![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is er percies mis met verdeeldheid? Moet alles verworden tot een eenheidsworst waar niemand meer individueel denkt en iedereen het automatisch met elkaar eens is? |
![]() |
||
Citaat:
Leuk hè, woorden met 2 betekenissen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In de koran staat dat de planeten om de zon draaien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als eenheid sta je niet persé sterker, en het is de vraag of je als gelovige sterk moet willen staan. Het is ook mooi de minste te willen zijn en door liefde mensen te overtuigen van de goedheid van je geloof.(hier verschillen het christendom en de islam nogal van elkaar denk ik. Jezus stond ook niet bepaald sterk en christenen willen hem navolgen.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Het destilleren van de regels (zoals bij jullie de immam's doen) en die overbrengen op de gelovigen is echter een taak die niet voor elke gelovige weggelegd is. Dat wil niet zeggen dat een godsdienst geleerde automatisch de beste gelovige is. Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Het is dus net hoever je in dat naleven wilt gaan en daarin zijn dus al verschillen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Christenen voelen niet die behoefte om sterk te staan tegenover anderen. Jezus stond nooit sterk tegenover anderen. Hij richtte geen staat op, wilde geen opstand tegen de romeinen beginnen. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Mohammed (saws) heeft ons aangeraden om hem in bepaalde zaken niet te volgen. (Zoals niet met minderjarigen trouwen) Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Maar in het algemeen zijn er binnen het christelijk geloof diverse stromingen. Sommigen zien die het liefst zo snel mogelijk fuseren, maar ik zie niet wat dat toevoegt. Citaat:
Volgens mij schets jij verder een soort utopia waar lang niet alle moslims het mee eens zijn. Als ik nu de mening toegedaan zou zijn dat de profeet eigenlijk alleen een doorgeefluik is geweest van Allah en daarom evenveel eer verdient als elk ander. De stukken in de koran die anders beweren heeft hij zelf bedacht.(ik noem maar iets) Ben ik dan nog welkom in jouw moslimstaat? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verbaasd me dat je het nog uberhaupt het lef hebt om je hier te vertonen Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@makelville: Volgens mij ben ik hier niet degene die zichzelf overschreeuwt. Het enige waarin je gelijk hebt is dat het zinloos is om hier over jouw interpretatie van een tekst van nare te praten. Ik spreek echter in dezen wel voor mezelf, misschien is nare het ook wel helemaal niet met me eens, jouw posts waren echter zo suf dat iemand er op moest reageren. Ik ben nog maar 1 keer eerder tegen jou in gegaan in een topic (n&a dacht ik. voedsel als softdrug) daar vertoonde je hetzelfde gedrag (uiteindelijk kwam het nog wel goed) maar nu begrijp ik waarom niemand hier tegen je in ging. Ik zal het ook niet meer doen, het is vermoeiend en hopeloos. kortom: Makelville heeft ten immer en altoos gelijk, en zo niet dan toch. Hoera voor Makelville. Jouw 'op de man spelen' is overigens wel een drogrede(om maar in de stijl van het topic te blijven) |
![]() |
||
Citaat:
Mujahideen is ook weer terug zie ik, genuanceerd en beleefd als altijd. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar om dat nou te herhalen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Op kamers: hoe gaat dat met inschrijven bij gemeente? Verwijderd | 1 | 01-08-2005 20:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politicus zonder eigen mening? H@nk | 46 | 03-05-2005 16:59 | |
Werk, Geld & Recht |
recht op eigen mening..... me_ingexx | 7 | 13-11-2003 22:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eigen Mening/manier van doen [BlisteX] | 13 | 06-08-2003 21:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
eigen mening? minimouse | 9 | 08-03-2002 12:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Eigen mening voor "Empire of the sun" McFlipp | 1 | 23-02-2002 22:26 |