Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder, tja, opdraaien voor de gevolgen van je daden. Ken en neem je verantwoordelijkheden! Ook met een kind valt te leven. Twee vriendinnen van mij hebben hun kindje gehouden en zij hebben veel steun van iedereen en ze zijn supergelukkig, met de vader van hun kindjes... En een jongen of een meisje maakt niets uit. Het liefst van allebei eentje, maar zolang het maar gezond is, dan ben ik al gelukkig. Een kindje is een geschenk, vind ik. Vind niet dat je moet mekkeren als je een jongen krijgt als je graag een meisje zou willen en andersom. Bene r niet anders over gaan denken door een (ex)vriend. Nog niet dan. wie weet hoe het wordt als ik wel een vriend heb die er totaal anders over denkt.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezocht: Engels sprekende vrijwilligers voor een project met kinderen in Zuid Afrika africavolunteer | 0 | 19-07-2014 16:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
Gezinnen (met kinderen) financieel extraatje omdat ze kinderen hebben? juliettebinoche | 33 | 26-10-2003 16:10 | |
italiaanse kinderen de dikste kinderen van Europa Couscousje | 3 | 08-09-2003 13:11 |