Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 06-06-2005 @ 14:31 :
Onzin onzin onzin, ms in een paar dubieuze tenten of schooltalentenjachten, of zelfs Idols, maar je HOORT het of iemand kan zingen of niet.
Ik erger me bijkans dood als ik iemand hoor zingen die het niet kan. Wat dat betreft moet ik helemaal niet naar Idols of het Songfestival kijken, dat is slecht voor m'n bloeddruk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-06-2005 @ 14:40 :
Ik erger me bijkans dood als ik iemand hoor zingen die het niet kan. Wat dat betreft moet ik helemaal niet naar Idols of het Songfestival kijken, dat is slecht voor m'n bloeddruk.
Zoals waarschijnlijk al gezegd is hangt dat af van de muziek. HC/Metal/screamo zangers hebben vaak echt brakke stemmen maar dat maakt niets uit of maakt het juist weer toffer.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:13
capibara
capibara is offline
Behalve het gros van die bm-zangers. Alsof de vocals zijn opgenomen tijdens het kikkerbroedseizoen in de Ankeveense plassen.
Oud 06-06-2005, 19:11
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fake schreef op 06-06-2005 @ 14:56 :
Zoals waarschijnlijk al gezegd is hangt dat af van de muziek. HC/Metal/screamo zangers hebben vaak echt brakke stemmen maar dat maakt niets uit of maakt het juist weer toffer.
Ik heb juist een prachtige stem

Nah, mijn techniek zal wel heel brak zijn, maar ik haal m'n tonen en ik ben nog actiever dan dickinson himself op het podium, dus we maken wel lol en het klinkt niet heel slecht.

Maar goed, zangles zou interessant zijn, maar ik kan het financieel niet opbrengen, ben ik bang.
Oud 07-06-2005, 08:36
Soulwing
Soulwing is offline
Het is en blijft vooral ook belangrijk om de motivatie te hebben om te zingen
Je móet beter willen worden, je moet je techniek willen verbeter etc.
Anders kan je het vergeten

Doorzettingsvermogen en motivatie heb je nodig
Oud 07-06-2005, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 20:11 :
Ik heb juist een prachtige stem

Nah, mijn techniek zal wel heel brak zijn, maar ik haal m'n tonen en ik ben nog actiever dan dickinson himself op het podium, dus we maken wel lol en het klinkt niet heel slecht.

Maar goed, zangles zou interessant zijn, maar ik kan het financieel niet opbrengen, ben ik bang.
dat is ook erg belangrijk idd, niks zo vervelend als een bandje wat er als een stel zoutzakken bijstaat. kut muziek maken kun je tamelijk compenseren door je als een stelletje dolle maloten te gedragen

Ik zing ook en mijn techniek is ook naatje maar ik kom toch wel een redelijk eind. Wil volgend jaar wel zangles gaan volgen maar het is echt zo fucking duur
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 07-06-2005 @ 09:40 :
Ik zing ook en mijn techniek is ook naatje maar ik kom toch wel een redelijk eind. Wil volgend jaar wel zangles gaan volgen maar het is echt zo fucking duur
In tegenstelling tot gitaarles bijvoorbeeld vond ik zangles het geld (van mijn ouders, oké ) wel waard
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-06-2005 @ 11:00 :
In tegenstelling tot gitaarles bijvoorbeeld vond ik zangles het geld (van mijn ouders, oké ) wel waard
oh het zal zeker zijn geld wel waard zijn, maar het is toch 400 euro per jaar geloof ik en ik denk niet dat mijn ouders dat nog voor me gaan betalen alhoewel een enkel jaar les natuurlijk wel voldoende zou moeten zijn om de basics een beetje leren.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 14:26
Gimme more beer
Citaat:
Fake schreef op 07-06-2005 @ 09:40 :
dat is ook erg belangrijk idd, niks zo vervelend als een bandje wat er als een stel zoutzakken bijstaat. kut muziek maken kun je tamelijk compenseren door je als een stelletje dolle maloten te gedragen
Vind ik ook, amateurmuziek is bijna nooit čcht interessant, dan kun je maar beter wat toevoegen. Nee, we zullen het nooit maken, maar dat is gewoon nooit mijn intentie geweest, als we maar af en toe wat kunnen optreden en dat gaat prima zo
Oud 07-06-2005, 14:27
Gimme more beer
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-06-2005 @ 11:00 :
Ik zou het ook wel interessant vinden, maar ik kan het gewoon niet betalen, momenteel. Dan houdt het op.
Oud 07-06-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2005 @ 15:27 :
Ik zou het ook wel interessant vinden, maar ik kan het gewoon niet betalen, momenteel. Dan houdt het op.
gratis tip voor jou:

bel het dichtsbijzijnde conservatorium, en meld je aan als stage leerling zang: gratis, en onder begeleiding van een top docent
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 23:51
Gimme more beer
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 07-06-2005 @ 22:44 :
gratis tip voor jou:

bel het dichtsbijzijnde conservatorium, en meld je aan als stage leerling zang: gratis, en onder begeleiding van een top docent
Haha, is dat dan een stagepersoon die je zangles geeft? Want dat is wel vet, maar of ze ook echt zo enthousiast zijn over mijn muzikale voorkeur en stem is de vraag
Oud 08-06-2005, 06:00
ninpo
ninpo is offline
Citaat:
Fake schreef op 07-06-2005 @ 11:43 :
oh het zal zeker zijn geld wel waard zijn, maar het is toch 400 euro per jaar geloof ik en ik denk niet dat mijn ouders dat nog voor me gaan betalen alhoewel een enkel jaar les natuurlijk wel voldoende zou moeten zijn om de basics een beetje leren.
Jah voor normale mensen misschien..
Maar sommige mensen doe langer over bepaalde dingen..
Daar hoeft men niet voor te schamen..

Ik bijvoorbeeld, zit te kutten op de gitaar, maja mijn ritme gevoel is gewoon poep, zal wel veel met mijn manier van leven te maken hebben..
Ik zou er misschien meer tijd voor moeten vrij maken..
Maja als de sensei zelf ook al de afspraak verzet, dan ga ik maar gewoon een keer langs om te chillen en les op maat voor stellen..
Zo betaal ik voor goeie les en kan ik er ook nog wat mee muzikaal gezien ..
Oud 08-06-2005, 06:09
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-06-2005 @ 00:51 :
Haha, is dat dan een stagepersoon die je zangles geeft? Want dat is wel vet, maar of ze ook echt zo enthousiast zijn over mijn muzikale voorkeur en stem is de vraag
klassiek/jazz/op sommige conservatoria pop muziek.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 06:16
ninpo
ninpo is offline
Jazz is me ook al aangeraden door een vriend..
Ik denk ik me er serieus meer op ga richten..

Plus dat ik beats mee neem van een goeie vriend, kunnen we het temp bepalen ..
Oud 08-06-2005, 12:15
Gimme more beer
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 08-06-2005 @ 07:09 :
klassiek/jazz/op sommige conservatoria pop muziek.
Jazz is wel cool, leer ik opzich wel van zingen en het is muziek die ik wel dig. Maar dat kost dus 0,-?
Oud 08-06-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-06-2005 @ 13:15 :
Jazz is wel cool, leer ik opzich wel van zingen en het is muziek die ik wel dig. Maar dat kost dus 0,-?
stagelessen zijn gratis ja
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 23:44
Wenano
Wenano is offline
Citaat:
hoe kun je je stem trainen tot een zang stem, zonder naart zó'n zangles te gaan heb iej een site ofso

Heyhey! Je kunt dus als je geen geld kan uitgeve aan zangles, gewoon op youtube gaan kyken,

Hier heb je voorbeeldje: http://www.youtube.com/watch?v=eqmwA0m7e6s

Zo zijn er veel zangcoaches, die je helpen, maar dan gewoon visueel,
how bombastic is that huh?

peace
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 20:04
Verwijderd
Bombastic nog wel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Op die mp3s van jouw site kon ik geen zang ontdekken, alleen iets dat lijkt op een bevroren moter van een Lada uit 1968.
hehe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten