan alles al voor degene doe.. dan is er geen uitdaging meer.. ..
Oud 07-04-2005, 17:55
master84
master84 is offline
Thanks Broo.

En die huppelkut is 16
Oud 07-04-2005, 17:59
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ok dan was ik even in de war met een ander topic
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 20:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 18:41 :
Ik zit mezelf nu even te analyseren.

Jeutje wat was ik vroeger anders zeg. Vroeger de PIMP nu een softy........

Uhm.

Yeah.

Right.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 20:17
master84
master84 is offline
Het is een veronderstelling...........
Oud 07-04-2005, 20:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik zou een hulplijn danwel escape gebruiken, en daarna voor B kiezen.
Oud 07-04-2005, 21:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 07-04-2005 @ 21:54 :
Ik zou een hulplijn danwel escape gebruiken, en daarna voor B kiezen.
50:50!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten